Forum >> Giulia

RomeoOne23-09-2016 08:18:22 // 2236
Nem csúsztatás, igaza van. Még a coupé-nál úgy ahogy el is fogadható az érvelés, de hogy SW csak akkor lesz, ha a berlina jól fogy? Ez hatalmas baromság. Elég ha itt megnézed, hogy miylen az arány SW-k és berlinák között. Sztem 2:1-hez. Az SW nagy népautó, ha az nem fogyna, akkor semmi. Nem értem én sem, hogy az SW-t miért nem lehet egyből kihozni.
Tedi21-09-2016 13:16:38 // 2235
Értelek, persze. De eléggé nagy csúsztatás, amit mondasz :)
VKG231!!! (156+75)21-09-2016 11:19:57 // 2234
Akkor mindenki vegyen egy szedánt, hogy vehessen 2 év múlva egy sw-t? :)))

Vagy azonnal 2 dbot, ha kupét is akar? :)))

Remélem érted mire utalok...
Kazes☻21-09-2016 11:04:40 // 2233
Azért van akinek megfizethető... ;) Mondjuk nem is azért készült, hogy úton-útfélen találkozzon vele a zember... :) A SUV meg régóta köll, hát jöjjön csak... mondjuk sosem érte3ttem, ha már volt egy Matta és jó volt, akkor miért nem toltak rajt időnként egyet... főleg, hogy a Fiatnak sem volt ilyesmi...!
Giuntini21-09-2016 09:40:04 // 2232
Szerintem a Stelvio fog üzletileg nagyot dobni. Európában jelenleg ezekre van most a legnagyobb igény. Olaszországban nem. Remélem, ha üzletileg bejön, akkor lesz pénz a kupéra vagy egy megfizethetőbb spiderre. Mert a 4C nem megfizethető.
Kazes☻20-09-2016 22:47:16 // 2231
Ok, különben is ez egy 2010-es kép... :)
Kazes☻20-09-2016 22:45:15 // 2230
Még jó, hogy megtaláltad a baltát a másik topicban... de ide nem kell! ;)
Tedi20-09-2016 22:37:43 // 2229
Ha elmondom, meg kell, hogy öljelek. Vagy ti engem, a lényeg, hogy nem derülhet ki :)
Kazes☻20-09-2016 22:33:23 // 2228
kb. mint ebben a sorban? :)
Tedi20-09-2016 22:24:33 // 2227
Mondjuk azt, hogy nem lesz kupé, meg SW egyelőre várjuk ki, ebben nem ő a legkompetensebb.
AlfaCity előtt egy nappal én vittem le Budapestről Zánkára Marco Faziót, az Alfa képviselőjét, kérdeztem erről. Nyilván amellett, hogy sok konkrétumot nem mondhat annyit azért kiszedtem belőle, hogy akkor lesz kupé és SW, ha a szedán eladásai jók lesznek. Kb abból a bevételből fejlesztiok ki. Amúgy a kupé tervei készen vannak, a telefonján megmutatta a formatervet. Alig várom :)
Giuntini20-09-2016 22:08:03 // 2226
Még annyit hozzáteszek, hogy teljesen gyári gumival ment, valamit változtattak a guminyomáson. neki jobban tetszik a Giulia a Ferrari 488-nál, mert ez a mindennapokban is használható autó, pályán pedig gyorsabb volt a Ferrarinál. Amivel elkeserített, hogy nem lesz V6 dízel, sem SW. Ez szerintem óriási tévedés megint az Alfától. Akinek hathengeres dízel kell, az megy a BMW-hez, vagy akinek SW kell. Giuliából nem lesz sem kupé, sem spider. A nagy Alfáról még semmilyen konkrétumot nem tud. Azt mondta, hogy a dízel vezetése ugyanannyira élvezetes mint a QV-é, mert egy két dologtól eltekintve megegyezik vele. Remélem, azért kihoznak egy igazi GT-t, és spidert. Viszont nagyon mosolygott, mikor a DTM-ről kérdezték. Én szerintem a QV-vel visszatérnek a DTM-be.
BCS20-09-2016 20:51:05 // 2225
Az öreg Francia azért még mindig keni neki. ;)

https://www.youtube.com/watch?v=rzalZgZCNgQ
BCS20-09-2016 20:46:58 // 2224
Köszi! :)
Erhard 242 (Pure Energy)20-09-2016 20:27:04 // 2223
Én nagyon örülök végre combos, megfizethetö modellek sorakoznak fel bár én csak használtra pályázom majd de pár évesen sem lesznek elszállt árakon a konkurenciát figyelembe véve... ezért sírtunk már hány éve és most robbantottak
Tedi20-09-2016 20:18:34 // 2222
Röviden: nagyon boldogok vagyunk, hármévet dolgoztak a projekten. Nehézt a pálya, mert szar az aszfalt, sok nagyon hasonló kanyar van, nehéz memorizálni, szinte nincs két ugyanolyan időjárású nap. A teszkör során többször panaszkodott felülkormányzásra, de sikerült megoldani a szitut, ott nem tűnt olyan durvának.
Az apja Giorgio Francia sokat dolgozott az Alfának, versenyzett is nekik amellett, hogy tesztpilóta volt. Fabio most tesztpilóta, a giulia fejlesztésében is benne volt, a fékek és a menetstabilizálás volt a fő területe, de a kormányzásban és segített.
Amennyire lehetett, teljesen gyári volt az autó, egy-két bizztonsági cuccot módosítottak rajta.
Az autó kormányzása, kezelhetősége, és a fékek tetszenek neki az autón a legjobban, a fékmegoldást többen le fogják koppintani szerinte. Nem tudja, de reméli, hogy lesz a qv-nál gyorsabb vas és visszatérhetnek a versenypályára is.
Tedi20-09-2016 20:05:49 // 2221
Hátő, gőzöm sincs, hogy twin scroll-e, az angol közleményben 2 in 1 turbocharger volt, őszintén szólva fingom sincs, hogy mit értenek ez alatt :)

Amennyire tudom, a Garrett szállítja a turbókat, de lecsekkolom majd.

Stef
Nem értem mi baja az embereknek a normál Giulia ülésekkel. Ültem benne, próbáltam, semmi baj nem volt velük.
Az ára meg...hát ennyiért vesztegetik az ilyen kategórájú és felszereltségű autókat mostanság. BMW, Merga, Audi ugyanennyibe fáj, sőt, többe.
Kazes☻20-09-2016 19:50:05 // 2220
Pl. Giuntini cartárs... ;)
BCS20-09-2016 19:47:42 // 2219
Fabio Francia a rekordöntésről: https://www.youtube.com/watch?v=EwPpPy851fM

Aki tud olaszul lefordíthatná. :)))
Kazes☻20-09-2016 19:42:50 // 2218
Me' köll nékik a sok migráns... : /
BCS20-09-2016 19:33:45 // 2217
Ill. ki a turbó beszállító? A QV-hez tudom, hogy az IHI, ugyanúgy mint a Ferrarikba.
BCS20-09-2016 19:32:23 // 2216
@Tedi
Kettő az egyben turbó alatt gondolom twin-scrollt értesz. ;)
Azt lehet tudni, hogy a turbó kerámia golyóscsapágyas-e?
Stef20-09-2016 19:21:56 // 2215
Az egyik szemem sír, a másik nevet. Örülök, hogy végre van ilyen modell, ez igen! Másfelől ez a jó kis csomag legalább +4+5 Milla lesz az alap benzineshez képest, ami már így sem olcsó!
Már épp összeállítottam a jövendőbeli Giuliám konfigurációját, és már csak egyetlen dolog csípte a szemem (az árán túl), az a nyavalyás ülés. Már kezdtem beletörődni és elfogadni, erre tessék: ugye hogy lehet normális üléseket is gyártani a Giuliához? Ja, csak meg kell hozzá venni a Veloce csomagot. Na neeeeeeem! :(
Lehet hogy mégse veszek Giuliát...
Ebben az árkategóriában már nagy a választék, és egyébként is csak a Giuliáért lettem volna hajlandó 10M HUF felett áldozni.
Inkább tényleg megtartom majd a 156-ot hogy legyen Alfám, és veszek mellé valami sokkal olcsóbb idegent. Ááááááááááá! :(
Giuntini20-09-2016 19:08:22 // 2214
Olvastam, és az nagyon korrekt volt. És láttam a videót is. A németek miért nem tudnak ilyen korrektek lenni. Mi ez az elfogultság. Az Auto Bildnél az Audi az etalon, azt a szintet senki sem érheti el. VW finanszírozás?
Tedi20-09-2016 18:51:51 // 2213
Olvastad az augusztusi Quattroruote-ban a Giulia-3-A4-C Merci összehasonlítást?
Ha kell, akkor be tudom scanelni neked, itt van az asztalomon a print magazin :)

Na, de csak azért hoztam fel, mert az olaszok ezzel szemben csak annyit csináltak, hogy egzakt módon összehasonlították a négy autót, elmondták melyikben mi a jó és mi a rossz, de végső konklúziót nem hoztak. Azt hozza meg a kedves olvasó. Lehet ezt így is.
Giuntini20-09-2016 17:48:47 // 2212
Azt hallottam, hogy a német Auto Bildben már összehasonlították az M3-ast a QV-vel. És nem meglepő, nekem azt mesélték, hogy nagyon lefikázták az Alfát. Az egész világon akik tesztelték a QV-t hozsannáztak róla, az Auto Bild ismét fikázik. Ismét elkezdik, amit a 159-cel tettek. Szándékosan tönkretették a típust, mert a BMW-t kell segíteni. Ha a BMW már magától nem képes valamit legyőzni, a média segítségére lesz. Ha ez igaz, akkor nagyon gusztustalan. A Giuliáról is kitalálnak hazugságokat a teszteken. Egyszerűen az olaszok akármilyen autót építenek, nem győzheti le a BMW-t. Hiába a rekordok, hiába a tesztek, hiába a számok, egy pár fizetett újságíró mindent tönkretehet.
Kazes☻20-09-2016 16:25:11 // 2211
Köszönjük szépen... nagyon baba! ;)
Buksi20-09-2016 15:16:15 // 2210
Én még soha nem találkoztam olyan műhellyel, ahol leszedték a régi ragasztót a felniről. :-/
Kazes☻20-09-2016 13:54:22 // 2208
Két új szín, két új motor (2 literes, 280 lóerős benzin és 210 lóerős 2.2-es dízel), és összkerékhajtás: ez a Giulia Veloce, amely a párizsi autókiállításon mutatkozik be.
:)
Rolee4618-09-2016 20:57:36 // 2207
Nincs idejuk ilyenel sza..kodni!?Az igenyes gumiszerelok azert leszedik😀
Buksi18-09-2016 18:52:10 // 2206
Ezt amúgy én sem értem. Biztos nincs benne a szerelés árában. :-D
droberto18-09-2016 16:16:49 // 2205
Nem értem, hogy miért nem fér bele, hogy letakarítsák a ragacsot. Nem kell hozzá csak egy matricaradír vagy 8 csepp oldószer meg egy rongy. :)
Buksi18-09-2016 11:47:05 // 2204
Így sem tudnak! :-DDD
Kék színben nekem sem tetszik annyira, de ha hozzám vágnának egyet, azért elfogadnám. ;-))))
Buksi18-09-2016 11:45:59 // 2203
Sztem ez már nem az eredeti garnitúra, mert a súlyok is máshová kerültek. :-)
Buksi18-09-2016 11:42:50 // 2202
Nem-nem. Nem én voltam,én csak fotóztam. :-))
Buksi18-09-2016 11:42:18 // 2201
Most már legalább tudom kié a 159-es a conti parkolóban. :-))))
Rolee4617-09-2016 21:07:43 // 2200
Az Amore Rap utan mindig ez a kovetkezo👍👍👍
Rolee4617-09-2016 21:02:04 // 2199
Hat Buksi,ha a nevedre kerul egy ilyen gyonyoruseg biztos sekni nem tud majd nektek elenallni😃😉.Kek szinbe nem tetszik😕.
RomeoOne17-09-2016 09:04:46 // 2198
Wow, a QV-n nem P ZERO van, hanem Vredestein Ultrac Vorti :OOOO
RomeoOne17-09-2016 09:03:54 // 2197
Az könnyen lehet :)
Zsoltikj ૐ17-09-2016 00:57:57 // 2196
egy tervezővel terveztetik a kormányokat?
Tozo16-09-2016 22:44:01 // 2195
Meg van a bűnös!!!! A motorburkolatot Te szedted le a dízelről és raktad az autó mellé!!! Nem volt szép dolog!! Ejnye bejnye!!
Tozo16-09-2016 22:37:55 // 2194
Lám lám, ebben az én kezem is benne volt :)
És nálunk készül bele az MK C1 vezérlője!
Haddel16-09-2016 22:16:49 // 2193
Buksi16-09-2016 21:09:30 // 2192
Én is úgy látom, hogy ezt az autót nekem teremtették. :-DDD
Bitang jól néz ki élőben, majdnem elájultam. Már sokadszorra is. :-DD
Haddel16-09-2016 20:49:17 // 2191
Jol áll neked😃 Imádom ezt a felnit. A Qv nagyon ott van!
Buksi16-09-2016 20:16:51 // 2190
Ma Quality nap volt a budapesti Continental Kft-nél, és lám Alfák is voltak. Nem is akármilyenek. ;-)))




BCS16-09-2016 18:36:23 // 2189
Fabio Francia ment vele, aki asszem Giorgio Francia egykori DTM versenyző és Alfa gyári tesztpilóta fia.
Shadin16-09-2016 14:36:15 // 2188
Kíváncsi vagyok majd a véleményedre, valószínűleg nem értem meg egy igazi (hátul kaparós) autóra, de esküszöm kerestem azt a pontot, hogy mitől jó nekem ez a hátsókerék hajtás, hogy hol jelentkezik vezetési élményben. És ha csak ott, hogy az ingázások közepette az infópark kanyart kilinccsel előre be tudom venni mint BMW-s kollégám, akkor annyira nem érdekel. Már sajnos inkább érdekel az automata váltó :-D Hiába na! Öregszem!
Shadin16-09-2016 14:31:39 // 2187
Ez jó hír :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.