Igen, visszanyomtam a munkahengert szép türelmesen. Visszament rendben mindkét oldalon. A csúszkák nagyon szárazak voltak, megszilárdult kenőanyag maradvány volt rajtuk, de berágódás nem látszott. Nagyon nem is lehet, mert egy gumi ajkas műanyag alkatrész csúszik rajta ha jól láttam. Így utólag megnyugtat hogy magamnak csináltam meg, ezzel így egy szerelő sem pepecselt volna ennyit. A kerékagy felületén kezdődő rozsdaszerűség volt, és barnás elszíneződés, ami nem teljesen rozsdának nézett ki.

Na ezt gravírgép mini drótkoronggal szépen fényesre pucoltam, vékonyan rezes zsírral kezeltem. A betétek "fülei" is kaptak egy pötty zsírt, és a csúszkák is egy vékony réteget, ha már odavalónak írta a leírása. Igyekeztem rendesen összerakni, remélem jó lesz.
Végül összehasonlítottam a betéteket. Az egyik használtat egy kis csiszolópapíron feltisztítottam. Jól sejtettem. Szinte nulla réz volt a gyári betétekben, inkább acél forgácsnak tűnt ami benne van, jóval kisebb mennyiségben. Tökéletesen más összetétel, valószínűleg az USA szabvány miatt egységesen mindenhol ugyanazt az eco betétet rakták '21-től.
