Forum >> Giulia
Kazes☻24-08-2019 23:36:35 // 10630
Egyik sem térkő kompatibilis... ;)
WarbiRunner (Gyuri)24-08-2019 23:13:34 // 10629
Nem gyűlölöm, csak nem érzem magam jól bennük. :-)
WarbiRunner (Gyuri)24-08-2019 23:12:15 // 10628
Na igen... a szívem nagy része egy jó ideje a Maseré.. :-D
A IV-es Quattroporte óta. Aztán ott az V-ös szívó v8-as motorja..
Áhh... ahogy az szól.
A IV-es Quattroporte óta. Aztán ott az V-ös szívó v8-as motorja..
Áhh... ahogy az szól.
tdemeter24-08-2019 23:02:17 // 10627
Én annyira nem értem hogy mi ez a nagy para a suv-al. Nekem is van egy és még úgy is szeretem hogy nem Alfa. Pedig végtelenül messze van attól.. iszonyú jó érzés amikor nem kell paraznod a padka miatt,vagy amikor kell hely pakolni akkor van hova. Ki és beszállni is jó benne, jól bírja a hegymenetet,vagy a borzasztó utakat mivel a 19-es kérek elég magas gumikkal van ellátva. Rengeteg előnye van, kár őket gyűlölni..
Másrészt viszont ég és föld egy suv és egy giulia. Egyszerűen almát körtével kategória összehasonlítani a kettőt egymással. Másra jó és máshogy jó. De mindkettőnek rengeteg előnye van.
Másrészt viszont ég és föld egy suv és egy giulia. Egyszerűen almát körtével kategória összehasonlítani a kettőt egymással. Másra jó és máshogy jó. De mindkettőnek rengeteg előnye van.
Shadin24-08-2019 22:40:57 // 10626
Csak V6? Durva.
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2019 22:07:05 // 10623
Jah és a két gyerekülés közé simán befér egy felnőtt...
WarbiRunner (Gyuri)24-08-2019 21:26:08 // 10622
Basszus, és a Stelvioban képek alapján tök normális méretű a kardánalagút is hátul. Hajjaj.. :-) Értem a döntésedet azt hiszem :-)
WarbiRunner (Gyuri)24-08-2019 21:22:36 // 10621
Én már nem tudom mi legyen a terv :-) Nincs terv. Ilyen az, amikor meg lenne a lehetőség új autóba ülni, de nincs mibe. Ami tetszik végtelenül kompromisszumos, ami használható, az nem az én világom. Szokom a suv gondolatát, nincs más választásom. :-(
WarbiRunner (Gyuri)24-08-2019 21:16:06 // 10620
Az kár. Legalább az öv hosszú? A kardán alagút olyan nagy, hogy oda lenne jó beépíteni a hordozót. A 159-nél sajnos az öv nem éri körbe :-S Viszont ott még tolerálható métetű a púp, bár hosszú utakon a nagy lányom, aki középen ül, már erősen szokott fészkelődni. Túl kényelmes nem lehet...A dönthető ülés az a minimum, csodálkozok, hogy az Alfánál ez még extralistás tétel..
vzsiros24-08-2019 20:05:20 // 10619
Ehhez én nem értek, az enyém nem garis már :)
Rohodi Mihály24-08-2019 19:45:53 // 10618
Szia, biztosan nagyon ugyes, es jo szakember, sajnos nem ismerem, de ha ő bélyegez egy garis autó szerviz füzetébe a garancia ido alatt, azzal a garijat elveszíti az autó.
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2019 19:25:01 // 10617
Ezzel én is így voltam... Veloce volt a terv...
TtK24-08-2019 18:08:42 // 10616
ja, és a dönthető hátsó támlát mindenképp be kell ixelni az extralistán. nagyon megkönnyíti a pakolást, ha cuccolni kell
TtK24-08-2019 18:06:42 // 10615
Középen nincs isofix
WarbiRunner (Gyuri)24-08-2019 17:41:55 // 10614
A Stelvio... ez a szívfájdalmam :-) A Stelvio mellett túl sok az érv, csak hát Júlia tetszik :-)
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2019 17:01:11 // 10613
105x97 :)))
tdemeter24-08-2019 16:24:23 // 10612
Csak este tudom lemérni,addig türelem
WarbiRunner (Gyuri)24-08-2019 16:14:06 // 10611
Köszönöm! Akkor az ajtó szélesség az nem vészes, igazából szélesebb is, mint a 159-é. A többi az még átgondolandó :-)
VKG231!!! (156+75)24-08-2019 16:12:39 // 10610
Jó jó, el lehet maszkolni :) Az tény :)))
'''''24-08-2019 16:05:03 // 10609
Gondoltam leméritek és kiderül. :-)))
tdemeter24-08-2019 16:03:03 // 10608
A qv nem kisebb? Én mintha azt olvastam volna hogy erősített a futómű és emiatt kevesebb hely van, de lehet hogy tévedek
'''''24-08-2019 15:55:35 // 10607
qv-t mértem de gondolom megegyezik mind.Vagy?
'''''24-08-2019 15:54:44 // 10606
Alsó négyzet: befelé mélységben 65cm (teljes mélység 91cm)
szélesség 97cm
Sajnos a legszélesebb pont aminél be is tudsz végig tolni valamit az 97cm.
Szélesebb az ajtó de a két zsanér elvesz kb 10-10cm-t.
szélesség 97cm
Sajnos a legszélesebb pont aminél be is tudsz végig tolni valamit az 97cm.
Szélesebb az ajtó de a két zsanér elvesz kb 10-10cm-t.
'''''24-08-2019 15:51:23 // 10605
Eu-s raklap méret. :-)))
WarbiRunner (Gyuri)24-08-2019 15:46:06 // 10604
Standard térkőszélesség is jó, vagy akár rekeszérték is. Sörös.. :-D
Kazes☻24-08-2019 12:52:16 // 10603
Meg, ha van síalagút, akkor borovifenyő gerenda! ;)
:D
:D
tdemeter24-08-2019 12:45:33 // 10602
Úgy érted, hogy hány járólap és fűtégla? 😁😁😁
WarbiRunner (Gyuri)24-08-2019 12:33:27 // 10601
G-MANN🍀24-08-2019 08:09:32 // 10600
A bal oldali kútoszlopokat senki nem használta, így most kisebb lesz a sor 😂😂:-):-):-)
vzsiros24-08-2019 02:43:07 // 10599
Piritu - 1.000.00023-08-2019 21:29:51 // 10598
Azt tuja valaki hogy miért került a bal oldalra a tanksapka? Giovanni nem jött rá hogy a jobb oldalon közlekedünk? (Náluk elég sok olyan kút van ahol az út szélén állva lehet tankolni.)
Piritu - 1.000.00023-08-2019 20:44:06 // 10597
Mondjuk a Giuliánál se nagyon érezem a turbólyukat.
Piritu - 1.000.00023-08-2019 20:42:48 // 10596
Lehet hogy a te teóriád a jó.
VKG231!!! (156+75)23-08-2019 20:08:14 // 10595
(Nekem is van autóm amiben nimcs dízeles turbólyuk :DDDD)
WarbiRunner (Gyuri)23-08-2019 19:37:59 // 10594
Szerintem annyi idő kell, míg a hajtást hidraulikusan átadja. .Aztán ha a fordulat kiegyenlítődött a 2000-ren forgó motor és az eredetileg álló másik turbina lapát között, akkor a turbina beállításával játszik, vagy összekapcsol a lock-up, onnantól érzed, hogy átmegy rendesen a nyomaték. Gondolom én :-)
A 159-nél eléggé érződik, ahogy játszik ezzel. Nagy volna a turbólyuk, úgyhogy egyszerűen kikerüli. Hagyja, hogy a motor gyorsabban forogjon fel, mintha direktben hajtaná az autót. Ilyenkor fura kuplungcsúszás szerű érzés van, de lényegében ilyenkor varázsol nyomatékot oda, ahol amúgy nincs :-D Azáltal, hogy gyorsabban hagyja a motort felpörögni, az hamarabb ér nyomatékos fordulatra, közben pedig mintha lenne egy lassító áttétel, a kimenő nyomatékot növeli. Így van az, hogy cserében a fura csúszó kuplung érzésért soha nincs dízeles turbólyuk. Sehol, semekkora. Abban a pillanatban, ha a gázpedállal lekért nyomatékot nem tudja így elővarázsolni, már vissza is kapcsolt. Szerintem ügyes dolog :-D
A 159-nél eléggé érződik, ahogy játszik ezzel. Nagy volna a turbólyuk, úgyhogy egyszerűen kikerüli. Hagyja, hogy a motor gyorsabban forogjon fel, mintha direktben hajtaná az autót. Ilyenkor fura kuplungcsúszás szerű érzés van, de lényegében ilyenkor varázsol nyomatékot oda, ahol amúgy nincs :-D Azáltal, hogy gyorsabban hagyja a motort felpörögni, az hamarabb ér nyomatékos fordulatra, közben pedig mintha lenne egy lassító áttétel, a kimenő nyomatékot növeli. Így van az, hogy cserében a fura csúszó kuplung érzésért soha nincs dízeles turbólyuk. Sehol, semekkora. Abban a pillanatban, ha a gázpedállal lekért nyomatékot nem tudja így elővarázsolni, már vissza is kapcsolt. Szerintem ügyes dolog :-D
Piritu - 1.000.00023-08-2019 19:17:34 // 10593
A fék felengedése után valami történik, mert elég nagy késése van az indulásnak. Még az is belefér hogy a féken állva üresben van és ha elengedem akkor teszi 1-be.
Piritu - 1.000.00023-08-2019 19:15:38 // 10592
Fel van készítve gumifüstölésre :-)
WarbiRunner (Gyuri)23-08-2019 18:12:21 // 10591
Szerintem fel van erre készítve :-) Ha nyomod a féket és D-ben van, a "citrom" (wandler, ami egy turbina) hajt csak,a direkt hajtás/lock up kuplungja nincs zárva. Ahogy engeded a féket, a a citrom két turbina kereke közt áramló folyadék viszi át a hajtást, tehát direkt mechanikai kapcsolat nincs.
Ha ugyanígy álló helyzetben gázt nyomsz, forgatod a citrom egyik turbinakerekét. A féket nyomva a váltón keresztül a másik turbinakereket állásra kényszeríted. Mechanikai sérülést ez önmagában nem okoz, viszont biztosan szépen melegszik tőle a váltó"olaj". Ami egy hidraulika folyadék.
Nyilván ki lehetne nyírni, ha állnál a féken és közben 6000-ren forogna a motor. De ez ahogy Piritu is írja, nem tud megtörténni. A gázpedál villanyos már minden autóban, hiába van lenyomva a pedál, szimplán le is tilthatná az ECU. Ha nem ez történik, hanem hagyja valameddig forgatni, akkor bízzunk a tervezőkben, hogy okkal engedik 2000-ig felforogni. Nem csodálkoznék, ha jópár másodperc 2000-ren forgás után letiltaná a gázt.
Ha ugyanígy álló helyzetben gázt nyomsz, forgatod a citrom egyik turbinakerekét. A féket nyomva a váltón keresztül a másik turbinakereket állásra kényszeríted. Mechanikai sérülést ez önmagában nem okoz, viszont biztosan szépen melegszik tőle a váltó"olaj". Ami egy hidraulika folyadék.
Nyilván ki lehetne nyírni, ha állnál a féken és közben 6000-ren forogna a motor. De ez ahogy Piritu is írja, nem tud megtörténni. A gázpedál villanyos már minden autóban, hiába van lenyomva a pedál, szimplán le is tilthatná az ECU. Ha nem ez történik, hanem hagyja valameddig forgatni, akkor bízzunk a tervezőkben, hogy okkal engedik 2000-ig felforogni. Nem csodálkoznék, ha jópár másodperc 2000-ren forgás után letiltaná a gázt.
'''''23-08-2019 17:25:02 // 10590
QV-nél ha nyomom a gázt és állok a féken akkor is eltekeri a kereket.Nem tartja alacsonyabb fix fordulaton.
Szabolcs 15923-08-2019 17:24:56 // 10589
Piritu - 1.000.00023-08-2019 13:00:47 // 10588
hanem?
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2019 12:38:59 // 10587
elbír a váltó sokkal több lovat is nem itt van a probléma...
Piritu - 1.000.00023-08-2019 12:28:49 // 10586
A Veloce-ban 40%-al nagyobb teljesítménnyel is tuja ugyanezt, akkor élete során két próbát csak kibír...
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2019 12:25:10 // 10585
és ezzel lehet a legjobban kinyírni a váltót :DDD
Piritu - 1.000.00023-08-2019 12:21:31 // 10584
Nem változott semmi :-DDD
Piritu - 1.000.00023-08-2019 12:20:51 // 10583
Várj csak! Ott is volt ugyan ez a kiegészítő duma:
"Nem poros területek: maximális javasolt futásteljesítmény 120 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 6 évente ki kell cserélni.
Poros területek és/vagy a jármű nehéz üzemi körülmények közötti használata (hideg éghajlat, városi közlekedés, gyakori alapjárat): maximális javasolt
futásteljesítmény 60 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 4 évente ki kell cserélni."
ez meg a Giuliájé:
"maximális futásteljesítmény 120 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 5 évente ki kell cserélni. A gépkocsi nehéz körülmények közötti
használata esetén (poros területek, rendkívül nehéz klimatikus körülmények, nagyon alacsony, vagy nagyon magas hőmérséklet hosszantartó időszakokon keresztül,
városi használat, hosszas alapjáraton tartás), a legnagyobb kilométer futás 60 000 km, és a kilométer futástól függetlenül minden 4 évben ki kell cserélni a szíjat."
"Nem poros területek: maximális javasolt futásteljesítmény 120 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 6 évente ki kell cserélni.
Poros területek és/vagy a jármű nehéz üzemi körülmények közötti használata (hideg éghajlat, városi közlekedés, gyakori alapjárat): maximális javasolt
futásteljesítmény 60 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 4 évente ki kell cserélni."
ez meg a Giuliájé:
"maximális futásteljesítmény 120 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 5 évente ki kell cserélni. A gépkocsi nehéz körülmények közötti
használata esetén (poros területek, rendkívül nehéz klimatikus körülmények, nagyon alacsony, vagy nagyon magas hőmérséklet hosszantartó időszakokon keresztül,
városi használat, hosszas alapjáraton tartás), a legnagyobb kilométer futás 60 000 km, és a kilométer futástól függetlenül minden 4 évben ki kell cserélni a szíjat."
Piritu - 1.000.00023-08-2019 12:18:30 // 10582
No hogy pontot tudjunk tenni a rajtelektronikára kipróbálta.
"D"-ben a féken állva ha nyomok egy padlógázt szépen tartja a nyomatékcsúcson 2 ezer körül a fordulatot. A fékről lelépve indul a móka, másodjára sikerült némi guminyomot is hagyni az aszfalton.
A km órát videóra vettem azon mérve a 0-100-at 6,5 körüli értéket mértem. Szóval hozza a gyári értéket.
"D"-ben a féken állva ha nyomok egy padlógázt szépen tartja a nyomatékcsúcson 2 ezer körül a fordulatot. A fékről lelépve indul a móka, másodjára sikerült némi guminyomot is hagyni az aszfalton.
A km órát videóra vettem azon mérve a 0-100-at 6,5 körüli értéket mértem. Szóval hozza a gyári értéket.
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2019 12:13:54 // 10581
ezek az érdekes dolgok :DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
484
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV