Forum >> 156
fony7216-09-2011 22:13:24 // 123103
Persze szebb is lenne, csak akkor hirtelen kellett... Semmi gond vele azóta.
mizooo16-09-2011 21:56:01 // 123102
A Tank szellőző csöveit is nézd meg, van egy cső ami a szívócsonkra megy és ott is falsot szívhat és azt le is dugóztam kapásból :)
Oriza16-09-2011 21:34:28 // 123101
Köszönöm szépen a válaszod! Akkor jól megnézik ezt a helyes kis darabot!
mreni16-09-2011 21:30:43 // 123100
hasonlóra igen,csak én hajtatni szeretném mindenképp,és a többi csövet is cserélni
téglaci16-09-2011 21:30:32 // 123099
Szerintem igen.
LMM kimosva féktisztitóval.Alapjárati motor szétszedve , kimosva, tengelyek zsirozva.A pillangószelep ház kipucolva.Gumicsövek nem repedtek.
Hibakód volt , de törlés után nem jött vissza.(LMM)
Megint gépre teszem majd , hátha mutat valamit.
Rafinált kis bestia ez.
LMM kimosva féktisztitóval.Alapjárati motor szétszedve , kimosva, tengelyek zsirozva.A pillangószelep ház kipucolva.Gumicsövek nem repedtek.
Hibakód volt , de törlés után nem jött vissza.(LMM)
Megint gépre teszem majd , hátha mutat valamit.
Rafinált kis bestia ez.
fony7216-09-2011 20:36:34 // 123098
Ebben a számú hozzászólásomban hasonlóra gondoltok? :
121947
121947
mizooo16-09-2011 20:13:01 // 123097
Szétszedted kipucoltad már az alapjáratit? Nekem annyi megoldotta.
üdv
üdv
téglaci16-09-2011 19:47:24 // 123096
Szia!
Köszi a választ!!!Már csukott szemmel szerelem szét -össze a rendszert.Átnéztem minden csövet , tömitést.A LMM o-gyűrű nagyon laza volt , megörültem , hogy ott szivott falsot , de NEM és NEM.
Lehet hogy alkatrész csere lesz a vége.Csak azt nem értem , hogy miért csak menet közben ingadozik , ha beáll , utána már stabil marad.
Ha okosabb leszek közre adom.
üdv.
téglaci
Köszi a választ!!!Már csukott szemmel szerelem szét -össze a rendszert.Átnéztem minden csövet , tömitést.A LMM o-gyűrű nagyon laza volt , megörültem , hogy ott szivott falsot , de NEM és NEM.
Lehet hogy alkatrész csere lesz a vége.Csak azt nem értem , hogy miért csak menet közben ingadozik , ha beáll , utána már stabil marad.
Ha okosabb leszek közre adom.
üdv.
téglaci
mreni16-09-2011 19:36:49 // 123094
nem néztem még mennyire bonyolultak,majd alálesek megint valamelyik nap,utánanézek,aztán jelzem ha van konkrét info
GTPeti16-09-2011 19:35:45 // 123093
Mennyibe fájnak a csövek? Erős a gyanúm, hogy többen rendelnénk ilyeneket..,
mreni16-09-2011 19:23:41 // 123092
igen a teljesítményre vonatkozik,csak én néztem el...:)
mreni16-09-2011 19:22:48 // 123091
GTPeti16-09-2011 19:18:25 // 123090
Szerintem az elírás lehet... A 4000rpm inkább a max. teljesítmény "helye" lehet.
Turbócsöveket gondolom rozsdamentesből csinálsz. A gyári árából biztos kijön és örökéletű lesz.
Turbócsöveket gondolom rozsdamentesből csinálsz. A gyári árából biztos kijön és örökéletű lesz.
mreni16-09-2011 19:13:44 // 123089
csak az a baj,hogy így nem stimmel a gázolaj és pollenszűrő,amit rendeltem :/
nagyon jó ez az olaj amit ajánlottál,sokkal csendesebb és egy gramm füstöt sem látni,akkor sem ha 1-2 ben padlózom 4ezerig..... a másik olajjal kormolt kicsit,de az sem volt vészes,holnap veszek 2liter 2T olajat aztán adagolunk neki egy kicsit.
ja és kiolvastam,ecu scan szerint 240ezer van az autóban,ami teljesen hihető,ellenben az óra által mutatott 138ezerrel:)
még a kimaradt szűrőket kell kicserélni,alsó turbócső kezd "foszlani" szervo és váltóolaj csere,termosztát+vezérlés,hosszbordás szíjjal és feszítővel...
egyenlőre ennyi
ez amúgy elírás hogy 4000nél adja le a max forgató nyomatékot?
nagyon jó ez az olaj amit ajánlottál,sokkal csendesebb és egy gramm füstöt sem látni,akkor sem ha 1-2 ben padlózom 4ezerig..... a másik olajjal kormolt kicsit,de az sem volt vészes,holnap veszek 2liter 2T olajat aztán adagolunk neki egy kicsit.
ja és kiolvastam,ecu scan szerint 240ezer van az autóban,ami teljesen hihető,ellenben az óra által mutatott 138ezerrel:)
még a kimaradt szűrőket kell kicserélni,alsó turbócső kezd "foszlani" szervo és váltóolaj csere,termosztát+vezérlés,hosszbordás szíjjal és feszítővel...
egyenlőre ennyi
ez amúgy elírás hogy 4000nél adja le a max forgató nyomatékot?
Hardy16-09-2011 19:06:02 // 123088
Lehet alapjárati motor, koszos pillangószelep, LMM, vagy repedt gumicső ami az LMM-től megy a pillangószelepre.
GTPeti16-09-2011 18:23:34 // 123087
Igen, könnyen megeshet, hogy ugyanaz.
GTPeti16-09-2011 18:23:09 // 123086
Grat. hozzá! Ez echte 115 lovas, VGT-s. Pontosan olyan, mint az enyém. B)
156er16-09-2011 17:36:43 // 123085
vajon egy '98-as és egy 2001-es 156 oldallégzsák csatlakozója egyforma lehet? :-/
köszönöm.
köszönöm.
mreni16-09-2011 07:47:22 // 123084
most nézem a motorkódot...937 A2000,ez a 115lovasé,nekem meg azt mondta a srác hogy ez a 110lovas,de ezek szerint nem...
lerendeltem egy csomó alkatrészt,de úgy látom mind megegyezik szerencsére :D
lerendeltem egy csomó alkatrészt,de úgy látom mind megegyezik szerencsére :D
Liquid15-09-2011 22:13:58 // 123083
Ekkorát nem mozog az enyém. Lehet hogy a tiéd már a végső stádiumban van :)
téglaci15-09-2011 21:18:31 // 123082
Szia!
Változó az ingadozás mértéke.Van amikor leesik kb.500-ra , ott megijed és hirtelen nyit a pillangószelepen gondolom és felmegy 2000 ig.De van amikor csak 4-500 körüli az ingadozás.
Lehet ezzel együtt élni , csak szeretném ha jó lenne.
Mivel más is küzd vele , szeretném ha sikerülne a problémát megtalálni és közreadni a megoldást.Ezért is keresek rossz alapjárati motort.
üdv.
téglaci
Változó az ingadozás mértéke.Van amikor leesik kb.500-ra , ott megijed és hirtelen nyit a pillangószelepen gondolom és felmegy 2000 ig.De van amikor csak 4-500 körüli az ingadozás.
Lehet ezzel együtt élni , csak szeretném ha jó lenne.
Mivel más is küzd vele , szeretném ha sikerülne a problémát megtalálni és közreadni a megoldást.Ezért is keresek rossz alapjárati motort.
üdv.
téglaci
mreni15-09-2011 20:41:58 // 123080
elhoztuk a kormost:))
Liquid15-09-2011 20:38:38 // 123079
ilyet csinál az enyém is, már régóta, és semmi gondja.
Mekkorát ingadozik? Az enyém csak kicsiket
Mekkorát ingadozik? Az enyém csak kicsiket
Lambi15615-09-2011 20:24:25 // 123078
Akkor miben ütközik ki a hiba? Mondjuk azt sem tudom, hogy mérnek-e egyáltalán. A műszaki jó a kinti tehát az nem kell, mivel átvezethető. Úgynevezett szemlére kell csak vinnem a kocsit. Azt lenne jó tudni, hogy azon mit is néznek. Fólia, lámpasötétítés ugrik az tuti. Ültetőrugóról kell valami papír? Vagy a sportdob lehet gond?
dfg (Tanárúr)15-09-2011 18:58:07 // 123077
ha holnap 1 körül rámírsz, akkor megnézem neked a padláson.
Trombozis15-09-2011 18:26:17 // 123076
Ige,n ez szokott! :-) Kesztyűtartó alatt található.
ALFA75td15-09-2011 18:08:43 // 123075
jim15615-09-2011 17:32:21 // 123074
Sziasztok tudnátok segiteni? Elkezdett bugni az üzemanyagszivattyu elég hangos még a kocsiba is hallani! Mitöl lehet ez? Köszi
téglaci15-09-2011 16:47:08 // 123073
Szia!
Köszi , de kitakaritottam , bár nem is volt koszos és sajna nem jó.Az az érdekes , hogy nincs hibaüzenet és 2-3-4 ingadozás után tökéletesen beáll.Érthetetlen.
Nincs valakinen levetett , rossz 2.0 T.S. alapjárati motorja?
Köszi , de kitakaritottam , bár nem is volt koszos és sajna nem jó.Az az érdekes , hogy nincs hibaüzenet és 2-3-4 ingadozás után tökéletesen beáll.Érthetetlen.
Nincs valakinen levetett , rossz 2.0 T.S. alapjárati motorja?
bega198615-09-2011 14:41:00 // 123072
Köszönöm, bepróbálom...
admirális15-09-2011 13:11:57 // 123071
Nem tudtak még megállítani:).
Sityu15-09-2011 11:28:11 // 123070
A kormány alatt bal oldalon, ahol van az a kis polc, az egy takaró. Alatta találod a biztosítékokat. Az aljánál megragadva ki lehet pattintani a helyéről. A biztosítékok közül egy 30A- es a ventilátoré. Zöld színű, ha jól emlékszek. Bármelyik marcona férfiember szívesen kicseréli Neked! Egy teljes garnitúra biztosíték kb 500 Ft a tecsóban:) Ha nem oldódik meg, az már szerelős történet.
Oriza15-09-2011 11:18:23 // 123069
Meghalt a ventilátorom, az amelyik rám fújja a hideg-meleget, ahogy igénylem.
Tanácsotokat kérném, van jó szerelőtök, akihez elvihetném? Vagy van egy nagyon rendes autószerelőm, de nem spec. Alfás, szét kell bontania mindent? Hogy van ez? Kinek, mi a tapasztalata?
Köszönöm előre is, maradok tisztelettel kékben
Tanácsotokat kérném, van jó szerelőtök, akihez elvihetném? Vagy van egy nagyon rendes autószerelőm, de nem spec. Alfás, szét kell bontania mindent? Hogy van ez? Kinek, mi a tapasztalata?
Köszönöm előre is, maradok tisztelettel kékben
kazsmandi15-09-2011 11:08:34 // 123068
tisztán etanollal a CO tökéletesen nulla, de a gond a lambdával van! emelt fordulat 2500-3000 között van, de nem a CO a hiba..
Sityu15-09-2011 10:41:24 // 123067
A rendszám miatt nem állítottak még meg? :D
Liquid15-09-2011 09:15:13 // 123066
kb. így néz ki, azt hiszem nincs különbség az 1.6 és 2.0 között ilyen téren
dfg (Tanárúr)15-09-2011 08:37:28 // 123065
ja, kb így néz ki a gyári. ha nem veszed meg, szólj, akkor lehet leütöm én.
bega198615-09-2011 07:16:12 // 123064
Nekem a pillangószelep és környékének megtakarítása oldotta meg ezt a problémát
bega198615-09-2011 07:11:52 // 123063
Sziasztok!
Kis info kellene, ez a hátsódob jó 1998 2.0 TS - re?
kipufogó
Csakmert sportdobbal vettem és nem tudom hogyan kell kinéznie a gyárinak...
Ez az 1.6-osról való
Kis info kellene, ez a hátsódob jó 1998 2.0 TS - re?
kipufogó
Csakmert sportdobbal vettem és nem tudom hogyan kell kinéznie a gyárinak...
Ez az 1.6-osról való
Lambi15615-09-2011 06:46:31 // 123062
Valaki azt mondta nekem hogy ha felesben tankolok bioetanolt meg benzint, akkor kevesebb lesz a károsanyag kibocsátás . Ebben van valami igazság? Zöldkártya miatt érdekes csak... Vagy az is jó ha valaki meg tudja mondani hogy milyen fordulattartományban mérnek, mert akkor abban a tartományban elveszek egy kis benzint a géptől. Van fent katalizátor csak ugye üres... Gondoltam rá hogy mérés előtt leszabályzásig rugatom, valaki szerit az is megoldás.
5leteket várom!
5leteket várom!
Kristyon14-09-2011 21:52:43 // 123061
Elképzelhető esetleg, hogy valahol fals levegőt szív???
téglaci14-09-2011 21:46:50 // 123060
Még mindig az alapjáratom.
Ma számitógépre dugtam az Alfát , LMM hiba , ami adódhatott akár abból is , hogy lehúztam a csatit valamikor.Tőrlés után nem jött vissza , viszont az alapjárat még mindig ingadozik.Pontosabban 3-4 ingadozás után beáll a gyári 840-860-ra stabilan.
Ott áll akár órákig is.Ha babrászom a gázt , akkor megint ingadozik , majd beáll a normális érték.És nincs hibakód.???????????????????
A vizhőfok is jó , felmegy , csak a műszeremen a jelölés megtévesztett.80-85 fokra felment egész hamar.
Ma számitógépre dugtam az Alfát , LMM hiba , ami adódhatott akár abból is , hogy lehúztam a csatit valamikor.Tőrlés után nem jött vissza , viszont az alapjárat még mindig ingadozik.Pontosabban 3-4 ingadozás után beáll a gyári 840-860-ra stabilan.
Ott áll akár órákig is.Ha babrászom a gázt , akkor megint ingadozik , majd beáll a normális érték.És nincs hibakód.???????????????????
A vizhőfok is jó , felmegy , csak a műszeremen a jelölés megtévesztett.80-85 fokra felment egész hamar.
admirális14-09-2011 21:12:50 // 123059
Ateex14-09-2011 20:38:27 // 123058
Köszönöm a hozzászólásokat! :)
Ma mondta a szerelőmester hogy minden rendben van motorikusan, egyedül a porlasztóknál volt baj a mérésekkel!Szóval azokat kell beállítani!Elvileg ezért van az hogy ingadozik 2000es fordulat körül! Majd írok hogy megjavult e tőle!A hőfokjelzőre meg a fordulatszám mérőre meg, hogy kontakt hibás!Végigjárom a dolgokat mostmár! :) Leírom a tapasztalatokat majd!:) Tényleg valahonnan küszöböt lehet szerezni?
Ma mondta a szerelőmester hogy minden rendben van motorikusan, egyedül a porlasztóknál volt baj a mérésekkel!Szóval azokat kell beállítani!Elvileg ezért van az hogy ingadozik 2000es fordulat körül! Majd írok hogy megjavult e tőle!A hőfokjelzőre meg a fordulatszám mérőre meg, hogy kontakt hibás!Végigjárom a dolgokat mostmár! :) Leírom a tapasztalatokat majd!:) Tényleg valahonnan küszöböt lehet szerezni?
Zselé14-09-2011 17:26:15 // 123057
A fordulatszám mérő nekem is szokott daraboskodni, de nem vészesen, és csak akkor, ha hirtelen nagyot gyorsítok, és "sietnie kell" :D
A vízhőfokkal nekem már minden körbe lett járva szerintem.. cseréltem vízpumpát, mert vezérlés szettet úgyis cseréltem a vétel után, aztán mivel nem érte el télen az üzemi hőfokot, lett új termosztát is... így már elérte, de az ingadozás maradt. Azt nézd meg, hogy megy-e a ventillátorod kis fokozata (kapcsold be a klímát, és el kell indulnia), ha ez nem megy, csak a nagy fokozat indul be idővel, akkor előtét ellenállás csere... nekem ez úgy jött ki, hogy nagy melegbe ki be kapcsolgatott a klíma, mert nagyon felszökött a nyomás a kis fokozat hiánya miatt!
Ezt kicseréltem, azóta terheléstől és időjárástól függően kúszik egy picit ide oda, de már nem valami komoly mértékben. Ezt már az öreg hűtőnek tudom be, főleg, hogy ha mosáskor szép lassan végig húzom előtte a gőzborotvát párszor, és kitisztul egy kicsit, akkor néhány napig jobb!
A vízhőfokkal nekem már minden körbe lett járva szerintem.. cseréltem vízpumpát, mert vezérlés szettet úgyis cseréltem a vétel után, aztán mivel nem érte el télen az üzemi hőfokot, lett új termosztát is... így már elérte, de az ingadozás maradt. Azt nézd meg, hogy megy-e a ventillátorod kis fokozata (kapcsold be a klímát, és el kell indulnia), ha ez nem megy, csak a nagy fokozat indul be idővel, akkor előtét ellenállás csere... nekem ez úgy jött ki, hogy nagy melegbe ki be kapcsolgatott a klíma, mert nagyon felszökött a nyomás a kis fokozat hiánya miatt!
Ezt kicseréltem, azóta terheléstől és időjárástól függően kúszik egy picit ide oda, de már nem valami komoly mértékben. Ezt már az öreg hűtőnek tudom be, főleg, hogy ha mosáskor szép lassan végig húzom előtte a gőzborotvát párszor, és kitisztul egy kicsit, akkor néhány napig jobb!
Kristyon14-09-2011 17:11:50 // 123056
Hali!
A mutató lehet majd idővel bejáródik, lehet csak sokat állt az autó és azért ragad egy kicsit, és ebből adódhat a szaggatott mozgás, legalább is ha jeladó lenne a rossz akkor egyáltalán nem menne, régen a spirálos csinált olyat, hogy amikor nem volt rendesen összerakva, akkor hol mért, hol nem mondjuk ez a kilométeróra, meg ha megindult, akkor igen nagyokat tudott ugrani :)
A mutató lehet majd idővel bejáródik, lehet csak sokat állt az autó és azért ragad egy kicsit, és ebből adódhat a szaggatott mozgás, legalább is ha jeladó lenne a rossz akkor egyáltalán nem menne, régen a spirálos csinált olyat, hogy amikor nem volt rendesen összerakva, akkor hol mért, hol nem mondjuk ez a kilométeróra, meg ha megindult, akkor igen nagyokat tudott ugrani :)
kazsmandi14-09-2011 08:09:08 // 123055
Hali!
260 - 280 a valós összeg regadóra, mert Euro II-es, tehát 4-es környezetvédelmi osztályba tartozik. Honosítani is tudsz, ha a neveden van (külföldi forgalmi szerint) az autó és van még érvényes műszakija. Honosítás díja: 8000 HUF. Erre jön a regadó + okmányirodai költségek (forgalmi, törzskönyv, rendszám)
Regadót itt tudtok számolni:
http://www.mgoe.hu/index.php
Üdv:
kazsmandi
260 - 280 a valós összeg regadóra, mert Euro II-es, tehát 4-es környezetvédelmi osztályba tartozik. Honosítani is tudsz, ha a neveden van (külföldi forgalmi szerint) az autó és van még érvényes műszakija. Honosítás díja: 8000 HUF. Erre jön a regadó + okmányirodai költségek (forgalmi, törzskönyv, rendszám)
Regadót itt tudtok számolni:
http://www.mgoe.hu/index.php
Üdv:
kazsmandi
Dévid14-09-2011 07:00:21 // 123054
Mert kívül-belül sötét! Teccikérteni? :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
450
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?