Forum >> 156

GTPeti30-07-2011 13:48:04 // 122103
zalan30-07-2011 13:44:13 // 122102
Sziasztok! Tudtok nekem arra valami választ adni, hogy gyújtásnál valami enyhe csörömpölést hallok a motortérből, hogy az mi lehet(nem mindig csak ha rájön).Ez detto leálltásnál!
Trombozis30-07-2011 11:51:48 // 122101
Hopsz, már nem! Kiraktam a garázsba a cuccokat. :-D Már nagyon beült tőle a kocsi...pedig még be se lett rakva, csak a csomagtartóba. :-))))
Trombozis30-07-2011 11:50:52 // 122100
:-)))) Nem igaz! :-) ...na jó nekem most nem kell, mert úgyis újra kell igazítani az anyagot a bőrülésen. Az meg most kimarad, mert más lesz folyamatban, csak még alkatrészt várok. :-)
fony7229-07-2011 22:05:51 // 122099
Tetőcsomagtartóhoz:
Én kb 1 hónapja vettem a Lidl-ben 35.- euróért, zárhatót. Szerintem megérte. Az árát már rég visszahozta :-)
Kn[.]xX29-07-2011 21:28:08 // 122098
szia. nekem is van. csak érdekelne a végeredmény:) rég láttam.. :) úgyh kép kellett volna. de Póló segített
Kn[.]xX29-07-2011 21:27:36 // 122097
te azt honnan tudod?:P:) és különbenis..:P:) lassan egy fél autót össze lehetne állítani a csomidból:)
GTPeti29-07-2011 20:49:16 // 122096
A bölcső fölötti stabrúd is ki lett cserélve? (Az amelyik a két oldalt köti össze.)
Bognár15629-07-2011 20:37:02 // 122095
helló cartársak!én egy hozzáértő embert keresnék a problémámhoz!van egy 156-os alfám 98-as évjárat 1.6 ts!a probléma a következő:az első futóműből kopogás hallatszódik kisebb kátyúnál is!Ez addig nem zavarna ha nem lennének kicserélve az első lengőkarok(alsó fölső,jobb,bal),emellett a lengéscsillapító és a kutyacsontok is!Ha valaki lenne olyan kedves és segítene nekem ebben a problémámban akkor nagyon hálás lennék!!a válasz előre is köszönöm
Poló29-07-2011 17:39:15 // 122094
Nálam még jobb az ülésen :P
Trombozis29-07-2011 17:13:59 // 122093
Nem kell az neki! :-) Nálam jobb helye van...a csomagtartóban. :-)
Zselé29-07-2011 16:11:27 // 122092
Szia! Nekem most van kettő! Csak még be kéne fejeznem a kárpit cserét, és akkor oda tudnám adni, mert az egyik nyilván fölösleges nekem! ;)
Szoszo™29-07-2011 13:40:35 // 122091
Én tudok mutatni,de az gyárilag van az ülésre szerelve.
Kn[.]xX29-07-2011 12:59:47 // 122090
sziasztok. tud-e valaki nekem mutatni 156 (facelift előtti) könyöklőt, beépítve? vagy tud-e abban segíteni bárki, hogy kinek lehet ilyen?:) köszi..
Gabi15928-07-2011 21:33:18 // 122089
Alfa_156_lapi28-07-2011 20:56:56 // 122088
Nekem a légtömegmérő cseréje után gyógyult a hidegindítás problémám, azóta szépen jár, indul hidegen is. Mondjuk cseréltem előtte gyertyákat, hőmérőt, és lambda szondát is.
A régi lmm-be kb. 12000 km volt....:-(
Szoszo™28-07-2011 19:18:38 // 122087
Persze hogy ki lehet venni,hátul van a sínen 2 6-s imbusz,meg asszem elöl 2,és az ülés alatt egy stekker.A stekkerrt ugy húzd le hogy előtte leveszed az akksi sarut,és még nem dugod vissza addig ne rakd vissza sarut,különben légzsák hibajelződ világítani fog majd utána.
Szabeee28-07-2011 19:08:01 // 122086
mióta megtisztítottam a fojtószelepet, nem ingadozik olyan gyakran az alapjárat, beáll 1000 körülire. viszont a hideg indítással még mindig van problémám... :( LMM? :(
NeoEx4828-07-2011 17:17:46 // 122085
Ha már ülés téma, engem az érdekelne, hogy az anyósülést házilag ki lehet szerelni az autóból? Ki kellene szednem egy rövid időre, és ha megoldható magam csinálnám, és raknám vissza. Van ilyen tapasztalata valakinek, hogyan kell csinálni?
köszi
Alfa_156_lapi27-07-2011 20:47:49 // 122084
Nincs a bőrbelsőn könyöklő...:-(
Na, az milyen?
Rápróbálok,mert nagyon tetszik ez a fajta -világos mustár színű- bőrbelső. A könyöklőt meg átrakom az enyémből, miután vmi hasonlóval behúzatom. Sajnálom egy kicsit az én kék plüssömet, mert nagyon jó állapotú, de a bőr is hibátlan. Remélem átmegy a párna....:-)
Köszi a választ.
Üdv
szasza(SW)27-07-2011 19:01:15 // 122083
Szerintem simán át lehet rakni a te vázadra és mindkettő emelős lesz,de a kartámla az akkor is anyósnál marad:)
Alfa_156_lapi27-07-2011 18:52:15 // 122082
Sziasztok!
Szerintetek egy jobb kormányos angol 156 bőrülései áttehetőek egy normál plüssbelsejű, 156-ba? A kárpitok gondolom cserélhetőek, az ablakemelő kapcsolóinak felcserélése után.
De vajon a keretből ki lehet-e venni a párnákat? Ha nem, akkor komplett átteszem az egészet, gondolom a sínek egyformák. Jobb lenne ha ki lehetne venni a párnákat és a háttámlát az ülés vázából, mert akkor mindkét oldalon állítható magasságú ülések lennének.
Köszi a választ.
Üdv
Piritu - 1.000.00027-07-2011 14:17:20 // 122081
Minden további nélkül el tudom képzelni, hogy az LMM még működik. (mint nálam is teszi), csak néha bizonyos okok miatt a szállított jel nem felel meg az "elvárásoknak" ekkor dobja a hibaüzenetet. Nálam nagyon úgy néz ki, hogy az E85 volt a kiváltója az értelmezhetetlen adatnak. Mióta nem tankolok, nincs üzenet (2000km-óta). A pillanatnyi nem megfelelő jel lehet egy jövendő elhahálozás előszele is...
Kéne bele tenni egy másikat és megnézni, hogy azzal dobja-e , ha nem maradhat benne :-)
Kérdés mit ért O2 szenzoron a progi, ha az LMM-et, akkor a P0130 miatt úgyis cserés. Ha mást ért, azt kell cserélni. Az FRA hiba a P0130 következménye lesz.

A resetet az akusaru levételével szoktam csinálni, pár mp elég, hogy beálljon nullára.
NeoEx4827-07-2011 13:13:18 // 122080
Ezeket a hibákat írja ki:


A FRA-ra én is azt olvastam hogy LMM, ezért megtisztítottam féktisztítóval. Érzésre jobb lett a kocsi, de előtte sem volt gázos ezért nem érzek nagy különbséget. És a hibakód így is előjön.

Szerencsére nem tapasztalok olyan jelenségeket a kocsin amik a lambda vagy az lmm hibáira utalnának (pl. amiket fórumon olvasgattam, rángatás, instabil alapjárat, torpanás, fordulatszám limit 4000 körül). Ezek korábban sem voltak, most sincsenek, bár az alapjárat volt hogy nem volt stabil, lmm tisztítás után stabil lett. Szóval bízok benne hogy ezek az alkatrészek is rendben vannak, csak a fránya hibakódok zavarnak :)
Az a baj hogy nem vezettem még más 156-osát mióta megvan az enyém, ezért nem tudom milyennek "kellene" lennie a vezetésnek, lóerő érzetnek, gázreakcióknak stb. De a sajátomat okésnak érzem.

Azt a Reset Self Adaptive Parameter dolgot a FiatEcuScan-ben nézegettem, de nem mertem megnyomni. Ezekszerint érdemes, és kárt sem csinál?
Diny27-07-2011 09:25:40 // 122079
sziasztok!

az ablaktörlőim nem működnek túl jól sajnos. a végállásban, visszaindulva hangos, és nem is töröl rendesen, pedig újak a lapátok.

Lehet, hogy a feszítő rugó a gond?
Abarai26-07-2011 23:16:22 // 122078
Lehet, hogy most én jövök. Ne legyen igazam... :S
Poló26-07-2011 23:11:53 // 122077
Közben leesett, hogy Trombozisnak nem is 2,0 van, hanem csak 1,6.
A 2,0 TS '97 szeptemberétől műanyag fedeles volt?
Viszont Sparky 155-öse alu fedeles az emlékeim szerint, mégis 155 lovas.
Vikking 31126-07-2011 23:09:54 // 122076
Trombozisé 1.6 TS...
GEORGE26-07-2011 23:08:04 // 122075
buzi egy megoldás anyagilag az egyszer biztos :-(
Piritu - 1.000.00026-07-2011 23:04:50 // 122074
Akkor ha a kiszedett 4-et beteszi a csomagtartóba a pótkerék mellé, akkor elmondhatja, hogy az ő JTS-ében a TS 8 gyertyája helyett 8 lambda van :-)
GEORGE26-07-2011 23:03:03 // 122073
2.0 JTS 16V-ben meg 4db lambda szonda van.
Inter nem rég cserélt...nem volt olcsó.
GEORGE26-07-2011 23:01:55 // 122072
Igen nekem a 146ti-ben már műanyag fedeles volt a 2.0 TS 16V.

A műanyag fedelesek 155 lovasok voltak, az alu fedelesek pedig 150.
Piritu - 1.000.00026-07-2011 23:00:38 // 122070
Lehet, hogy a motorvezérlő más? Az én autómra kettőt is felajánl az EsuScan.
Piritu - 1.000.00026-07-2011 22:58:31 // 122069
Szóval Giovanni itt is kavart :-)
Poló26-07-2011 22:56:16 // 122068
Mégse, George 146-osa műanyag fedeles volt.
Viszont ott van Trombozis 156-osa, eredetileg alu burkolatos, mégis 155 lovas.
Poló26-07-2011 22:49:34 // 122067
Nem, nem. A 156-osban a 2.0 TS '97 szeptemberétől 155 lovas egészen az euro 3-ig. Az első 156-osok még alu burkolatosak voltak. De az utolsó 155-ösök is megkapták ezt a motort (Sparky 155-öse), vagy ott van GEORGE ex-146-osa, az is alu fedeles, de már 155 lovas.
Piritu - 1.000.00026-07-2011 22:45:26 // 122066
Az lesz a műanyag fedeles. Az enyém még alu fedeles.
GTPeti26-07-2011 22:44:00 // 122065
Uhh... szondatemető. :(
Poló26-07-2011 22:43:00 // 122064
Amit 97-től gyártottak. Valamit módosítottak a motoron és kaptak +5 lovat, később ez elveszett az euro3-asításnál.
Piritu - 1.000.00026-07-2011 22:40:44 // 122063
Az enyém 2-es egy szondás és szintén 150 lovas, akkor melyik a 155 lovas?
Poló26-07-2011 22:39:13 // 122062
2000-es évjárattól van EURO3, abban 3 lambdaszonda van és csak 150 lóerős.
Piritu - 1.000.00026-07-2011 22:29:20 // 122061
Én sem láttam az élő adatoknál semmi különöset, minden működött, ahogy kell.
A Tied euro2-es vagy 3-as? A 2-eshez 17e csak a szonda, a 3- harmincvalahány.
GTPeti26-07-2011 22:19:52 // 122060
Jól van. Én sem hagytam ki és te sem. 1:1 B)
Liquid26-07-2011 22:17:17 // 122059
a lambdát megmérte Csöri, az rendben van, nem fogyaszt sokat nem erőtlen, nem egyenetlen az alapjárat, látszólag rendben van. Azt javasolta a mester hogy várjunk vele... de valszeg előbb-utóbb LMM csere lesz
Piritu - 1.000.00026-07-2011 22:14:05 // 122058
Tehát újra beigazolódott, hogy a variálás, eltérés a gyári ajánlástól nem egészséges :-)
GTPeti26-07-2011 22:11:02 // 122057
Húú... pedig E85-ről szó sincs a gépkönyvben. Na ugye. B)
Piritu - 1.000.00026-07-2011 22:07:24 // 122056
Amit eddig sikerült kinyomoznom, hogy az egyik a lambdával van összefüggésben, a másik az LMM-el. (FRA emlékeim szerint a lambda)
No, arra jöttem rá, hogy ezt a paramétert "tanulja" az autó. Ha csinálok egy resetet, beáll nullára mindkettő. Ha elindulok egy kicsit erőtlen és kicsit furcsa a motor. Aztán egy idő után a mért adatok alapján kikalkulálja ezeket a faktorokat, majd ezekkel számolhat tovább. Mintha ezekkel korrigálná a lambda és az LMM mért adatait.
Az FRA nálam egyértelműen azért jött elő, mert E85-öt tankoltam. Erre az üzemanyagra anno nem készítették fel és "kiakadt" tőle a rendszer. Valószínű olyan adatokat produkált vele, ami értelmezhetetlen volt a számolásnál és szakadást írt ki.
Egyes fórumokon a hozzá tartozó érzékelő cseréjét javasolták. Ezért is kezdtem el jóáras lambdát keresni.
Hangsúlyozom, hogy mindez a saját méréseimből, tapasztalataimból levont következtetés!
Liquid26-07-2011 21:54:45 // 122055
nem, az a másik: TRA
Piritu - 1.000.00026-07-2011 21:53:26 // 122054
Az az FRA hiba?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.