Szabeee22-03-2011 19:16:28 //
119003
kérdezhetek tőletek valamit?
szimering cserénél be lehet vetni azt az eszközt, amelyik a vezérműtengelyeket nem hagyja elforogni?

Kócosw22-03-2011 19:14:39 //
119002
kenj rä gìpzsìrt ! :DDD
GTPeti22-03-2011 19:13:44 //
119001
Nemtom emlékszel-e, pont 2 hete írtam, hogy nálam is nyikorog a hátsó fék.
Végül mi lett a megoldás?
Tudnál esetleg jobb képeket is feltenni?
(Nem csak az életlenség miatt nem látok semmit, hanem egyáltalán a második képet nem nagyon tudom hova tenni.)
hehe:) arrafelé nemigen járok, bár van itt ilyen rendőrös műsor, amikor civil autóban utazó rendőrök meszelnek le gyorshajtókat vagy egyéb szabálytalanságot elkövető autósokat/motorosokat. Sok a lengyel és magyar áldozat... a legkisebb hülyeségért is kiszabják keményen a 200-300 eurós büntiket, csekket ki is küldik a világ végére is. múltkor volt benne egy magyar csávó, majdnem elájult amikor a fakabát megírta neki a 250 eurós csekket :D Én is telefonáltam egyszer kocsiban, 150 EUR, nem is tudtam kimagyarázni, mint otthon :D
hollandok... nem szaroznak... itt rend van és fegyelem... :D:D:D
Az igaz, hogy ott is lőnek rendesen és a bírság is elég magas (régebben én is kaptam rendesen), de ez inkább szerintem a birka holland nép sajátosságából adódik. Rendszeretőek, ha ez a törvény akkor be kell tartani, ha valahol 100 a sebességhatár, akkor betartják, eszük ágában sincs kiskapukat keresni, mint mi magyarok :):)
Most gondolkoznak, hogy pár helyen meg kéne emelni a 120at 130ra, de már most nagyon sokan tiltakoznak :D:D Szerintem felesleges, az itteni autópályák 60%án úgyis csak 100-al lehet menni (mert közel van valami városhoz vagy egyéb baromság), ahol meg 120 van tényleg, akkor az már nagyon közel van a németekhez...
meg a magyar fuvarosok :) én kint mindig 140-150nel mentem, közúton meg rengeteg az álló trafi Venlo, Hertogenbosch, Oss felé jártam elég sokat...jah meg Nijmegen vagy hogy kell írni :P
Poló22-03-2011 18:50:44 //
118997
Elég keményen be is van tartatva ott a pályán a 120 ha jól tudom.
Dévid22-03-2011 18:23:59 //
118996
Régen nem tetszett a GTV/Spider vonal, de szerintem nálam most kezdett beérni a formájuk (annyi randa autó van sajna az utakon). Simán bevállalnék egy rendesen motorizált példányt, de most még más projekten agyalok. :D
Errefelé a hollandok nem használnak ilyesmiket :) Nekik még a 120as sebesség is néha sok az autópályán... Nemhiába voltak a holland F1-es versenyzők mindig a pálya szélén :)
Akik gyorsan hajtanak (általában a fiatal marokkói vagány gyerekek, 99%-a golffal, azok az ilyenekkel nem foglalkoznak).
ystuc22-03-2011 18:14:46 //
118994
105 egészen pontosan. :-)
Bizon, bizony, ráadásul csak 40% az a fél (5 helyett 2 utas) :-DDD
Dévid22-03-2011 18:06:46 //
118992
Valld be, hogy alkohol nélkül nem tudod elviselni, hogy csak egy fél TS-re tellett! :D
"Átalakítás nélkül használhatok-e alkoholt az autómban?
A tapasztalataink alapján az 50% benzin - 50% E85 keveréket minden korszerű lambda szabályozású autó gond nélkül kezeli. " - ezért is próbáltam ki anno. Bejött. Ennyi.
A helyzet az, hogy a 85 az 85% alkohol tartalmat jelez, az oktánszáma 100 felett van :-)
Erősen gondolkodom egy lézerblokkoló beszerzésén. Félreértés ne legyen, nem 200-al akarok menni a város közepén, de tényleg tele van a tököm, azzal, hogy minden sarkon áll egy civil rendőrautó és fotókat készítgetnek, azokról akik a forgalom ritmusának megfelelően autóznak. Tudom lesz néhány ellenző, itt a fórumon is, ők azok, akik soha az életbe nem mentek többet a megengedettnél 1km/h-val sem.
A kérdésem az lenne, hogy az oké, hogy itthon megtűrik ezen eszközöket, de mi újság, ha átlépem a határt? Horvátország, Olaszország, Ausztria?
Cgo22-03-2011 13:50:53 //
118988
Na a mai napon bovitem a 156 hulyesegei listajat. Az utobbi par honapban majdnem szivrohamot kaptam, ugy nyikorgott az auto hatulja. Fem a femen, rettenetes zaj. Ha balra tekertem a kormanyt, erosodott, jobbra elhallgatott. Fekezesnel elhallgatott. A falukon ugy jartam, hogy picit behuztam a kezifeket, hogy ne nezzen mindenki, mint a bucsusra.
Szoval szetkaptuk a hatso feket es mindket oldalon az also dugattyu teljesen beallt. Nem ertettuk miert, ezert szetszedtuk. Na mit gondolt ki az okos tervezo? A szerelom meg ilyet nem latott soha a 40 eves praxisa alatt - a dugattyura BELUL gumi van huzva, mint egy B kategorias pornofilmben. Ez a gumi kepes ugy megdagadni (nem tudom, mitol), hogy a dugattyu teljesen beragad.
Mivel sem a tisztitas, sem mas nem segitett, kenytelen voltam a gumit kidobni es a helyere ideiglenesen ragasztoszalag kerult. Ugy nez ki, csak uj nyereg segit??


Ferke22-03-2011 10:44:03 //
118987
Hááát, szerintem ha szentírásnak venné az ember a könyvben leírtakat, már rég kiesett volna alólam a vas:) Elég, ha csak a 20ezres olajcsere periódusra utalok, és a sehol le nem írt egr-tisztításra:)))
:D
nem tudom jónak tartja-e, de mivel az autók nagy hányadában bosch van, hát felült erre a lóra.
GEORGE21-03-2011 23:23:11 //
118985
Amúgy egy gondom van az ismerősöddel :-)
Ha a bosch-t jónak mondja-tartja, akkor az már elve baj :-))
Mert köztudottan a bosch = FOSCH-al! :-)
GEORGE21-03-2011 23:20:53 //
118984
Részemről is áll a dolog, mindenki avval jár amivel akar. :-)
GEORGE21-03-2011 23:19:56 //
118983
Valóban, tévesen írtam!
De mint a leírásban is olvasható akkor sem teljesen jó üzemanyag, nem tudja kiváltani a benzint teljesen.
Csak komoly átalakítások mellett használható úgy, hogy ne károsítsa a motort.
Mi a helyzet a kenéssel? Amit a benzin ken, azt az E85 már nem keni!
Az üzemanyag ellátó rendszerre káros.
Hidegindítási gondok is lehetnek ugyan is már +13'C alatt gondok vannak a porlasztásával.....
Az E85-ből plusz 20-30% magasabb lesz a motor fogyasztása. Ez azért elég nagy érték és ez semmi másból nem keletkezik, minthogy nem bír ugyan olyan paraméterekkel mint a benzin.
Az ajánlásban is azt írják, hogy olyanoknak ajánlják akik egy -egy indítással hosszú utakat tesznek meg.
No meg ez is:
Megtartja-e a garanciát az autó, ha E85-tel autózunk?
Minden autó csak a gyár által meghatározott üzemanyaggal üzemeltethető. Ettől eltérő üzemanyaggal való használat garanciavesztést eredményez, még ha nem is az üzemanyag miatt adódik a probléma. Új autók esetén semmi esetre sem javasoljuk az E85-tel való kísérletezést. Aki környezettudatos és új autót szeretne, annak javasoljuk, hogy vásároljon az E85-re gyárilag felkészített modellt.
Tudom kevesen járnak garis autóval, de valami oka biztosan van, hogy ugrik a gari ha E85 jár valaki......
van egy Bosch car szervíz szolnokon, aminek a tulaját igen megbízható autóbuzinak (ráadásul szakember is) tartok. adok a véleményére, és emiatt használom nyugodtan az E85öt. nem akarok meggyőzni senkit. tőlem mindenki azzal jár, amivel akar.
GEORGE21-03-2011 23:08:49 //
118981
Miért írnák bele egy kezelési utasításba az olyan üzemanyagokat amelyekre nincs tervezve a motor.
Az sincs benne, a benzines kezelésibe, hogy ne töltsél bele gázolajat.
Amúgy ez az üzemanyag fajta létezett már korábban is nem most fedezték fel.
Ezt az E85 bemutatási anyagából másoltam ide, amit korábban Marty linkelt be.
Átalakítás nélkül használhatok-e alkoholt az autómban?
A tapasztalataink alapján az 50% benzin - 50% E85 keveréket minden korszerű lambda szabályozású autó gond nélkül kezeli. Arra is van példa, hogy egyes típusok fedélzeti számítógépe melegben gond nélkül megbirkózik tiszta E85-tel is. A korszerű gépkocsik Check Engine lámpával figyelmeztetnek, ha valami nem megfelelő az üzemanyag-levegő keverékben. Ha a lámpa jelez, mindenkit óva intünk az E85-használattól, ugyanis a szegénykeverék-képzés motorkárosodást okozhat. Kipróbálni kipróbálhatjuk, de lehetőleg csak arra felkészített járművet használjunk tisztán E85-tel. Ha esetleg a gyári rendszer kezeli is, hidegindítási nehézségeink lehetnek.
Csak és kizárólag az én véleményem, hogy ez kb olyan mint a gázzal autózás, azaz gányolás...
El kell fogadni, hogy az adott autó benzinnel megy, még ha drága akkor is, és azt kell bele tankolni.
Hosszútávon fognak jelentkezni az E85 használatából adódó károk.
Azért írnak elő bizonyos paraméterekkel rendelkező üzemanyag használatot, mert csak avval tud rendesen működni a motor alapjárattól a max fordulatig.
GTPeti21-03-2011 23:06:52 //
118980
Az igen jutányos... B)
upsz...
Az etanol 105-ös oktánszámú....
GEORGE21-03-2011 22:55:36 //
118978
Ja ja a 159 TI 19 kerekeire akcióban 260e a 4db gumi...
De azok a kanyarsebességek, hmmmm :-)
GEORGE21-03-2011 22:54:28 //
118977
Az egyik legnagyobb gond azaz oktánszám!!!
95-ös kell az Alfa mocikba, ez pedig csak 85-ös!
Más minden egyéb eltörpül eme elég nagy oktánszám különbség miatt.
GTPeti21-03-2011 22:53:04 //
118976
(Már előre "örülhetünk", hogy a 159-es időkben mekkora malomkerekeket kell majd felabroncsoznunk...)
GTPeti21-03-2011 22:51:49 //
118975
Az a baj, hogy az UG7-esek annyira bejöttek, hogy ilyeneket akartam továbbra is. (Többek között a NULLA gördülési zaj miatt.) Azokat meg rendkívül drágán mérték.
Liquid21-03-2011 22:47:57 //
118974
egzotikus az tény (de szépen megfogalmaztad) :)
egyébként én anno 15k/db körül vettem a mostaniakat, ez azért nem annyira egzotikus
GTPeti21-03-2011 22:43:06 //
118973
Ez így van.
De azért el lehet vele közlekedni, asszem az 5. v. 6. szezonon vagyok túl velük. (Vagyis még nem vagyok túl.) Persze 205-öst akartam, de az egzotikus (árú) méret miatt letettem róla.
Liquid21-03-2011 22:33:12 //
118972
185? az eléggé virsli, nekem 1 vagy 2 télen volt, de utáltam, mert nagyságrendekkel instabilabbnak éreztem
Marty21-03-2011 21:33:23 //
118971
E85
Érdekességképpen, szerintem ezért mondják a srácok!:)
Mindig vannak, akik nem veszik szentírásnak a könyvben írtakat. (Szerintem olyan is van, aki még nem is olvasta) Elég ha csak az olajos topikra és az alternatív alkatrészekre utalok :-)
amikor kiadták azt a könyvet, még nem létezett E85, miért lenne benne?????
az a demagóg szemlélet hogy valaki nem akarja fogyasztani a föld készleteit közben erősen fogyasztói szokásai vannak :)
Poló21-03-2011 21:09:49 //
118967
Nézd meg mi van beírva a kezelési könyvbe, hogy milyen üzemanyaggal működik a motor. Lehet, hogy elmegy ezzel is, de 95-ös kellene bele.
Ezt fejtsd ki komám... mert az így nem árt a motornak, az qrv...ten
GTPeti21-03-2011 21:03:22 //
118965
"Szerencsére" a világszínvonalú Szerencsi cukorgyárat is ügyesen lebontották EU-s pénzből. (Amúgy nem vagyok egy nagy EU ellenes... sőt.)
nem vettem észre fogyasztásnövekedést, és 50 forinttal olcsóbb... innentől nem hiszi, hanem valóban olcsóbb...
erről majd beszélgessünk akkor mikor az unió leveszi a támogatást a cuccról a hús ára 3000ft/kg lesz, meg a kenyér is hasonló :P
OFF
Semmi sincs megoldva, csak rühellem a demagóg dumákat.
ON
OFF
Inkább munkát adok azoknak, akiknek a terményét eddig nem vette a kutya sem.
ON
nem hiszem de ugye te sem állatod magad hogy a bio üzemanyaggal minden meg van oldva :)
GTPeti21-03-2011 20:10:19 //
118959
"Meg még azért mert így a fele megújuló energia. fele annyit fogyasztom a Föld készleteit."
Inkább más készleteket fogyasztasz. :)
OFF
Ugye Te se hiszed, hogy a kínai/afrikai éhezők problémáját magyar kukoricával oldják meg?
ON
GTPeti21-03-2011 20:08:50 //
118957
Az egy hőcserélő. A hűtővízzel hűti a kipufogógáznak azon részét, ami az EGR szelepbe megy.
(Persze vehetjük úgy is, hogy a hűtővizet melegíti, elvégre egy JTD-nél az is jól jön. :)
Ezen a képen megjelöltem, hogy hol fúj ki nekem a bilincs mellett.
http://kepfeltoltes.hu/view/110321/alfa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ezen a képen a saját állapot látható:
http://kepfeltoltes.hu/view/110321/Sajat_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Kérdéseim:
Itt nektek is bilinccsel van rögzítve vagy nálam valami trükközés van?
Itt a két vég ilyen kúpszerű, és a két peremet egy U profilú bilincs fogja össze.
Mi az amibe itt belemegy az a cső?
[img1]
Srácok a képen mi az az alkatrész, amit nyíllal megjelöltem?
Köszi!
Srácok a képen mi az az alkatrész, amit nyíllal megjelöltem?
Köszi!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.