Forum >> 156

Gabesz28-01-2011 14:17:33 // 116504
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség:
Kicserélem a fedélzeti computer kijelzőjét a szellőzőboxal együtt. Addig oké, hogy azt a 2 kis csavart kicsavarom a szellőző szélvédő felőli oldalán, ki is mozdul, de előtte szét kell húzni a kijelző csatlakozóját, ami mélyen a rádió környékén van. Szerintetek elég kivenni a rádiót miatta, vagy a klíma kapcsolóit is le kell szedni? Valaki biztosan találkozott ezzel a csatlakozóval.
GabCsi28-01-2011 11:43:56 // 116503
Kár, hogy SW.
Kareszka198428-01-2011 08:19:35 // 116502
NGC28-01-2011 07:28:27 // 116501
Én egy olyan garázsnak is örülnék, ami kicsit "szellős", az is számít, nem is kicsit, hogy azért nem fúj át rajta a jéghideg szél. :)
Viszont ma melegítettem kb. 7 percig, direkt figyeltem, és olyan 6 vagy 7 km megtétele után volt a mutató olyan 68 fokon, viszont meleget fújt. És kb 2 km után érte el a mutató az 50-et.
Matta15628-01-2011 00:18:45 // 116500
Köszönöm!
Poló28-01-2011 00:12:49 // 116499
Én a legnagyobb hidegben is annyit járatom, míg kijárok a garázsból. Azt tudni kell, hogy a garázsnak nagyon rossz a szigetelése, kb ugyanolyan hőmérséklet van bent is, mint kint. Elindítom az autót, járatom úgy fél percig, kitolatok, becsukom a garázsajtót és már indulhatok is, nem rángat, megy szépen. Persze ilyenkor nem gyilkolom, finom gázmozdulatokkal gyorsítok és a fordulatot 2000 alatt tartom, 1-2 km után már mozdul a mutató.

A Ducatoban az mjet meg még akkor is elkezd hűlni, ha lejtőnek lefele megyek és nem nyomom a gázt, egyből visszaesik olyan 80 fokra a 88 helyett. Állóhelyben járatva lehetetlenség felmelegíteni, menet közben is kell neki télen legalább 15-20 km, hogy üzemmeleg legyen.
Attie27-01-2011 22:33:41 // 116497
Ja a hátsó ablakemelőről jut eszembe.
Még a nyáron a sógorom sikeresen eltörte a bal hátsó ajtóban az ablak felhúzó gombját.

Nem bont valaki mostanában 156-ot? Vevő lennék egy kapcsolóra.

Ráadásul ugyanebben az ajtóban most télen befagyott a kilincs, és egy nyitásnál eltört :( Ilyen is kéne, mert most csak nagyon óvatosan lehet kinyitni azt az ajtót.
Piritu - 1.000.00027-01-2011 22:25:31 // 116496
Itt szerintem nem az a kis pénz a kérdés, hanem hogy eszébe jut-e az embernek. Nekem se jutna eszembe, mert nem ülök hátul sose. Ha vinném agyereket, ő biztos mondaná, hogy neki kéne :-)
Attie27-01-2011 22:22:14 // 116495
Hmmm... én már többször is húztam le.
Pl nyáron amikor 50 fok van az autóban sokat számít a gyors átszellőztetésben, hogy mind a 4 ablak le van húzva és úgy indulok el.

Amúgy nem a kurblival van bajom, hanem az elvvel, hogy nem mindegy, hogy 7 millióba kerül az autó újonnan vagy 30 ezerrel többe? :)
Piritu - 1.000.00027-01-2011 22:04:25 // 116494
Roppantul nem érdekel, hogy hátul sportolnak-e a kurblival. Én sose tekerem :-)
GTPeti27-01-2011 21:53:21 // 116493
Sok ilyen 156 van. Lásd pl. enyém. :)

Tudom, gáz a kurbli, de az enyémben az életben nem voltak lehúzva a hátsó ablakok. Szóval fontos lenne még két motor bele. :))
Piritu - 1.000.00027-01-2011 21:52:24 // 116492
Nekem azt mondta a Mester, hogy stabruddal együtt tanácsos cserélni. Nem csak a szilent kopik meg, hanem a rúd is. Nekem egyben cserélte.
Amúgy flexet neki, aztán hegeszteni, vagy csavar
Attie27-01-2011 21:50:35 // 116491
Érdekes... bőrülés + kurblis hátsó ablak :)
Megkérdezném az első tulajt, hogy ha a bőrre kiadott sok plusz százezret, akkor a hátsó villanyablak pár tízezre miért nem fért már bele? :))
Piritu - 1.000.00027-01-2011 21:50:11 // 116490
Nem szoktam foglalkozni vele, beállítom a 21-22-23 fokot (mikor hogy) a többit oldja meg maga :-))
mizooo27-01-2011 21:44:49 // 116489
Az új szilent be van vágva, a régi bilincset le kell vágni, régi szilent levág utána csavarral összerakni.

üdv
Zsolt8527-01-2011 21:39:08 // 116488
Helló !
Leszedtem nagy szerelés árán a stabilizátor rudat, amit nem gondoltam volna, hogy ennyi melóval jár. Mikor megláttam hogy vannak felrakva a szilentek, nempicit felment a pumpa. Mert persze azt hittem hogy két félből van összetéve szinletet tartó kapocs de nem, össze van nyomatva a két fél ! Most ebből hogy, hogy fenébe lehet kivenni a szilentet, azt nagyon nem tudom, mert persze ki lehet barmolni a régit, de hogy teszem bele az újat, hogy ne sérüljön azt már végképp nemtudom. Szóval ha van ötlet erre nagyon kíváncsi vagyok.
GTPeti27-01-2011 21:37:12 // 116487
A kímélőbe viszont nem.
Liquid27-01-2011 21:35:30 // 116486
értjük, csak furcsálljuk, mert ez abszolut belefér a rendeltetésszerű használatba
GTPeti27-01-2011 21:33:54 // 116485
Van. Azt írtam, hogy álló autónál, nagy melegben a klíma kímélése végett nem ajánlatos maximumra tenni a ventillátort. NEM azért, mert eldurran egy cső!!!!!
Liquid27-01-2011 21:29:47 // 116484
szerintem is kéne hogy legyen, biztosan úgy van tervezve, hogy ésszerű körülmények között ne tudd kinyiffantani
Piritu - 1.000.00027-01-2011 21:28:17 // 116483
Nem kéne lennie egy nyomáskapcsolónak a rendszerben?
GTPeti27-01-2011 21:26:44 // 116482
Felküldtem maximumra a belső ventillátort és eldurrant a cső. Egy biztos: nem ugyanaz a terhelés, mintha 1-es v. 2-es fokozaton pörögne. De mindenki azt tesz...
Liquid27-01-2011 21:25:08 // 116481
szerintem a legrosszabb ami történhet az az, hogy kezd felfortyanni a víz, de azt meg észlelni lehet... a klímacsöved nemhiszem hogy ettől kuttyant meg, ráadásul pont egy dízelnél...
Liquid27-01-2011 21:22:37 // 116480
hm, nekem még nem volt ilyen gondom, pedig álltam már parkolóban, 21-fokra tett klímával 40 fokban a napon, előtte meg volt kergetve közepesen a kocsi.
A legdurvább idén nyáron volt, mikor sietni kellett és igen nagyon qrva meleg volt, 190 körül ballagtam, 21-fokra tett klímával és a motorhőfok kezdte elhagyni a 90-130 közötti osztást, visszaállítottam 23-ra a klímát és megállt a mutató szépen visszament de akkor is 90 felett maradt
GTPeti27-01-2011 20:56:06 // 116479
Egy dízel ilyen szempontból más világ. Nekünk van bent egy 800W-os vízforraló gyárilag, mert maga a motor 10+ percig kéne, hogy ketyegjen, hogy egyáltalán vmennyi fűtés legyen.
(Kis időt én is szoktam járatni. Utána pedig tojás a láb alatt. Akármennyire is nyomulnak mögöttem. Ehhez önuralom kell. Elvégre ők nem fizetnék a turbócserét...)
GTPeti27-01-2011 20:51:52 // 116478
Azért nem, mert nincs megfelelő hűtés a hiányzó légáramlás következtében. (A venti csak részben helyettesíti a menetszelet.)

Nekem már durrant el klímacsövem, mikor hirtelen MAX-ra tettem a klímát. Az egy dolog, hogy mit tud papíron. Azért nem árt "tisztelni". (€€€ -> megéri.)
szasza(SW)27-01-2011 20:48:25 // 116477
én is lambdára tippelnék nekem is volt ilyen a 46-on,Csere után nem csinálta.Nálam ez egyszeri volt indulás után mindig.
NGC27-01-2011 20:48:02 // 116476
Azt is cseréltettem fél éve kb.
Piritu - 1.000.00027-01-2011 20:45:37 // 116475
Nem hinném, esetleg még a lambda. Ki kellene olvasni.
NGC27-01-2011 20:43:07 // 116474
Még az alapjárati motorom szarakodik (üresben guruláskor ingadozik a fordulat, és csak akkor). Attól nem lehet?
NGC27-01-2011 20:36:46 // 116473
Csere volt fél éve, azóta nem fullad 5000-nél. És az ereje is megvan, vagyis visszajött azóta.
NGC27-01-2011 20:33:59 // 116471
Ez 2.0 TS. :P
Kicsit nagyobb gázzal indulva nem rángat. Mondjuk 1500-as fordulattal indulva.
NGC27-01-2011 20:32:48 // 116470
Nem úgy rángat, hanem finom gáznál kicsit befullad. Elindulásnál. Kettesbe kapcsoláskor is, de csak akkor, ha hideg.
Alfa GT-Csaba27-01-2011 20:32:26 // 116469
Nekem is volt 1,6-os 156 ts-sem és akkor még nekem sem volt garázsom ezért mindig melegitettem legalább 5 percet.Szerintem az a rángatás a vezérlésnek sem tesz jót.
Piritu - 1.000.00027-01-2011 20:30:17 // 116468
Akkor ott valami nem kerek. A TS-nek hamarabb kéne melegednie.
NGC27-01-2011 20:27:42 // 116467
Azt is kipróbáltam, akkor is rángat. És kb 10-15 percet kellene melegítenem, hogy a mutató meginduljon az 50-hez.
Alfa GT-Csaba27-01-2011 20:22:23 // 116466
Akkor jég hidegen mit csinálna,még jobban rángatna?
Erhard 242 (Pure Energy)27-01-2011 20:18:48 // 116465
az Mjet nekem is 80 fokos volt állandóan, a JTD hullámzott, a JTDM meg fix 90 kivéve nagy hidegben akkor az a városban vissza hűl 80 fokra :)
Alfa GT-Csaba27-01-2011 20:18:00 // 116464
Ezek szerint az én kocsim is jól működik!
NGC27-01-2011 20:17:21 // 116463
Az utóbbi két reggel melegítettem is, meg nem is. Garázs nincs, hideg az van. TS. Egy cigi erejéig melegítem (5-7 perc), de még akkor is berángat néha.
ystuc27-01-2011 20:16:27 // 116462
Én meg akár mit csinálok, télen/nyáron 80 fok.
szasza(SW)27-01-2011 20:14:36 // 116461
Nekem nem hűl vissza városba 88 fokos.A termosztát tőled van:)))
Erhard 242 (Pure Energy)27-01-2011 20:08:58 // 116460
teljesen más a benzines meg a dejzel hőtermelése...megfagyni nem fognak a dugóban mivel van ülésfűtés meg az 59-ben kiegészítő fűtés...mikor indulok hidegben 60-as tempónál kell legalább 20km hogy felmenjen 90 fokra a hőfok....
Alfa GT-Csaba27-01-2011 20:08:09 // 116459
Most hogy mondod,lehet :-)
Erhard 242 (Pure Energy)27-01-2011 20:06:08 // 116458
akkor lehet neked csoda dejzeled van nekem eddig alfából 3om volt és -10 fokban bizony pálya után a városban mindegyik vissza hűlt 60 fokra ...
Alfa GT-Csaba27-01-2011 19:56:34 // 116457
Nem tudom.A motortérben semmi axtra szigetelés sincs,sőt még az alsó motorvédőnek csúfolt műanyag védő lemez is hiányzik.A hűtő előtt nincs paplan a hideg ellen csak a motorháztetőn van az a filc takaró belül.Az utastérben meg a gyári szőnyeg van semmi más,de viszont indulás után gyorsan melegszik a vizem 5km után már 60-70 fokos pedig nem nyomom neki.
Piritu - 1.000.00027-01-2011 19:45:18 // 116456
Szó sincs vitáról :-)
Végre van egy aktuális téma, amiről lehet beszélgetni. Pörög a topik :-))
Piritu - 1.000.00027-01-2011 19:43:42 // 116455
Lehet, hogy az SW a városban marad. A munkatársam alkuszik rá :-))
Mondtam neki, hogy akkor azonnal regisztrálnia kell :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.