Forum >> Szerelőműhely
127_sud02-03-2016 21:41:50 // 51422
Nekem is hasonló gondom volt és nem volt rendesen feltelepülve az eszköz illesztőprogramja. A Windows nem ismerte fel az eszközt és ezért nem működött, már nem emlékszem hogyan oldódott meg de a gond ez volt.
Attika0102-03-2016 21:22:07 // 51421
Sziasztok! Kellene nekem egy kis segítség. Újratelepítettem a laptopom, telepítettem a MES-FES programokat. Mi kell még hozzá, hogy tudjon kommunikálni az autóval? Asszony 146-sával sem, és az Én 56-ommal sem kommunikál. Kéri hogy adjam rá a gyújtást, ez megtörténik, és Ellenőrizze a portbeállításokat........... De minden jónak tűnik. Van port-1, MES-FES beállításainál is oda van állítva. Tanácstalan vagyok.
Császár14701-03-2016 19:57:13 // 51420
Üdv mindenkinek!147-esben hol található a 2 kuplung munkahenger és hol tudnám légteleniteni?Valamelyik munkahengeren van egy légtelenitő csavar,csak nem találom.
AlfaZoli16601-03-2016 19:28:19 // 51419
Coyote01-03-2016 17:21:43 // 51418
Zé-t tudom ajánlani. Ő az egyik legjobb. De szerintem csak a motor cseréje oldja meg a problémát. Sajna ez az egyik gyenge pontja a tipusnak.
AlfaZoli16601-03-2016 13:42:59 // 51417
Budapest vagy pest megye
AlfaZoli16601-03-2016 12:58:53 // 51416
sziasztok
alfa 166 2.0 t spark
olyan szakit keresek aki megnézné a klímámat kontakt hibás
ha benyúlok a fűtésmotorhoz egyszer csak elindul a klíma,meg a fűtés
amikor újra indítom a kocsit nem működik
Szóval olyan segítség kellene aki megcsinálná!!!!
alfa 166 2.0 t spark
olyan szakit keresek aki megnézné a klímámat kontakt hibás
ha benyúlok a fűtésmotorhoz egyszer csak elindul a klíma,meg a fűtés
amikor újra indítom a kocsit nem működik
Szóval olyan segítség kellene aki megcsinálná!!!!
Zagato29-02-2016 20:44:20 // 51415
Sziasztok,
Kérdésem lenne, hogy érdemes-e vagy valaki rakott már fel 1,6 TS 105LE motorhoz 6-os váltót....tapasztalatok? Köszi
Kérdésem lenne, hogy érdemes-e vagy valaki rakott már fel 1,6 TS 105LE motorhoz 6-os váltót....tapasztalatok? Köszi
AlfaZoli16628-02-2016 11:57:53 // 51414
Sikerült hozzáférne a fűtésmitorhoz
Kontakt hibás
Viszint elektromosan kinyitottam a meleg levegőt
Így ár az utastérben remek meleg van
Most mar legalább tudni mina baja
Nagyon köszönöm a sok segítséget
😀😀😀😀😀
Kontakt hibás
Viszint elektromosan kinyitottam a meleg levegőt
Így ár az utastérben remek meleg van
Most mar legalább tudni mina baja
Nagyon köszönöm a sok segítséget
😀😀😀😀😀
Coyote27-02-2016 16:54:01 // 51413
Sajnos így van ez. Ha nem megy a motor akkor nem megy a fűtés se. ez a két gyenge pontja van. Az egyik a 30-as bizti a másik a motor. Ezek nélkül nincs fűtésed sajnos.
remélem meg oldódik a gondod. Ha kell csörögj rám és szóban is el navigallak :-)
remélem meg oldódik a gondod. Ha kell csörögj rám és szóban is el navigallak :-)
AlfaZoli16627-02-2016 15:35:47 // 51412
Rendben uram megnézem
És kössz a segítséget
Nem kételkedem csak fura hogy nem reagál semmire a gombsor és a meleg levegő sem jön be az utastérbe
És kössz a segítséget
Nem kételkedem csak fura hogy nem reagál semmire a gombsor és a meleg levegő sem jön be az utastérbe
atis_166jtd27-02-2016 14:50:02 // 51411
Igen elolvastam. Köszi! Van egy kis csavar benne, nekem is nehéz volt kibogozni. A vákum alatt a szívócső vákumát érti zárt folytószelepnél. Ugyanis van olyan ahol a szívócsőbe vezetik vissza a folytószelep után, de itt a légszűrőből kap friss levegőt pluszba.
Nem kötekedni szerettem volna ne haragudj. Egy párszor én is átolvastam azt a részt, mert csodálkoznék hogy vakum lenne benne mikor itt nyomásveszteségből adódik a kartergáz.
Nem kötekedni szerettem volna ne haragudj. Egy párszor én is átolvastam azt a részt, mert csodálkoznék hogy vakum lenne benne mikor itt nyomásveszteségből adódik a kartergáz.
Coyote27-02-2016 13:26:43 // 51410
Hidd el hogy az a baja. Ez az egyik gyenge pontja a 166-nak. Ugyan ez a hiba van nálam is. Semmire sem reagál a kezelő gombja és nem jön be semmi. A szélvédő előtt a vezető oldalon az ablaktörlő alatt van a biztosítékja. Az szokott tönkre menni, illetve a fűtő motor csatlakozója is be szokott sz..ni, próbáld ki hogy be indítod és a leírtak alapján meg mozgatod a kábelt.
persze nem muszáj hinni nekem, de ha körbe érdeklődsz a nagyvadasok közt akkor tuti hogy mindenki azt mondja amit én, a fűtőmotor a ludas.
persze nem muszáj hinni nekem, de ha körbe érdeklődsz a nagyvadasok közt akkor tuti hogy mindenki azt mondja amit én, a fűtőmotor a ludas.
AlfaZoli16627-02-2016 07:43:37 // 51409
hg6idn26-02-2016 18:55:28 // 51407
A cikk:
https://www.google.hu/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2003/02/26-29.pdf&ved=0ahUKEwjW0ZS8_5XLAhWqZpoKHa73AcwQFggcMAA&usg=AFQjCNHVukdaOC4JeJP6ny1JDu2Q-5gE4A&sig2=sGKqsq-m1JuAp4g3KKxe0g
https://www.google.hu/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2003/02/26-29.pdf&ved=0ahUKEwjW0ZS8_5XLAhWqZpoKHa73AcwQFggcMAA&usg=AFQjCNHVukdaOC4JeJP6ny1JDu2Q-5gE4A&sig2=sGKqsq-m1JuAp4g3KKxe0g
Astrid9926-02-2016 18:23:49 // 51406
Sziasztok,
Első 147-es tulajként és új tagként is : ) Megbízható Alfa szerelőt keresek Miskolcon. Illetve, ha valami csoda folytán egy Alfa autó villamossági szakértő is tudnátok javasolni a környéken az jól esne.
Átolvastam a bejegyzéseket, de csak Budapestieket láttam.
Köszönöm szépen előre is.
Szép estét.
A.
Első 147-es tulajként és új tagként is : ) Megbízható Alfa szerelőt keresek Miskolcon. Illetve, ha valami csoda folytán egy Alfa autó villamossági szakértő is tudnátok javasolni a környéken az jól esne.
Átolvastam a bejegyzéseket, de csak Budapestieket láttam.
Köszönöm szépen előre is.
Szép estét.
A.
ricsko9626-02-2016 17:37:53 // 51405
Sziasztok! A segitsegeteket szeretnem kerni. Az alapjarati motor szarakodik, multkor 2 hetet allt a kocsi amikoris valami folytan kepes volt beindulni. Lementem vele 120 kmt, amialatt egeszen jo volt, de ma megint kibaszott velem a keresztezodes kozepen. Ferke a gyari ertekek visszaallitasat tanacsolta, de o nem tud idejonni nekem meg nincs hozza kabelem. Egy 1.4 ts 145rol van szo.Akinek lenne ilyen specko kabele es raerne es esetleg ide tudna ugrani segiteni azt megprobalni, nagyon halas lennek. Termeszetesen kifizetem a benzinkoltseget. 16.keruletben van az auto. Elore is koszonom
Coyote26-02-2016 16:58:34 // 51404
Nekem tavaly két 30-as biztit is meg evett pedig kompletten ki csereltem a biztosíték foglalatot a sarukat és mindent. De valahol van valami gebasz akkor a vezetékekben. Na majd ki mérem ha egy kicsit jobb idő lesz és lesz időm is. Bár fura hogy csak nagy hidegben és nagy melegben produkálja. Tavaly nyáron cseréltem ki mindent és most télen amikor voltak a nagy fagyok azóta kezdte el újra.
forrasr26-02-2016 16:34:15 // 51403
Ha hibátlan a rendszer, elég a gyári biztosíték, és ha csatlakozó izgatásra elindul, akkor szerintem csak kontakt hibás, ami a biztosítékkel is elbánhat.
hg6idn26-02-2016 15:37:54 // 51402
Hogy miért azt nem tudom:), meg keresem a cikket ahol erről értekeznek, mint egyik sztem minimális teljesítmény növelő módszer. A Jts-emnél első kartergáz ellenőrzésnél le kellett cuppantani a helyéről mert fogta az alacsony nyomás viszony.
Coyote26-02-2016 12:49:37 // 51401
Szia. Ilyen hibát nekem is produkál főleg nagy hidegben. Ma reggel is ugyan ez volt a gond. A fűtő motor a ludas, ki kell cserélni. Egyébként meg kb 3 perces mutatvánnyal él tudod indítani a fűtő motort.
Motorháztető fel nyit, jobb oldalon az ablakmoso tartály fedele le, fölötte a másik takaró burkolat szintén le, az ablak alatti gumit kicsit fel huzod és ha elég ügyes vagy be tudsz nyúlni és a fűtőmotor kábeljét kicsit meg piszkálva finoman működésre lehet bírni.
előtte nem árt ellenőrizni a másik oldalon az ablak alatt lévő biztosítékot. Egy 30-as biztosíték, az szokott még tönkre menni. Sajnos kevés a 30-as a 40-es meg sok.
ha bármi más kérdésed van csak szólj.
Motorháztető fel nyit, jobb oldalon az ablakmoso tartály fedele le, fölötte a másik takaró burkolat szintén le, az ablak alatti gumit kicsit fel huzod és ha elég ügyes vagy be tudsz nyúlni és a fűtőmotor kábeljét kicsit meg piszkálva finoman működésre lehet bírni.
előtte nem árt ellenőrizni a másik oldalon az ablak alatt lévő biztosítékot. Egy 30-as biztosíték, az szokott még tönkre menni. Sajnos kevés a 30-as a 40-es meg sok.
ha bármi más kérdésed van csak szólj.
atis_166jtd26-02-2016 10:40:42 // 51400
Miért is van vákum alatt?
hg6idn26-02-2016 09:03:42 // 51399
Szerintem nem túl szerencsés megoldás, a karter vákuum alatt van, valaki már próbálta emlékeim szerint, zavart okozhat a motorvezérlőnél. Miért akarod lekötni?
Pisti130026-02-2016 08:53:08 // 51398
Sziasztok.
Van valakinek tapasztalata JTS kartergazvisszavezetojenek a lekoteserol?
Van valakinek tapasztalata JTS kartergazvisszavezetojenek a lekoteserol?
AlfaZoli16625-02-2016 20:51:18 // 51397
gecsa25-02-2016 13:22:43 // 51396
Jelen esetben nem volna rossz, ha a két pálya is elmenne 100%ig, nem? hibakód nincs, a gyorsulás darabos. Ideje lenne megszüntetnem a csatlakozót, ahogyan azt előírják?
[img1]
[img1]
gecsa25-02-2016 13:22:27 // 51395
indi6925-02-2016 09:10:19 // 51394
Üdv. Az autóm 1.6ts még az első alu fedeles széria. Szerintem ennek a szívósor mérete állandó. Azon agyalok, hogy lehetséges e felrakni rá olyan szívósort aminek változik a mérete, és ha igen akkor hogyan? Fizikailag lehetséges e, mi vezérli....stb? Csinálta már valaki ilyet ? Köszi, üdv
Erhard 242 (Pure Energy)22-02-2016 08:27:02 // 51393
be hát...
fbence22-02-2016 08:16:31 // 51392
Szisztok!
Dízel motorral, ha a hosszbordásszíj nincs fenn, 30-40 km-t be lehet vállalni ???
Dízel motorral, ha a hosszbordásszíj nincs fenn, 30-40 km-t be lehet vállalni ???
benczemark22-02-2016 08:05:32 // 51391
Sziasztok!
Kéne egy kis segitség! 156 Jts-em van... Alacsony fordulatnál(2000-2500ig főleg emelkedőn) beremeg a kasztni! Érződik a középkonzolon és a kormányon is... Ha elveszem a gázt vagy ha felpörög nagyobb fordulatra eltűnik a remegés! Mitől lehet? Gondolom nem futòmű mert akkor a gázelvétel nem befolyásolná! Kettőstömegű nincs benne ha jòl tudom... Vezerműtengely kopása okozhat ilyen hibát vagy esetleg féltengely lehet? Előre is köszi...
Kéne egy kis segitség! 156 Jts-em van... Alacsony fordulatnál(2000-2500ig főleg emelkedőn) beremeg a kasztni! Érződik a középkonzolon és a kormányon is... Ha elveszem a gázt vagy ha felpörög nagyobb fordulatra eltűnik a remegés! Mitől lehet? Gondolom nem futòmű mert akkor a gázelvétel nem befolyásolná! Kettőstömegű nincs benne ha jòl tudom... Vezerműtengely kopása okozhat ilyen hibát vagy esetleg féltengely lehet? Előre is köszi...
turkish19-02-2016 18:30:16 // 51390
Eltört hosszában a műanyag hüvely..... Ragasztásnak, pántolásnak van értelme, vagy kuka? Így legalább lecsiszoltam, bezsíroztam.
Ugyanitt 156 SW hátsó ablaktörlő motort vennék! :) HELP!
Ugyanitt 156 SW hátsó ablaktörlő motort vennék! :) HELP!
Lalli18-02-2016 10:26:58 // 51389
Sziasztok!
Segítséget kérnék!
146 1.6 TS 2000es évjárat.
A probléma a következő: a kilométerórán a napi számláló nulláz, a teljes számlálóba pedig 4 km-nél több nem megy! Amikor nulláz az óra, akkor a mutatók is kilengenek. Ha leállítom, szintén nulláz!
A kilométerórát Zsámbékon az alfások már megnézték, az elvileg jó!
Másik órával is próbáltam, ugyan az.
Mi lehet a gond, ha van ötletetek.
Segítséget kérnék!
146 1.6 TS 2000es évjárat.
A probléma a következő: a kilométerórán a napi számláló nulláz, a teljes számlálóba pedig 4 km-nél több nem megy! Amikor nulláz az óra, akkor a mutatók is kilengenek. Ha leállítom, szintén nulláz!
A kilométerórát Zsámbékon az alfások már megnézték, az elvileg jó!
Másik órával is próbáltam, ugyan az.
Mi lehet a gond, ha van ötletetek.
lata8818-02-2016 09:05:49 // 51388
Szia. Én pár hónapja csináltam meg. Hasonló tünetek voltak, míg rászántam magam, h megpróbálom szétszedni, mert úgysem volt jobb, ahogy... Szóval bátran üsd ki a hüvelyből, csak a fogaskerék helyzetét jegyezd meg. Nekem televolt kis fémforgácsokkal a hüvely, amiatt nem járt rendesen. Agyon fújtam, zsíroztam, de nem segített. Miután szétszedtem és kitakarítottam a hüvelyt, gyorsabban jár mint az elsők. Tehát HAJRÁ!
Csabo2217-02-2016 14:13:11 // 51387
Gyári Bose hifi van 'csak' benne, de sajna mikor ráadom a gyújtást a connect nav magától bekapcsol, tehát áramot vesz fel az is. A kocsit van, h 1 hétig be sem inditom. Ezért szerettem vna a nagyobbik, 72es akksit, de félek nem fért vna be. most egy bosch van benne még (640A inditó áram), az 275 mm hosszú és éppen befér, a 72es exide 278 hosszú. szóval a fém akksitálcán levő műanyag tálnak tuti mennie kellett vna. ezek viszont csak 175 magasak, lóg rajtuk a lefogató szalag. igy 64es exide premiumot rendeltem, amit könnyebb lesz betornázni és remélhetőleg a szalag is fogja majd rendesen mert 190 mm magas.
turkish17-02-2016 12:40:08 // 51386
A hátsó ablaktörlő motor tengelyét hogy zsírozhatnám be?Szét lehet ütni roncsolás nélkül? Be volt rohadva, szétszedtem amennyire tudtam, de pár cm után megáll, csak akkor dolgozik, ha "segítek" neki, de ez két város között forgalomban nemkívánatos számomra....
tuckle17-02-2016 11:20:55 // 51385
Haverom Fiat Grande Puntója ugyan ezt produkálta. Ablaktörlő motor csere oldotta meg.
ALFA75td17-02-2016 11:16:41 // 51384
Sziasztok az Alfa 156 nál a következő probléma lépett fel az ablaktörlő szakaszos fokozata valamint a folyamatos lassú fokozat nem működik. A kézi módnál pedig nam megy végállásba az ablaktörlő hanem amilyen pozícióban van a kapcsoló elengedésekor ott marad. Egy kis segítség kellene milyen alkatrész a csere érett.
Skodra17-02-2016 09:46:44 // 51383
Nekem a szerelő kiszedte a jobb oldali kardán tengelyt a váltóból-jobb oldali futóműből...,de elvileg még ezt sem kell. Le kell szedni az alsó motortartó bakot, leengedni a motort annyira hogy kiférjen a generátor ,persze a motort alá kell támasztani!!!
A Szabeee blogjában részletesen le van írva!!Üdv!
A Szabeee blogjában részletesen le van írva!!Üdv!
TIbor17-02-2016 08:57:09 // 51381
Szia ! 20 SzeleTes
Skodra17-02-2016 08:00:15 // 51380
Szia! Nem kell kivenni a motort, 10,vagy 20 szelepes?
megvan rá a módszer!
megvan rá a módszer!
PistaFR17-02-2016 00:16:31 // 51379
szerintem ha nincs hifi, indokolatlan ekkora akksi. 60Ah körüli, 550-600A-rel bőven elég.
atis_166jtd16-02-2016 23:06:36 // 51378
Na közeledünk. Azon a csövön amin a vacum felirat van és a motortól jön, azon kell lennie vákumnak. Nézd végig hol lukas, esetleg ha csend van óvatosan fujd meg hátha hallod merre felé leledzik a luk, vagy le van csúszva valahol.
Csabo2216-02-2016 22:20:43 // 51377
Sziasztok
Ma sajna megmuklizott az akksi a kocsimban - 147 JTDm 16V. Arra gondoltam belerakom a 2.0 TS-ből, de annak csak kb 560A az inditó árama, sztem azt a JTD kinevetné.
Úgyhogy marad az új. QWP lenne 18,5-ért, sok jót mondtak róla, de ax excide-val eddig elégedett vagyok. Tudja-e esetleg vki, h 175 vagy 190mm magas akksit rakhatok bele?
72Ah 175mm
77Ah 190mm
Asszem most 175 magas van bent, de nem vagyok benne biztos, h a szalag engedné a 190-est berakni. Laza, de nemtom elég laza-e a +15 mm-hez.
Köszi
Ma sajna megmuklizott az akksi a kocsimban - 147 JTDm 16V. Arra gondoltam belerakom a 2.0 TS-ből, de annak csak kb 560A az inditó árama, sztem azt a JTD kinevetné.
Úgyhogy marad az új. QWP lenne 18,5-ért, sok jót mondtak róla, de ax excide-val eddig elégedett vagyok. Tudja-e esetleg vki, h 175 vagy 190mm magas akksit rakhatok bele?
72Ah 175mm
77Ah 190mm
Asszem most 175 magas van bent, de nem vagyok benne biztos, h a szalag engedné a 190-est berakni. Laza, de nemtom elég laza-e a +15 mm-hez.
Köszi
Youri16-02-2016 21:18:50 // 51376
Hali. Egy cartársnőnk kérdését tolmácsolnám. 156 2.4 jtd generátor levétele mennyire cumis feladat.Már motorkivételt emlegettek neki,de ez elég hihetetlenül hangzik:-D
rain91x16-02-2016 20:17:25 // 51375
Sziasztok
Két gyors kérdésem lenne:
1. Az normális, hogy 2.4 JTD 10V motornál egy ponton be lehet látni a vezérműszíj házába, és látom a szíjat? (gondolom, hogy nem..)
2. A felső nagy levegőcső belül olajos (kívül is a bilincsnél, bár jól meg lett húzva). Ez baj? Mert olvastam, hogy valamennyi olaj bekerül a hengerfej szellőzésből.
Köszönöm.
Két gyors kérdésem lenne:
1. Az normális, hogy 2.4 JTD 10V motornál egy ponton be lehet látni a vezérműszíj házába, és látom a szíjat? (gondolom, hogy nem..)
2. A felső nagy levegőcső belül olajos (kívül is a bilincsnél, bár jól meg lett húzva). Ez baj? Mert olvastam, hogy valamennyi olaj bekerül a hengerfej szellőzésből.
Köszönöm.
lata8816-02-2016 13:51:08 // 51374
Nah úgy érzem közeledünk. Összegezve: a Vakumvezérlő szolenoid egyik kiállása(vacum felirat) megy a motortérbe vezető csöhöz, míg a másik Out felirattal a Geometriához? Viszont megnéztem, nekem azon a kis csövön ami a motorból jön, semmilyen vákuum nem jön létre. Gondolom alapjáraton is minimálisát szívnia kéne. Vagy rosszul gondolom?
Béci Ɨ|ѯ16-02-2016 13:09:07 // 51373
A normál változatban 330 mm a hátsó rugó hossza, a TI-ben pedig elvileg 280 mm.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
885
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?