Forum >> Szerelőműhely
ÁdidiGaga (il hempescattore)24-04-2016 23:27:16 // 51622
ha túl általános volt, akkor a rajz szerint a motorral szemben állva a jobb (menetirány szerint pont a bal) oldalán van a termosztát, azon az oldalon megy be a hűtőbe, a szemben állva bal oldalon meg vissza nyitott termosztátnál.
ÁdidiGaga (il hempescattore)24-04-2016 23:18:03 // 51621
Nyitott termosztátnál a hűtőre csatlakozó egyik csövön a motortól jövet bemegy a hűtőbe majd a másikon visszatér a motorhoz. Ha a termosztát zárva van, akkor a hűtő felé menő kilépési és a hűtőből visszatérő ág motorba való visszacsatlakozási pontjai közt közvetlen összeköttetés alakul ki és azon áramlik a hűtőközeg a hűtő kihagyásával.
Ferke24-04-2016 23:11:25 // 51620
Beszéltük, hogy visszanézel ezzel a parával Zolihoz...voltál nála végül?
Ferke24-04-2016 23:08:10 // 51619
Semmi nem lett cserélve, ami nem volt szar, ki lett mérve minden Norbi autóján (itt is és DZ-nél is). Az egr lefalazás pedig egy webes fake, torzítja a légtömeg értéket, amitől közel olyan szar lesz az autó, mint egy félig halott légtömegmérővel.
Ferke24-04-2016 23:02:53 // 51618
A munkahengertől nem fog lágyulni a kuplungod, hacsak nem ereszt a hidraulikus rendszer:D Valami ott nem stimmel...
lakosg0124-04-2016 22:55:47 // 51617
maotun24-04-2016 14:11:37 // 51616
Üdv megtetszett egy 159 sw Ti de a 2,2 jts nagyon nem ajánlott? 123000 km van ben 2008/8 as kiadás. Benzinesbe nincs nagy valaszték, dizelt meg szeretnék
pe-Ti23-04-2016 12:58:30 // 51615
Ciao!
Mikor én kuplungoztam (kettőstömegűvel együtt) a 156 JTD-t utána vajpuha lett, előtte betonkemény tehát Nálad valamit nem cseréltek ki mert ha minden új lenne akkor nem lenne kemény. Feleségem Pandája dettó komplett kuplung csere után finom, lágy a pedál.
Mikor én kuplungoztam (kettőstömegűvel együtt) a 156 JTD-t utána vajpuha lett, előtte betonkemény tehát Nálad valamit nem cseréltek ki mert ha minden új lenne akkor nem lenne kemény. Feleségem Pandája dettó komplett kuplung csere után finom, lágy a pedál.
dhnet23-04-2016 12:11:10 // 51614
Ide is írom, hátha nem 147 specifikus a hiba.
Sziasztok!
Kuplung problémám lenne. 147, 1.9 JTDm en. ( 115 LE ) 2006 már az újabb típus
Azt hittem ez normális de már több autóban néztem és másik alfában is ahol nem.
Kuplung pedál elég kemény, izmosan kell nyomni.
Annó hiba miatt cserélve lett a munkahenger, mert eresztette az olajat. Keménység az újjal sem változott.
1 évvel később a kinyomó csapágy szétszakadt, így komplett kuplunk csere, kettős tömegű nem. De a keménység nem változott.
Esetleg mitől lehet még?
Sziasztok!
Kuplung problémám lenne. 147, 1.9 JTDm en. ( 115 LE ) 2006 már az újabb típus
Azt hittem ez normális de már több autóban néztem és másik alfában is ahol nem.
Kuplung pedál elég kemény, izmosan kell nyomni.
Annó hiba miatt cserélve lett a munkahenger, mert eresztette az olajat. Keménység az újjal sem változott.
1 évvel később a kinyomó csapágy szétszakadt, így komplett kuplunk csere, kettős tömegű nem. De a keménység nem változott.
Esetleg mitől lehet még?
gazsilaszloo21-04-2016 18:50:53 // 51613
bátorkodom megkérdezni itt is, hátha többen olvassátok:
Esetleg valaki tudja, hol találom a 156sw-ben(fl után) a tolatóradar vezérlőjét illetve csipogóját? Köszi!
Esetleg valaki tudja, hol találom a 156sw-ben(fl után) a tolatóradar vezérlőjét illetve csipogóját? Köszi!
maotun21-04-2016 18:38:11 // 51612
na megvolt a diagnosztika nyomásátalakító mágnesszelep hiba! 28.000 ft meg akkor más egr szelep tisztítás is lesz...kezd elegem lenni a dieselből mosz 2,2 jts-t nézegetek.
Pisti130020-04-2016 18:30:28 // 51611
Sziasztok!
147-es légzsákvezérlő belső hibára panaszkodik. nem tudom kitorolni.
cseres a vezerlő vagy van valami ötletetek?
147-es légzsákvezérlő belső hibára panaszkodik. nem tudom kitorolni.
cseres a vezerlő vagy van valami ötletetek?
Greentimus18-04-2016 15:58:09 // 51610
Csattan már egy ideje, tudom, hogy cserés. És úgy szoktam beindítani és leállítani a kocsit. Önindító tavaly lett felújítva és a rossz hang miatt újra cserélték gariban, de mondták is utána, hogy nem azzal van a gond, hanem a lendkerék adja a hangot indításnál. Az előző aksi tényleg kuka volt (1 éves Eagle márkájú volt...), a nyomásszabályozó szelep diaggal lett kimérve. De ha ne adj isten az aksi van lemerült állapotban, akkor az beszédes, hogy az előző 1 évet bírt, ez meg 3 hónapot...
dev16618-04-2016 15:51:10 // 51609
létezhet. Menet közben azért lefulladni nem fog, csak a fogyasztás és a koromképződés nő meg, amiatt hogy túl sok visszavezetett füstgáz miatt nem jut elég levegőhöz a motor. Ebből semmit nem látsz a DPF miatt, de jellegzetes lusta, szürkés füstje van alacsony fordulaton terhelésváltásnál.A lefalazás nagyon egyszerű. Egy próbát mindenképpen megér, főleg, hogy ennyi mindent cseréltél már. A nagy részét valószínűleg feleslegesen a szerelő hibájából. Pl. a generátor, diódahíd, akku hibáját egy nem túl gyakorlott szerelő is gyorsan ki kéne hogy tudja zárni (csak multiméter kell hozzá), az izzítógyertyák szintén kimérhetők, anélkül, h ki kéne őket venni, a nyomásszabályzó hibája látszik diag-on, stb.
ami még szóba jöhet, az az önindító. lehet, hogy nem húz be és/vagy indítás után nem rántja vissza mindig, annak rémes hangja van.
Indítás és leállítás közben mindig legyen kinyomva a kuplung, ezzel kímélheted a kéttömegűt és az önindítót is. Ha a végét járja az előbbi, akkor leállítás után csattan. Ha ilyet nem tapasztalsz, akkor nehogy cseréld.
ami még szóba jöhet, az az önindító. lehet, hogy nem húz be és/vagy indítás után nem rántja vissza mindig, annak rémes hangja van.
Indítás és leállítás közben mindig legyen kinyomva a kuplung, ezzel kímélheted a kéttömegűt és az önindítót is. Ha a végét járja az előbbi, akkor leállítás után csattan. Ha ilyet nem tapasztalsz, akkor nehogy cseréld.
Greentimus18-04-2016 15:23:27 // 51608
Hm.. Erre nem is gondoltam. És az létezne, hogy csak indításnál vacakol? Mert út közben semmi negatív jelenség.
dev16618-04-2016 10:50:28 // 51607
nálam a kevesebb, mint 5000ekm-rel korábban beszerelt gyári Pierburg EGR szelep nyitva ragadt és nem vagy gyötrelmesen nehezen indult be a motor hidegen, mert levegő helyett főleg a saját kipufogógázát szívta. Nem volt könnyű rájönni (diag, résolajmérés, injektorok kimérése, szívósor eltömődöttség vizsgálata endoszkóppal, stb.), h az EGR a ludas , mert új alkatrész lévén nem gyanakodtam rá. Mikor lefalaztam pöccre indult, sépen járt és az injektorok korrekciós értékei a megfelelő égés miatt lecsökkentek.
A DPF-es JTD-knél azért nem gondol senki az EGR-re, mert nem látszik a füst, amit a hibás működése okoz, pedig ugyanolyan problémás alkatrész ezekben a motorokban is, mint a régebbieknél. falazd le próbaképpen és ha megoldja problémát iktasd ki a firmware-ből is.
A DPF-es JTD-knél azért nem gondol senki az EGR-re, mert nem látszik a füst, amit a hibás működése okoz, pedig ugyanolyan problémás alkatrész ezekben a motorokban is, mint a régebbieknél. falazd le próbaképpen és ha megoldja problémát iktasd ki a firmware-ből is.
Robi7518-04-2016 00:48:54 // 51606
Megoldódott minden drasztikus behatás nélkül. Ahogy bírtam belekapaszkodta a kucsba és az erőkatba, csattant egy nagyot, azt hittem a kulcs törött de nem, csak a csavar megindult. Állítólag a vége kúprazár azért van ez....
Greentimus17-04-2016 23:55:35 // 51605
Üdv! Télen sokat szenvedtem, mert nem indult szépen a kocsi (159, 1.9, 16V, 150 LE). 1-2-t pluszba tekert a megszokotthoz képest az önindító.
Végül aksi csere (Exide 74 Ah), gyertya (Bosch) cserék, nyomásszabályozó szelep csere lett a dologból, de akkor sem mindig indult szépen. A héten, szerdán és csütörtökön, amikor melegebb volt délután 2 órakor indultam haza melóból (a napon állt) és elég kehesen pörgött az önindító (ősszel az is fel lett újítva amúgy), a műszerfalon néhány "ikon" is megjelent. Szerintem azok, mely a kulcs berakása után felvillannak, majd eltűnnek pár pillanat múlva. Elengedtem a gombot, ki-be kapcsoltam a gyújtást és másodszorra szokásosan indult a kocsi. Szerdán hasonló volt, ugyancsak szarul pörgött az önindító, felvillantak az ikonok és már azt is megfigyeltem, hogy a víz hőmérséklet jelző mutató is fel-le mozgott. Olyan mintha meghülyült volna a kocsi...De aznap végül csak beindult a küzdés végére. Nem kellett gomb elengedéssel után újrapróbálkoznom. Mi lehet a gond? Azt olvastam, hogy gyenge aksi okozhat fura jelenségeket. Napi 2*19 kmt megyek vele ha melóba megyek. Ennyi idő alatt nem kellene visszatöltenie az aksit? No meg pár hónapos az aksi, annak bírnia kellene. Volt hengerenkénti veszteségmérésem és erős közepes a motor, illetve 4 elég jó állapotú porlasztót is vettem tavaly. Én a generátorra gondoltam (túl sok más nem maradt, amely ne lenne új vagy felújított..), de nem vagyok hozzáértő. Remélem köztetek lesz olyan, aki találkozott hasonlóval. Amúgy még egy jelenség van: Indításnál, amikor beindul a kocsi, akkor van egy csúnya hang, melyet elvileg a lendkerekem okoz, amit majd cserélni fogok. Nem tudom az meg tud-e terhelni bármit, esetleg az önindítót vagy az aksit, mert gondolom fizikai érintkezés miatt adja ki azt a fura hangot. A kocsiban 224.000 km van. Köszi!
Végül aksi csere (Exide 74 Ah), gyertya (Bosch) cserék, nyomásszabályozó szelep csere lett a dologból, de akkor sem mindig indult szépen. A héten, szerdán és csütörtökön, amikor melegebb volt délután 2 órakor indultam haza melóból (a napon állt) és elég kehesen pörgött az önindító (ősszel az is fel lett újítva amúgy), a műszerfalon néhány "ikon" is megjelent. Szerintem azok, mely a kulcs berakása után felvillannak, majd eltűnnek pár pillanat múlva. Elengedtem a gombot, ki-be kapcsoltam a gyújtást és másodszorra szokásosan indult a kocsi. Szerdán hasonló volt, ugyancsak szarul pörgött az önindító, felvillantak az ikonok és már azt is megfigyeltem, hogy a víz hőmérséklet jelző mutató is fel-le mozgott. Olyan mintha meghülyült volna a kocsi...De aznap végül csak beindult a küzdés végére. Nem kellett gomb elengedéssel után újrapróbálkoznom. Mi lehet a gond? Azt olvastam, hogy gyenge aksi okozhat fura jelenségeket. Napi 2*19 kmt megyek vele ha melóba megyek. Ennyi idő alatt nem kellene visszatöltenie az aksit? No meg pár hónapos az aksi, annak bírnia kellene. Volt hengerenkénti veszteségmérésem és erős közepes a motor, illetve 4 elég jó állapotú porlasztót is vettem tavaly. Én a generátorra gondoltam (túl sok más nem maradt, amely ne lenne új vagy felújított..), de nem vagyok hozzáértő. Remélem köztetek lesz olyan, aki találkozott hasonlóval. Amúgy még egy jelenség van: Indításnál, amikor beindul a kocsi, akkor van egy csúnya hang, melyet elvileg a lendkerekem okoz, amit majd cserélni fogok. Nem tudom az meg tud-e terhelni bármit, esetleg az önindítót vagy az aksit, mert gondolom fizikai érintkezés miatt adja ki azt a fura hangot. A kocsiban 224.000 km van. Köszi!
heimzo17-04-2016 20:52:44 // 51604
Sziasztok! Egy 2002-es évjáratú 1.9 JTD 147-es (nem saját) a csatolt videó szerinti hibát produkálja, azaz indításnál iszonyatosan remeg és kerepel a motor, ilyenkor egy idő után le is fullad vagy igazán be sem indul. Az érdekes az, hogy nem mindig, van hogy hellyel-közel hibátlanul beindul és jár is a motor... bár talán egy kicsit akkor is beremeg, de csak a beröffenés pillanatában... Mi lehet a hiba oka? Előre is köszi minden hozzászólást!
https://www.youtube.com/watch?v=LdYzeI4Q-Cs
https://www.youtube.com/watch?v=LdYzeI4Q-Cs
TDI7517-04-2016 09:38:16 // 51603
Szia! Ha az a csavar az olajteknő legalsó pontján van, akkor jó helyen kotorászol.
Szerinten az egy hatos imbusz, de lehet hogy tévedek. Sajna már az alfánál is elkezdték ezt az imbuszos olajdugót. Eddig csak talán opel corsáknál láttam. Nekem is imbusz de nekem még 12-es a kulcs amit bele kell tenni. Szerintrm ahogy a képről láttam neked alu az olajteknőd. Meg kéne ütni a csavart tengely irányába egy párszor, de ne túl nagyot mert az aluöntvény teknő képes törni. Aztán egy erős imbusz kulcs és hajrá.
Szerinten az egy hatos imbusz, de lehet hogy tévedek. Sajna már az alfánál is elkezdték ezt az imbuszos olajdugót. Eddig csak talán opel corsáknál láttam. Nekem is imbusz de nekem még 12-es a kulcs amit bele kell tenni. Szerintrm ahogy a képről láttam neked alu az olajteknőd. Meg kéne ütni a csavart tengely irányába egy párszor, de ne túl nagyot mert az aluöntvény teknő képes törni. Aztán egy erős imbusz kulcs és hajrá.
mizooo17-04-2016 09:33:52 // 51602
Lapos vágóval indítsd meg utána ki fog jönni, de új csavart tegyél vissza új tömítéssel.
blackbird0017-04-2016 06:03:00 // 51601
A kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet kivenni a JTD-ből a befecskendezőt???
Gondolom kell célszerszám. Mik lehetnek a buktatók, mi a legegyszerűbb folyamat, és hogyan kell vissza rakni???? Elearn már elolvasva, de én a gyakorlati tapasztalatokra lennék kíváncsi.
Előre is köszönöm, ha valaki válaszol.
Gondolom kell célszerszám. Mik lehetnek a buktatók, mi a legegyszerűbb folyamat, és hogyan kell vissza rakni???? Elearn már elolvasva, de én a gyakorlati tapasztalatokra lennék kíváncsi.
Előre is köszönöm, ha valaki válaszol.
alfa147,Gt16-04-2016 23:00:42 // 51600
Köszi,akkor ugy lessz.
Rolee4616-04-2016 20:34:18 // 51599
Koszi szepen!!Megfordult a fejembe de fogadni nem mertem volna ra😃😉
Robi7516-04-2016 09:39:43 // 51598
Robi7516-04-2016 07:50:51 // 51597
Szia,
Én egy pápai kulcsmásolót találtam aki távirányítós, 3 gombos (szinte eredeti bicskakulcs) kulcsot tud csinálni, de nem olcsó, 45 ezerért. Ha érdekel megadom az elérhetőséget. Ha a közelben laksz akkor a legjobb mert a kocsi is kell hozzá, kb 30 perc alatt megvan.
Én egy pápai kulcsmásolót találtam aki távirányítós, 3 gombos (szinte eredeti bicskakulcs) kulcsot tud csinálni, de nem olcsó, 45 ezerért. Ha érdekel megadom az elérhetőséget. Ha a közelben laksz akkor a legjobb mert a kocsi is kell hozzá, kb 30 perc alatt megvan.
Buddha16-04-2016 02:28:55 // 51596
Párban! ;-)
Buddha16-04-2016 02:24:52 // 51595
A kipuffogót!
A csövön eredetileg volt egy bilincs, azon egy konzol ami egy (azt hiszem) 8-as csavarral volt a szilenthez csavarozva. :-)
A csövön eredetileg volt egy bilincs, azon egy konzol ami egy (azt hiszem) 8-as csavarral volt a szilenthez csavarozva. :-)
Csabo2215-04-2016 23:19:59 // 51594
Szia
Esélyes, h a body computer vmelyik része meghalt. Érdemes lenne beázásra utaló nyomokat keresni, mert ezek a berendezések nem kifejezetten csipik a nedvességet.
Esélyes, h a body computer vmelyik része meghalt. Érdemes lenne beázásra utaló nyomokat keresni, mert ezek a berendezések nem kifejezetten csipik a nedvességet.
alfa147,Gt15-04-2016 22:23:25 // 51593
Sziasztok.Az elsö rugot párban szokták cserélni,vagy elég csak a töröttet.Üdv Zoli.
valacyka15-04-2016 22:20:17 // 51592
Sziasztok.
Lenne egy kisebb problémám. 2 hete kb olajat cseréltem,azóta a computer lekapcsolt világításnál azt írja kiégett a féklámpám,felkapcsoltnál pedig,hogy az egyik tompított. Mindkettő rendben működött.Ezen kívül mikor balra indexelek olyan sebességgel jelez a kis nyíl mintha kontaktos lenne,viszont a lámpa megfelelően villogott egészen máig. Ma azt vettem észre,hogy baloldalt hátul minden lámpám megszűnt világítani,mint az index mint a menetfény.Gondolom ez nem lehet az,hogy véletlen egyszerre kiég minden egy oldalon.
(147,1.9 JTD)
Lenne egy kisebb problémám. 2 hete kb olajat cseréltem,azóta a computer lekapcsolt világításnál azt írja kiégett a féklámpám,felkapcsoltnál pedig,hogy az egyik tompított. Mindkettő rendben működött.Ezen kívül mikor balra indexelek olyan sebességgel jelez a kis nyíl mintha kontaktos lenne,viszont a lámpa megfelelően villogott egészen máig. Ma azt vettem észre,hogy baloldalt hátul minden lámpám megszűnt világítani,mint az index mint a menetfény.Gondolom ez nem lehet az,hogy véletlen egyszerre kiég minden egy oldalon.
(147,1.9 JTD)
HoGyi15-04-2016 21:54:53 // 51591
Sziasztok!
A vezermuszij szettben levo vízpumpa nem tomiteses. Rosszat vettem vagy ezt tenyleg pasztaval kell feltenni?
A vezermuszij szettben levo vízpumpa nem tomiteses. Rosszat vettem vagy ezt tenyleg pasztaval kell feltenni?
dev16615-04-2016 19:29:17 // 51590
én arra tippelnék, hogy a turbó már nincs a toppon, de sok más oka is lehet. Bízd rá valakire, aki ért a diagnosztikához.
maotun15-04-2016 15:10:46 // 51589
sziasztok!
1,9 jtd 8v kipufogó alacsony fordulaton hirtelen gázadásra fekete füst a visszpillantóban, szépen húz de míg fel nem veszi a fordulatot kormol, mi az oka.
Nem csak 3-4-5 ben hanem ha lámpánál gyorsulni akarok a sportos gázpedál kezeléskor fekete füstpamacsok jönnek elő, normál vezetésnél nem füstöl???
1,9 jtd 8v kipufogó alacsony fordulaton hirtelen gázadásra fekete füst a visszpillantóban, szépen húz de míg fel nem veszi a fordulatot kormol, mi az oka.
Nem csak 3-4-5 ben hanem ha lámpánál gyorsulni akarok a sportos gázpedál kezeléskor fekete füstpamacsok jönnek elő, normál vezetésnél nem füstöl???
HoGyi15-04-2016 10:26:53 // 51588
Köszi a visszajelzést neked is Indi! :)
atis_166jtd15-04-2016 07:41:16 // 51587
http://www.kulcsmasolas.com/immobilizeres-kulcsok-masolasa/category/15.html
Itt próbáld meg. Ha jól tudom ezek gyári kulcsok negyed áron mint a szervizben. Ha odamész hozzá is tanitja az autóhoz.
Itt próbáld meg. Ha jól tudom ezek gyári kulcsok negyed áron mint a szervizben. Ha odamész hozzá is tanitja az autóhoz.
gazsilaszloo14-04-2016 23:00:47 // 51586
Sziasztok! A 156 topikban már tárgyaltuk, de hátha itt többen jártok :) a szituáció hogy van egy 156 '05 sw-m, amihez csak egy sima kulcsom van, nem a távirányítós. Az autóban benne van a kp-i vevő egység a jobb hátsó kerékjárat felett, tehát tudná a távirányítós nyitás/zárást, de nincs ilyen kulcsom :( az álmom, hogy valahol készítsenek nekem egy távirányítós kulcsot. kulcs másolás, immo chip klónozás vagy feltanítás, távir. feltanítás a gyári rendszerre. Nem szeretnék közel százezret otthagyni egy márkaszervízben, de univerzális kp-i zár egységet is kerülném ha lehet. Bárki tud olyat, aki foglalkozik ilyennel kérem ossza meg velem! Bármilyen véleményt szívesen meghallgatok! Köszönöm!
Peti156Sw14-04-2016 21:18:16 // 51585
"115 lovas 1.9 JTD"
Peti156Sw14-04-2016 21:14:56 // 51584
Sziasztok! 156-os 1.9 8v-ből a hűtő jó 2.4 20v-be?
Rolee4614-04-2016 21:04:44 // 51583
Senki nem tudja!?😂😂
indi6914-04-2016 19:20:31 // 51582
szia. ez gyári, mindenki ezt veszi, én is. után gyártott nem is létezik. üdv
HoGyi14-04-2016 15:10:02 // 51581
Tutto! :) Ez jó hír! Köszönöm!
JulesTS14-04-2016 15:06:08 // 51580
13 hónap 18ekm működik, nincs vele problémám...
HoGyi14-04-2016 14:25:35 // 51579
Még annyi kérdés, hogy mikor tetted be és hogy muzsikál? :)
HoGyi14-04-2016 14:10:55 // 51578
Ez igazán kecsegtető, mert én 55-ért találtam, ami azért 10-zel több ugye. :)
Remélhetőleg valóban ugyanaz, amit a gyár is beépít és megbízható lesz!
Köszönöm szépen Jules!
Remélhetőleg valóban ugyanaz, amit a gyár is beépít és megbízható lesz!
Köszönöm szépen Jules!
JulesTS14-04-2016 12:54:35 // 51577
Én ilyet vettem:
vezérlésmódosító
vezérlésmódosító
HoGyi14-04-2016 12:37:47 // 51576
SZiasztok!
Nos egy kivétellel mindent sikerül lassan megrendelni, viszont vezérlésmódosítót nem találtam ott ahonnan a többit rendelem, így nyitott a piac.
A kérdésem, hogy honnan és milyet érdemes rendelni? Felújítókészletet nem akarok. A gyári lenne gondolom az igazi.
Mit javasoltok? Keressek rá a neten és amit találok rendeljem meg, vagy menjek be az első márkakereskedésbe és rendeljem meg ott?
Amúgy ezeket találtam:
http://fiat-selenia.hu/category/alfa-romeo/147/1-6-ts-aca/vezerles-acau
http://albaalkatresz.hu/vezerlesmodosito-alfa-romeo-145-146-147-155-156-166-gt-gtv-spider-p-29.html
http://www.autotorino.hu/vezerles-modosito/alfa-romeo-vezerlesmodosito/vezerles-modosito-alfa-romeo-147-1-6-ts-detail
Előre is köszi!
Gyimi
Nos egy kivétellel mindent sikerül lassan megrendelni, viszont vezérlésmódosítót nem találtam ott ahonnan a többit rendelem, így nyitott a piac.
A kérdésem, hogy honnan és milyet érdemes rendelni? Felújítókészletet nem akarok. A gyári lenne gondolom az igazi.
Mit javasoltok? Keressek rá a neten és amit találok rendeljem meg, vagy menjek be az első márkakereskedésbe és rendeljem meg ott?
Amúgy ezeket találtam:
http://fiat-selenia.hu/category/alfa-romeo/147/1-6-ts-aca/vezerles-acau
http://albaalkatresz.hu/vezerlesmodosito-alfa-romeo-145-146-147-155-156-166-gt-gtv-spider-p-29.html
http://www.autotorino.hu/vezerles-modosito/alfa-romeo-vezerlesmodosito/vezerles-modosito-alfa-romeo-147-1-6-ts-detail
Előre is köszi!
Gyimi
Csabo2214-04-2016 10:20:59 // 51575
Tény, h én a gyári cikkszámokat néztem az eperben, utángyártottakat nem. a gyári is skf ha minden igaz.
swan14-04-2016 08:03:39 // 51574
Köszi! Lehet mindkettőt agyat elhozom és összenézem. Bár attól még zavar, hogy minden alkatrészesnél úgy van írva az évjárat, hogy a drágább jó 2001-2010 közöttihez, míg az olcsóbb (ami ugyanaz a márka pl SKF) fele annyiba kerül és azt csak 2004-2010 közé írják. Nyomatékkulccsal felkészültünk :)
Csabo2213-04-2016 23:48:34 // 51573
Asszem nincs semmi különbség 2001-2010ig a hátsók között. Agyat kell cserélni amúgy, nem csapágyat. és tudomásom szerint 320 Nm-rel kell a muterkát lehúzni utána, szal készüljetek fel egy nagyobb méretű nyomatékkulccsal is ;)
Itt lehet puskázni: fiat eper
Itt lehet puskázni: fiat eper
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
935
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?