Ugye? :)
De közben egyébként arra gondoltam, hogy az ember beírja 2.4 JTD + Garret (esetleg a motorkódot is) és ez alapján dönteni. A Garret honlapja is egészen jó kiindulási pont.
A keresők célravezető (átgondolt kulcsszavakkal történő) használata mindig jó. Legyen az Google vagy Amore kereső.
Forum >> Szerelőműhely
GTPeti07-02-2014 19:22:45 // 47472
mizooo07-02-2014 19:20:23 // 47471
Neked is Google a barátod ? :D
gecsa07-02-2014 19:18:06 // 47470
jó a link.. :D
egyébként a beltér cuccok is játszanak.. :D
egyébként a beltér cuccok is játszanak.. :D
GTPeti07-02-2014 18:40:34 // 47469
Persze, ha csak kasztni és futóműalkatrészeket akartál szerezni, akkor tökmindegy a motor és az egyéb különböző részek.
GTPeti07-02-2014 18:38:53 // 47468
Nem biztos, hogy 2.4-et kellett volna venni donornak egy 1.9-hez. Más szavakkal: Legközelebb előbb kérdezni+utánanézni és csak aztán vásárolni. Szerintem.
gabee07-02-2014 16:52:35 // 47467
Bidd el a 2.4 turbojag..... rafaragod te azt ugyesen... ;-) /ment mail a lendkerek ugyben/
Bomi07-02-2014 15:57:07 // 47466
Nocsak....mi lett a turbóddal?
Ferke07-02-2014 15:42:20 // 47465
Na igen, nekem epp pont egy ilyen kene most, GT1749MV...
gabee07-02-2014 15:22:58 // 47464
Szia. Koszi szepen a kimerito valaszt....akkor elado lesz - ez is..
Bomi07-02-2014 14:31:44 // 47463
Hali! Nem egyforma.
Garett GT1749MV van a 115 LE -s 1,9 jtd ben, Garrett by Honeywell ( TD2503V ) pedig a 2,4 jtd 136 LE-sben.
Garett GT1749MV van a 115 LE -s 1,9 jtd ben, Garrett by Honeywell ( TD2503V ) pedig a 2,4 jtd 136 LE-sben.
gabee07-02-2014 12:35:13 // 47462
Sziasztok!
Meg tudna mondani-v irni-nekem egy hozza erto, hogy a 156 2.4 jtd /136le/ turbo megegyezik-e a 156 1.9jtd /115le/ -ben levovel? /vettem egy 2.4 jtd - t itt kinnt alkatresznek az enyemhez/1.9 jtd/, s listaznam azokat a cuccokat, melyek az enyemhez jok lennenek.... koszonom szepen
Meg tudna mondani-v irni-nekem egy hozza erto, hogy a 156 2.4 jtd /136le/ turbo megegyezik-e a 156 1.9jtd /115le/ -ben levovel? /vettem egy 2.4 jtd - t itt kinnt alkatresznek az enyemhez/1.9 jtd/, s listaznam azokat a cuccokat, melyek az enyemhez jok lennenek.... koszonom szepen
Tuningman06-02-2014 23:53:04 // 47461
Ha csak az alkatrészeket nézzük, akkor a kinyomócsapágy ( hidraulikus ) LUK 18 ezer,
szerkezet+tárcsa Sachs 29 ezerből megvan.
Ha nem hidraulikus a kinyomócsapágy akkor 4500-ből megvan.
Ebben az esetben más szerkezet is kell de az ára közel egyforma.
szerkezet+tárcsa Sachs 29 ezerből megvan.
Ha nem hidraulikus a kinyomócsapágy akkor 4500-ből megvan.
Ebben az esetben más szerkezet is kell de az ára közel egyforma.
Zoli8506-02-2014 08:14:55 // 47460
Ismerősöm cserélni akarja a 156-ba (1.6) a kuplungot meg a kinyomócsapágyat.
Mennyiből jön ki így? Közepes alkatrészekkel számolva.
NEkem már ez megvolt szerencsére jól sikerült a beavatkozás.
Mennyiből jön ki így? Közepes alkatrészekkel számolva.
NEkem már ez megvolt szerencsére jól sikerült a beavatkozás.
Tuningman05-02-2014 23:11:07 // 47459
Csere után kialszik majd a befecskendező ikon.
Valószinűleg tárol az ECU hibakódot is, törlés ajánlott.
Valószinűleg tárol az ECU hibakódot is, törlés ajánlott.
Tomi7405-02-2014 17:11:48 // 47458
Köszi a választ!Simán megy nélküle,csak világít a kicsi piros lámpa.
Dante05-02-2014 11:08:13 // 47457
Nekem abszolut nem fogy a folyadék, kicsit inkábbhogy max. felett van a szint. Ott áll fixen mióta nálam az autó, szóval szivárgás sehol sincs, az biztos.
6UR2005-02-2014 11:01:47 // 47456
Hasonló tüneteim voltak nem régen nekem is. A probléma nálam az volt h egyszerűen kevés volt a szervóolaj a tartályban, pedig még a minimum felett volt egy jó centivel.Elengedte egy bilincsnél a jobb elejénél annál a spirális vminél (bocsi a tudatlanságomért de fingom nincs mire való az:) Csak meg kellett húzni és utánatölteni.
Buddha05-02-2014 10:45:04 // 47455
A szíj azért szokott hangot adni, mert felverődő apró kavicsok beleragadnak a hosszbordák aljába. Nagyon jól látni mert a szíj belsejében ott csillognak! Gyakori hiba és egyszerű orvosolni. Leszeded a szíjat és egy apró csavarhúzóval kifeszegeted a köveket. Én drótkefével is szoktam hosszirányban dörzsölni, attól is kipotyognak.
Fontos, hogy a szíj kavicsmentes legyen mert elkoptatja a szíjkerekeket!
Fontos, hogy a szíj kavicsmentes legyen mert elkoptatja a szíjkerekeket!
Dante05-02-2014 10:07:41 // 47454
Köszi a választ. Ez valamilyen szinten megnyugtató, mert habosodásnak nyoma sincs szerencsére.
Dante05-02-2014 10:06:29 // 47453
A szíj elvileg nem csúszhat, alig 1 éve kellett cserélni a szíjfeszítőt, mert csapágyas lett. A hosszbordásszíj maga sincs még 3 évesnél több.
karika15505-02-2014 09:31:35 // 47452
Üdv,
csak tipp,de ha van benne alapjárati motor, akkor azt érdemes kipucolni
féktisztítóval+Wd40 ,vagy csavarlazító
csak tipp,de ha van benne alapjárati motor, akkor azt érdemes kipucolni
féktisztítóval+Wd40 ,vagy csavarlazító
atesssz05-02-2014 09:09:49 // 47451
amíg a szervó tartályban az olaj nem buborékos/habos, addig felesleges parázni.
.......................05-02-2014 08:52:38 // 47450
A szíj csúszása is tud olyan fémes hangot adni
Dante05-02-2014 08:40:42 // 47449
Sziasztok!
Szeretnék némi tanácsot kérni a tőletek a következő ügyben: hidegindításkor mintha a kormányszervóm szivattyújának nyígó, vagy inkább nagyon halkan sípoló hangja lenne. Onnan gyanítom hogy a szervószivattyú csinálhatja, mivel kormányállás függő. Néha kis kormánymozdulatra elhallgat, de a kormány tovább tekerésével újra visszajön.
Viszont inkább az utastérből hallható csak, próbáltam fülelni már nyitott motorháztetőnél is, de a motortérből nem hallottam. Szerintem annyira halk, hogy a motorhang elnyomja, de belülről viszonylag jól kivehető ennek ellenére. Miután elindulok vele, egy 500 méter megtételével elkussol teljesen.
Mennyire jelenthet ez rosszat a szervószivattyúm élettartamára?
A szervóolaj biztosan volt cserélve benne az előző tulajnál. Látszik a folyadékon is hogy nagyon szép rózsaszín színe van.
Bárki tapasztalt már hasonkót?
Köszönöm előre is!
Szeretnék némi tanácsot kérni a tőletek a következő ügyben: hidegindításkor mintha a kormányszervóm szivattyújának nyígó, vagy inkább nagyon halkan sípoló hangja lenne. Onnan gyanítom hogy a szervószivattyú csinálhatja, mivel kormányállás függő. Néha kis kormánymozdulatra elhallgat, de a kormány tovább tekerésével újra visszajön.
Viszont inkább az utastérből hallható csak, próbáltam fülelni már nyitott motorháztetőnél is, de a motortérből nem hallottam. Szerintem annyira halk, hogy a motorhang elnyomja, de belülről viszonylag jól kivehető ennek ellenére. Miután elindulok vele, egy 500 méter megtételével elkussol teljesen.
Mennyire jelenthet ez rosszat a szervószivattyúm élettartamára?
A szervóolaj biztosan volt cserélve benne az előző tulajnál. Látszik a folyadékon is hogy nagyon szép rózsaszín színe van.
Bárki tapasztalt már hasonkót?
Köszönöm előre is!
Martin05-02-2014 08:33:28 // 47448
Természetesen szerelőre bízom eme javítási munkákat csak az alkatrész beszerzést szeretném megoldani . Ezért kell pontosan tudnom, hogy mit rendeljek hozzá.
Tuningman04-02-2014 23:41:08 // 47447
Húzd le az LMM csatiját és úgy próbáld meg. Ha igy müködik akkor LMM csere de azért mindenképp ki kellene olvasni a hibakódokat.
Tuningman04-02-2014 23:35:39 // 47446
Nem teljesen, mivel a bovdenház mérete más igy a kulisszaházon lévő nyilások nagyobbak a 147-en.
De megoldható az átalakitás.
A cseréhez minimum akna szükséges, mivel bontani kell hozzá pár dolgot.
Ismeret nélkül nem ajánlom, hogy nekiállj, mert csak szivni fogsz vele.
De megoldható az átalakitás.
A cseréhez minimum akna szükséges, mivel bontani kell hozzá pár dolgot.
Ismeret nélkül nem ajánlom, hogy nekiállj, mert csak szivni fogsz vele.
Bomi04-02-2014 14:19:09 // 47445
Szia,
Pl. 2008-as turbo-s Bravonál is csak regisztrált Fiatecuscan-el engedett diagnosztizálni. Free verzióval nem ment.
Pl. 2008-as turbo-s Bravonál is csak regisztrált Fiatecuscan-el engedett diagnosztizálni. Free verzióval nem ment.
Kau04-02-2014 13:18:29 // 47444
Üdv urak!
Nekem is kéne egy kis segítség. Eddig még ilyen hibám nem volt. Reggel melóba jövet a motor üresben 3000-3200-ra pörgött fel, mire beértem dolgozni. Leállítottam, újraindítás, de ismét 3000-3200-as "alapjárat". Valami beragadhatott. Az előbb ráindítottam, akkor meg jó volt. Bowden ragad be vagy a pillangószelepnél keressem a hibát?
Nekem is kéne egy kis segítség. Eddig még ilyen hibám nem volt. Reggel melóba jövet a motor üresben 3000-3200-ra pörgött fel, mire beértem dolgozni. Leállítottam, újraindítás, de ismét 3000-3200-as "alapjárat". Valami beragadhatott. Az előbb ráindítottam, akkor meg jó volt. Bowden ragad be vagy a pillangószelepnél keressem a hibát?
Martin04-02-2014 09:53:30 // 47443
Sziasztok.
Érdeklődni szeretnék, hogy a 147-es illetve a 156-os váltókulissza azonos-e???
illetve van-e valakinek tapasztalata a szétszerelésben?
Érdeklődni szeretnék, hogy a 147-es illetve a 156-os váltókulissza azonos-e???
illetve van-e valakinek tapasztalata a szétszerelésben?
Tomi7403-02-2014 17:09:46 // 47442
Üdv Cartársak!Egy kis segítség kellene.145 TS ,első indítás,felpörög a motor,aztán elkezd dadogni,majd leáll.Gyertyacsere volt,LMP tisztítás volt,benzinkútváltás volt.Ha valaki tud valami okosságát,megköszönném!
Tommy_Angelo03-02-2014 09:52:36 // 47441
A párosítás megvan elméletben, mert se a bt, se a mobil, se a odb ikon nem villog, csak az autó.
PistaFR02-02-2014 21:57:13 // 47440
Ha már párosítva vannak, akkor a Torque indításakor szokott nekem kijönni a párosítós kódkérős dolog, de nem ugrik "előre". Ilyenkor kilépek, törlöm az eszközt a buetooth listából, újra párosítom, majd torque indítás, és működik.
PistaFR02-02-2014 21:55:03 // 47439
Gyújtás ráad, párosítás, majd Torque indítása. A kód 1234 vagy 0000 szokott lenni.
Tommy_Angelo02-02-2014 20:23:59 // 47438
Kaptam kölcsön egy ilyet a 147-esemhez: http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000058/0000058377.jpg Hogy kell a Torque Pro-val összehangolni? Az ECU-hoz nekem nem akar csatlakozni.
Köszönöm!
Köszönöm!
zozoszabo02-02-2014 18:04:27 // 47437
Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek, Multiecuscan legujjabb verzióját használom, tökéletesen működik de 2010-es évjárattól nem akar, mielőtt kapcsolódna az írja hogy Free version registered, ingyenes verzió korlátozás. Találkoztatok már ilyennel??? Több verzióval is próbáltam, lehet csak a hivatalos verzióval működnek?? Köszi, Ciao
---02-02-2014 15:26:17 // 47436
Nekem pár hete rendszeresen jöttek ki a VDC-, ABS-, és motor control failure-k. Vittem Szamosihoz, kapott egy új aksit, azóta semmi gondja.
pepperino01-02-2014 15:30:26 // 47435
Nekem is a felfogatásnál szivárog. Egymás felett van két cső és az alsó csőnél látszik a felfogatásnál az olaj. Azért hagy foltot maga után...
pepegino01-02-2014 13:53:39 // 47434
Hali. Nekem a Gt-m nél most orvolsoltuk nemrég a problémát. Egy aluminium cső volt eloxidálva a gumiágyas felfogatásnál És ott könnyezett. Neked hol szivárog?
DobosHunor01-02-2014 12:37:00 // 47433
Sziasztok! Sopronba vagy környékén keresek egy jó kis Alfa szakit futómű cserés ügyben :) Esetleg ha tudtok valakit jelezzétek már :) Köszii!
pepperino01-02-2014 11:33:15 // 47432
Sziasztok!
Tudtok Egerben és környékén valakit aki kormányszervóval foglalkozik? Szivárog az egyik csőnél az olaj.
Tudtok Egerben és környékén valakit aki kormányszervóval foglalkozik? Szivárog az egyik csőnél az olaj.
pepegino01-02-2014 11:11:51 // 47431
Köszi az infót.Ma még rádugjuk egy másik gépre hátha pontosabban meghatározza a hibát. És utána nekiállok a kontaktolásnak :-).
Ferke01-02-2014 09:55:56 // 47430
A 4 abs csatit erdemes befujni kontaktspray-vel (2 hatso a a hatso ules alatt, a ket elso meg a tornyoknal van). Valszeg kontakthiba lesz, ha nem mindig jon elo...
pepegino31-01-2014 23:21:21 // 47429
kormányhoz nem nyúltunk. először ritkán most pedig sűrűbben előjön.
Ferke31-01-2014 22:59:44 // 47428
Kormany nem volt maceralva mostanaban? Abs jelado okozhatja meg ezen kivul...
pepegino31-01-2014 22:58:21 // 47427
Helló. Segítségeteket szeretném kérni ,hogy találkozott e már valaki C1340 es hibakóddal?
(Alfa GT) ről lenne szó ABS system failure és VDC system failure hibát jelez. ujrainditásnál elmúlik ,de sajnos visszajön....
(Alfa GT) ről lenne szó ABS system failure és VDC system failure hibát jelez. ujrainditásnál elmúlik ,de sajnos visszajön....
Kristyon31-01-2014 22:40:13 // 47426
Hali!
Mikor vettem az autót az egyik alkalommal amikor, már azt hittem hogy elhozhatom, közölték, hogy az eredetvizsgát követően befogott mind a négy fék, bár ebben az esetben nem is engedtek ki. Jó darabig totóztak, hogy mi lehet a gond, de végül főfékmunkahengert cseréltek...
Mikor vettem az autót az egyik alkalommal amikor, már azt hittem hogy elhozhatom, közölték, hogy az eredetvizsgát követően befogott mind a négy fék, bár ebben az esetben nem is engedtek ki. Jó darabig totóztak, hogy mi lehet a gond, de végül főfékmunkahengert cseréltek...
GTPeti31-01-2014 22:19:16 // 47425
Vagy egy kis support-ért hozzáértőkhöz fordul. Khm. Köszönet ezúton is! ;)
Ferke31-01-2014 21:55:01 // 47424
En nem tudnek ilyen szerelohoz jarni, akiben ennyire nem bizom. Ennel az is jobb, ha meg keves tapasztalattal is, de magadnak csinalod...:)
Bati31-01-2014 12:31:16 // 47423
rajta vagyok az ügyön
többek közt ezért is írogatok érdeklődök itt
márka szervizbe csak garancia időben jártam
többek közt ezért is írogatok érdeklődök itt
márka szervizbe csak garancia időben jártam
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
615
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?