Forum >> Szerelőműhely

GTPeti07-02-2014 19:22:45 // 47472
Ugye? :)
De közben egyébként arra gondoltam, hogy az ember beírja 2.4 JTD + Garret (esetleg a motorkódot is) és ez alapján dönteni. A Garret honlapja is egészen jó kiindulási pont.
A keresők célravezető (átgondolt kulcsszavakkal történő) használata mindig jó. Legyen az Google vagy Amore kereső.
mizooo07-02-2014 19:20:23 // 47471
Neked is Google a barátod ? :D
gecsa07-02-2014 19:18:06 // 47470
jó a link.. :D

egyébként a beltér cuccok is játszanak.. :D
GTPeti07-02-2014 18:40:34 // 47469
Persze, ha csak kasztni és futóműalkatrészeket akartál szerezni, akkor tökmindegy a motor és az egyéb különböző részek.
GTPeti07-02-2014 18:38:53 // 47468
Nem biztos, hogy 2.4-et kellett volna venni donornak egy 1.9-hez. Más szavakkal: Legközelebb előbb kérdezni+utánanézni és csak aztán vásárolni. Szerintem.
gabee07-02-2014 16:52:35 // 47467
Bidd el a 2.4 turbojag..... rafaragod te azt ugyesen... ;-) /ment mail a lendkerek ugyben/
Bomi07-02-2014 15:57:07 // 47466
Nocsak....mi lett a turbóddal?
Ferke07-02-2014 15:42:20 // 47465
Na igen, nekem epp pont egy ilyen kene most, GT1749MV...
gabee07-02-2014 15:22:58 // 47464
Szia. Koszi szepen a kimerito valaszt....akkor elado lesz - ez is..
Bomi07-02-2014 14:31:44 // 47463
Hali! Nem egyforma.

Garett GT1749MV van a 115 LE -s 1,9 jtd ben, Garrett by Honeywell ( TD2503V ) pedig a 2,4 jtd 136 LE-sben.
gabee07-02-2014 12:35:13 // 47462
Sziasztok!
Meg tudna mondani-v irni-nekem egy hozza erto, hogy a 156 2.4 jtd /136le/ turbo megegyezik-e a 156 1.9jtd /115le/ -ben levovel? /vettem egy 2.4 jtd - t itt kinnt alkatresznek az enyemhez/1.9 jtd/, s listaznam azokat a cuccokat, melyek az enyemhez jok lennenek.... koszonom szepen
Tuningman06-02-2014 23:53:04 // 47461
Ha csak az alkatrészeket nézzük, akkor a kinyomócsapágy ( hidraulikus ) LUK 18 ezer,
szerkezet+tárcsa Sachs 29 ezerből megvan.
Ha nem hidraulikus a kinyomócsapágy akkor 4500-ből megvan.
Ebben az esetben más szerkezet is kell de az ára közel egyforma.
Zoli8506-02-2014 08:14:55 // 47460
Ismerősöm cserélni akarja a 156-ba (1.6) a kuplungot meg a kinyomócsapágyat.
Mennyiből jön ki így? Közepes alkatrészekkel számolva.

NEkem már ez megvolt szerencsére jól sikerült a beavatkozás.
Tuningman05-02-2014 23:11:07 // 47459
Csere után kialszik majd a befecskendező ikon.
Valószinűleg tárol az ECU hibakódot is, törlés ajánlott.
Tomi7405-02-2014 17:11:48 // 47458
Köszi a választ!Simán megy nélküle,csak világít a kicsi piros lámpa.
Dante05-02-2014 11:08:13 // 47457
Nekem abszolut nem fogy a folyadék, kicsit inkábbhogy max. felett van a szint. Ott áll fixen mióta nálam az autó, szóval szivárgás sehol sincs, az biztos.
6UR2005-02-2014 11:01:47 // 47456
Hasonló tüneteim voltak nem régen nekem is. A probléma nálam az volt h egyszerűen kevés volt a szervóolaj a tartályban, pedig még a minimum felett volt egy jó centivel.Elengedte egy bilincsnél a jobb elejénél annál a spirális vminél (bocsi a tudatlanságomért de fingom nincs mire való az:) Csak meg kellett húzni és utánatölteni.
Buddha05-02-2014 10:45:04 // 47455
A szíj azért szokott hangot adni, mert felverődő apró kavicsok beleragadnak a hosszbordák aljába. Nagyon jól látni mert a szíj belsejében ott csillognak! Gyakori hiba és egyszerű orvosolni. Leszeded a szíjat és egy apró csavarhúzóval kifeszegeted a köveket. Én drótkefével is szoktam hosszirányban dörzsölni, attól is kipotyognak.
Fontos, hogy a szíj kavicsmentes legyen mert elkoptatja a szíjkerekeket!
Dante05-02-2014 10:07:41 // 47454
Köszi a választ. Ez valamilyen szinten megnyugtató, mert habosodásnak nyoma sincs szerencsére.
Dante05-02-2014 10:06:29 // 47453
A szíj elvileg nem csúszhat, alig 1 éve kellett cserélni a szíjfeszítőt, mert csapágyas lett. A hosszbordásszíj maga sincs még 3 évesnél több.
karika15505-02-2014 09:31:35 // 47452
Üdv,
csak tipp,de ha van benne alapjárati motor, akkor azt érdemes kipucolni
féktisztítóval+Wd40 ,vagy csavarlazító
atesssz05-02-2014 09:09:49 // 47451
amíg a szervó tartályban az olaj nem buborékos/habos, addig felesleges parázni.
.......................05-02-2014 08:52:38 // 47450
A szíj csúszása is tud olyan fémes hangot adni
Dante05-02-2014 08:40:42 // 47449
Sziasztok!

Szeretnék némi tanácsot kérni a tőletek a következő ügyben: hidegindításkor mintha a kormányszervóm szivattyújának nyígó, vagy inkább nagyon halkan sípoló hangja lenne. Onnan gyanítom hogy a szervószivattyú csinálhatja, mivel kormányállás függő. Néha kis kormánymozdulatra elhallgat, de a kormány tovább tekerésével újra visszajön.
Viszont inkább az utastérből hallható csak, próbáltam fülelni már nyitott motorháztetőnél is, de a motortérből nem hallottam. Szerintem annyira halk, hogy a motorhang elnyomja, de belülről viszonylag jól kivehető ennek ellenére. Miután elindulok vele, egy 500 méter megtételével elkussol teljesen.
Mennyire jelenthet ez rosszat a szervószivattyúm élettartamára?
A szervóolaj biztosan volt cserélve benne az előző tulajnál. Látszik a folyadékon is hogy nagyon szép rózsaszín színe van.
Bárki tapasztalt már hasonkót?

Köszönöm előre is!
Martin05-02-2014 08:33:28 // 47448
Természetesen szerelőre bízom eme javítási munkákat csak az alkatrész beszerzést szeretném megoldani . Ezért kell pontosan tudnom, hogy mit rendeljek hozzá.
Tuningman04-02-2014 23:41:08 // 47447
Húzd le az LMM csatiját és úgy próbáld meg. Ha igy müködik akkor LMM csere de azért mindenképp ki kellene olvasni a hibakódokat.
Tuningman04-02-2014 23:35:39 // 47446
Nem teljesen, mivel a bovdenház mérete más igy a kulisszaházon lévő nyilások nagyobbak a 147-en.
De megoldható az átalakitás.
A cseréhez minimum akna szükséges, mivel bontani kell hozzá pár dolgot.
Ismeret nélkül nem ajánlom, hogy nekiállj, mert csak szivni fogsz vele.
Bomi04-02-2014 14:19:09 // 47445
Szia,
Pl. 2008-as turbo-s Bravonál is csak regisztrált Fiatecuscan-el engedett diagnosztizálni. Free verzióval nem ment.
Kau04-02-2014 13:18:29 // 47444
Üdv urak!
Nekem is kéne egy kis segítség. Eddig még ilyen hibám nem volt. Reggel melóba jövet a motor üresben 3000-3200-ra pörgött fel, mire beértem dolgozni. Leállítottam, újraindítás, de ismét 3000-3200-as "alapjárat". Valami beragadhatott. Az előbb ráindítottam, akkor meg jó volt. Bowden ragad be vagy a pillangószelepnél keressem a hibát?
Martin04-02-2014 09:53:30 // 47443
Sziasztok.
Érdeklődni szeretnék, hogy a 147-es illetve a 156-os váltókulissza azonos-e???
illetve van-e valakinek tapasztalata a szétszerelésben?
Tomi7403-02-2014 17:09:46 // 47442
Üdv Cartársak!Egy kis segítség kellene.145 TS ,első indítás,felpörög a motor,aztán elkezd dadogni,majd leáll.Gyertyacsere volt,LMP tisztítás volt,benzinkútváltás volt.Ha valaki tud valami okosságát,megköszönném!
Tommy_Angelo03-02-2014 09:52:36 // 47441
A párosítás megvan elméletben, mert se a bt, se a mobil, se a odb ikon nem villog, csak az autó.
PistaFR02-02-2014 21:57:13 // 47440
Ha már párosítva vannak, akkor a Torque indításakor szokott nekem kijönni a párosítós kódkérős dolog, de nem ugrik "előre". Ilyenkor kilépek, törlöm az eszközt a buetooth listából, újra párosítom, majd torque indítás, és működik.
PistaFR02-02-2014 21:55:03 // 47439
Gyújtás ráad, párosítás, majd Torque indítása. A kód 1234 vagy 0000 szokott lenni.
Tommy_Angelo02-02-2014 20:23:59 // 47438
Kaptam kölcsön egy ilyet a 147-esemhez: http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000058/0000058377.jpg Hogy kell a Torque Pro-val összehangolni? Az ECU-hoz nekem nem akar csatlakozni.
Köszönöm!
zozoszabo02-02-2014 18:04:27 // 47437
Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek, Multiecuscan legujjabb verzióját használom, tökéletesen működik de 2010-es évjárattól nem akar, mielőtt kapcsolódna az írja hogy Free version registered, ingyenes verzió korlátozás. Találkoztatok már ilyennel??? Több verzióval is próbáltam, lehet csak a hivatalos verzióval működnek?? Köszi, Ciao
---02-02-2014 15:26:17 // 47436
Nekem pár hete rendszeresen jöttek ki a VDC-, ABS-, és motor control failure-k. Vittem Szamosihoz, kapott egy új aksit, azóta semmi gondja.
pepperino01-02-2014 15:30:26 // 47435
Nekem is a felfogatásnál szivárog. Egymás felett van két cső és az alsó csőnél látszik a felfogatásnál az olaj. Azért hagy foltot maga után...
pepegino01-02-2014 13:53:39 // 47434
Hali. Nekem a Gt-m nél most orvolsoltuk nemrég a problémát. Egy aluminium cső volt eloxidálva a gumiágyas felfogatásnál És ott könnyezett. Neked hol szivárog?
DobosHunor01-02-2014 12:37:00 // 47433
Sziasztok! Sopronba vagy környékén keresek egy jó kis Alfa szakit futómű cserés ügyben :) Esetleg ha tudtok valakit jelezzétek már :) Köszii!
pepperino01-02-2014 11:33:15 // 47432
Sziasztok!
Tudtok Egerben és környékén valakit aki kormányszervóval foglalkozik? Szivárog az egyik csőnél az olaj.
pepegino01-02-2014 11:11:51 // 47431
Köszi az infót.Ma még rádugjuk egy másik gépre hátha pontosabban meghatározza a hibát. És utána nekiállok a kontaktolásnak :-).
Ferke01-02-2014 09:55:56 // 47430
A 4 abs csatit erdemes befujni kontaktspray-vel (2 hatso a a hatso ules alatt, a ket elso meg a tornyoknal van). Valszeg kontakthiba lesz, ha nem mindig jon elo...
pepegino31-01-2014 23:21:21 // 47429
kormányhoz nem nyúltunk. először ritkán most pedig sűrűbben előjön.
Ferke31-01-2014 22:59:44 // 47428
Kormany nem volt maceralva mostanaban? Abs jelado okozhatja meg ezen kivul...
pepegino31-01-2014 22:58:21 // 47427
Helló. Segítségeteket szeretném kérni ,hogy találkozott e már valaki C1340 es hibakóddal?
(Alfa GT) ről lenne szó ABS system failure és VDC system failure hibát jelez. ujrainditásnál elmúlik ,de sajnos visszajön....
Kristyon31-01-2014 22:40:13 // 47426
Hali!
Mikor vettem az autót az egyik alkalommal amikor, már azt hittem hogy elhozhatom, közölték, hogy az eredetvizsgát követően befogott mind a négy fék, bár ebben az esetben nem is engedtek ki. Jó darabig totóztak, hogy mi lehet a gond, de végül főfékmunkahengert cseréltek...
GTPeti31-01-2014 22:19:16 // 47425
Vagy egy kis support-ért hozzáértőkhöz fordul. Khm. Köszönet ezúton is! ;)
Ferke31-01-2014 21:55:01 // 47424
En nem tudnek ilyen szerelohoz jarni, akiben ennyire nem bizom. Ennel az is jobb, ha meg keves tapasztalattal is, de magadnak csinalod...:)
Bati31-01-2014 12:31:16 // 47423
rajta vagyok az ügyön
többek közt ezért is írogatok érdeklődök itt

márka szervizbe csak garancia időben jártam
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.