Forum >> Szerelőműhely

Piritu - 1.000.00015-01-2014 21:52:41 // 47222
Emlékeim szerint valaki már próbált hasonló izzót, de nagyon nem jött be neki. Talán jelentkezik a cartárs.
Piritu - 1.000.00015-01-2014 21:50:18 // 47221
Esetleg másik kábel kellene. Itt megvan, hogy milyen. A MES a sárga pótcsatit kéri, azzal próbáltátok?
alfa147,Gt15-01-2014 21:44:10 // 47220
Sziasztok.Valaki használt már ilyen égöt?


High Power SMD LED-es H7es izzó #36201
Univerzális alkatrészek! Az ár db-ban van megadva!
High Power 4SMD LED-es, 6W teljesítmény, H7es izzó, szabvány, fém H7-es foglalattal, 50.000 üzemóra, fehér színű - Fényintenzitás: 63,95LM. - Hullámhossz: X:0.286 Y:0.297. - Színhőmérséklet: 7000-9000K. - Egy LED intenzitása: 6289mcd. - Látószög: 180°. - Továbbított feszültség: 14,2V. - Izzó teljes hossza: 43,5mm. - LED szélessége: 12mm. - Foglalat szélessége: 19.5mm. - Foglalat átmérője: 34mm. - Működési hőmérséklet: -20°c - 50°c. - ködlámpákba ajánlott, fényszórókba gyenge.
Részletes leírás...

A termék ára: 6000 Ft helyett 5000Ft
pe-Ti15-01-2014 14:07:11 // 47219
Üdv!
2010-es 1,4 tb Mair Giuliettán nem boldogulunk a szervíz intervallum visszaállításával se a Bosch KTS se a Fiat ecuscan nem viszi! Valakinek ötlet?
Martin15-01-2014 13:34:14 // 47218
Köszönöm. Este majd keresgélek
dev16615-01-2014 13:29:33 // 47217
A helye lehet máshol is a hűtőben, én a 164-esét írtam le.
dev16615-01-2014 13:27:12 // 47216
Szemből nézve a hűtő jobb felső sarkán találsz egy lekerekített hatszög alakú műanyag elemet két csavarral rögzítve, az a tartója. Szinte biztos, hogy az előtét szakadt el, de azért érdemes kimérni, mielőtt cseréled. kb. 5000Ft az új.
Martin15-01-2014 13:24:37 // 47215
Hol találom pontosan ezt az ellenállást??
Totti15-01-2014 12:57:52 // 47214
Valószínű hogy az előtét ellenállásod távozott az örök vadászmezőkre!
Martin15-01-2014 12:55:18 // 47213
Lenne egy kérdésem hátha ismeri valaki a megoldást. Eltűnt a hűtőventilátor első fokozata és csak a második kapcsol be de akkor már 98 fokos a vízhőmérséklet. Gomba már cserélve volt rajta. Hol lehet a hiba illetve mi a megoldás?
MÁRK15615-01-2014 12:46:03 // 47212
Sziasztok!

Nincs valakinek eladó elektromos napfény tető 156-hoz?
Piritu - 1.000.00014-01-2014 14:13:26 // 47211
Meg kellene keresned az ECU csatlakozóját.
A 3 pinesnél mindennek saját csatija van. A Spidernél pl a motortérben az ABS, a középkonzol alatt az anyósülés felől az ECU, a csomagtartóban a légzsáké.
marci9114-01-2014 13:43:00 // 47210
Valaki?
0Balazs14-01-2014 09:27:37 // 47209
Na engedtünk egy kicsit le belőle, mert felért a spirális részig, annyira teli volt. Most éppen a pont a megengedett maximumon van. Csak aggódtam miatta, állítólag a túl sok sem jó neki, és most indulok Bp-re vizsgázni, nem lett volna jó ha valami történik. (Főleg hogy már nem elsőre próbálom ezt a ki*****tt matek 2-t ).

Köszi még egyszer, az ABS dolgot majd hétvégén nézem át jobban.
hering*dani14-01-2014 08:38:19 // 47208
És ezt minden indításnál fogja is írni hogy tud mennniy az olajszinted!
hering*dani14-01-2014 08:36:07 // 47207
Na azért mert tudomáson szerint az olajcserét nem kell törölni csak a szervízintervallumokat! Az nem baj ha maximumon van és az összes rublika világít az a jó! A pálcán azért megnézheted pontosabban is hogy a két vonal között legyen. Kb 4,3 L megy bele!
0Balazs13-01-2014 22:41:22 // 47206
Szia(sztok)!

Na most néztem át a manualt, és kiderült, hogy szerény angol tudásom és egyéb tudatlanságom áldozata lettem. A szerviz intervallumot sikeresen töröltük, a mostani hibajelzés pedig: Maximum oil level
A képen a jobb oldali. Éppen azt néztem délelőtt, hogy jól teli van olajjal, csak nem tudtam, hogy tényleg ennyire teli van, vagy pedig csak azért tűnik úgy, mert előtte mentem a kocsival és még most folyik vissza. Holnap reggel meg kell próbálnom leengedni belőle, mert mióta megvan, írja ezt az üzenetet.
Martika8313-01-2014 20:38:40 // 47205
Csókolom.
2005-ös GTV műszerórában foglalattal együtt kell cserélni az izzókat..? Ha igen, milyen típusú a foglalat..? A középső konzolba is foglalatos rízsizzó kell vagy sima 27xx esetleg 28xx..?
0Balazs13-01-2014 19:57:34 // 47204
Köszi az infókat!

Holnap igyekszem megpróbálni újra! Sokat segítettetek!
csoti 16613-01-2014 19:37:31 // 47203
Tc Alfások! Egy kis segitséget szeretnék kérni.Van egy 99-es 166-os 2.0ts-em. Sajnos a motra össze vissza jár.Olyan mindha 3 henger vagy 2. mene. Kiolvastam az autot de semilyen hibakodot nem ir.Kérdésem a gyujtotrafokat nemfigyeli az elektronika? Vagy mi lehet a probléma.Ha valaki tudd segiteni kérem irjon. Komplett gyertyasort cseréltem 1/2 éve. 100000-s intervalumu. Elöre is köszönöm a segitséget CSoti.
.......................13-01-2014 17:51:11 // 47202
1 az olaj intervallum ugyemlékszem a müszerfal kijelzönél van eldugva,
ott is kell nullázni

2 ha az ABS re akarsz csatlakozni ,amikor kiválasztod a listából,NAGY betükkel villog hogy Yellow,vagy Green ,vagy RED

Ilyen kábel kell neked

amit a szoftver kiir az at a szinüt kell a Te ELM327 és a kocsi közédugni
(a lábkiosztás változik ,mert más lábakon vannak a Motor ,ABS,és Légzsák )
hering*dani13-01-2014 17:16:06 // 47200
Ezt hogy érted hogy panaszkodik? mit ír ki pontosan?
Piritu - 1.000.00013-01-2014 15:39:42 // 47199
Az ABS-hez való satlakozáshoz más harware (csatlakozó) kell. A MES oldalán van egy lista, ahol meg tudod nézni, hogy pontosan mi, illetve, hog y ate meglévő csatiddal egyáltalán lehetséges-e..
0Balazs13-01-2014 12:04:20 // 47198
A szervíz intervallumot sikerült nullázni FES-el, de az olajra még panaszkodik....
Várok még itt 1-2 napot hátha valaki tud valamit... ha nem akkor muszáj leszek elvinni... sajnos most ahogy megvettem, eléggé leminuszoltam magam, gondoltam ennyit megspórolok, de persze nem minden áron :)

Köszi az infót!
hering*dani13-01-2014 11:53:08 // 47197
Szia. A komp kiütést nem tudom melyik programmal tudod mert én szervízben szoktam kiüttetni. Az ABS viszont nekem is kicsit korán aktiválodik! Szoval lehet hogy nincs vele semmi de azért egy ránézést megérne szerintem.
0Balazs13-01-2014 11:07:06 // 47196
Hali!

Lenne két kérdésem az új 147-esemmel (2005.01. FL 1.9JTDm 16V) kapcsolatban, remélem tudtok segíteni.

1. Szeretném lecserélni az olajat, és érdekelne mi módon tudom kiütni a komp-ból, hogy ne vonyítson.

2. Az ABS kisebb fékezéseknél is aktiválódik. FES-el nem tudtunk rácsatlakozni. Valakinek valami ötlet? Esetleg, hol tudom megnézni, hogy nekem pontosan milyen ABS van benne?

Előre is köszi.
swan12-01-2014 23:18:14 // 47195
Itt valami árulás lesz. Biztos, hogy nincs ott valami hátul összekutyulva a vezetékeknél? Rá tudsz mérni, hogy megapja e a 12-t a fék és helyzetjelző is? bár ha a helyzetjelző nem világít akkor a visszjelző lámpának is égni e kell szetem. Az jelez? Pont most nem tudok ránézni a kapcsrajzra. De lehet attól sem lennék okosabb
Juve15612-01-2014 22:56:43 // 47194
Igen ezek megvannak:-) bocs ha nem ugy irtam;-) en meg a szelepekre gondolok, hogy "koszos"
Tocsa12-01-2014 17:54:39 // 47193
Bocsi 250000 km . lemaradt egy nulla .:)

Ez tetszik ! "Csak érdekességképpen említem meg, az autó előéletéből kiderült, hogy már régen túl van egy vezérműlánc-cserén. Manapság bevált gyakorlat az autógyártók részéről a karbantartásmentesnek feltüntetett technológiák ötvözése silány alkatrészminőséggel. "

A fent írt km után cseréltem láncot és még nem volt leharcolva ! Hmmm.....
Tocsa12-01-2014 17:50:27 // 47192
Nesze neked népautó ! :) Na meg közvetlen befecsi hát köszönöm szépen nem maradok a jóöreg Ts 8v nél az enyémben 25000 km után sem volt ilyen trutyis a szelep . :)
Buddha12-01-2014 17:31:31 // 47191
Akkor jó!
Gondolom a nyomást és az átfolyási mennyiséget ellenőriztétek...
Csak azért kérdeztem mert ha tanácsot kérnek akkor először illik az alapokról indulni. ;-)
Kristyon12-01-2014 17:10:52 // 47190
Hát ez az, pedig a benzines az elvileg egy tisztább üzemű rendszer... ;)
Piritu - 1.000.00012-01-2014 16:53:25 // 47189
Itt benzines autóról beszélünk. A tied szimplán kormos :-)
Kristyon12-01-2014 16:45:18 // 47188
Jó kis cikk, ezek után kíváncsi volnék nálam is a szelepek állapotára, ugyan is a szívó csőben van koksz rendesen, és még a mai napig sem jutottam el odáig, hogy ki legyen takarítva...
Piritu - 1.000.00012-01-2014 16:19:10 // 47187
Elvileg a jts-t is érintheti ez a betegség.
Juve15612-01-2014 15:54:08 // 47186
azokkal semmi baj
Buddha12-01-2014 12:27:28 // 47185
Tápszivattyú, üa. szűrő rendben?
Juve15612-01-2014 10:36:06 // 47184
Üdv mindenkinek! Kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Van egy 156 2.0. jts motorral szerelt gépem. A problémám az, hogy gyorsításkor (általában 2-es fokozatban) visszajelez a motorhibát jelző lámpa és az autóból "elmegy" az erő. (nem minden gyorsításkor de elég rendszeres) A diagnosztika hol az egyik, hol a másik hengerben jelezett gyújtáskimaradást. (égéskimaradás) Sikerült szereznem 4 db új (Bosch) trafót majd beszerelés után sem múlt el a fenti hiba. A befecskendő szelepek ellenőrizve lettek, hibátlanok. Ha valakinek lenne valami ötlete, hogy hol érdemes keresni a hibát vagy esetleg mi lehet a hiba forrása azt megköszönném.

Válaszotokat előre is köszönöm!
Bilux12-01-2014 08:36:56 // 47183
Köszi srácok
159 Indigo Gray 2.4 Monster11-01-2014 22:53:12 // 47182
Nincs buktató. Csak a csavarok
gecsa11-01-2014 21:08:34 // 47181
szerintem csak csavarok.. legalábbis fl előttiben így van..
Bilux11-01-2014 18:28:59 // 47180
156 FL első lökhárító levételéhez mit kell tennem van buktató vagy csak kicsavarom a csavarokat és lejön?
gecsa11-01-2014 18:05:46 // 47179
ja, de csak az adott oldalon..
gecsa11-01-2014 18:05:33 // 47178
na, adtam neki testet, az eredmény, hogy irányjelzéskor nincs hiba.. a helyzetjelző viszont abszolút nem világít, és a fék sem..
Arnie11-01-2014 16:29:53 // 47176
Bizony, én sem hittem el. Viszont magyarországi, én vagyok a 3. tulaj és szervizkönyves. Ki lett olvasva gyári géppel és tényleg annyi van benne. Az általános kozmetikai állapota is igazolja (elég szép). Igaz össze volt törve az eleje, de elég jól megcsinálták, nem húz semerre, és már elég jól össze is raktam (minden működik) A srác, akitől vettem 1 év alatt nem jutott vele dülőre, ezért megszabadult tőle (1 évvel ezelőtt vettem) Volt egy pár fura hibája, amit a blogomban le is írtam, de pikk-pakk meg lehetett oldani ugye a szakértő segítséggel
Jorjie11-01-2014 16:10:56 // 47175
25-nél nem volt több, esküszöm :-D
marci9111-01-2014 15:04:35 // 47174
Tudnátok segíteni nekem, kissé gondban vagyok. Megrendeltem az ECO tuning-tól az USB-s VAG KKL diagnosztikai kábelt és a 3 pin-es Fiat átalakítót. Sikerült a port konfigurálás és a FiatEcuScan ki is olvas mindent az ABS és Légzsák vezérlőből, de az ECU-t nem olvassa valamiért, pedig helyesen csatlakoztattam a kábelt a motortérben lévő bal oldali csatlakozóhoz. Ez miért lehet? Bosszant a dolog, mert ez lenne a legfontosabb
Kau11-01-2014 14:32:47 // 47173
Meg a múltkor 30 ezret mentél tolatva :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.