Forum >> Szerelőműhely

31-05-2005 10:25:54 // 5622
Berakod 4-be, nehezen jön ki? Nekem ez a szöveg környezet nem ismerős. :)
a31-05-2005 10:00:25 // 5621
Az olaj itt szerintem nem sokat segít... Szvsz szilentcsere.
a31-05-2005 09:59:08 // 5620
No akkor ez is öngyógyító típus? :DDD (Szvsz valahol letestel a kábel)
a31-05-2005 09:57:25 // 5619
Afrászt :) Nem látod, hogy Mussolini integet a kábelkötegek mögül? ;DDD
a31-05-2005 09:56:05 // 5618
De itt nem az ABS szempontjából szólt a kérdés :)
zolee14531-05-2005 09:48:45 // 5617
köszi. szép lassan jön egy "nagygenerál" a gépnek, és számolgatok hány hétig fogok zsíroskenyéren élni... (vagy hány hónapig)
Paco31-05-2005 09:41:11 // 5616
Lehet váltóolaj, de az is lehet hogy a váltótartó szilentjeid koptak meg, és kicsit ferdén áll a váltó, sőt még a váltórudazat is szorulhat. Én igazából ezekre tippelnék elsősorban.
BFMSE31-05-2005 09:10:23 // 5615
Koszi a valaszt!
zolee14531-05-2005 09:01:56 // 5614
Paco! szerinted ha berakom 4-be a váltót, majd onnan csak viszonylag nehezen jön ki akkor az váltócsere, vagy csak egy kis váltóolaj? vagy más? előre is köszi!:)
Paco31-05-2005 08:49:40 // 5613
Nem tudom hány topikba írtad még be, de a pörgős boxerban válaszoltam neked.
TtK31-05-2005 08:17:18 // 5612
700 gramm R134a. Például innen lehet megtudni. Más: A hétvégén megbugfixeltem a csomagtartó rolót. Már volt gányolva, de inkább rontottak, mint javítottak rajta. Nem kevés szívás árán úgy tűnik megvan a tuti megoldás. Ha valakit érdekel szóljon. Btw. Luigi keze száradt volna le, mikor a műanyag pöckös kitámasztásokat tervezte...
31-05-2005 08:16:44 // 5611
Nem kellett sasolni (egyenlőre) megjavult. Elindult az óra, majd akadozott még egy ideig oszt meggyógyult, gondolom átmenetileg.
31-05-2005 08:08:01 // 5610
50e km óta nincs katalizátorom mert összezuhat és nem tettem bele. Érdekes, hogy a zöld kártyát így is megkapta. :) Nem volt kamu. A lambda szonda a 156-ban a katalizátor előtt van így semmit nem befolyásol ha nincs katalizátorod. Fogyasztás ua. viszont dinamikusabb.
31-05-2005 08:06:04 // 5609
Én minap dobáltam ki a 90%-os Remsa típusú kotvány betéteket. Elmelegedett, sírt és jóval kisebb volt a hatásfoka mint a Ferrodo Premium-nak.
Barni14731-05-2005 03:15:56 // 5608
Lehet hogy tuning topic-ba kellene írnom.: Kiherélt katalizátor úgyebár növeli a teljesítményt, a nagyobb hatásfokú öblítés és kisseb ellenállás miatt. De mennyiben tudja ez a lambdaszonda mérési pontosságát és fogyasztást befolyásolni ? Van valakinek ezirányú tapasztalata? Főleg városi fogyira lennék kiváncsi.
Wickey30-05-2005 21:25:56 // 5607
azt könnyű lesz :-D
Robi30-05-2005 21:10:16 // 5606
Van egy ötletem a bemelegítésre. A te segítségeddel átkábelezzük a 90-est. Az én 90-esemet. Aztán a tiedet. És esetleg utána a GTV-t. :) Melyiket is? A zöldet? :PPP
Wickey30-05-2005 21:08:13 // 5605
gyúrj a gtv átvezetékelésére :-DDDD
Robi30-05-2005 20:50:29 // 5604
Jó buli lehetett. :) Ellenségemnek se kívánnám. :)
TáDé30-05-2005 20:38:29 // 5603
Azt is, de működésre lehetett bírni a fűtőmotort is ;)
Robi30-05-2005 19:14:51 // 5602
Mit találtatok? Még mindig harcoló vietnami alakulatot? :)))
TáDé30-05-2005 18:59:06 // 5601
Szombat: Alfa Romeo ... Szerelem?











András bácsi30-05-2005 18:54:55 // 5600
Ez sajnos az occsó utángyártott betéteknél mindig előfordul. Sajnos javulni nem fog.
Viktor8530-05-2005 18:51:04 // 5599
Hm a megégésben lehet vmi, mert egy (jó) ideig befogott kicsit a fék.
Robi30-05-2005 18:40:16 // 5598
Meg van égve a betét felülete, vagy szar a betét anyaga. Az enyém is nyikorog fékezéskor, de már hozzászoktam. :)
BFMSE30-05-2005 18:37:51 // 5597
Sziasztok! Nem tudja vki, hogy a 146 2.0 Ti-be (96-os, manual klimas) mennyi klima gaz kell? Nem talaltam sehol feliratot, ami erre utalna.
TáDé30-05-2005 17:56:17 // 5596
ABS szempontjából Kappa = 164
Viktor8530-05-2005 17:50:33 // 5595
Hi! Nem tudja vki, hogy mitől tud kocsi fékezés közben fütyülő,(sípoló), bántó, magas hangot kiadni? A betétek+tárcsák nincsenek elkopva, és a fékerő is 100%-os. ThX
30-05-2005 12:43:42 // 5594
Én is ebben bízom majd jól megsasolom. Thx.
a30-05-2005 12:41:06 // 5593
Szerintem az órának lesz külön biztije. Nem tudom, csak tippelek: van az órának, van a fordmérőnek és van az összes többinek együtt. Minden esetre nagyon elcsodálkoznék, ha nem lenne külön biztosítéka az órának...
30-05-2005 12:30:42 // 5592
Szerencsére sok Kappa-s ismerősöm van így nem lesz nehéz kölcsönkérni egy órát. :)) A jelet egyszerűbb lesz megmérni. A biztosítékot megnézem. TSak az órának van külön biztosítéka vagy vmi másnak sem kéne működnie vajon, úgy általában?
a30-05-2005 12:24:04 // 5591
Kérj kölcsön egy ismerőstől egy másik órát, és próbáld ki vele. Ha működik, akkor az óra... Esetleg lehet, hogy érdemes futni egy olyan kört, hogy kiveszed a Kappa óráját, és megnézed milyen csatik vannak rajta. Utána megnézed más autókon, amiken ugyanolyan gyártmányú óra van, hátha véletlenül ugyanolyan a csati azon is. Nem lesz pontos, de ha mozdul az óra, akkor van jel. Esetleg mérni műszerrel, hogy a vezetéken jön-e valami menet közben... 99,9%-ig biztos vagyok benne, hogy a Kappa is elektronikus órás, nem spirálos. Akkor már lehet, hogy érdemes egy szakadást is mérni a vezeték két végpontja között. Szvsz ennek a valószínűsége a legkisebb, de előfordulhat. De mindenképp az 1. az legyen, hogy kicseréled az óra biztosítékát. Nem biztos, hogy jó a bizti attól, hogy nem látszik szakadtnak. Le kell szögeznem, hogy találgatok, mivel a Kappát nem ismerem.
30-05-2005 12:17:57 // 5590
Hogyan lehet kideríteni a kettő közül (jeladó, óra) melyik a rossz?
a30-05-2005 12:13:18 // 5589
Pláne nem mind1, hogy Kappa gen.1 vagy gen.2 Asszem nem 1forma a 2 műszer teljesen. De lehet, hogy tévedek, eddig egyszer láttam szétszedve Kappát.
a30-05-2005 12:11:30 // 5588
Kappa != 164... Thema = 164
granturismo30-05-2005 12:04:11 // 5587
T. Majom! Örülök, hogy sikeres volt. Ha tudnád hány köszönő mailt kaptam már, elsősorban a Bravosoktól:-)))
30-05-2005 11:49:41 // 5586
Kappaba kellene ami = 164?
30-05-2005 11:47:38 // 5585
Sejtettem. :)
a30-05-2005 11:45:02 // 5584
Ja... óra/ford.mérő darabja 75k huf újonnan, boltban... Sportcsomagosé még drágább asszem. (Szalonban asszem 85 darabja)
a30-05-2005 11:43:45 // 5583
Vagy az óra halott, vagy a jeladó. Tudok ócsópézé eladót ;DDDD
30-05-2005 11:12:33 // 5582
Mitől adja meg magát a km óra? Mármint nem mutat semmit, minden más müxik. Hö?
a30-05-2005 11:10:42 // 5581
Nem tudom... Szerintem nem... De mint alternatívát hoztuk fel, és a megoldás, ha kiveszed az 5. fokozat fogaskerekeit, elviszed egy iparoshoz, és kérsz egy ugyanolyan szerkezetűt, csak az általad kiszámolt méretben.
a30-05-2005 11:08:16 // 5580
A Voyager és a 155 klímakompresszora azért ugyanolyan, mert gyak 99%-ban ugyanaz a 2,5 td motor mindkettőben, mindkettő ugyanaz a VM Motori diesel motor.
a30-05-2005 11:06:41 // 5579
Egyforma? Nem tudtam...
Viktor-alfa29-05-2005 18:40:47 // 5578
Köszi! A Voyager-ből is csak a 2,5Td -ről való (VM blokk)jó, ha a mostani klímás nem boldogul, akkor megkeresem az ajánlott embert. Ami ezen van az, azt egy hardy hajtja át a fékszervóról, de ha a kuplung belül ua, akkor érdekes lehet a tied is. Köszi a tanácsot, lehet, hogy hétfőn kereslek!!
Peti 14529-05-2005 13:35:12 // 5577
Igen ez lesz csak gondoltam megprobalom megoldani a problemat, de ugy nez ki nem jarok sikerrel:)
Paco29-05-2005 09:39:45 // 5576
Ha ennyire nem tudod mit hova kell kötni akkor én azt javaslom, vagy vidd el egy barátodhoz aki műszakilag jobban képben van, vagy ami még jobb, vidd vissza a szerelőhöz, mondd el mi a problémád, és mivel Ő pontosan tudja mit húzott szét, valószínűleg egy perc alatt mindent visszacsinál....
Peti 14529-05-2005 09:17:46 // 5575
Nna igen valoszinu ez lesz a ludas, mert mindent leszedett a srac az aksirol es lehet hogy elfelejtette visszarakni.. De az hogy nez ki? es az aksinal hova kell azt rarakni? EBnne tudsz esetleg segiteni? Elore is koszi Peti
Viktor8528-05-2005 23:28:37 // 5574
Vagy közvetlenül az aksi sarudra van kötve a rádió 12v-ja és az nincs visszadugva?
Viktor8528-05-2005 23:22:42 // 5573
Nekem is volt ilyen. Ha jól emléxem egy 12 voltos kábel nem volt bedugva a fejegységbe. Vmi miatt 2 van asszem (az enyémben). Lehet az a rádió erősítőjéé? Én se igazán értek hozzá:( Nézd meg hogy nincs-e szabadlábon kábel a műszerfalban.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.