Forum >> Szerelőműhely
Nem nem ismertem, de sajnos nem adott választ a kérdésemre. Na mind 1, majd 1x veszek egy olyat ami sokkal gyorsabban vált, majd 1x. Addig is marad a 700ms .
Gábor16601-06-2005 23:56:32 // 5721
Hát, sajna segíteni nem tudok a selespeed program módosításában. Szerintem érdemes nyomozni, mert elég sok tesztben találni olyan észrevételt, hogy lehetne gyorsabb. És tudod, ha igény van, akkor valaki rámozdul.
Ezt a linket ismered? Érdekes.
Ez király akkor egy hullámhosszon vagyunk. Most pl. az érdekel, hogy miképpen is lehet okosítani a váltó vezérlést. Ugy érzem Te ebben sokkal inkább képben vagy ezért fordulok hozzád sajna itthon de máshol sem találni olyan embert aki tényleg konyít a témához és használható infóval tud szolgálni.
Ja, még 1. Nem kívánok veled vitatkozni se ebben se más témában vitatkozni pusztán help me !
Gábor16601-06-2005 23:37:45 // 5719
Ok. Már értem mire gondoltál. Tudod, a baj velem van. Valóban másképp gondolkodom mint a nagy átlag. Pl. igyekszem csak olyan dolgokat csinálni az autóval, hogy könnyebb, stabilabb, gyorsabb legyen. Persze legtöbbször győz a józan eszem. (Legalábbis remélem. :-)) )
Ugyértem az utca versenypálya = Ugyértem az utca nem versenypálya
Ugyértem az utca versenypálya. Én az utcán használom, biztos jobb lenne egy jobb program. Kipróbálnám, de hol is lehet olyat beszerezni?
Gábor16601-06-2005 23:28:16 // 5716
Bocs, nem értem. Mi az extrém?
Dehogynem, de ...... extrém amit mondasz.
Gábor16601-06-2005 23:21:14 // 5714
A fordulatszámmérőn nem látod, mikor kapcsol szét?
Érdekes, hogy versenypályákon rosszabb köridőket mentek vele, mint kézi váltóssal. Gondolom egy másik programmal jobbat produkálna, csak sokaknak nem tetszene a keményebb váltás.
Nem tudom mikor de biztosan időben és megfelelő sebességgel ugyanis még soha nem fulladt le pedig szoktam intenzíveket fékezni.
Na ma kipróbáltam a Ferrodo Brembot csapatot, 200 +palló. Tökéletesen értelmezte a feladatot és még szvsz maradt is benne némi tartalék a vgre.
Azmo01-06-2005 19:03:04 // 5712
Na szeva csá!
SOS
Esetleg van valakinek valahol a polcon 33-asba első lengéscsillapító, persze használt, de nem olyan nullás, mint ami most van bent szegény autókámba!?
Az újra most nem tudok áldozni azt hiszem, ezért kérdezem nincs-e egy alfista, akinek éppen van ilyen és ócóé el akarja adni, vagy drágájé, mind1:)
Előre is köszi!
malac14501-06-2005 17:44:37 // 5711
Ja bocsi! Rájöttem közben, hogy ezt még az e-mail előtt írtad.
malac14501-06-2005 17:42:50 // 5710
Hát ha egy dísztárcsa van rajta akkor igen. Valami hülyeséget küldtem?
a01-06-2005 14:54:19 // 5709
Köszi!
Majd kitalálunk valami okosat...
Thomika01-06-2005 14:47:27 // 5708
Ha gondolod, szívesen segítek levinni! :)
Gábor16601-06-2005 14:16:38 // 5707
SN:
Lehet, hogy írtad, de ez a topic néha nagyon pörög. Biztosan azért kerülte el a figyelmemet. Tudod, én is gondolkodtam rajta, de sajna nem tudom bevállalni. :-(
a01-06-2005 14:11:29 // 5706
Szőregen. Ha mész kifelé Szegedről, a cukrászdánál lemész jobbra, mintha Tiszasziget felé mennél. Elmész a Gilax mellett, és kb 150 méterre a bal oldalon van egy terménybolt és daráló. No a terménybolt és a mellette lévő építkezés között a vaskapun kell bemenni az udvarra, ott van a műhely. Még pár napig/hétig.
Ha felmentél a dombra, és elérted a szerb templomot, akkor túlmentél.
FRC01-06-2005 14:07:28 // 5705
Köszi!
Hol van ez pontossan?
a01-06-2005 13:48:24 // 5704
mobilja:
pannon 9753124
Hívatkozz rám (Puskás Norbert), és akkor tuti fogad, ha másra nem, akkor annyira, hogy rápillantson.
De azért mielőtt mennél előtte 1 nappal szólj neki telón, hogy kint is legyen a műhelyben :)
FRC01-06-2005 13:45:44 // 5703
hétvégén szegeden leszek, akár el is vihetném, hogy meghalgassa
a01-06-2005 13:42:44 // 5702
Ha beszélek vele - és nem felejtem el :))) - megkérdem.
FRC01-06-2005 13:41:45 // 5701
SN
kérdezd már meg ezt a te Ervinke haverod, hogy mi lehet a gondja az én 164 emnek, halottat szombaton, hogy kerreg mint a mákdaráló!
a01-06-2005 13:39:06 // 5700
Lemegy az a saját lábán... Annyira nincs nagy baja azért...
a01-06-2005 13:38:16 // 5699
Mondtam/írtam pedig... Ha nem viszik el június végéig, kivonatom a forgalomból, hogy ne kelljen tovább biztosítást meg súlyadót fizetni, és szétbontjuk. Alkatrészként jóval többet kapok érte, mint egyben. Tele van kiváló állapotú, 33-ba is jó alkatrészekkel.
Első és hátsó szélvédő, oldalablakok
5 db gyári Speedline QV felni
2 db gyári QV kilincs
Lehúzó gumik és műanyag alkatrészek (vagyont ér a Sprinthez, már utángyártottban sincs kb 10 éve)
Komplett, szinte hibátlan belső kárpit (kagyló sportülések, amik a 33-ba is jók)
Műszerfal + műszerek
Új váltó
Új kupplung
Karbik
fő + veztengely
gyújtáscuccok
Új első gólyalábak
Kormánymű
Hűtő
első és hátsó lámpák
lökösök
műanyagozás az oldalán
motortető (nem rohad)
B1 ajtó (nem rohad)
hátsó ajtó (nagyon minimálisan rohad a zsanérnál)
hátfal (nem rohad)
meg még ezer apróság...
Szóval egy csomó értékes cucc van benne, amit el lehet adni. Ha valakinek nem kell egyben, akkor így majd elmegy...
Thomika01-06-2005 12:30:47 // 5697
Ez hogyan tervezted?? Ha szerzünk utánfutót, akkor megoldjuk ,a szállítást? Vagy saját lábon gondoltad?
Thomika01-06-2005 12:29:44 // 5696
Nem lehet,hogy gyengébb minőség??Bár vannak néha rendkívül kedvező árak ,de azért újat venni használtak árán, egy több100K-s emelőnél szerintem némi gyanúra ad okot! De ez az én véleményem!....(azért mégsem egy fékbetétről van szó!! ) :))
Gábor16601-06-2005 12:25:22 // 5695
SN:
No június végén kezdjük szétbontani a Sprintet...
Valamiről lemaradtam. Ezt kifejtenéd?
Gábor16601-06-2005 12:23:26 // 5694
sele:
Eddig kerestem valami pontos adatot a PILLNATOKRA szó helyett. Hát nem találtam. :-(
Azt értem alatta, hogy a Selespeed vezérlő elektronikája egy rövid időre beengedi az olajnyomást a kinyomó csapágyat tologató hidraulikus munkahengerre és amint áttolta a fokozatot, elengedi az olajat és ismét zár a tengelykapcsoló.
Hogy ezt mikor teszi egy intenzív fékezésnél, (nehogy lefulladjon a motor) erre nem találtam adatot.
Thomika01-06-2005 12:19:08 // 5693
Az szép! Letörném a kezét az ilyennek! Apróságnak tűnik, de mégis több1000 HUF kárt csinál vele!...
a01-06-2005 11:35:12 // 5692
No június végén kezdjük szétbontani a Sprintet...
Addigra meglesz a költözés is, és az új helyen lesz hol tárolni, amíg lábon tud még állni. Valamikor a hónap végén, jövő hónap elején meg levarázsolom Szegedre a szerkezetet...
a01-06-2005 11:33:11 // 5691
Ezt látod nem tudom... A mostani aknával nem volt ilyen gond Szőregen, bár az is igaz, hogy az már majdnem a domb oldalában volt. Ha megnézted hátrafelé a hátsókert felé lejtett is rendesen az udvar, csak ott volt egyenes a műhely előtt.
Szerintem az van benne, hogy Ervinnek sincs, meg Janinak sincs kedve annyit ásni, meg betonozni :))))
Meg azért az emelő sokkal kényelmesebb, mint az aknába rohangálni állandóan le-föl...
S ha esetleg megbántottam volna bárkit is attól ismeretlenül is de elnézést kérek, pusztán azért mert így diktálja a GA.
A vita ezen része immáron nem ..... jellegű.
Ez a része a hsz-nek viszont érdekel:
"A kinyomott kuplugnak van köze a fékbetéthez. Hogy a Selespeed automatikája nem tartja -csak pillanatokra- oldva a tengelykapcsolót az egy másik kérdés"
Ezt hogy érted, pontosan? Pillanatokra oldva?
Gábor16601-06-2005 11:22:58 // 5688
Az akna valóban gázos errefelé. Nekem Újszegeden úgy tudták megcsinálni, hogy folyamatosan ment 2 db szivattyú. Egy hegesztett valamit engedtek le. Persze kívülről szigetelve meg minden. Aztán ebbe került a beton. Öt év latt mégis hordósra nyomta a talajvíz és repedezett, sőt meg is emelte kb 1 cm-t. Szerensére száraz maradt.
a01-06-2005 11:15:39 // 5687
Szőregen, de teljesen új helyen, kint a vasút mellett.
A Gilax csempések mellett kell elmenni jobbra, nem arra, mint a mostani/régi van/volt. Ott kell menni egész ki a vasútig, és jobbról lesz a műhely. Mellette van egy lakóház. Autóval bemenni azonban hátulról, a(z asszem) Körvasút sor felől lehet. Az udvar nagy, legalább elférnek rendesen az autók, és kultúráltabb a környezet is, mint a mostani.
Szerencsére nem építeni kell, csak átépíteni.
A műhely kapuja 3 méter magas és 2,5 méter széles. No ezt kell szélesíteni első körben. A nagyobbik gond, hogy az egész műhely belmagassága nincs 4 méter, és nincs se emelő, se akna. 2 állásos a műhely amúgy.
Két alternatíva van: csápos emelő, és akkor csak személyautókat lehet fogadni, vagy ásni aknát.
Az aknaásás egy g.ci meló, és ha jól akarod megcsinálni, az sem lesz olcsó a végén, így valószínűleg az emelő lesz a nyerő. Én tuti 1 emelőt meg egy aknát csinálnék, de ebbe nekem nincs beleszólásom...
Most kaptam 3 ajánlatot emelőre, az egyik az még jó is lehet. Annyiért ad újat, amennyiért mások a jobb használtakat adják.
No majd meglátjuk...
Minden esetre pár hét múlva költözés... A mostani műhelyből menni kell (kedves szomszédok miatt...)
Gábor16601-06-2005 10:57:02 // 5686
SN:
Beszélgessünk másról! Ervinke a régi helyén épít új műhelyt?
a01-06-2005 10:52:04 // 5685
Utolsó megjegyzésem a témában:
"... Sőt, még az is elképzelhető, hogy Te nem tudsz vezetni, és hajlamos vagy kirúgott kuplunggal, vagy üresben végigmenni egy hosszabb lejtős szakaszon, ami valljuk be, igencsak kikezdi az utcai autózásra szánt betéteket..."
Szerintem ez eléggé konkrétan sele-re és az autójára vonatkozik, ami - mint tudjuk - nem kupplungos, automata :)
Gábor16601-06-2005 10:43:30 // 5684
SN:
A Robi-sele kérdést részemről lezártam. Másrészt senki sem vagyok, hogy a topicot irányítsam. Szóval no comment...
A topicba illő része: Attól, hogy Selének Selespeed autója van (mily meglepő :-))) ) Attól az állítás igaz. A kinyomott kuplugnak van köze a fékbetéthez. Hogy a Selespeed automatikája nem tartja -csak pillanatokra- oldva a tengelykapcsolót az egy másik kérdés. A vita pedig elméáleti síkra csúszott.
a01-06-2005 10:33:17 // 5683
Igen :)
És aki nem hagyja abba, azt képesítés nélkül pépesítem ;DD
Balage01-06-2005 10:31:54 // 5682
Mostmár elég! Irgum is meg burgum is!!!
:-)))
Nehogy már mindenkinek elguruljon a gyógyszere!!!
a01-06-2005 10:27:33 // 5681
Szerintem nem... Mivel nem tartott volna sokáig kideríteni (ha már a nickje alapján nem egyértelmű...), hogy az érintett kolléga autóján nem lehet kinyomni a kupplungot...
Én ismerem sele-t személyesen is. Kicsit határozott, szókimondó, hasonlóan, mint én :)
De jó arc, és rendes srác.
És attól, mert neki van egy véleménye, még nem biztos, hogy egy másik topictársnak ilyen megnyilvánulásokat kell tennie!
Az nem vita/érvelés, ha lehülyézem a másikat, pláne ismeretlenül, mert neki más a véleménye. Robi úgy reagált, mintha legalábbis sele az anyját szidta volna, és jött a fennsőbbségével, amiben a legfőbb érv az volt, hogy ő biztosan jobban tudja. Ez nem érv. És kár sele-ről olyanokat mondani, mint amit Robi mondott, mert történetesen valamennyire ő is kapisgálja a témát.
Részemről nem kívánok belefolyni a vitába, csak ezt el kellett mondanom, mielőtt sele teljesen hülyének lesz itt beállítva.
Gábor16601-06-2005 10:20:58 // 5680
A kinyomott kuplungnak nincs köze a fékezéshez, mivel a SELESPEED-en nem lehet kinyomni a kuplungot. :-(
Logikai hibás az érvelésed.
Én ma olvastam a hszt és nem tegnap. Engedtessék meg, hogy a másik fél is elmondja azt amit el akar mondani. Elmondtam, ennyi pont vége, de ezt már írtam.
A kinyomott kuplungnak nincs köze a fékezéshez, mivel a SELESPEED-en nem lehet kinyomni a kuplungot. :-(
Gábor16601-06-2005 10:05:04 // 5678
sele:
Most Téged kérlek! Fejezzétek már be!!! Te -nyilván akaratlanul- megbántottad a másikat, ő kicsit keményebben beszólt. 1:1 Kérlek mindkettőtötek legyen már elég!
Addig támogatom a vitát amig arról szól, hogy egy betét mit kell kibírjon, de személyeskedésnek (szerintem) nincs helye. Szétdúljátok a topicot. Többek között egy általam felvetett kérdés is elsüllyedt. :-(
Egyikőtőket sem ismerlek, tehát bajom sincs veletek. Mivel Alfátok van, valamilyen szinten havenak tekintelek mindkettőtöket. Innen veszem a jogot (bár lehet, hogy nincs), hogy beleszóljak ebbe a vita(?)ba.
A kinyomott kuplunggal fékezésnek pedig van köze a fékbetétnek. :-)
FRC01-06-2005 09:41:19 // 5677
164TS hez keresek klímát, az én sima fütésem helyére!!!!
TtK01-06-2005 09:30:50 // 5676
Hol töltetted fel? Lehet, hogy az enyémre is ráférne. A hétfői 35 fokban nem volt nagyon jeges a lehellete..:)
Ha Te mondod biztos igazad van.
Egyetértek, a Remsa 150-ről nem bírta ki.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
654
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?