Forum >> Szerelőműhely
Bg.10-06-2005 21:24:17 // 5922
Ez már a vég! A napellenzőm rudój eltörött.. Rendeltem/vettem egy újat 12eFt körül...
Iyen is elromolhat:(((
Úgy tűnik a kálváriámnak nincs vége, lefulladóst játszik az autóm. Pillangó szelep tisztítás után 1-2 napig nem. Mivel, csak a lambda marad eredeti (A gyertya, LM, alapj motor összeállításból), az is cserélve lesz...
Bg.10-06-2005 21:20:59 // 5921
Raga!
Nem keményebben (ugyanaz van benne), egyetlen kivétel, hogy az SW-t szerelték Nivomat hátsó rugós taggal. Ettől nem ül le. (cserélhető a simával, de több mint 300eFt...)
a10-06-2005 15:39:10 // 5920
De itt 5000-ig írja a kolléga...
Az már magas. Addig szerintem az elektronyika nem nyomja fel hideg víz miatt.
De minden lehet. Az szvsz biztos, hogy valami elektrongyos ketyere körül lesz a gubanc.
a10-06-2005 15:37:50 // 5919
Írtam a tiédre...
164TD mester tud valami olcsó és jó felújítót, neki is nemrég csinálták az én régi lábaimat.
TtK10-06-2005 15:37:11 // 5918
Egy haverom offos gépe csinált ilyet (szintén Bosch elektronyika) és neki az egyik jeladó volt kukás (ha jól emlékszem a vízhőfok). 3000 rpm-re ment föl.
raga10-06-2005 15:30:02 // 5917
8000körül csinálják,
SN!
nézz át a lapodra.
a10-06-2005 11:42:29 // 5916
Ezt érdemes végignézni.
a10-06-2005 11:41:56 // 5915
Azért nem pörgeti föl 5k-ig, max 1800-ig.
TtK10-06-2005 11:39:30 // 5914
Levegő- és vízhőmérséklet mérő? Fordulatszám-mérő jeladó? Leghet, hogy azt hiszi a comp., hogy qrva hideg van, vagy épp le akar fulladni a gép, azért nyomatja.
Gábor16610-06-2005 10:05:48 // 5913
Javaslom az összes gumi és műanyag csövet nézd meg, ami a pillangószelep után csatlakozik a szívócsőhöz, nincs-e kirepedve? Szeretnek pont a bilincs szélénél megnyílni, tehát nehéz észrevenni. (Csak egy ötlet, de ingyen van.)
a10-06-2005 09:59:00 // 5912
passz... ez szvsz elektrongyos hiba lesz...
a10-06-2005 09:57:42 // 5911
Szerintem nem... Még régi, 8v TS.
a10-06-2005 09:56:16 // 5910
Hát itt Pesten is csinálják a Kárászy-ék, de nem tudom az árát... Meg kellene kérdezni tőlük...
A Te alajárati motorod is tanítható?
tom16410-06-2005 04:19:09 // 5908
Urak!
Alapjárati problémáim még mindíg fennállnak!
Konkrétan, gondol egyet a gép és felpörgeti a motort 5000-ig(!), hiába nyomok neki egy nagy gázt, akkor is csak 5000-ig engedi vissza. Ha leveszem a gyújtást, többnyire normális lesz.
Ezt csinálja menet közben is, akkor azt veszem észre, hogy elkezd gyorsulni, mint az atom, ha ilyenkor kiveszem üresbe, akkor pörög ötezerrel. Hidegen és melegen is csinálja, álló helyzetben (alapjáraton) és menet közben (fordulaton) is.
Amit eddig tettem:
- fö benzinszürő csere
- alapjárati motor tisztítás
- alapjárati motor csere
- légtömegmérő tisztítás
- pillangószelep tisztítás
- pillangószelep helyzetjeladó csere
- kartergáz visszavezető csövek és szürő tisztítás
- elektromos csatlakozások tisztítása
Nagyon fura, hogy a legrosszabb esős, párás időben szokott lenni, mint most van!
Talán valami jeladó beázik vagy zárlatos lesz a párától?
Ha valaki találkozott már ilyennel, dobjon valami tanácsot!
HELP!
ui: lambdaszonda nincs, az tuti nem bűnös!
Viktor8509-06-2005 19:18:43 // 5907
Hi! Nekem is csinált ugyanilyet. Nekem az AC-m volt szar. De enyém karbis szal ez csak tipp
Nyomj egy kis gázfröcssöt neki indításkor. :)
András bácsi09-06-2005 17:01:00 // 5905
Van egy ilyen tükröm, ha jól emlékezem. Illetve kettő, amiből szerkeszthető egy. Ha érdekel még, dobj egy mailt.
raga09-06-2005 16:57:44 // 5904
Hát, senki nem mondja meg, hogy az SW rugói keményebbek e, mert ha nem akkor megveszem ,és berakom , aztán meg majd jól kiderül, hogy igyjárok vagy nem.
Ezt vehetitek fenyegetésenk! :)
SN!
Valszeg menni fog a gólyalábas buli, csak Kiskunakármi messze van nekem a felújításhoz.
KisP09-06-2005 14:31:10 // 5903
Sőt, nekem is!:) Én pillanatragasztóval oldottam meg, azóta is jó!
Zsül09-06-2005 14:23:56 // 5902
BF15609-06-2005 10:08:06 // 5901
Látom te "beépített" ember vagy az elaforgnál:)
Lehet bombázni alkatrész ár kérdésekkel?
a09-06-2005 09:52:08 // 5900
Jajaja!
Szívóoldal lebont, és a csőbe egy helyen (156-oknál két rács között, V6TB esetén csappantyúk között) belelóg egy rézszínű kis szál, egy tartón. No azt kell alaposan féktisztítóval befújni, majd hagyni a trutyit kicsöpögni. Ezt 2-3* megcsinálod, akkor OK.
A márkaszervíz is ezt csinálja, és felszámol 1 adag féktisztítót + 1 munkaórát.
Ofi08-06-2005 22:16:20 // 5899
Sziasztok!
Ha a légmennyiség mérő romlott el azt valamennyire lehet javitani azzal, hakiszeditek és megfelelően kitisztitjátok. A szerelők is ezt csinálják, de egy idő után nem javit rajta a dolog.
Ékszij08-06-2005 21:23:27 // 5898
Nekem is ilyet csinált a 156-om avval a különbséggel hogy csak időszakosan.Szerelő csinált rajta valamit azóta valamivel jobb de nem tökéletes.Rövidesen lesz egy átfogó szemle és remélem kiderülnek az apróbb turpisságok...
Balage08-06-2005 21:08:34 // 5897
Kau!
Az indítási mizéra stimmel nálam is, ez a légtömeg-mérő elfáradására utal. Tegnap kérdeztem a szerelőmet, szerinte amíg csak ennyi addig felesleges 60e forintért cserélni...
;-PPP
És szerintem ez lehet az oka az erőtlenségnek is. Bár ez csak tipp, az enyém nem rakoncátlankodik :-)))
Üdv: Balage
Kau08-06-2005 19:59:53 // 5896
Urak! Kéne egy kis segítség. Utóbbi időben érezhetően gyengült az autóm teljesítménye. Tudtok olyan helyet ahol le tudják ellenőrizni, hogy hol a gond? Számítógépesen vagy máshogy. Hiába nyomom neki, hiányzik az a megugrás 4000 fölött is, mint eddig. Most csak erőlködik a motor.
Minden nap az első indítás után lefullad, ez biztos. A másodikra pöccre indul, ez is biztos. Meg aznap utána mindig. Utóbbi "tuningom" az volt, hogy kijött az egyik középdob alólam. A kocsimban nincs kataliza sem és hátul sportdob van. Létezik, hogy a fojtás hiánya okoz valami gyengülést? Az indítási hiba viszont jelentkezett előtte is. Előre is köszönöm, ha tudtok ez ügyben segíteni.
És idén nincs bekötve a lambdaszondám sem.
raga08-06-2005 19:04:54 // 5895
Sziasztok!
A 156 SW hátsó rugói keményebbek, mint a sedané, és be tudok rakni SW hátsó rugót?
Nagyon leül ha pakolok bele.
..08-06-2005 18:35:47 // 5894
Szomorú vagyok.
Mankóból meg én magam láttam hogy 155ben volt 14" és 15" is.:-)
Paco08-06-2005 17:56:09 // 5893
Nem tudom, hogy mennyiféle mankókereket gyártottak, de szerintem egyfélét. A az biztos, hogy a kocsi féloldalasan áll rajta. HA nem kéred nem gond, akkor ki sem megyek megnézni :) A tükörből meg mindig az aluváz törik el.
..08-06-2005 17:30:34 // 5892
Paco 15" kéne.Ha lenne megköszönném:-)))
Tükörnél meg a külső műanyag burok tulajdonképp nem kell,hanem csak az alu rész amire fel kell csavarozni a műanyagot.
Paco08-06-2005 16:45:35 // 5891
Tükröm egyáltalán nem maradt (legalábbis ép nem) a mankókerék szerintem megvan, ha kő neked akkor ócsóé elviheted. Bár úgy vélem nem 15"-os.
..08-06-2005 16:30:26 // 5890
Paco mester!
Kérdésem lenne,hogy van-e néked 15"os mankó kereked eladó, valamint klímás 155-höz bal oldali tükör?Előre is köszi a választ.
Paco08-06-2005 16:26:37 // 5889
Akkor is ha nem tőlük vetted? Merthogy ők az országos forgalmazók.....
Csöri08-06-2005 15:58:27 // 5888
Ez van, illetve volt.
Bak nélkül biztos nem adják oda. Az emelőt meg macerás használni.
Inner Circle08-06-2005 15:16:08 // 5886
Ahhoz nem kell bak, csak emelő. Persze két bak sosem árthat a háznál, ennyiért meg...
Saughassy07-06-2005 23:27:35 // 5884
A konis hír úgy igaz, hogy pl a sárgára Kárászyéknál 3 év! garancia van. Rákérdeztem: IGEN még a Thökölyn is:)
Tommaso 15907-06-2005 23:27:24 // 5883
Köszi!Akkor tényleg a paszta marad....
Hol tudok ilyet beszerezni,benzinkút vagy pl.Start Autó,Bárdi stb.
tom16407-06-2005 23:17:02 // 5882
Én legalábbis ezzel szoktam vígasztalni magamat...
tom16407-06-2005 23:06:18 // 5880
Látjátok, az öreg autónak elönye is van, nem kell azon gondolkodni, hogy garanciális-e a hiba!
Csöri07-06-2005 23:02:58 // 5879
Én nem tehettem róla (az előző gazda elbánt a kuplungal, meg a váltóval), inkább szerencse, hogy még gariba előjött ez a hiba.
nick07-06-2005 22:26:55 // 5878
Kösz a biztatást. Ezzel el is megyek aludni.. Jó éjt!
Ofi07-06-2005 22:26:05 // 5877
Ha mégis ki akarják fizettetni mert nem fogadják el, szoljál hátha tudok segiteni.
Ofi07-06-2005 22:24:54 // 5876
Szerintem menj el nyugodtan a márkaszervizbe, szerintem ki fogják cserélni.
nick07-06-2005 22:22:44 // 5875
A bal hátsón kívül az összes rossz. Cserélni kell. A kérdés, hogy teljesen zsebből, vagy nem. Pedig sokkal kiegyensúlyozottabban vezetek az utóbbi években mint korábban.
Lehet, hogy a kis 145-ös jobban bírja a strapát, mint a ráncfelvart 156.
Nem hiába az volt a kedvenc.
Ofi07-06-2005 22:12:25 // 5874
Biztosan nagy a lábad és azért ment tönkre.
Ofi07-06-2005 22:11:24 // 5873
Szerintem igazad van de azért az hogy a lengéscsilapitó nem müködik megfelelően hasonló magyarázatot is kaphatnak néha. Szerintem az a baj, hogy még mindig nem vevő központú a magyarországi szolgáltatások nagy része.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
587
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?