Forum >> Szerelőműhely
Johnson12-02-2007 23:20:41 // 14481
Köszönöm a pontos leírást!Utánna fogok járni a dolgoknak.Az előző csövet látván sztem is meg kéne nézni a többit is.De 1 éve volt megcsinálva a motor.Nagy baj nem lehet.Remélem!
Fairlane12-02-2007 23:13:38 // 14480
Üdv!
Esetleg érdemes megnézni a többi gumicsövet, illetve azt, hogy az ezeket szorító bilincsek is meg vannak-e huzva kellően.
Ezután érdemes esetleg kitakarítani az alapjárati motort.(kis hengeres izé a szívócsonkon, a motortér belső oldalán, ha szembe állsz a géppel ;)
Ennek a mikéntje le van irva a 155 topikban, kis kereséssel meglelhető.
Ha eztán is csinálja, kapsz további ötleteket ;)
Wikicica12-02-2007 22:43:38 // 14479
Sziasztok!
Kárpitnál a masszánál döntöttem.
Részletek a Boxer topicban ;-)
Johnson12-02-2007 22:37:54 // 14478
Hello!Olyan kérdésem lenne hozzátok h miért lehet az h nincsen rendes alapjáratom?155-ösöm van 1.8-as és ingadozik.Cseréltek rajta egy gumi csövet ami teljesen szét volt rohadva és már le is volt jőve a csonkról és falsot szívott.De ugyan úgy csinálja de nem mindig.
Dzsozy12-02-2007 19:39:18 // 14477
Van egy csatlakozó, ami a müanyag burkolat alatt van, legalább is nekem ott van. A vez.ékszíj oldalán. Az szabályozza a vezérlés modosítót, ill. rásegít neki. Lehet,hogy csak a csatit kell megpucolni, mert ha lekapod és elmegy az alapjárat, ill.egyenetlen lesz a járása, akkor elvileg jó a vez.módosító, csak lehet, hogy elforgott, és csak be kellene állítani.Ha a csati levétele után nem változik semmi, akkor lehet, hogy csereszabatos a vez.módosító.
Bazsa7212-02-2007 11:14:50 // 14476
Nagyon köszönöm:-) itt is:-))))
Zsül12-02-2007 11:11:27 // 14475
Bazsa7212-02-2007 00:21:43 // 14474
Segítséget kérnék cartársak!
Mi lehet a problem, ha a riasztó aktiválása után, igaz kicsit ritkább intenzitással, de tovább villog az elakadásjelző????
Plíííz, mert így csak kulcsal zárom (félek elkezd süvíteni a riasztó), és nem a leg biztonságosabb itt a Margit krt.:)
Előre is köszöntem
Poló11-02-2007 23:34:31 // 14473
Dieseles hang. Én mondtam már 1,6 TS-re, hogy JTD. Aztán a tulaj meg mondta, hogy benyás, csak kukás a vezmód.
Thomacski11-02-2007 23:32:09 // 14472
Sziasztok!Nem tudjatok hogy honnan tudom hogyha a vezerlesmodositomat ki kellene cserelni?Tudom hogy a dizel hangra kell figyelni de en nem tudok kulonbseget tenni sajnos.Azota ugy szol ahogy (szerintem hangosan) amiota megvettem.Esetleg valami mas mod amibol kiderul hogy cseres e vagy sem?
Seriff11-02-2007 21:43:53 // 14471
Ne gondoldd, hogy nem addig vártunk vele, amíg még lehetett;))
Már nem lehetett egyesben normálisan lindulni:S
A fékek pedig vállasabbak voltak, mint Tóth Marci, vizilabdás barátom:))
Wickey11-02-2007 21:32:28 // 14470
Nem éri meg.
Amíg megy az autó, addig egy fillért se ér meg a kuplung. Ha elkezd csúszni, akkor majd meg fogja érni. Addig nem. Minek csináljam meg azt, ami nincs is tönkremenve?
A fékekkel is ugyanígy vagyok. Amíg nem vason fog, addig egy fillért se.
Seriff11-02-2007 21:29:30 // 14469
Megéri, hidd el:) Édesapámén most cserélték a szettet
Wickey11-02-2007 21:22:31 // 14468
nekem a széria 1.9JTD-n is megcsúszik a kuplung ha fordulatról dobom rá mondjuk 2-3 között. 100 rongy a szett (szerkezet, kinyomócsapágy, és tárcsa), már teszem rá félre a havi 15ezreket, legkésőbb 7 hónapon belül komplett csere.
Seriff11-02-2007 21:12:43 // 14467
Nem olyan masszív a szerkezet:((
És a kéttömegű lendkerék miatt még drága is mint a rosebb!:(
ALFI15611-02-2007 21:00:16 // 14466
Igen,pedig neki (csak) egy novitec volt bent.
Poló11-02-2007 20:55:26 // 14465
Asszem Iminek voltak kuplung gondjai.
ALFI15611-02-2007 20:54:44 // 14464
Eddig még igen.
ALFI15611-02-2007 20:54:02 // 14463
Biztos.Másnál is volt,van ilyen.(azok is húzva vannak)
Seriff11-02-2007 20:45:56 // 14462
Nem először?
És tud vele közlekedni?
Poló11-02-2007 20:45:25 // 14461
Biztos, hogy kuplung? Szerintem más lesz ott a gond.
ALFI15611-02-2007 20:44:44 // 14460
Nem csak pörgött a motor és nem ment.Utána elkapta.Elcsavarta a kuplungot(nem elöször)
Seriff11-02-2007 20:40:33 // 14459
Beesett a pedál?
Wikicica11-02-2007 20:36:04 // 14458
Igen, ez is megoldás :-)))))
Wikicica11-02-2007 20:35:45 // 14457
Flokkolást csak Pesten csinálnak, nem tudom milyen áron.
Olyan efstékért indultam de azt csak úgy nem lehet kapni.
Holnap azért utánanézek a szakboltban, ha nem találok akkor jöhet a poros :-))
Grando11-02-2007 20:35:43 // 14456
Utána végülis még áthúzhatod, ha akarod... ;))
Wikicica11-02-2007 20:34:27 // 14455
Köszi a választ, de marad a festés.
Van itthon szövet is, de mivel plüss, nem lehet úgy formálni.
Ha viszont nem lesz szép a festéssel, majd újból nekiesek :-)
Ennél rosszabb nem lehet mint amilyen most volt. Nagyon csúnyán megereszkedett már a napellenzőknél, mert épp egy kárpitos csinálta tavaly...
Tehát marad a sajátkezű megoldás, aztán lesz amilyen lesz :-)))
ALFI15611-02-2007 20:33:30 // 14454
Tegnap 5.-be 80-90-körül gáz és nem ment csak a motor pörgött.Csavarta neki.
Seriff11-02-2007 20:30:24 // 14453
Mi történt pontosan?
koz11-02-2007 20:29:38 // 14452
Rájár a rúd! :( Racevétem neki!
koz11-02-2007 20:28:27 // 14451
Esetleg flokkolni?
Grando11-02-2007 20:26:24 // 14450
Szövettel sztem szebb lenne. Finomabb autókárpitot is talász nem olyan horror áron. És hát vhogy csak oda lehet azt simítani, annyit csak enged az anyag. A műszerfalborításon vagy az üléseken már komoly kanyarok vannak, ott a bőröket pl. már inkább varrják a hajlatoknál, de a tetőburkolat csak nem annyira gáz...
De azért vmi kárpitos szakit kérdezz meg, az a biztos!
A festést én hanyagolnám, ha már lúd, legyen kárpit! ;))
Wikicica11-02-2007 20:12:21 // 14449
Sajna a műhelyben nem találtam szép szövetet, de nem is ez a baj hanem a fogantyúknál nem tudom szépen odasimítani.
Még azért lehet hogy marad a bútorszövet. Bár ez az átfestősdi jobban tetszik :-))
A hímzést is meg tudnám csinálni. De a héten kész kell lennie az autómnak, úgyhogy mondjuk az Alfa Romeo márka belehímzése - ami jó ötlet lenne -, idő hiányában elmarad.
szóval visszatérve a festésre... nem jó ötlet?
Grando11-02-2007 20:09:26 // 14448
Wikicica11-02-2007 20:04:16 // 14447
Poló11-02-2007 19:58:03 // 14446
Most már tudom, hogy egyik barátodnak szétment a kuplungja a 2001-es 156 1.9 JTD-n :)))))
Grando11-02-2007 19:54:36 // 14445
Én a sziasztok után eltévedtem...
Át akarod festeni a tetőkárpitodat? :)
ALFI15611-02-2007 19:39:38 // 14444
Egyik barátomnak 2001-es évjáratu 156-os 1,9JTD-n szétment a kuplung.Tud valaki valamit?
Wikicica11-02-2007 18:55:53 // 14443
Sziasztok.
Tetőkárpitot cserélek, illetve mivel nincs másik, arra gondoltam a régit újítom fel.
Festő-tanácsra lenne szükségem.
Bementem boltba, festéket keresni amivel a régi kárpitot ha letisztítom, utána átfújom.
Helyette egy fűrészporhoz hasonló állagú port leltem meg, amelyet vízzel kell összekeverni, és 1 óra állás után vihető fel a falra, hengerrel.
Persze én a papírra szeretném felvinni... Megfogja szerintetek?
Illetve még az is kérdésem, hogy mivel vaj és kék színben létezik, ha teljesen megszáradt, valami spray-vel átfújhatom szürkére?
eli10-02-2007 18:55:21 // 14442
sziasztok.
légmennyiség mérőt keresek 166-ba.ha tud valaki szóljon!
köszönöm
mesa09-02-2007 21:59:50 // 14441
Köszi ex-TeSo ! Holnap megnézem!
GTPeti09-02-2007 19:22:52 // 14440
Jó, akkor máshogy kérdezem. Te hol vetted a cuccokat? ;) Azért kérdezem, mert én nem vagyok róla meggyőződve, hogy pl. a Bárdi utángyártott lengőkaron kívül mást tart. (Úgy értem pl. szilenteket.)
Hunor09-02-2007 18:24:54 // 14439
Tudomásom szerint le kell venni a lököst ha jól emlékszem,a kürt bal oldalon van de lehet a reléje ment ki./tapasztalat/
mesa09-02-2007 16:47:16 // 14438
Sziasztok!
Két kérdésem lenne:
- 164 első (króm) díszlécének leszedéséhez le kell venni az első lököst, vagy elég csak a műanyag patentokat kivenni és kivehető ? A tavalyi aug. 20-a nyomait szertném orvosolni :(
- hol van a kürt ? a bal oldal sárvédőben a doblemez takarásában ? Vagy elhagytam (egyébként nem szól) ? :)
Nasty08-02-2007 20:43:05 // 14437
"A tankban belül a benzinpumpa körül van egy műanyag háló amit akár benzinszűrőnek is lehet nevezni. Ez nem benzinszűrő csak egy szita."
Ezt most találtam az egyik régi beszólsásban. Keres rá a fórumokban a tipusismertető leirásnál azt irták a fiuk hogy 2002-től van, de azt nem tudom, hogy melyik hónaptól.
andraska08-02-2007 20:36:55 // 14436
tutti?? mert én kaptam hozzá az autosboltban hogy nem árt cserélni!!
Nasty08-02-2007 20:20:26 // 14435
jah asszem 2002-től már van
Nasty08-02-2007 20:17:31 // 14434
Én ugy tudom a tanba van beépítve és nem szorul cserére, nem olyan mint a régi autóknál, de lehet hülyeséget mondtam.
andraska08-02-2007 20:02:56 // 14433
sziasztok!! meg szeretném kérdezni,hogy a 156-oson 1.6 ts tipuson hol van a benzinszűrő??segitsetek légyszi...
Liquid08-02-2007 19:48:38 // 14432
Éreztem, hogy valaki rárepül :DD Nem igazán tudom hogy sikerült...:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
470
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8