Fisher10-12-2014 19:27:14 //
49582
Sziasztok!
Valami ötlet, vélemény?

Szemből a jobb szélső henger kipufogó csonkja... Egyre szarabbul néz ki, és csöpög is a turbóra az olaj(?). Egy hengerem nem megy, valószínű ez az? Vagy "nagyobb" lehet a baj?
Zozo8510-12-2014 18:46:50 //
49581
Ez volt a hibaüzenet(szokásos):

Semmi nem volt érezhető a kocsin mikor megjelent az üzenet....
Ezt olvasták ki:

Kiütötték a hibát most hazafele autópályán(40km) semmi nem jelentkezett és nem is jött ki újból az üzenet, de csodálkoznék ha ez így is maradna :(
Valakinek valami ötlet???
mex8610-12-2014 10:29:10 //
49580
meg kb még ezer oka lehet...
olvastasd ki ne talälgass
Zozo8510-12-2014 09:20:14 //
49579
Sziasztok
Ma pályán közepes intenzitású gyorsításnál ki írta hogy MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE, GO TO DEALER.
Azt olvasgattam hogy lehet EGR szelepet kell tisztítani ????
dev16608-12-2014 23:33:57 //
49578
én úgy tudom, a veztengely kopása típushiba a 2.0 JTS-nél, mert átálltak a TS után valami gyenge ötvözetre egy időre. Annak utánanéztél, hogy más TS/JTS motor veztengelye nem jó-e hozzá?
GTPeti08-12-2014 23:05:32 //
49577
Srácok, mennyire életbevágó a JTS-nél 5 év után lecserélni a vezérműszíjat? Mert az enyém most ennyi idős, de csak 30ekm van még benne.
Segítség!
Hol találok 156 JTS-hez vezérműtengelyeket?
Ahágy Alfás bontót találtam a neten mind felhívtam ,de nincs.
Az eredeti új kurva drága, utángyártottat csak kipuff. oldalit találok.
Az ebay-on se nagyon van
Ferke05-12-2014 13:23:41 //
49575
Stab, lengéscsillapító alja, bumeráng...ebben a sorrendben érdemes kezdeni, elég jó bohóckodás:))
Bati05-12-2014 12:47:21 //
49574
Sziasztok
a vén csataló (2.4 10v 156) elkezdett alapjáraton remegni a fordulat emelkedésével elmúlik
ill. magas fordulaton erőtlenné kezd válni bár már régóta nem kínzom 2500 fölé
lehet ez az injektorok hibájából ? 240ezer van benne, gyári még
felújítást hol érdemes csináltatni ?
Szia mindenki. Azt szeretném kérdezni, hogy a hátsó emblémát hogyan tudom sérülés mentesen leszerelni?
Milánóban egy bontóban kezembe nyomtak egy komplett Myto hátsó emlémát, hogy a réz lemezből készült és 3 kis füllel rögzített logót tegyem rá a 147 - re.
Csak nem tudom, hogyan szereljem le. Köszi előre is.
Szevasztok.
166 3.0 V6 hátsó futómű leválasztás menetével tisztában van valaki? Az tudom (sejtem), hogy 3 csavarral kapcsolódik az alsó lengőkar a vázhoz (2x) + 4 csavarral a az egész a vázhoz + lengéscsillapító. (+ ABS jeladók,+kézifékbovden,+fékcsövek).
Esetleg valami más? Helyes sorrend mi lenne?
Ha valaki bont 156- ost JTS motorral szóljatok kérlek.
Nagyon sürgősen szükségem van a két vezérműtengelyre
Szívó és kipuf. oldalira is, persze ha nem kopottak.
Köszi
Szervó olaj folyás, a tárcsa és a szervópumpa közt találtam meg, a tengelyen átfolyik az olaj, ott eredetileg tömítés van vagy ezt bellűről köpte ki a pumpa? Arra is gondoltam h szijj darab mivel a hoszbordásom elszakadt... képet csatoltam!
A szervo pumpát milyen nehéz kicserélni? Ha esetleg kuka?
Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni, hogy a selespeed váltórobot megegyezik-e egy 2.0TS 147-esben, illetve egy 2.0 JTS 156-osban? Csak mert bontottat keresek a 156-omba, és nem találok típusazonosat. Vagy melyik típusoké kompatibilis egymással?
FRC03-12-2014 08:47:45 //
49568
Sziasztok!
Találós kérdés:
Reggeli indításnál pöccre indul, injektor piktogram nem alszik ki, és az autó nem reagál a gázadásra - azaz inkább csak fulladni kezd. Kb 10 percig ezt csinálta, (közben többször leállítottam, majd indítóztam) A héten ezt már másodszor csinálta. :-( aztán meg indul rendesen!
Mi lehet?
Lehet... de akkor kurva gyors volt
Sziasztok!
Lehet ez a probléma ha a kocsi erőtlen,rángat,torpan?
2 trafó szerintem nem éli fénykorát.



Vagy kicserélte a tengelyeidet:(
Na ezt magyarázza meg nekem valaki..., mert a szerelőm félek csak lyulkat beszél a hasamba...
Az autó 156 JTS
Korábban írtam már ,hogy a vezérlés csere után kb. 400 km múlva terhelés alatt a motorból csúnya csattogó hang hallatszott.
Többetek segítsége után, amit köszi, az volt a tipp hogy el lett rakva a vezérlés mivel nem sablonnal volt csinálva.
Beszereztem a dolgokat meg lett bontva a motor és láss csodát... mind a két vezérműtengelyen el van kopva egy -egy bütyök, de nagyon. A szívó oldalon a 2. henger bal oldali, a kipuf. oldalon a 4. henger bal oldali bütyök.
A szerelő azt mondja hogy amikor rátette a sablont a vezérlés ponton volt. De akkor hogy koptak el a bütykök 500 km alatt. És csak egy-egy. Mert a vez. cserekor megnéztük a tengelyeket és minden bütyök rendben volt, a hidrotőkéknél sem látszott semmi.
Azt mondja hogy véletlen egybeesés, nem lehet a vez. elrakás az ok, főleg hogy nem is volt...szerinte
Érdekes hogy amíg nem volt magmatatva a rendszer addig minden ok, és utána jöttek a bajok
A vezérlésmódosítóba is lett cserélve a felújító szett, azlettvolna szarul osszerakva?
Csabo2202-12-2014 17:31:28 //
49563
Meg kéne próbálni egy erősebb (nagyobb inditó áramú) akksit beletenni és azzal inditani első lépésben. sztem nem elég neki a 74Ah, hacsak nem vmi szokatlanul nagy inditó áram tartozik hozzá.
Kau01-12-2014 13:36:17 //
49562
Autóüveg fóliázás.
Cseréltem az első szélvédőt és most erre is akarok napellenző fóliacsíkot a tetejére. Hogy érdemes felrakni? Vizet spricceljek alá vagy valami mást? Nem fóliáztam még :)
Martin01-12-2014 10:52:04 //
49561
Hali.
Egy kis segítséget kérnék. Ebben az esetben biztos, hogy cserés a 2. lambda?

Zozo8501-12-2014 00:35:21 //
49560
Sziasztok
Sztem nehezen indul a gép.
156 facelift 2004 2.4 jtdm(175le)
Reggel ha indítom kb 4 mp mire elkapja...utána nap közben pöcre indul. Izzitó gyertyák mind az 5 ki lett cserélve 2013. márciusban. Akku 2012 februárban lett cserélve (74Ah) Mi lehet más a hiba???
cZ30-11-2014 11:18:01 //
49559
Sziasztok, sajnos úgy tünik be fog krepálni a generátorom a 166 os dizelemben (150lovas), esetleg tud valaki generátort bele vagy jo a 136 lovasé is? Remélem nem lesz nagy meló kiszedni.
"Tuningman"-t keresd 145 ügyben.
Sziasztok.
Egy ismerősömnek szeretnék segíteni. Alfa Mito 1.4 vezérlés beállitáshoz szükséges eszközt szeretnék kölcsönkérni Székesfehérvár környékéről.(csak ma vagy holnap esedékes mivel hétfőn már lesz neki csak ma még csinálná :)))
Köszönöm.
Mr. Z29-11-2014 11:29:56 //
49556
2.5 V6- hoz continental vezérlést érdemes venni?
kawics28-11-2014 17:04:34 //
49555
Köszönöm szépen a segítséget, holnap reggel ezzel kezdek! :-D
Bomi28-11-2014 16:56:51 //
49554
Szia,
Nézz körül a blogomban pl. :)
http://www.alfaamore.hu/tagok/8156/autok/9675/blog/23151
Hi! Tud valaki bontásban lévő 145-öst Budapesten vagy a környékén..? Küszöblemez és doblemez kellene sürgősen!

kawics28-11-2014 09:29:20 //
49552
Kedves Car-társak!
Szeretnék segítséget kérni.
Amikor az autómat vettem (156SW), a középkonzolon lévő klíma-szellőzőkapcsolók, háttér világítása, csak a jobb szélsőn működött. Tegnap délutánra az is feladta a szolgálatot. Kiszereltem a kapcsoló egységet, de semmiféle izzócsere lehetőséget nem találtam rajta. Tudja valaki hogyan lehetne orvosolni a problémát?
Előre is köszönöm a segítséget.
Zozo12327-11-2014 19:32:22 //
49551
Sziasztok!
Ismét a Tisztelt Cartársak segítségét kérem! Ma reggel nem indult el a fűtőventillátorom. /fűtőmotor?/ 166 FL 2,4 JTD-ről van szó. Néhányszor gyújtás fel-le, aztán elindult, minden fokozaton tette a dolgát. A nap közben ezt még többször eljátszotta. Valakinek esetleg valami ötlete, hogy ezt mi okozza? Kezdjek el fűtőmotort keresni?
Megtisztelő segítségeteket előre is köszönöm!
Liquid25-11-2014 12:29:24 //
49550
ZAP, nekem bevált
Szia!
Én "AUTOFREN"-szettel újítottam fel,100ezer-km és most kezdett el megint szivárogni :-)
Nagyjából ezt vártam ár-érték arányban :)
Fisher25-11-2014 08:49:03 //
49547
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem felétek, hogy 164 2.0 V6 turbóba ('93 201 Lovas) milyen olajat ajánlotok? És mennyi megy a motorba? Sürgősen le kellene cserélném, ezért ha valaki tud frankó beszerző helyet az is jól jönne! Köszönöm a segítségeteket!
(Akinek ilyen van, milyen szűrőt használ bele, mert minden boltban 2 félét hoz rá a program, de nem tudják mi a különbség...)
Abarai25-11-2014 07:45:43 //
49546
Ha a rádiód gyári, ahhoz kell kód. Ki kell szedni hozzá, hogy leolvasd a szériaszámát, azzal meg lehet kérni sok helyen pénzért vagy
itt ingyen. Nekem is innen lett a Selespeedhez.
csokagm24-11-2014 20:14:49 //
49545
2,4es dízelnél mikor optimális olajat cserélni? 10-15eKm?
Sziasztok
Enyhén pikánsabb lett az idő és az akku megadta magát...mondjuk számítottam rá.
A kérdés: ha kicserélem az akkut akkor kell utána valami kód meg ilyen marhaságok?
Remélem nem mert nincsenek ilyenek a tulajdonomban és a könyve sem írja.
Az autó 2002-es FL1 JTS. A média egység gyári beépített navival
És melyik a jobb Exide vagy Bosch?
Na persze :-) Csak én akkor abban gondolkodtam, hogy olcsósítom is a száguldozást. Aztán francokat. Ha beállítottam hogy etanollal jól menjen, akkor 14litert evett városban :-D És a kettes torok olyan hülyén késlekedve nyitott, aztán meg húzott egy nagyot. Pörgősebb volt egyébként etanollal az autó, de alul meg valahogy bizonytalan. Vákuumos karbi rulez... A fekvő Mikunikat meg már nem élte meg nálam a szörny. Lehet jobb is :-)
Sziasztok. Elkezdett szivárogni a kuplung-munkahenger a boxeren. Ki szerint csere utángyártottra és ki szerint felújítás..? Főleg az érdekelne, hogy újította-e már fel valaki egy Seinsa készlettel (2db szimering + porvédő sapka) és az tartós lett-e?! KÖSZI!
Föckös24-11-2014 09:59:38 //
49541
ethanol a szívócsőbe kell! :-)
Ja és jut eszembe Wartburg..
A tisztító hatását is szokták emlegetni. Na én igaz a pirosat raktam a Warez-be, mondván hogy majd tisztul. Biztos csinálta is a dolgát finoman, csendben, nem kétlem. Rá pár tankolásra volt, hogy kipróbáltam az ethanolt 50-50% arányban. Akkor ragadtam majdnem a pláza parkolóban, mert televágta a benzinszűrőt szmötyivel, de úgy, hogy nem bírt beindulni. Lehet tippelni mi tisztít jobban :-)
Benzinesbe inkább tenném, CR dízelbe már nem. Nekem Youri barátom szólt hogy ne öntögessem szerinte, mert rendellenes kopásokat okoz.. Akkoriban Bosch szervízben dolgozott tehát valós esetekből vonta le a következtetést.
60 vagy 70e km-t mentem spurizva, nemrég kellett porlasztókat újítani. Lehet hogy nincs összefüggés, de nagyon elképzelhetőnek tartom hogy van. A km is indokolná a porlasztók kopását, mégis valahogy más sokat futott jtd-knél nem rendszeres a porlasztójavítás. Még sok km-nél sem.
Én is lelkes voltam, mert halkabb volt az autó tőle. Aztán ha nem öntöttem akkor meg hangosabb. Egyre hangosabb.
Úgyhogy én határozottan nem javaslom magasnyomású rendszerbe!
Benzinesbe passz. A Wartburgba raktam egyszer, de annak tökmindegy volt, azon se javítani, se rontani nem tudott. Ment, ordított, zabált :-)
Lali7523-11-2014 23:40:53 //
49538
Gugli-bácsit is segítségül hívva sem találtam semmilyen káreseményt,ami igazolna bármilyen káros hatást... A tapasztalataim viszont csak pozitívak 😉
Lali7523-11-2014 21:57:03 //
49537
Keresem-keresem....
😁
Zozo8523-11-2014 21:31:58 //
49536
Köszönöm a sok valaszt mindenkinek :)
Én arra jutottam hogy inkabb adalék helyett premium üzemanyagot töltök bele kb minden 2. tankolaskor...
szerintem a váltó olajhoz,és a hűtővízhez is kéne valami. Max kétütemű olajat,ha a magyar gázolaj szegényes kenésén akarsz javítani,az összes többi kémiai kutyulással nem tudsz mit kezdeni,felületeket,illesztéseket sem tudsz adalékból (újra)csinálni.
Keress rá, itt az Amorén írta valaki vagy egy éve, hogy van elég szerelni valójuk a spuri által szétmart rendszerek javításából.
Lali7523-11-2014 20:29:42 //
49533
Kíváncsi lennék az esetre....Nekem csak pozitív tapasztalataim vannak...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.