Forum >> Szerelőműhely
Erhard 242 (Pure Energy)17-02-2009 20:30:30 // 24573
hááát kérdezz :)
Dzsozy17-02-2009 20:27:29 // 24572
Na már lemaradtam a frissítésről. Azé remélem a kuplugszettek még ollan ócsóak!
Youri17-02-2009 19:01:45 // 24571
Az szintén zenész:-D
Erhard 242 (Pure Energy)17-02-2009 19:00:14 // 24570
na igen az 1.2-ről már nem is beszélve :DDD
Youri17-02-2009 18:58:44 // 24569
Az 1.4-es 156ba szerintem uolyan van..... :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)17-02-2009 18:57:55 // 24568
1.4-be sosem kellett olyan termosztát mint az 1.6-ba :) s az árak kicsit mennek fel :(((
Wickey17-02-2009 18:49:01 // 24566
Hát, esetleg az Autócentrum Szabót keresd meg, és kérdezd meg tőlük, mit lehet kihozni ebből...
Dzsozy17-02-2009 18:15:40 // 24565
1.4 - 1.6 - 1.8 -ba olasz gyári beszállítói minőségbe 9.300,- ft egy termosztát. Csak hogy spóroljunk. :)
Epy17-02-2009 17:17:20 // 24563
mennyibe kerül kb 1 termosztád szerinted?
Youri17-02-2009 17:16:04 // 24562
Lehetőleg minél hamarabb,mert nem tesz túl jót a mocinak a folyamatos hideg-üzem....
Youri17-02-2009 17:15:24 // 24561
Akkor kinéz Neked egy kellemes termo csere:-D
Epy17-02-2009 17:10:48 // 24560
Szia köszönöm! igazából az a baj,hogy amikor eléri a 70 es rovátkát akkor elkezd visszahülni mint az állat és folyamatos autózás mellett 60 fokos a hűtővizem :(
Youri17-02-2009 17:04:33 // 24559
88 fokosnak kellene lennie....
Epy17-02-2009 16:52:22 // 24558
Sziasztok ,Tudna esetleg valaki ponto adatokat arról, hogy 156 termosztátja mikor nyit ki pontossan és hogy mekkora a motor üzemi hőmérséklete, azaz mennyire hül vissza a víz ha tartósan megyünk autópályán és nem egy dugóban vánszorgunk?
kARCh14517-02-2009 11:39:03 // 24557
Sziasztok!
Kérnék egy kis segítséget amennyiben tud valaki nekem segíteni...
Tegnap este csúnyán összetörték a 145 ösömet. Hátulról belémjöttek 50 nel miközben a lámpánál álltam és nekitoltak az előttem állónak...eleje hátulja törött :(
A csóka azt mondja : bocs telefonáltam és nem figyeltem...céges kocsi volt neki mindegy....nekem qrvára nem...
Az lenne a kérdésem, hogy tud-e valaki szerelőt akinek szerződése van az Allianz-cal kárrendezésre. A csávó aki belém jött elismerte a kárt baleseti bejelentőt is kitöltöttünk, kárfelvételen is voltam már ma az Allianznál.
Azt mondják gazdasági totálkár :(
Nem vinném mindenféle szervizbe és a Szamosiék nem vállalnak biztosítós javítást.
Ja és a 13. kerületben lakom ha a közelben van a szerviz az sem baj :)
Köszönöm a segítségeteket előre is
Üdv
Kiss András
Kérnék egy kis segítséget amennyiben tud valaki nekem segíteni...
Tegnap este csúnyán összetörték a 145 ösömet. Hátulról belémjöttek 50 nel miközben a lámpánál álltam és nekitoltak az előttem állónak...eleje hátulja törött :(
A csóka azt mondja : bocs telefonáltam és nem figyeltem...céges kocsi volt neki mindegy....nekem qrvára nem...
Az lenne a kérdésem, hogy tud-e valaki szerelőt akinek szerződése van az Allianz-cal kárrendezésre. A csávó aki belém jött elismerte a kárt baleseti bejelentőt is kitöltöttünk, kárfelvételen is voltam már ma az Allianznál.
Azt mondják gazdasági totálkár :(
Nem vinném mindenféle szervizbe és a Szamosiék nem vállalnak biztosítós javítást.
Ja és a 13. kerületben lakom ha a közelben van a szerviz az sem baj :)
Köszönöm a segítségeteket előre is
Üdv
Kiss András
Tibe17-02-2009 10:33:35 // 24556
Köszi a tanácsokat srácok!
Dzsozy16-02-2009 20:16:27 // 24555
Most már nekem is xenonom van, de előtte konzultáltam autó vill.szer. haverral, mivel én is szerettem volna a refibe is. Magyarázta a dolgokat, és azt tanácsolta, ha minden áron teszek a refibe is, akkor köttesem be a ködlámpába a fénykürtöt, mivel az izzónak és a trafónak nem tesz jót a villogtatás.
Cgo16-02-2009 16:43:39 // 24554
mivel nem H4-es az izzo az autodban, csinald ugy, hogy a tompitottat megcsinalod es ha tetszeni fog (azzal is tudsz villantast demozni), akkor veszel egy masik keszletet a refibe. Szerintem folosleges.
Wickey16-02-2009 12:35:15 // 24553
felkapcsoláskor villan egy kurvanagyot, és utána melegszik be úgy 10-30 másodperc alatt. A marketing szöveget a 2secről el lehet felejteni.
Szóval villogtatni fogsz tudni a refivel, üzemszerűen használni meg csak akkor, ha kurvakéső van és tényleg senki sehol, mert mire bemelegszik, öten is szembejönnek. Én nem tartom túl jó ötletnek a refibe a xenont. Én mondjuk elvagyok vele, mert ha hajnali 3-kor megyek cseszkón keresztül sopronba vácról, akkor arrafele körülbelül ketten jönnek szembe a közel 150 km-en.
Szóval villogtatni fogsz tudni a refivel, üzemszerűen használni meg csak akkor, ha kurvakéső van és tényleg senki sehol, mert mire bemelegszik, öten is szembejönnek. Én nem tartom túl jó ötletnek a refibe a xenont. Én mondjuk elvagyok vele, mert ha hajnali 3-kor megyek cseszkón keresztül sopronba vácról, akkor arrafele körülbelül ketten jönnek szembe a közel 150 km-en.
Tibe16-02-2009 11:53:27 // 24552
Sziasztok!
Kérdéseim lennének az utólagos Xenonnal kapcsolatban. Erősen gondolkozom a beszerelésén, és akkor már Bi-Xenonra gondoltam. A két "dobozka" elférne, csak azt mondták hogy nem fogok tudni "villogtatni" úgymond ezzel az utólagos bi-xenonnal. A trafónak idő kell amíg felgyullad az izzó stb.... Ha valaki otthon van a témában, világosítson fel erről legyen szíves! :) Köszönöm!
Kérdéseim lennének az utólagos Xenonnal kapcsolatban. Erősen gondolkozom a beszerelésén, és akkor már Bi-Xenonra gondoltam. A két "dobozka" elférne, csak azt mondták hogy nem fogok tudni "villogtatni" úgymond ezzel az utólagos bi-xenonnal. A trafónak idő kell amíg felgyullad az izzó stb.... Ha valaki otthon van a témában, világosítson fel erről legyen szíves! :) Köszönöm!
Norc15-02-2009 21:31:10 // 24551
Köszi szépen a válaszokat a váltógondra :) Továbbítottam Blackdevilnek. Egy kicsit elszomorodott.
pepel15-02-2009 20:37:49 // 24550
Epy inkább az oldalamra írj,és ott majd elolvasom,mert nemsokára lelépek és ott könnyebben megtalálom,köszi
Szilárd15-02-2009 20:33:54 // 24549
Az enyém még új termosztáttal sem megy 85 fölé,csak dugóban...
Kau15-02-2009 20:26:39 // 24548
Nem normális. A motor nem éri el az üzemi hőfokot. 88-90 fokon kéne állnia, télen-nyáron. Ráadásul ilyen hidegben a fűtésed sem olyan jó ez miatt. Nem olyan drága, érdemes lecserélni minél előbb.
pepel15-02-2009 20:21:18 // 24547
Az jó lenne,ha működik,jól működik?
holnap megnézem a csatikat,és jelentkezem,1.6-os a kocsi az biztos,állítólag nem mindegy
holnap megnézem a csatikat,és jelentkezem,1.6-os a kocsi az biztos,állítólag nem mindegy
Epy15-02-2009 20:17:32 // 24546
: ) Nézd meg milyen a csatija, hány érintkezős és mekkora átmérőjű a cső, van egy egy pár fajta lmm. 5 ért oda adom az jó nem ?
pepel15-02-2009 20:02:14 // 24545
mennyiért adnád?nem vagyok nagyon elengedve úgy számolj!!köszi
Epy15-02-2009 19:23:47 // 24544
De látom 1.6 ts ed van ! Lehet Van gyári használt légtömeg mérőm, ha érdekel!
Epy15-02-2009 19:21:45 // 24543
Nem hiszem hogy veszéjesen megnövekedne a fogyasztása!
Epy15-02-2009 19:20:18 // 24542
Nekem 1 olyan kérdésem lenne, hogy a víz hőfok nem akarja elérni a 70 fokot sem, illetve eléri de a termosztát nyit és utánna 50 és 70 között áll.Ha döcögök a városban feljebb megyeget de normális ez a 60 fokos hőmérséklet autópályán?
pepel15-02-2009 19:18:44 // 24541
és mennyivel ehet többet?
Epy15-02-2009 19:15:53 // 24540
Szia. Nem lessz baja, csak nem lessz tökéletes a keverék arány, mivel a lég t mérő nincs bekötve így egy közép értékre áll be a computer. legfeljebb többet eszik és nem megy úgy.
pepel15-02-2009 18:56:53 // 24539
helló mindenkinek,a próblémám a következő:a kocsim egyszer csak azt adta elő,hogy nem akart menni,csak gázadásra mindíg lehörgött,nem akart menni,leállítottam,és vártam egy picit,utána tudtam menni vele pár kilómétert,utána megint,lehúztam a lmm csatiját,azóta nem csinálja,de a probléma az,hogy el kell mennem jövő vasárnap németországba (800km)lehet-e valami baj,ha így lehúzott csatival megyek?minél elöbbi válaszokat megköszönném!!!
cseri15-02-2009 17:56:22 // 24538
Hali nincs véletlen kéznél 1-2 fotó ezekről az emlitett szürökről? Egyszer nekem is leállt ment 500m-ter leáll és igy tartott 1 napig.Cseréltem főszürőt és azóta nyugi.Több szürőről nem tudtam gondolom nem ártana megnéznem és ezért jó lenne fotó.
Snake15-02-2009 17:19:30 // 24537
Üdv!Váltókulisszát cserélnék a 147 esemben,felülről lehet cserélni,szerelni hogy álljak neki????Vettem komplett házat!És tovább??
Segítségeteket előre is kösz!!!
Segítségeteket előre is kösz!!!
VMate15-02-2009 17:00:54 // 24536
egyébként elindul mind a 4 henger járnak is olyan 10 mpig
VMate15-02-2009 17:00:06 // 24535
a railcső végén lévőt már kicseréltük de nem lett jó, a gázolajszűrő utángyártott volt
Hari15-02-2009 16:43:57 // 24534
Általában a rialcső végén lévő szokot. A müszerfalon a cheklámpa nem világított véletlen?! Ha igen akkor ki kéne olvasni az agyát, és egy lépéssel elörébb vagy.
Az injektorok végéről le kéne húzgálni - óvatosan! - a résolajcsöveket, és vékony átlátszó csöveket rádugni - kb. 1m-es darabokat - ha egy pár másodpercre beindul, és valamejik csőben túl sok a gázolaj akkor azzal gáz van!
A volt "új" gázolajszürő nem valami olcsó utángyártott szürő volt?!!! -- szívás!!!
Az injektorok végéről le kéne húzgálni - óvatosan! - a résolajcsöveket, és vékony átlátszó csöveket rádugni - kb. 1m-es darabokat - ha egy pár másodpercre beindul, és valamejik csőben túl sok a gázolaj akkor azzal gáz van!
A volt "új" gázolajszürő nem valami olcsó utángyártott szürő volt?!!! -- szívás!!!
VMate15-02-2009 16:35:28 // 24533
ja mielőtt elkezdenének megállni a hengerek, hallanni egy kattanást a nagynyomású szivattyú felől, meg simán gyújtáson szürcsög valami, mi a f*sz lehet...
VMate15-02-2009 16:33:18 // 24532
hát most lett cserélve kb 3 hete üzemanyagszűrő, de most reggel kicseréltem egy másikra, üzemanyag nyomásszabályzó, melyikre gondolsz ? amelyik a railcsőbe van vagy a nagy nyomású szivattyúba?
Hari15-02-2009 16:21:51 // 24531
Szia! ...hmm! Azthiszem a nyomásszabájzó szelep milron szürője tömödött el! Véletlenül nem mostanában cseléltetek üzemanyagszűrőt?!
A másik lehetséges hiba!:
- valamijik injektor tönkrement! - túl magas a résolaj veszteség -
(Hasonló problémákkal már találkoztam! :-) )
Ha szerencséd van ki lehet tisztítani ultrahanggal, ha nincs akkor csere!!!
:-((
A másik lehetséges hiba!:
- valamijik injektor tönkrement! - túl magas a résolaj veszteség -
(Hasonló problémákkal már találkoztam! :-) )
Ha szerencséd van ki lehet tisztítani ultrahanggal, ha nincs akkor csere!!!
:-((
Wickey15-02-2009 15:06:47 // 24530
egyszerűbb, és olcsóbb a váltócsere.
Utána, ha már lenn van a mostani, el lehet gondolkodni rajta, hogy javítani vagy felújítani és eltenni tartalékba. A tyúningverdák eszik a váltókat.
Utána, ha már lenn van a mostani, el lehet gondolkodni rajta, hogy javítani vagy felújítani és eltenni tartalékba. A tyúningverdák eszik a váltókat.
Arno16615-02-2009 14:23:05 // 24529
Sziasztok!
Keresek 6db 0280150701 uj vagy tuti 10000% biztosan jó injektort... (166 3.0)
Köszi,
Arnold
Keresek 6db 0280150701 uj vagy tuti 10000% biztosan jó injektort... (166 3.0)
Köszi,
Arnold
VMate15-02-2009 11:36:10 // 24528
Sziasztok!
ma reggelre próbléma adódott a kocsinknál, 156 1.9 multijet, azt csinálja h beindul majd megáll egy két henger és leáll az autó, 10 mp jár azt vége, kicseréltem az üzemanyagszűrőt, le lett pucolva a szivattyú szűrője is de továbbra sem jó, ha valakinek van vmi tapasztalata ne tartsa magába, köszönöm.
ma reggelre próbléma adódott a kocsinknál, 156 1.9 multijet, azt csinálja h beindul majd megáll egy két henger és leáll az autó, 10 mp jár azt vége, kicseréltem az üzemanyagszűrőt, le lett pucolva a szivattyú szűrője is de továbbra sem jó, ha valakinek van vmi tapasztalata ne tartsa magába, köszönöm.
Snake15-02-2009 10:57:17 // 24527
Sziasztok!Váltókulissza prblémám van!Cserélni szeretném a komplett házat!
De nem tudom hogy kell leszedni mert felülről nem látszik a házon rogzítési pont!!??
De nem tudom hogy kell leszedni mert felülről nem látszik a házon rogzítési pont!!??
Magoo15-02-2009 08:59:02 // 24526
es a gtv knel :((((
en ugy oldotam meg hogy atkottem a cstalakozot mind a ket szek latt az meoldotta apoblemat ez a dolog muxi ka gtv knel :)))
en ugy oldotam meg hogy atkottem a cstalakozot mind a ket szek latt az meoldotta apoblemat ez a dolog muxi ka gtv knel :)))
Norc15-02-2009 08:51:48 // 24525
Hali. Black Devil cartársnak, akadt megint egy kis gond verdásval. Na szal a lényeg: Kapott egy kis plusz pacit a motor (próba képp) és ugye jött az egész délután kapargászok efektus, majd reccsent neki a váltó mikor másodikba rakta, de viszont az egyes lett oda, de annyira, hogy leállított motornál, álló helyzetben, sem lehet egyesbe rakni a váltót. A fokozatba sem áll be a rudazat , a többi sebesség mind tökéletesen meg van, csak az egyes nincs, mintha az egyest kiöntötték volna betonnal és ott se lenne, még csak a helye se. Azt sejtjük hogy nagy a baj, de mi lehet? Van rá esély hogy váltócsere nélkül megússza ezt a mutatványt?
pb_14-02-2009 21:43:41 // 24524
Keresd Föcköst, szakértője a bőrös témának.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
503
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?