Forum >> Szerelőműhely
Nándi05-03-2009 20:43:01 // 24773
Köszönöm a tanácsodat! És ki foglalkozik ilyen programozással? Esetleg vissza tölteni rá a gyári cucot!
Merill14605-03-2009 20:24:30 // 24772
Üdv! Vezérlésmódositó ügyben érdeklödnék hallotam hogy van felujitó szett de ez mikor jó mennyi km ill mikor lehet ezt használni ill jobb e ha kicseréltetem? Köszi!
Cs.Alfa05-03-2009 16:42:46 // 24771
Sziasztok!
Keresek 156-hoz ablaktörlő motort,az enyém megadta magát.....
Keresek 156-hoz ablaktörlő motort,az enyém megadta magát.....
pb_05-03-2009 13:50:42 // 24770
Mert + kell mutatni azeunak, hogy mi milyen faxa gyerekek vagyunk, nálunk már ilyen is van, mint a múltkori szomg marháskodásnál. Amúgy, pedig mindannyian tudjuk, mire megy ki a játék, vicc ez az egész.((
Buksi05-03-2009 13:46:06 // 24769
Hát ezt én nem így nevezném! :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2009 12:53:23 // 24768
mert itt rend a lelke mindennek :DDD
András bácsi05-03-2009 12:48:23 // 24767
Az az értehetetlen, hoyg minek ez, amikor a tőlünk fejlettebb országokban sem kell iylesmi.
Ferke05-03-2009 12:41:32 // 24766
Marhajól hangzik:(
András bácsi05-03-2009 12:39:56 // 24765
Valami szigorított származásellenőrzéssel egybe kötött vizsgát kell csinálni.
Ferke05-03-2009 12:27:35 // 24764
De ha nincs bent a renccerben, akkor kérik, nem? Mármint a tkvet.
András bácsi05-03-2009 12:17:53 // 24763
Nem, csak az kell, hogy korábban be volt-e már vizsgálva, és látszik-e ez a nyilvántartóban.
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2009 12:17:12 // 24762
az újban csak számkódok vannak s mellette az adat..
GTPeti05-03-2009 12:15:43 // 24761
Milyen az új és milyen a régi forgalmi? Mint írtam nálam volt törzskönyv.
Liquid05-03-2009 12:12:30 // 24760
új forgalmit kell kapjon minden kocsi, ha régi van törzskönyv nélkül akkor jön a kombinált vizsga
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2009 12:08:13 // 24759
az enyémen most volt eredetiség vizsga 2 hónapja a tököm fizesse meg még 1x...komolyan eszembe jut az új reklám hogy "nem vagyok betyár, nincs karikás ostorom, lassan annak örülök ha össze tévesztik Budapestet Bukaresttel és igen is nálunk van a legnagyobb bürökrácia és adóterhek"...:(((
Liquid05-03-2009 12:04:08 // 24758
a kombinált vizsga valamennyivel olcsóbb mint külön-külön a 2 sarc
GTPeti05-03-2009 12:01:14 // 24757
Sajnos erre már nem emlékszem pontosan. :(
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2009 11:33:51 // 24756
s úgy mennyivel több?
GTPeti05-03-2009 11:20:28 // 24755
A Fiatnál nálam is kombinált vizsgát csináltak (vizsga+eredetiségv.). Igaz, hogy 10 éve nálam van az autó és van törzskönyve is, de vmiért mégis bevezették ezt a lehúzást...
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2009 11:17:43 // 24754
például...
Buksi05-03-2009 11:14:28 // 24753
És ez mióta van így?
Mulder05-03-2009 11:13:35 // 24752
Főleg ha hiteles az autó, akkor a banknál van.....vagy nem?
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2009 11:11:53 // 24751
mekkora faxság ez....
Ferke05-03-2009 11:10:18 // 24750
Úgy tudom, igen!
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2009 10:34:41 // 24749
2000 előtti autóknál tényleg kell a törzskönyv a műszakihoz?
[k i z z o]04-03-2009 22:50:48 // 24748
Hi, ez az AMD flash, elérhető CAN -en szervizcsatlakozón,de nem baj ha ki van véve és socket - ben programozódik. Az eredmény ugyanaz.
A gond nem a modszerrel van, hanem a tartammal ami az új flash -ben van. Ezért nem olyan mint te szeretnéd. valószinűleg 2000 alatt nincs elég korom, ami a turbodat megindutsa, utána meg exponenciális. Finom magyar tuning :)
De, ha ezzel a flash -el igy játszadoztál akkor ezt semmiképp ne rakd vissza, hisz simán ESD - s lehet - sztatikus elektromosság pár celláját simán kiüthette - , inkáb egy eredeti tartamot programoztass fel a most benne lévő flash - be.
A gond nem a modszerrel van, hanem a tartammal ami az új flash -ben van. Ezért nem olyan mint te szeretnéd. valószinűleg 2000 alatt nincs elég korom, ami a turbodat megindutsa, utána meg exponenciális. Finom magyar tuning :)
De, ha ezzel a flash -el igy játszadoztál akkor ezt semmiképp ne rakd vissza, hisz simán ESD - s lehet - sztatikus elektromosság pár celláját simán kiüthette - , inkáb egy eredeti tartamot programoztass fel a most benne lévő flash - be.
Süni04-03-2009 22:03:51 // 24747
Nincs mit!!! :-)))))
Nándi04-03-2009 21:58:51 // 24746
Kössz az infót! Arrafelé dolgozom, szerintem holnap be is megyek!
Nándi04-03-2009 21:51:23 // 24744
Hol találom ezt a dcstuningot?
LacUS04-03-2009 21:44:43 // 24743
Amúgy rángat a gép?Vagy csak simán gyenge 1800ig? Mert egy turbos dízel sem erőgép addig főleg a régi 8V még nem VG turboval....Annál ez akár még normális is lehet a jelenség.Mellesleg az előttem szólok a chip "tuningra" már reagáltak és teljesen igazuk van.Ha jót akarsz dcstuning-nál hívd fel Csabát, szerintem fog tudni segíteni.
Süni04-03-2009 21:24:57 // 24742
Ja,láttam a 156 topicban! Az bizony gáz!:(
Szerintem keress valami normális szakit aki vissza tudja neked rakni az eredetit!!!!!! :-)
Szerintem keress valami normális szakit aki vissza tudja neked rakni az eredetit!!!!!! :-)
Nándi04-03-2009 21:11:22 // 24741
Süni04-03-2009 20:56:11 // 24740
Valami "hozzáértő" manyus tehette!!!!! Én is csak lestem mikor olvasom hogy(Szerencsére meg kaptam az eredeti csipjét is!) !!!!
Nándi04-03-2009 20:52:19 // 24739
Már igy vettem!!! Szerinted mi a megoldás???
Goodboy04-03-2009 20:48:44 // 24738
te qrva éég ,mi ez ,melyik balfasz volt aki ezt tette ?? ááááááááááááááááááááááááá az 56 ot obd n kersztül mech beavatkozás nélkül kell csippelni
Nándi04-03-2009 20:42:42 // 24737
Sziasztok! HELP!!!
Megvettem életem első diesel Alfáját , amit nagyon megszerettem"156 1.9 jtd 8v" csiptuningos! És lehet hogy pont ez okozza a problémát!? A probléma a következő: az autó alapjárattol olyan 1800-as fordulatig nagyon-nagyon gyenge, de tényleg! De 2000-es fordulattol mintha seggbe rúgták volna! A kérdésem a következő: mi okozhatja a gyengeséget? A csiptuning? A légtömeg mérő? Vagy a lambdaszonda? Szerencsére meg kaptam az eredeti csipjét is!
A segitségeteket elöre is köszönöm!
Megvettem életem első diesel Alfáját , amit nagyon megszerettem"156 1.9 jtd 8v" csiptuningos! És lehet hogy pont ez okozza a problémát!? A probléma a következő: az autó alapjárattol olyan 1800-as fordulatig nagyon-nagyon gyenge, de tényleg! De 2000-es fordulattol mintha seggbe rúgták volna! A kérdésem a következő: mi okozhatja a gyengeséget? A csiptuning? A légtömeg mérő? Vagy a lambdaszonda? Szerencsére meg kaptam az eredeti csipjét is!
A segitségeteket elöre is köszönöm!

Süni04-03-2009 18:16:18 // 24736
Hát azt nem csodálom!!!! Ahogy olvastam,hát,volt vele munka!!!!! :-)))
Ferke04-03-2009 14:48:48 // 24735
Okés:) Kíváncsi vagyok, találsz-e vmi megoldást...bár én többet már szét nem szedem az enyémet:)
Süni04-03-2009 13:10:16 // 24734
Azért köszi! Majd még kutakodok!!! :-)
Ferke04-03-2009 13:08:25 // 24733
Hát ja, most így, hogy mutatod, tényleg mintha füst színű lenne a búra is. De hogy mivel csinálják?! Passz...
Süni04-03-2009 13:05:34 // 24732
Lali7504-03-2009 12:25:19 // 24731
Melyik volt ez a termosztát?
Ferke04-03-2009 12:10:34 // 24730
Nekem 2 éve nincs fent a burkolat, és 90fokra cövekelt a műszer, mióta a tuti termot megvettem bele:)
Mulder03-03-2009 17:55:51 // 24729
Tényleg 80 fokot jelöl a középső osztás? Múltkor kérdeztem azt mondták, 50-90 között a 70 van:) 145-ről van szó.
Mert nekem is 90 és "osztás" között félúton tanyázott általában(persze tempónal, tötymörgés 90)
Mert nekem is 90 és "osztás" között félúton tanyázott általában(persze tempónal, tötymörgés 90)
Gyugyu02-03-2009 14:37:01 // 24727
sziasztok lenne egy h.. kérdésem a vezető oldalon ha kinyitom az ajtót hasonló nyílás van mint az anyós ülés felől a légzsák kikapcsoló kulcsnyílás. Csak ebbe nem megy bele a kulcs meg nem is fordítható, szóval az lenne a kérdésem mire való ez mert nem találtam semmit a kézikönyvben róla. Előre is kösszi
admirális01-03-2009 22:39:21 // 24726
Ne aggódj, ilyen a gyári nálam is, és mindenki erről számol be. Volt egy 156-os nálam egy ideig, amiben valami utángyártott volt, talán Facet, na az 90-en volt fixen, gyorsabban fel is melegedett, de én akkor is jobban hiszek a gyáriban, hiszen az egész autót évekig azokkal a beállításokkal tesztelik, amikkel a gyári alkatrészek rendelkeznek.
Erhard 242 (Pure Energy)01-03-2009 21:24:05 // 24725
első autóm az volt :D faxa volt a 110-es tempót bírta a trözsant sík úton nekem volt benne extraként motorhőfok mérő én aplikáltam bele SK :DDD
Lali7501-03-2009 21:22:54 // 24724
Érdekes.Majd utánajárok,köszi a tippet!Úgyis ki kell már ütni a légzsák hibát,számítógépen leelenőrizzük.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
415
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?