mennyiért csináltok egy diagnosztikát?
úgy néz ki, hogy a héten megyek valamelyik nap pestre...
Forum >> Szerelőműhely
Peti 14609-02-2009 16:06:00 // 24373
pe-Ti09-02-2009 14:57:09 // 24372
Üdv!
Nekem hasonló gondom volt a puntómmal amikor "kiszáradtak" a bowdenek.....lehúztam a porvédőket és befújtam "zsírzóspray"-vel utána egy ujjal lehetett váltani szinte magától "beletalált" sebességbe!
Nekem hasonló gondom volt a puntómmal amikor "kiszáradtak" a bowdenek.....lehúztam a porvédőket és befújtam "zsírzóspray"-vel utána egy ujjal lehetett váltani szinte magától "beletalált" sebességbe!
pb_09-02-2009 13:40:13 // 24370
Ha mindenképp ki szeretnéd olvastatni, lehet opel vonalon kéne próbálkozni.
pb_09-02-2009 13:38:20 // 24369
Húzd le a Lszondát, és próbáld ki úgy.
Peti 14609-02-2009 13:31:26 // 24368
a konkrét problémám az, hogy sokat fogyaszt az autó. és lassan minden ki van zárva, de még nem javul a helyzet. bár az utolsó két mérés biztató eredményeket hozott, ami azért érdekes, mert mostanában nem volt semmi cserélve, javítva...
szóval egy autószerelő cimborám javasolta, hogy részletesebb méréseket csináljak.
a bosch szervizben nem kommunikál a számítógépük az autóval ...
szóval egy autószerelő cimborám javasolta, hogy részletesebb méréseket csináljak.
a bosch szervizben nem kommunikál a számítógépük az autóval ...
Wickey08-02-2009 20:33:56 // 24367
Töltést kell mérni első körben. Lehet, hogy beleküld vidám 15-16V-okat a generátor a rendszerbe.
Eszti és Balázs08-02-2009 18:17:41 // 24366
Helló !
Az én Drágámnál műszaki gondok vannak ! Érdekelne, hogy volt-e valakinek hasonló?
Először is egyre sűrűbben kellett izzót cserélni, mert szó szerint eszi, ma pedig meghalt az elektromos ablak , meg az ajtón lévő lámpa, aminek az ajtó becsukódásakor le kellenne kapcsolódnia folyamatosan villog és kattog. A km órával együtt . : ( (
A fedélzeti számítógép is fura hangot ad... Úgyhogy a kocsi már a szervíz előtt pihen és várja a holnap reggelt , elvittem mielőtt lemerül az aksi. Kérlek írjatok SOS ! Köszi!
Az én Drágámnál műszaki gondok vannak ! Érdekelne, hogy volt-e valakinek hasonló?
Először is egyre sűrűbben kellett izzót cserélni, mert szó szerint eszi, ma pedig meghalt az elektromos ablak , meg az ajtón lévő lámpa, aminek az ajtó becsukódásakor le kellenne kapcsolódnia folyamatosan villog és kattog. A km órával együtt . : ( (
A fedélzeti számítógép is fura hangot ad... Úgyhogy a kocsi már a szervíz előtt pihen és várja a holnap reggelt , elvittem mielőtt lemerül az aksi. Kérlek írjatok SOS ! Köszi!
Saasaa07-02-2009 22:27:40 // 24365
Sziasztok!
Kicsit ízületes lett a gépem.147 -ről lenne szó.
A váltókar szorul ,üresben nem igazán akar visszaállni közép állásba.
Házilag lehetne orvosolni a dolgot?
Kicsit ízületes lett a gépem.147 -ről lenne szó.
A váltókar szorul ,üresben nem igazán akar visszaállni közép állásba.
Házilag lehetne orvosolni a dolgot?
pb_07-02-2009 19:55:44 // 24364
Pest és boxer, akkor 1értelmű a válasz.)))
vidike14507-02-2009 19:50:06 // 24363
Sziasztok!
Új vagyok itt, szeretném begyűjteni a hasznos infókat.Jelszó: jót megfizethető áron
Szervízekről már olvasgattam. /Szamosit, Német Misit próbáltam/ Csörgőt Várpalotán ajánlották még.
Fényezésre krisz33-at kaptam, írtam neki, de még nem reagált.
Aki jól jöhet még: karosszériás, kárpitos /tetőkárpit/, szélvédős, bontós,villamossági szerelő...
Saját tapasztalaton alapuljon ne mendemondán:)
Köszi!
Ciao:
vidike145
Új vagyok itt, szeretném begyűjteni a hasznos infókat.Jelszó: jót megfizethető áron
Szervízekről már olvasgattam. /Szamosit, Német Misit próbáltam/ Csörgőt Várpalotán ajánlották még.
Fényezésre krisz33-at kaptam, írtam neki, de még nem reagált.
Aki jól jöhet még: karosszériás, kárpitos /tetőkárpit/, szélvédős, bontós,villamossági szerelő...
Saját tapasztalaton alapuljon ne mendemondán:)
Köszi!
Ciao:
vidike145
pepel07-02-2009 19:12:56 // 24361
Helló mindenki,Kérdés:az ingadozó alapjáratnak lehet valami köze a szar lambda szondához?
cseko7607-02-2009 19:09:50 // 24360
a szervizeléses ügyekben én inkább Csörit ajánlom az a pár km megéri, én is odajárok és rendbe van a gép teljesen :D
Poló07-02-2009 19:01:04 // 24359
Resetet megpróbálhatod, azzal nem csinálsz semmi rosszat.
Környékeden sajnos nem vagyok ismerős. Csörihez szoktam járni, 100%-ig meg vagyok vele elégedve. Környékeden Piri lenne az ismertebb Alfa szerelők közül. Próbáld meg felhívni, hátha tud adni tanácsot, esetleg rá is néz vasárnap az autódra.
Környékeden sajnos nem vagyok ismerős. Csörihez szoktam járni, 100%-ig meg vagyok vele elégedve. Környékeden Piri lenne az ismertebb Alfa szerelők közül. Próbáld meg felhívni, hátha tud adni tanácsot, esetleg rá is néz vasárnap az autódra.
Misi és Andi07-02-2009 15:59:56 // 24358
Ok! De sejnos elég mesze dolgozom és muszáj a vassal mennem!:(
Nem teszi tönkre?
érdemes lehet megprobálkozni ujabb reszettel?
nem ismertek valakit aki most rá tudna nézni? Természetesen nem ingyen!
Ez a probléma lehet abbol hogy géppel utánn állítottak de nem takaritották ki??
Nem teszi tönkre?
érdemes lehet megprobálkozni ujabb reszettel?
nem ismertek valakit aki most rá tudna nézni? Természetesen nem ingyen!
Ez a probléma lehet abbol hogy géppel utánn állítottak de nem takaritották ki??
Poló07-02-2009 14:22:10 // 24357
Akkor vidd el egy olyan helyre, ahol ki tudják olvasni a hibakódokat. Lehetséges, hogy a lambaszonda rossz, esetleg a légtömegmérő vagy az alapjárati motor.
Nincs messze tőled Kulcs, ott van egy jó Alfa szerviz, Piri néven keress rá a tagok között. Csöri kicsit messzebb van már, Várpalotán.
Nincs messze tőled Kulcs, ott van egy jó Alfa szerviz, Piri néven keress rá a tagok között. Csöri kicsit messzebb van már, Várpalotán.
Szilárd07-02-2009 14:19:53 // 24356
Minden a helyén van?
Ha igen meg kell próbálni csinálni egy műszeres alapbeállítást is.
Ha igen meg kell próbálni csinálni egy műszeres alapbeállítást is.
Szilárd07-02-2009 14:18:23 // 24355
Nekem sem lett jó,alapbaállítás nélkül,de amióta az is megtörtént semmi gond vele...
Misi és Andi07-02-2009 14:10:55 // 24354
Üdv! Kitakarítottam amennyire tuttam.
Takarítás elött: 800-1200
utánna:1500-2000
Probáltam reszetelni Kb1órát most: 1900-2100
Mit rontottam el??????
Takarítás elött: 800-1200
utánna:1500-2000
Probáltam reszetelni Kb1órát most: 1900-2100
Mit rontottam el??????
tarrmate07-02-2009 12:12:36 // 24352
üdv mindenkinek!
érdeklődnék, h jó e a 146-os hűtőfolyadék kiegyenlítő tartálya a 145ösökbe is (1.4 16v)?
érdeklődnék, h jó e a 146-os hűtőfolyadék kiegyenlítő tartálya a 145ösökbe is (1.4 16v)?
falcokc07-02-2009 11:38:16 // 24351
gyári garnitúrát tudok 38000ft-t,ha kell.
BMW forever!!!!!!!!07-02-2009 11:37:18 // 24350
hát van annyiért is,de tökéletesen megfelel a 36000Ft-os gyertya garnaitúra(8db).
iamagel07-02-2009 11:36:02 // 24349
Sziasztok!
Ha tudna valaki válaszolni, megköszönném...
Twinspark 2.0 motorról van szó, az autót nemrég vettem, nem ismerem még a típust.
Tényleg 80 ezerbe kerül a gyertyacsere??? 10 rugó darabja a gyertyának???
Ha tudna valaki válaszolni, megköszönném...
Twinspark 2.0 motorról van szó, az autót nemrég vettem, nem ismerem még a típust.
Tényleg 80 ezerbe kerül a gyertyacsere??? 10 rugó darabja a gyertyának???
pb_07-02-2009 10:36:31 // 24348
Amúgy mi a konkrét problémád?
pb_07-02-2009 10:35:58 // 24347
Jó ez a link, csak 1 nagy problémája van, hogy a boxer változatokról nem ír semmit.
pb_07-02-2009 10:34:33 // 24346
Sajnos multiméterrel nem sok mindent tudsz mérni a motornál, max alap dolgokat. A jobban bele szeretnél mászni a történetbe, akkor komolyabb mérőeszközök szükségeltetnek. Az autodataben szinte semmivel sincs több adat, mint 1 manualban.
Peti 14607-02-2009 10:15:15 // 24345
köszönöm a fáradozásodat.
olyan adatok kellenek, amik alapján tudom mérni multimeterrel a elektromos dolgokat a motornál.
egy szerelő ismerősöm mondta, hogy data könyvnek hívják ezt (vagy auto data-nak)
olyan adatok kellenek, amik alapján tudom mérni multimeterrel a elektromos dolgokat a motornál.
egy szerelő ismerősöm mondta, hogy data könyvnek hívják ezt (vagy auto data-nak)
RooDee07-02-2009 00:25:21 // 24344
145/146 technical centre
mivel nem tudok a gondolataidban olvasni, azért megprobáltam neked keresni vmit... remélem nem csak az idomet pazaroltam:D
mivel nem tudok a gondolataidban olvasni, azért megprobáltam neked keresni vmit... remélem nem csak az idomet pazaroltam:D
RooDee07-02-2009 00:22:30 // 24343
mifélefajta data könyvre gondolsz??:) valahogy nem értem az ohajsohajod:D
mire vagy kiváncsi?? mert google a barátod, és tuti meg lehet találni:D
mire vagy kiváncsi?? mert google a barátod, és tuti meg lehet találni:D
RooDee07-02-2009 00:18:46 // 24342
RooDee07-02-2009 00:10:49 // 24341
http://www.cardiagnostics.be/Fiat%20Examiner.htm
http://www.cardiagnostics.be/ALFA-DIAG.htm
http://homepage.mac.com/paul_denyer/selespeed/page28/page30/page30.html
maga a progi, amit meg keresel, az meg itt megtalálhato:
Schema.Examiner.v7.1.0.5682
remélem ez az, amit keresel...
u.i.: ha mégse, hát sorry...csak kikerestem, de nem értek hozzá:D
http://www.cardiagnostics.be/ALFA-DIAG.htm
http://homepage.mac.com/paul_denyer/selespeed/page28/page30/page30.html
maga a progi, amit meg keresel, az meg itt megtalálhato:
Schema.Examiner.v7.1.0.5682
remélem ez az, amit keresel...
u.i.: ha mégse, hát sorry...csak kikerestem, de nem értek hozzá:D
Tomasman06-02-2009 20:13:52 // 24340
Hali!
Nem tudjátok az examiner szoftver mennyire beszerezhető? Mi a működési elve az examinernek? Kell hozzá a szoftveren kívül valami periféria?
Nem birok a selespedemmel, és közel állok ahoz hogy felgyújtsam az egész "kocsit" ! Újra tanítják a selespeedet jó 300 kmig utána lemostam és hiba előröl!
Sajnos kezdem nagyon megutálni ezt az olasz dolgot! Nem bírják az idegeim!
Tomasman
Nem tudjátok az examiner szoftver mennyire beszerezhető? Mi a működési elve az examinernek? Kell hozzá a szoftveren kívül valami periféria?
Nem birok a selespedemmel, és közel állok ahoz hogy felgyújtsam az egész "kocsit" ! Újra tanítják a selespeedet jó 300 kmig utána lemostam és hiba előröl!
Sajnos kezdem nagyon megutálni ezt az olasz dolgot! Nem bírják az idegeim!
Tomasman
Peti 14606-02-2009 08:57:34 // 24339
tud valaki 146-hoz data könyvet valamilyen formában?
Süni05-02-2009 21:43:09 // 24338
Ez teljesen igy van ahogy írod! Mint ahogy írtam,én is kitakarítottam az egészet és teljesen megoldotta az ingadozást!
Dzsozy05-02-2009 21:22:12 // 24337
Nem baj, hogy direktszürcsid van,csak oda kell figyelni a karbantartásra.Nekem is az volt, és ha elodáztam a tisztítást, akkor behalt az LMM.Igaz ha az ember megküldi azt is féktisztítóval, lehet orvosolni a problémát. A pillangó szelepházat négy csavar fogja,inbuszkulcsal lehet lekapni percek kérdése,a tetején a két csatit kell leszedni,ill a tűzfal felöl az alapjárati motor csatiját kell leszedni. Ja, ha (enyém bovdenos) a gázbovdent kiakasztod, az nem árt :) . Az alapjárati mocit meg asszem három csavar fogja a szelepházhoz, inbuszkulcsos. Nincs benne semmi vasziszdasz. Kis fülek vannak rajta, azokat kell óvatosan megfeszíteni és le lehet venni a "tetejét". Szerintem egyszerűbb úgy tisztítani, ha legalább a szelepházat leszeded, nem kell újjal nyitva tartanod a pillangó szelepet, és nem folyik az égéstérbe a trutyi. 500-1500 között ugrált az alapjáratom,és teljesen megoldotta a problémát.
Wickey05-02-2009 21:05:18 // 24336
az jót tesz neki, még a jövő heti olajat is lemossa a hengerek faláról :D
Süni05-02-2009 20:52:49 // 24335
Csak mondom! Nekem is dettó ez volt a gondom mikor elhoztam nagy szervizről! Kaptam egy tippet hogy takarítsam ki a Poló által is említett pill.szelepet,mikor szét szettem hát ne tudd meg hogy mi volt lerakódva a torok alsó részén.Na mindegy az a lényeg hogy szét szettem vettem egy féktisztító szprét és gyönyörűen kitakarítottam vele! Ez kb fél éve volt azóta tuti!!!
Poló05-02-2009 20:47:39 // 24334
Lehet állandósulna, de az inkább a légtömegmérőnek nem tesz jót, ráadásul a mi esetünkben még lóerőt is vonna el.
Ott már nem nagyon tudsz mást is megtisztítani, esetleg azt, amit Dzsozy írt. Azt én még nem szedtem szét soha, úgyhogy ahhoz nem tudok hozzászólni. Én még a pillangószelepházat sem vettem le, csak a csövet és ott a helyén tisztítottam meg. Utána kicsit nehezen indult az autó, mert az égéstér tele volt féktisztítóval.
Ott már nem nagyon tudsz mást is megtisztítani, esetleg azt, amit Dzsozy írt. Azt én még nem szedtem szét soha, úgyhogy ahhoz nem tudok hozzászólni. Én még a pillangószelepházat sem vettem le, csak a csövet és ott a helyén tisztítottam meg. Utána kicsit nehezen indult az autó, mert az égéstér tele volt féktisztítóval.
Misi és Andi05-02-2009 20:32:55 // 24333
Köszi a segitséget! Mostmár kezdem kapisgálni a dolgot! Ien segitségek mellett asszem éhen fog halni az összes auto szerelő!:DDDDDDDDDD
Akkor ezek szerint ha direktszűrőt használnák akkor ez a művelet állandosulba mondjuk havonta1*?
Ha már ugyis szétszettem ezt a részt érdemes még valamiit szemrevételezni, letakarítani?

Akkor ezek szerint ha direktszűrőt használnák akkor ez a művelet állandosulba mondjuk havonta1*?
Ha már ugyis szétszettem ezt a részt érdemes még valamiit szemrevételezni, letakarítani?

Dzsozy05-02-2009 18:38:44 // 24332
Sajna ez úgy néz ki, mintha Alfa betegség lenne, de egyébként van egy pár ezer Ft-os megoldás. Venni kell egy "szuszogót", úgy néz ki, mint egy miniatűr dirktszűrő, a pillangósz.ház elé a gumi csőbe berakni, és nem áll meg az olajpára a szelepházba.
Lali7505-02-2009 18:32:21 // 24331
Resetelés csak akkor kell,ha nem áll be az alapjárat,és mondjuk pörög 1500-zal.Nekem akkor csinálta,amikor vastagon koszos volt már a folytószelep körül és tisztítás után pörgött.Az igazi mondjuk gépre dugni...
Poló05-02-2009 18:24:48 // 24330
Ezt nem tudtam, nekem Csöri a múltkor géppel csinálta.
De volt olyan is, hogy én magam tisztítottam ki itthon és nem volt resetelés. Mondjuk nekem soha nem is volt koszos, csak gyanús volt és ha már szét volt szedve, akkor kapott egy kis féktisztítót.
De volt olyan is, hogy én magam tisztítottam ki itthon és nem volt resetelés. Mondjuk nekem soha nem is volt koszos, csak gyanús volt és ha már szét volt szedve, akkor kapott egy kis féktisztítót.
Dzsozy05-02-2009 18:24:30 // 24329
Lali7505-02-2009 18:06:51 // 24328
Resetelés=leveszed az akksi-sarut(elég a negatívot)kb fél órára.(riasztó távirányítója legyen zsebben,mert van olyan,ami lezárhatja az ajtókat saru-levételnél)
Poló05-02-2009 17:34:10 // 24327
Szívó benzinesnél szerintem nincsen gond, ha hajtás után leállítód. Turbo motoroknál kell visszahűteni, mert a forró turbón megáll az olaj és megég. Következő indításnál pedig nem lesz kenése a turbónak, míg nem ér el oda az ép olaj.
Ha ingadozik, akkor nagy valószínűséggel a pillangószelepet kell kitisztítanod. Nem nagy meló, egy bilincset kell kiakasztani, befújni féktisztítóval a szelepet, kicsit megtörölgetni egy olyan ronggyal, ami nem szöszöl, nem hagy ott magáról semmit a pillangóházban. Fújhatod még egy kis féktisztítóval, majd cső vissza a helyére, bilincs visszaakaszt és kész is.
Ha csinálja továbbra is, akkor egy hibakód kiolvasással biztosra tudsz menni, hogy mi a rossz.

Piros karikában van a pillangószelepház. Piros nyilak mutatják a levegő útját a csőben. Ezt a karomnyi vastagságú csövet kell leszedni arról a fém színű házról. Az a fémszínű ház a pillangószelepház, abban van a pillangószelep, ami egy kör alakú valami. Alapesetben elzárja teljesen a levegő útját, padlógáznál pedig elfordul 90 fokban, hogy a lehető legtöbb levegő tudjon áthaladni rajta. Na ezt a kör alakú izét kell megtisztítani, körben a szélén szokott lerakódni a kosz.
Állítólag tisztítás után resetelni kell a dolgokat, ehhez azt hiszem kell az a készülék, amivel a hibakódokat is kiolvassák.
És hogy miért ingadozik ettől az alapjárat? Alapjáraton egy picit nyit ez a szelep, de mivel ott van rajta körben a kosz, így az elzárja a levegő útját. Kevésnek találja a levegőt, nyit rajta még egy picit, felemelkedik a fordulatszám. Ezt viszont már soknak találja, ezért zár rajta, esik a fordulatszám. Újra kevésnek találja, megint nyit, megint sok, csökkenti és így tovább.
Ha ingadozik, akkor nagy valószínűséggel a pillangószelepet kell kitisztítanod. Nem nagy meló, egy bilincset kell kiakasztani, befújni féktisztítóval a szelepet, kicsit megtörölgetni egy olyan ronggyal, ami nem szöszöl, nem hagy ott magáról semmit a pillangóházban. Fújhatod még egy kis féktisztítóval, majd cső vissza a helyére, bilincs visszaakaszt és kész is.
Ha csinálja továbbra is, akkor egy hibakód kiolvasással biztosra tudsz menni, hogy mi a rossz.

Piros karikában van a pillangószelepház. Piros nyilak mutatják a levegő útját a csőben. Ezt a karomnyi vastagságú csövet kell leszedni arról a fém színű házról. Az a fémszínű ház a pillangószelepház, abban van a pillangószelep, ami egy kör alakú valami. Alapesetben elzárja teljesen a levegő útját, padlógáznál pedig elfordul 90 fokban, hogy a lehető legtöbb levegő tudjon áthaladni rajta. Na ezt a kör alakú izét kell megtisztítani, körben a szélén szokott lerakódni a kosz.
Állítólag tisztítás után resetelni kell a dolgokat, ehhez azt hiszem kell az a készülék, amivel a hibakódokat is kiolvassák.
És hogy miért ingadozik ettől az alapjárat? Alapjáraton egy picit nyit ez a szelep, de mivel ott van rajta körben a kosz, így az elzárja a levegő útját. Kevésnek találja a levegőt, nyit rajta még egy picit, felemelkedik a fordulatszám. Ezt viszont már soknak találja, ezért zár rajta, esik a fordulatszám. Újra kevésnek találja, megint nyit, megint sok, csökkenti és így tovább.
Misi és Andi05-02-2009 17:17:13 // 24326
Üdv! Nem marad fent hanem ingadozik! Nem nagyon értek a dolgokhoz ( motorikusan) Nemrég volt dokinál nagyviziten 120000-ért ugyhogy nem szeretném viszavinni! Jó lenne ha tudnál még segíteni, mongyuk képekkel:)))
Mondjuk igaz hogy sokszor erőteljesen van tesználva! És1*2* bár tudom hogy nem tesz jót de hossssszú padló utánn hirtelen lett leállÍtva!:(((
Mondjuk igaz hogy sokszor erőteljesen van tesználva! És1*2* bár tudom hogy nem tesz jót de hossssszú padló utánn hirtelen lett leállÍtva!:(((
Poló05-02-2009 16:53:41 // 24325
Szia!
Ingadozik is vagy csak felpörög és ott marad? Elképzelhető, hogy elkoszolódott a pillangószeleped. Érdemes otthon nekiállni. Kis féktisztítóval lenyomod körben és kész is. 15 perces munka.
Ha a probléma továbbra is fennáll, akkor fel kell keresni egy olyan helyet, ahol ki tudják olvasni a hibakódokat. Ha nincs hibakód, akkor meg lehet keresgélni.
Nagy probléma nincsen, elektromos kütyük tudnak tönkremenni, 20-30 ezer Ft-os tételek. Ha viszont az alapjárati motorod ment tönkre, akkor az valamivel több. Nálam a nagy probléma ott kezdődne, hogy generálozni kell a motort, az ilyenek még a pici kategóriába tartoznak :)
Ingadozik is vagy csak felpörög és ott marad? Elképzelhető, hogy elkoszolódott a pillangószeleped. Érdemes otthon nekiállni. Kis féktisztítóval lenyomod körben és kész is. 15 perces munka.
Ha a probléma továbbra is fennáll, akkor fel kell keresni egy olyan helyet, ahol ki tudják olvasni a hibakódokat. Ha nincs hibakód, akkor meg lehet keresgélni.
Nagy probléma nincsen, elektromos kütyük tudnak tönkremenni, 20-30 ezer Ft-os tételek. Ha viszont az alapjárati motorod ment tönkre, akkor az valamivel több. Nálam a nagy probléma ott kezdődne, hogy generálozni kell a motort, az ilyenek még a pici kategóriába tartoznak :)
Misi és Andi05-02-2009 16:48:14 // 24324
Ciao Cartársak!!!!! A következő problémában, kérnék segíséget!:
Mostanában azt észleltem hogy felpörög az alapjáratom 800-1200 !:-((
Akár hideg, akár meleg a motor. Akár áll az autó, akár gurul kinyomott kuplungal.
Az autom egy 2001-es / 156 / 1.8 Ts
Nyugtasatok meg hogy nincs nagy gubanc!!!!!!!!:-((((((((
Mostanában azt észleltem hogy felpörög az alapjáratom 800-1200 !:-((
Akár hideg, akár meleg a motor. Akár áll az autó, akár gurul kinyomott kuplungal.
Az autom egy 2001-es / 156 / 1.8 Ts
Nyugtasatok meg hogy nincs nagy gubanc!!!!!!!!:-((((((((
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
715
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?