Forum >> Szerelőműhely
bb1813-07-2005 14:19:39 // 7022
egyébiránt álltalában egy tekercs van a kapcsolo körül ami küldi a jelet az elektronikának ( offokat ismerek ezt spec nem ) ugyhogy a gyujtáskapcsolotol nem függ, hanem a máshova beépitett elektronikátol. igy lehetett bmv-t is lopni.
Vega13-07-2005 14:16:52 // 7021
szerintem majdnem biztos ,hogy jo!!! Mennyit kersz erte?
nemsokara megyek el itthonrol...es egy alfas mellett vezet el az utan...ha nyitva van beugrok hozza...megkerdezem ott is!
a13-07-2005 14:15:01 // 7020
Ha az 56-ban lévő jó bele, akkor tudok egy bontottat, pici pénzért.
Vega13-07-2005 14:12:45 // 7019
na ennek orulok!
Szerintetek honnan szuljek naon gyorsan egy gyujtaskapcsolot? 145-osbe kene....bontott is megteszi...sot!!!!
a13-07-2005 14:08:54 // 7018
kulcs = nyelv + műanyag fej, a beleöntött okossággal.
a13-07-2005 14:07:59 // 7017
Szerintem a gyújtáskapcsoló kötött a kulcshoz, nem a motor a gyújtáskapcsolóhoz vagy a kulcshoz.
Vega13-07-2005 14:07:04 // 7016
na akkor meg is valaszoltad a kerdesemet :D
a13-07-2005 14:06:43 // 7015
Nincs két olyan autó, ami erre a hibára egyforma tüneteket produkál... Pláne egy halódó, de még teljesen nem halott LMM esetén...
Vega13-07-2005 14:06:36 // 7014
persze a kulcs fejeben van...ugy gondoltam en is!
csak mondom ,hogy akkor a kulcsnak es a gyujtaskapcsolonak kell passzolnia vagy a kulcsnak es a motornak?! ez itt a nagy kerdes
mert akkor a regi kulcsoz is oda kell dugnom mikor inditani akarok az ujal...
a13-07-2005 14:05:54 // 7013
legalábbis mi amikor próbáltunk egy kulcstörött 156-ot másolt kulccsal indítani, ha odaraktam a régi kulcs fejét a másolt kulcs mellé indításkor, akkor indult. Különben nem. Szóval azon tuti nem a kulcsban volt a "titok".
Vega13-07-2005 14:04:28 // 7012
Igen, kisertetiesen hasonlitanak a tunetek...csak a kerdes az ,hogy neki is uresben hasonloan viselkedik e, tehat ott is nagyon nehezen veszi alulrol a fordulatot...es ,hogy gaz elvetelekor lassan is esik e vissza...
a13-07-2005 14:04:24 // 7011
Őszintén szólva a kulcsban szerintem semmiféle kód nincs... Egy síma immobiliser van benne, ami a kulcs fejrészébe öntött izére old.
Símán ki lehet cserélni a kulcs nyelvét a fejekben.
Vega13-07-2005 14:00:27 // 7010
Skacok!
Ha beszart a gyujtaskapcsolo es ujat veszek...ahhoz kapok uj kulcsot is ugye...ilyenkor mi van a koddal? A gyujtaskapcsolonak es a kulcsnak kell megegyeznie a kod szerint vagy a gyujtaskapcsolo csak lecsekkeli es elkuldi a motornak a kodot es ugy indul a motor?
Mert most csak veszek egy csujtaskapcsolot es kesz...vagy mehetek kodkartyaert ,hogy az uj kulcsot atkodoljak meg minden szar...
Cgo13-07-2005 12:16:10 // 7009
Cgo13-07-2005 12:13:31 // 7008
a13-07-2005 11:16:18 // 7007
Xenonszettekkel vigyázni kell, mert ha úgy van beszerelve, hogy nem magasságállítós, akkor azért a rendőr szólhat!
A 60k-s és a 260k-s xenon között épp a magasságállító a fő különbség.
Ha valaki rászánja magát az olcsóra, akkor a régit is tartsa meg, mert műszaki előtt illik visszacserélni... Olcsóbb, mint a vizsgabiztosnak fizetni :)))
a13-07-2005 11:13:28 // 7006
Remélem ezt Vega is olvassa, mert az ő autója ugyanezeket a tüneteket produkálja...
BF15612-07-2005 23:04:03 // 7005
Srácok nektek mennyit tölt a generátor klímával és tompitottal?
Nekem csak 13,7V :(
GEORGE12-07-2005 22:51:50 // 7004
Szeva!,
Miért is venné el a rendőr a forgalmidat???
Sajna nekem is volt ilyen gondom, és egyre többfelől hallom a lámpa belsejének a leszakadását!
Én szétszedtem de sajna javíthatatlan :-(((((
Aztán vettem a bontóban 2db Hellát, amilyen az eredeti is volt 17'000Ft-ért a kettöt s azota nincs gondom.
Az utángyártottról lebeszélnélek a saját tapasztalatom alapján!!
Beszerelték a barátomnak a szervízben és csak addig volt jó mig az állítócsavarhoz hozzá nyúltak!!
Gariban cserélték de a 2. lámpa is így járt!!
Ekkor Hellát vett a barátom bele és, jééééé az meg jó lett, és még állítani is lehet.
Ez megint csak saját tapasztalaton alapuló történet volt.
Üdv.:GEORGE
Barni14712-07-2005 22:37:05 // 7003
Miért vennék el?
Ha nem jó akkor vegyél újat. Én is azt tettem. Igaz ez nem motoros, nem Hella , de legalább oda világít ahova kell.:-))
GEORGE12-07-2005 22:35:18 // 7002
Hol vetted?? menyiért?? csak ha nem titok:-))
kando.12-07-2005 22:17:57 // 7001
Asszem tényleg az intercooler lesz, mivel gyanúsan közel van a turbóhoz (végül is szinte alatta van)...
Sasi12-07-2005 20:52:11 // 7000
Én határozottan éreztem a különbséget az új légtömegmérővel. A réginél ingadozott az alapjárat és alacsony fordulatszámnál olyan lomha volt néha a verda, mintha "letapadtam" volna az aszfaltra. Majd 2500-as fordulatnál hirtelen megjött az erő, mintha seggberúgták volna a kocsit. A cserével ezek a tünetek egycsapásra megszűntek.
Na nem mondom, ha spórolni akartam volna a cserén, akkor még évekig is el tudtam volna járni a rossz légtömegmérővel, de jobb a lelkemnek, ha rendben van a gép...
Sasi
Ékszij12-07-2005 14:49:01 // 6999
A 156-ba néztem én is xenont a legolcsóbb 60ezer volt /korea/. Nekem azt mondták minél kékebb a fény annál gyengébb az erősség...
A gyári xenon szett a 147-be 235 db papír. Biztosan nem véletlenül. :)
Fritzee12-07-2005 14:18:26 // 6997
Üdv Mindenki!
Az a helyzte, hogy szeretnék a 147-esembe egy xenon szettet vásárolni. Kaptam is egy ajánlatot egy helyről (www.xenonlampa.hu), hogy egy 6000K-s szettet ba is raknak nekem összesen 80e Ft-ért.
A kérdés csak az, hogy mennyire fog ez jól működni, itt konkrétan a megváltozott optikai tualjdonságokra gondolok, mert az eredeti lámpatestben a tükör eredetileg halogén izzóhoz készült. Egyesek azt mondják, hogy ezekhez az utólagos xenonokhoz megfelelő ez is, mások azt mondják, hogy így vannak gondok vele.
Egyébként egy gyári xenonos lámpatest mennyibe kerülne, s hol lehetne jó áron venni?
Előre is köszi!
kapeka (Nagyvad)12-07-2005 14:02:58 // 6996
Javítsál ki ha tévedek, de a TD-motornál szemből nézve a bal oldalon a lökhárító és a doblemez között az intercooler leledzik. Ennél a motornál én nem tudok olajhűtőről, de ha valaki igen, az szóljon, mert most már én is kíváncsi lettem!
toto12-07-2005 13:53:04 // 6995
Szia!!!
Van olajhütője!!!A lökhárító mögött!!
kapeka (Nagyvad)12-07-2005 13:51:28 // 6994
Az biza az intercooler!
Ékszij12-07-2005 13:49:26 // 6993
Sikerült megcsinálnom hogy ne villogjon a klimavisszajelző amikor ráadom a gyújtást+jó legyen a hőmérő:) - az elektromos hibák a halálom...
Cgo12-07-2005 13:36:19 // 6992
sziasztok, 145/6 elso lampajavitasra meg mindig nem talaltunk ki semmi ujat? azzal fenyegetnek, hogy az elso rendor elveszi a kocsi papirjait
kertecs12-07-2005 08:27:07 // 6991
Sejtettem, de nem akartam "helytelen szerzőt" megjelölni : ))
Thomika11-07-2005 21:54:06 // 6990
Paco:
Ma reggel szétszedtem a kormány melletti burkolatot,hogy hozzáférjek a többi reléhez,meg fuse-hoz. Mondanom sem kell, a kép ami fogadott, cseppet sem egyezik sem a manualban található rajzzal,sem a gyári gépkönyvben találhatóval. Találtam ugyan 2 25A-s biztit , kizárásos alapon ez lehetett az ablaké, mivel ha bármelyiket kiszedtem akkor már a bal oldalon sem ment. Ha a bal kapcsolót nyomkodtam volt relé kattanás,ha jobb oldalit (bármelyik ajtón),akkor se kép se hang! Úgyhogy hétvégén mindenképp megrohamoználak,feltéve,ha Neked is jó! Most nagy szükség lesz a tapasztalataidra!:)
Thomika11-07-2005 21:49:14 // 6989
Még valaki Uraim?? :)))))) Egyéb ajánlat??!! :PP
viccet félretéve,köszönöm a felajánlásokat!:) Holnap kitisztítom a LMM-et, meg kap új légszűrőt. Aztán meglátjuk. Utána legalább ezeket kizárhatom...Amúgy azóta nem jött elő ez a hiba!
Ma kapott a gép új olajat,természetesen 20K-t :), naggyon boldog volt tőle,még ebben az esőben is boldogan gurult hazafelé:))
kando.11-07-2005 20:00:08 // 6988
Nem vagyok még túlzottan jártas az autómmal kapcsolatban, de a 33-asnak is van olajhűtője? (1.8TD)
Vagy mi lehet az a ,,rácsos-lemezes'' dolog az egyik kerék mellett, a motortér alatt...?
András bácsi11-07-2005 19:44:41 // 6987
Nekem is van a Paco féle ár feléért. :-)))
Paco11-07-2005 18:21:16 // 6986
Tisztítsd ki az LMM-ed, és az alapjárati szeleped. Ha nem segít, nekem mindkettő van raktáron, először csere, és ha megjavul akkor fizeted csak ki.
Thomika11-07-2005 17:23:55 // 6985
a lambda OK. Meg lett nézve gépen....
a11-07-2005 17:02:24 // 6983
Nem tudom... ennyire nem mélyültem el ebben a dologban sosem...
Vega11-07-2005 16:59:55 // 6982
Na nekem lepnem kell egy idore!
Thx megegyszer! Majd dumalunk meg :)
Vega11-07-2005 16:52:18 // 6981
Azert vittem oda hozzajuk ,hogy deritsek ki miert lusta....akkor is ez volt a hibaja...azota is ez....de ha szar volna csak adna visszajelzest a muszerfalon...ha lehuzom termeszetesen eg a lampaja ,hogy gixer van...ha visszarakom akkor nem...
a11-07-2005 16:48:52 // 6980
Épp ezt mondom. Ha a comp felismeri, hogy szar az LMM, akkor automatikusan figyelmen kívül hagyja az LMM által küldött jeleket, és a saját beégetett értékeivel dolgozik.
És ha már a sajátokkal megy, akkor mind1, hogy jön jel, de az rossz, vagy egyáltalán nem jön jel...
LMM változatos hibajelenségeket tud produkálni, ha rossz. Ha már a konstansokkal megy, akkor egy közepesen szar lesz :)
Szvsz Szamosiék azt nézték meg, hogy az LMM-re van-e bejegyezve hibajel a compban. Lehet, hogy akkor még nem volt.
Vega11-07-2005 16:48:17 // 6979
Ahh ertem...na hat akkor 4 verzio van mar ,hoyg hol keressem a hibat! Szepen vegigjarom az osszeset....aztan majd csak kiderul!
Csutortokon kezdem :)
Mindenesetre thx az infoert!
Sracok, kinek van egy 2.0 T.S LMM-je elfekvoben probara? :)))))))))))
Vega11-07-2005 16:45:03 // 6978
Ok csak lehuzva sem szunik meg a problema!!!!! Ez itt az en nagy bajom!
Lehuzva csak tortenie kene valaminek....ha annyira szar lenne akkor javulnia kene a problemanak!!!
Meg az is bassza a csoromet ,hogy akkor minek viszem 7 ezerert a szamosiekhoz ha nem tudjak megmondani ,hogy most akkor szar e vagy sem...elmeletileg nem!
Fogyasztasban vagy felso fordulaton is szarul kene viselkednie ha rossz lenne a LMM? Egyebkent azt is atmost a srac...
a11-07-2005 16:41:50 // 6977
A második verzió volt. Feltöltötték, próbakör, és a legjobb feltöltést visszarakták. Aztán később mértük fékpadon.
Mondom megint, ezt egy ismerős szerelő srác csinálta nekem meg. Ezt haveri alapon lehet csak csináltatni, különben rátöltenek egyet, és kész...
Amúgy lehet ilyen ECU feltöltést kérni, mert lehet, hogy chip tuningoltattál, de nem lett jó, és kell a gyári progi megint. Meg a 156-ok computere tud olyat csinálni, hogy csak az ECU újrahúzása segít.
a11-07-2005 16:39:33 // 6976
A kat be van tervezve az áramlásba. Lassít, de hírül nem olyan sokat, mint azt az ember gondolná. A gázgyorsító azért jó szerintem, mert "kihúzza" a kipuffgázt a leömlőkből, nem kezd örvényleni.
Vega11-07-2005 16:39:07 // 6975
Na az barati...bemegyek es azt mondom ,hogy vezerloelektronikat akarok frissiteni? Ennyi? Eddig azt hittem hulyenek fognak nezni....honnan tudod ,hogy 161 lo lett? Egybol merik is? Vagy probakor es amelyik tetszett azt valasztottad aztan kesobb lemeretted?
Hol csinaltattad? Egy kort meger!
a11-07-2005 16:37:13 // 6974
Dehogynem... Óriási a különbség!
Kérdezd Gábor166 kollégát, mit érzett különbségként :)))
De itt Sasi is elmondhatja szerintem, hogy a jó LMM és a középérték között mekkora a különbség. :)
Vega11-07-2005 16:37:02 // 6973
Gazgyorsitot ha kiveszem a katalizatort? Minek? Katalizator csak folyt a motoron...legalabbis lassitja a kiaramlo gazokat...a gazgyorsito meg a neve is mutatja...de az is inkabb csak egy adott fordulaton hasznos....nem ertem az osszefuggest?! Gazgyorsitoval csak rateszek egy lapattal!!
Egyebkent meg nem tom mar ki volt az, vissza kene olvasnom..kipuff topicban volt...2.0 TS....csak egy hatso dobot rakatott bele emlekeim szerint...10 lovat javult a paripa...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
442
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?