Forum >> Szerelőműhely

Willy18-07-2005 11:38:48 // 7122
Azok segítségét szeretném kérni akiknek klímás dízel 75-ösük van. A klímakompresszor felfogatására lennék kíváncsi hogy hogyan van. Esetleg ha valaki le tudná fényképezni szuper lenne.
18-07-2005 09:43:11 // 7121
Esetleg valaki meghekkelte a ventit. :)
Ancsi3318-07-2005 09:42:12 // 7120
Tudtok ajánlani valmi jó és olcsó műanyagost???? A lökhárítómat kellene megjavítani...
a18-07-2005 09:30:41 // 7119
Szerintem a folyamatos pörgés a nem üzemszerű működés, és a mostani a jó. Amikor nem megy a klímakompresszor, akkor nem kell a hűtés, mert a benti hőfok elérte azt, amire állítottad. Ezért hívják automata klímának.
17-07-2005 23:45:43 // 7118
Klímahűtő időnként ki-be kapcsol.
Atek17-07-2005 22:44:43 // 7117
Hi!Köszi meg mondom neki.Valami kis füzet és van benne egy kis kártya olyan bankkártya szerű.Akkor lehet mégis csak az, tollal ráírval két számsór egyik 5 vagy 6 jegyű a másik jóval hosszab had ne mondjam...
Tocsa17-07-2005 22:16:07 // 7116
Szerintem nem mindegy mert az egy kettős gomba asszem de lehet kontakt hiba is.
Tocsa17-07-2005 22:14:19 // 7115
Szerbusztok srácok ! Valaki megtudná mondani miért tilt le a motorom 4500 as fordulaton ötödikbe? Alfa75 2.0Ts 8v . Csúnyán berángat és nemtudom hogy miért . Egyébként nagyon torpangat mostanában eddig nem csinálta milehet a baj? Segítsen valaki plíz !
perdix15517-07-2005 21:34:50 // 7114
Srácok! Egykis segítség kellene! Történt, hogy megadta magát 1 hete a ventillátor...leégett a motorja, csere....beszereltük, úgy néz ki müködik is. DE: Amíg az előző klíma bekapcsolás után folyamatosan ment, a mostani olykor-olykor klímahasználat mellett is be-ki kapcsol, amikor neki tetszik. Ez hibás müködés. hiszen a klímahűtő miatt folyamatosan mennie kellene..... Ki tudja mi lehet a bibi? PS: Meg azt vettem észre, hogy egy adott fordulaton pörög a venti, nem 2 fokozaton, ahogy említeni szoktátok.... Lehet, hogy a venti beszerelésénél összecseréltek vmit? mert 2 vezeték van, azt mondták a szerekők, hogy tökmindegy mit hova dugnak be, lehet, hogy nem is mindegy????
Thomika17-07-2005 20:28:27 // 7113
Akkor jól van :))
raga17-07-2005 17:27:45 // 7112
Na megldodott egy 4szögletü krovacsukló (szomszédé) rá azt arra a szár azt kajakból meglazult, veszek ilyen "komoly" krovát.
Jogerős17-07-2005 16:50:05 // 7111
145höz "kódkártya" nekem is egy számsor filccel felírva a manual elejére. Ha kell azt el tudom küldeni angolul hogy működik a dolog. Nem hiszem a 155höz képest nagy különbség lenne, főleg hogy azonos évjáratúak.
ALFA75td17-07-2005 08:39:02 // 7110
ilyen esetben jobb ha te magad készítesz eggyet imbuszkulcsból magadnak
Atek17-07-2005 08:21:47 // 7109
Hi! Az egyik barátom vett egy 155-t!Van benne immobilaiser,.Ezekhez milyen kód kártya van mert csak egy kis füzetkét kapott aminek az elejében vannak számsorok.Válaszotokat elöre is köszönöm. 1996-os 2.0 TS 16V
Thomika16-07-2005 23:20:09 // 7108
4szögletű???? Hogyhgoy? nem imbuszos a leeresztőd??!!
raga16-07-2005 22:53:24 // 7107
Na befuccsolt az első otthoni olajcserém, az a négyszögletű leeresztőcsavar erősebb volt, :) nem volt rávaló szerszámom, villáskulccsal nem tudtam megindítani. :(
kando.15-07-2005 12:47:24 // 7106
Na, jövő hét szerdáig eldől, hogy milyet szerzek, akkor akarja végleg összerakni a mester.. (esetelg megnézem osztrák bontóban a hétvégén, vmi barát, kolléga biztos tud kint ilyen helyet...)
a15-07-2005 12:43:45 // 7105
Ha a Hegyalja, Láng, Unix-Trade, stb... láncoknál nézted, akkor az ugyanannyi itt is, mint nálatok. Bontottban is lehet jót találni, amivel nem lesz gond.
a15-07-2005 12:42:13 // 7104
Ja, kb...
kando.15-07-2005 11:57:47 // 7103
Nem is akarok kókányolni vele/rajta... Ma mondták, az új rugó 11e/db. Nem tudom, bontottat érdemes-e venni (az meddig bírja...), s inkább mégis újat tenni bele (főleg, ha sokáig akarom használni). Csak elsőre sok ez az ár, de persze lehet, hogy itt minden drágább, és Pesten olcsóbb lenne még az új is.
TáDé15-07-2005 11:45:45 // 7102
Újat meg 8-ért.
Anna15-07-2005 11:36:56 // 7101
Köszi szépen! :-))) Akkor mindenképp megnézetem...
a15-07-2005 11:15:59 // 7100
Mondjak valamit? :) Még a V6 TB-nél is érzem a klímát, pláne alacsonyabb fordulatnál :) Meg a tankolásnál :( Úgy néz ki, városban a klíma 1-1,5 lityó pluszt jelent...
a15-07-2005 11:15:01 // 7099
Nem hinném... A 2,0 TS-nél lehet érezni a klímát. De én a biztonság kedvéért átfejtetném a klímagázt, biztos, ami biztos. Ha túl sok van benne, akkor nehezebben tudja a kompresszor átforgatni a gázt, és nagyobb terhelést ad a motornak. 8k hufért megcsinálják.
Anna15-07-2005 11:01:00 // 7098
sziasztok! Klimásoktól kérdem, mennyire normális, hogy a klima visszafogja az autó teljesítményét? Mert, ha bekapcsolom a klímát, akkor nagyon érzem, hogy nem megy (2.0 TS) :-( Emellett még be is rezonál a kasztni a klimamotortól és ennye dörmögést is hallat.. Beteg lehet? A válaszokat előre is kösziiii! :-))
a15-07-2005 09:35:40 // 7097
33-hoz bontott, jó állapotú rugókat 5-6k hufért venni. Nem érdemes szerintem kókányolni vele.
a15-07-2005 09:33:49 // 7096
Nem megyek Sopronba, így ez bukott sajnos...
a15-07-2005 09:32:24 // 7095
Enyém volt elrepedve, és azt kellett forrasztani, de az enyém a 164-ek egyik utolsó darabja... Amúgy Nagykőrösi út, A/C Kft. Ajánlom őket.
pb_15-07-2005 09:24:59 // 7094
Az A oszlophoz van odacsavarozva, a biztosíték tábla mellett, a kar, amivelnyitható a gépháztető. A motortérben, a tűzfalon megy végig a bowden, aztán a baloldali gólyalábnál kanyarodik az utastér felé.
kando.15-07-2005 09:22:53 // 7093
Ja, ja, de az a gáz, hogy még a bowden szálat sem találni.. Mondjuk ott aztán qu* világ van, mert a bizti fedél is csavarral van feltéve, meg nem tudom, mit csináltak ott, de teli van szigszalagozva egy pár kábel... Ráadásul az izzítóhoz tartozó időrelé sincs benne.. Lehet, majd szerzek új biztitáblát, fedelet, műszerfalat.. Aztán átépítem bele a jó (jobb) cuccost, hogy ki is nézzen majd valahogy :-))
SzJ15-07-2005 09:15:01 // 7092
Bal oldalt a kerékdobnál a műszerfal alatt kell lennie egy fülnek.
kando.15-07-2005 09:13:28 // 7091
Hát igen, ezen nem csodálkoznék... Apropó, a motortér nyitásához tartozó bowden és annak vége alul, a műszerfalon hova kell kijöjjön és ott minek kéne fogni? Ezen már nincs semmi kis kar, amivel nyitni lehete és így most nincs is ,,lecsapva'' a tető, tehát bármikor felnyitható... (a műszerfal alatt nem látom a szál végét, lehet, hogy már annyira elszakadt...)
pb_15-07-2005 08:19:28 // 7090
Lesz még jó néhány.
Vega14-07-2005 23:06:21 // 7089
Bazz mar megint egymagamban pofazok de ezt muszaj elmondanom....multkor elfelejtettem.. :))) A ringen ugye ki lett nyomva a kocsi szeme...es hat ennek megfeleloen rovidecske fektavokat vesz az ember...mar aki mer vagy tud...es mikor 6-8 kor utan kialltam a boxba felforrt a fekolajam elpuhult a fekem es fustolt a mint az allat...na hat azert ennyire nem kellet volna meggyepalni de hat auto...erre valo...185 fokos forraspontu verseny fekolajat mar szereztem egyebkent...az nem fog felforrni...egyebkent azet mert a fek ilyenkor puha is marad ha egyszer felforr az olaj! Na a lenyeg ,hogy az egesz felni meg minden ugy atmelegedett a felizzott fektol ,hogy a felni kozepen levo alfa logos muanyag kupak elvetemedett, megolvadt...el is hagytam... amit meg is talaltam csak eppen vagy 2 mm-el kisebb mint kellene..ugy osszerandult, kiesik, nem marad benne...magyarul ujat kell szerezzek... Na hat ezt csak erdekesseg keppen irtam le!
Vega14-07-2005 22:19:01 // 7088
Skacok! Mar nem is tom ki irta ,hogy nem volt jo a klimaja, a huto el volt repedve es bla bla bla...egy 164-es tulaj volt...csak meg szeretnem kerdezni ,hogy vegulis hol sikerult megcsinaltatnia azon belul is feltoltetnie?! Ugy remlik egy elso szerias 164-es volt es azokba meg R12-es gaz kell...na most fatere is 92-es es ilyen gaz kell bele...amit elmeletileg mar nem hasznalnak csak nehany helyen lehet talalni...a kerdes adott!
Vega14-07-2005 19:56:38 // 7087
Na remek, nem uszom meg a gyujtaskapcsoloval....onindito a szar....kiszereles/beszereles nelkul 10 rugo a javitas...de kurvara tele van mar a tokom vele...
bb1814-07-2005 19:39:30 // 7086
:-))
kando.14-07-2005 19:33:28 // 7085
A fickó is azt mondta, ez veszélyes, mert kieshet és beszorul a dob és a fék közé, vagy más helyre, aztán akkor tényleg gáz van. Kiszedte Ő is, meg ilyen ,,trükköt'' (,,okosságot'') én sem kérek bele, az ilyen helyeken legyen minden okés (fék, kerék, felfüggesztés), inkább megállni tudjak az autóval, mint meg nem állni... :-))
bb1814-07-2005 19:29:45 // 7084
akkor sejtem micsoda. olyan helyen van ez a trükk ha a dobot szabályozták és a fékpofát nem tulméretes anyaggal látják el. én nem teszek fékbe semmi ilyet mert kieshet és akkor gáz. viszont az ügyfelek nagy megdöbbenésére olyat lehet csinálni hogy a kitámasztot ami a két pofa közt van kalapáccsal megnyujtani. van tipus ahol elfogadott gyári dolog. nem történik semmi baj ha az ember fia odafigyel és nem nyujtja tul. akkor meg le lehet reszelni. de tényleg odafigyelést igényel mert sok mindennek kell stimmelni ott egyszerre. különben sosem lesz egyforma a fék.
kando.14-07-2005 19:20:31 // 7083
Ha nem dobta ki a mester, lefotózom, aztán megmutatom.. :-) Ez vmi kis ,,előfeszítés" volt a dobféknek, pótlandó a betét kopását...
bb1814-07-2005 19:06:15 // 7082
mi ez a rugoszerü valami nem tudod feltenni? mert nem vagyok képben de minden ilyen baromság érdekel. jelszó: az emberi hüjeség térben ás időben korlátlan ( idézet: id. Bálint Balázs )
kando.14-07-2005 19:01:27 // 7081
jaaaj, én csak poénból mondottam :-)) azért a munkáért is fizetni kell(ene), akkor meg kapjon új rugót, mindegy (legalábbis ha nem lesz darabja 10+ rugó -- hehe, ez jó...) Lehet, legyilkolák már szegényt, először az egyik adta meg magát, később a másik, én ,,barom'' meg szeretném rendbetenni a jószágot és hát most jönnek elő az apró rejtett hibák... A szerelő mutatott még egy kis U alakú rugószerű valamit, amit a hátsó fékekhez tettek be, gondolom valami előtámasztéknak... Hát, azért aki előtte ezt a gépet ,,szerelte'', hmm...
bb1814-07-2005 18:56:43 // 7080
én a helyedben tényleg a flexet választanám. aztán ha minden rendben, de mégis akarsz vmi csodát, jöhet a kovács. csak sajna azokrol is van rossz tapasztalatom böven. igaz néhány jo is.
kando.14-07-2005 18:44:27 // 7079
:-)) na ja.. vagy elviszem egy kovácsműhelybe ;-))
bb1814-07-2005 18:42:01 // 7078
azt a fürészelést megnézném, és addig a másiknak nekiesnék flex-el. :-))
kando.14-07-2005 18:39:16 // 7077
Ma annyi derült ki, hogy felül, az első néhány menet után van törés benne, tehát kvázi olyan, mint a sportrugó :-) De mivel műszakira megy, a biztosok ezt szigorúan vezsik, ezért kell cseréln vagy ha nem, akkor lefűrészeljük annyira, hogy nem látszódjon a törés :-) /sportrugó, ami mégsem piros ;-))/
bb1814-07-2005 18:23:06 // 7076
mait a többiek is mondanak: nézd meg hogy a szivattyu sziv-e. milyen állapotu a gumicsö ha állo motornál nyomkodod a féket nem szuszog-e nagyon a kaszni felé vigyázz ha a csö rossz nem tehetsz rá akármit csak vákumcsövet mert a simát összeszivja és nem lesz féked.
bb1814-07-2005 18:19:56 // 7075
nekem épp most az egyik hátulján el van törve a rugo a kis subarunak majd sopronban nézd meg hogy látszik-e rajta. egyáltalán nem. de majd lehet fogadni hogy melyik oldal a rossz
Slowfeet14-07-2005 17:55:28 // 7074
Na egy tegnapi futóműbeállításból lett egy szilentcsere, ami vonzotta magával a lengőkarokat is, ez nem volt betervezve. Most voltam először Szamosiéknál, az eredménnyel elégedett vagyok, a helyi viszonyok meg épp csak kicsit bosszantóan "olaszosak", családi terefere miegyébb, ki lehet birni. Azt mondják vez.mod. már nem vészes, 35K-ből megvan, úhhogy ha más nem mond olcsóbban (nem felújító készletet), lehet, hogy bevállalom. Ugyanakkor, azt ígérték, hogy vezérlés cserénél már nem műanyag, hanem egy ideje fémgörgőket tesznek be, így elvileg tartósabb a cucc (100 ezer km? :)))), igaz még nincsenek tapasztalatok. De ami a legjobb: úgy mentem oda, hogy a diagnosztika kihozza, hogy mire költöm a vagyonom a következő hónapokban. Ehelyett: nincs semmivel semmi baj (persze ettől még holnap összemolhat a rendszer), úgyhogy nagy meglepetésemben hazáig száguldoztam. Kézcsók....
a14-07-2005 17:09:27 // 7073
Olyan 20-25 között, állapottól és használtságtól függően.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.