Forum >> Szerelőműhely

norbee14-07-2005 14:08:21 // 7072
Ancsi33 El van öregedve a gumicső, ami a vákumdob felé megy, és a saját anyaga apró morzsaként összetömörülve elzárja a csövet. Ezt kell kipucolni, illetve kicserélni szvsz.
Vega14-07-2005 13:38:40 // 7071
Sasi! Fogyasztasnovekedes nem volt a rossz LMM-el?
Vega14-07-2005 13:37:38 // 7070
SN! Es igy bontottan milyen aron van ha van?
Vega14-07-2005 13:15:49 // 7069
Cserelni majdnem, hogy felesleges...1 ev es ugyan olyan lesz...csak a penztarcad karcsusodik tole...a maradvanyokat el kell tavolitani, hoyg ne nezzen ugy ki minth bomba robbant volna..es szevasz!
granturismo14-07-2005 11:22:36 // 7068
A TD-n egy külön szervoszivattyú állítja elő a vákuumot a fékrásegítés számára. Ezt a szivattyút kellene ellenőrizni és azt a csövet ami a szivattyút összeköti a főfékhenger dobjával.
a14-07-2005 11:13:49 // 7067
munkahenger?
Ancsi3314-07-2005 11:03:28 // 7066
Skacok, segítsetek nekem lécci. Nincs a fékemre rásegítés (vagyis járó motornál is ugyanolyan nehéz benyomni a féket,mint leállított állapotban), mi lehet enenk az oka 1990-es 33 TDI-nél? Hol keressük a hibát?
a14-07-2005 10:57:27 // 7065
Már nincs meg sajna...
a14-07-2005 10:52:02 // 7064
Nem. Akkor nem marad vízszintben. Viszont az, hogy egyszerre mindkettő eltörjön hátul, az igen ritka... Ha az egyik eltörik, akkor az adott kerékre ül rá.
a14-07-2005 10:50:57 // 7063
Ok! Írj az itteni mélemre, munkaidőben olvasom.
kando.14-07-2005 10:23:48 // 7062
Most délelőtt megnézem, megyek úgyis a fickóhoz (beszerelem az új reflektort a helyére -- ezt megpróbálom én megcsinálni, úgyis esedékes izzócsere is) A kopásjlező végét asszem ki tudtuk húzni rendesen a saru ellendarabból, szóval ha ilyen fékbetétet kapott, legyen csak betéve.. (legalábbis, ha már van ez, működjön, ne lógjanak mindenféle ,,zsinórok'' ki az autó aljából.. -- így is elég barkács módon lett a ködfényszóró odamadzagolva elöl, egyszer azt is rendbevágom már, csak kéne szerezni jóféle, esetleg szilikonos kábelt, hogy bírja a meleget, mozgást, olajat, koszt...)
Cgo14-07-2005 09:11:55 // 7061
OK, meg probalkozom egy kicsit, aztan meg az is lehet, hogy en is kihagyom a motort.
Jogerős14-07-2005 08:31:12 // 7060
Megvilágosodtam! Ezek szerint a vezeték ami a fék környékén lóg az a kopásjelző lenne? A szerelőm azt mondta ne foglalkozzak vele, ha eddig nem kellett ezután se fog:-)
Gábor16614-07-2005 08:22:36 // 7059
Ha már LMM a téma: Tegnap már a második új légmannyiségmérőt próbáltuk az autómban, és rosszabb mint a régi. egyszerűen 4800-fölé nem forog velük a motor. A régi rossz még mindig jobb! :-)) Igaz kicsit bizonytalan az alapjárat, kicsit többet fogyaszt az autó, de meggy. (Természetesen azonos kódú drabok.) Tapasztalt valaki ilyet?
Vega14-07-2005 01:49:58 // 7058
SN!!!!! 2.0 TS-be nincs veletlen bontott LMM??? Ha van how much mert ugye ahogy beszeltunk rola es Sasi is irta ,hogy gyakorlatilag ugyan azok voltak a tunetek..igy nem kizart ,hogy a kozeljovoben szuksegem volna egyre!
Vega14-07-2005 01:45:31 // 7057
kopasjelzo? ehh..nekem mar csak 2 kabelre emlekezteto, szarra fosott, szetszaradt, 10 felbe tort 2 kabeldarab log ott...gyorskotozovel odafogatva :))) Annak biza az ideje mar lejart
Vega14-07-2005 01:42:16 // 7056
Hat mondjon barki barmit...en egyszeruen nem tudom elkepzelni ,hogy torott legyen az a rugo...tul frankon all a hatulja....raadasul mind a ketto!!!!!!!! mar azon sem csodalkoznek ha volna annak a bizonyos szerelo gyereknek 2 db 33-asba valo rugoja lezsirozva es kurvara meg akarna mar valni tole :))))) De ha ne adj Isten igaza is volna...akkor sem tom elkepzelni ,hogy ne erezd....tenyleg emeld fel a kocsit es rangasd meg azokat a kurva rugokat..kizartnak tartom ,hogy barmi bajuk legyen...
Vega14-07-2005 01:39:14 // 7055
Thomika, Te nem az izzon laksz veletlenul?
pb_14-07-2005 01:29:12 // 7054
Én furcsának tartanám, ha mind2 rugó 1xre törne el. A rugó alján és tetején van ilyen műanyag védő valami, az le tud jönni 1X éves korában + a festék is szépen le tud mállani róla. Mind2 dolgot lehet rúgótörésnek nézni. Egyébként otthon is ellenőrizhető a dolog, felemeled az autó, ha a küszöböd jó, akkor ott(ritka az épp küszöbvég), ha nem, akkor a hátsó hídnál, aláfekszel és +rángatod. Ha össze-vissza lehet mozgatni nagyon valószínű, hogy törött. Vagy még 1 dolog van rázópadra viszed, ott minden kiderül. Egyébként, ha törött az valamilyen formában mutatkozna. A kopásjelző csak akkor fog működni ha normálisan be van kötve.
kando.13-07-2005 23:19:36 // 7053
kerítettem párat, remélem, ezek elemezhetőek :-))
Thomika13-07-2005 23:18:19 // 7052
Lelenleg így fest az autóm :) kicsit mókás de szerintem nem is olyan gázos ezekkel a 33asra való Speedline-okkal...

kapeka (Nagyvad)13-07-2005 23:18:16 // 7051
Nahát a fékkopásjelző nekem is azóta műxik, hogy betétet cseréltem, és feltűnt, hogy kilóg egy-egy kábel a dobból (Előtte biztos spórolásból "sima" betétek voltak benne, jelző nélkül. Úgyhogy csati rá és hajrá!
Vega13-07-2005 23:08:40 // 7050
dobjal fenykepet...majd kozosen megvitatjuk :)
kando.13-07-2005 23:05:03 // 7049
Holnap megnézem... a szerelő aggódik emiatt, vagy nem tom, miért mondja, hogy töröttek.. Bontóban nem volt (igaz, ott szereztem ,,oridzsi'' reflektor :-) vszlag ócsón...), max. új lesz benne.. (ha tényleg csere lesz esedékes). Viszont a fékkopás-jelző remélem fog működni (nem jut eszembe a ,,hivatalos'' neve, csak láttam, ebben is van..)
Vega13-07-2005 23:04:57 // 7048
Na hat a fotok alapjan ha siman kozepen tortek volna ki van zarva ,hogy igy alljon a hatulja...vagy ,hogy ne erezzetek semmit menet kozben...ellenben ha a vegen tortek es igy ugyan megereszkedett 2-3 centit de felfekszik rendesen..akkor meg lehet menteni! De ezt a ketto egyszerre torik dolgot meg most is furcsallom.. Nekunk a 164-esbe lett nagyobb rugo rakva elolre..elbasztak, valoszinuleg a TD rugoja lett berakva...80 kiloval nagyobb a teherbirasuk...igy nem hulyeskedek de vagy 8-10 centivel magasabb volt az eleje mint kene...mondtak ,hogy jovan az ugy majd leereszkedik..15.000 km mentunk vele es NEM ereszkedett le...ja mellesleg a Szamosiek csinaltak...no comment.... Aztan mondom csak tonkrebaszom az autot meg a stabilitasa is otvar szar...irany horany...elmentunk...vagattunk a rugobol...felmelegitettek...meretre osszenyomtak....visszahutottek olajban..megedzette a faszi..visszaszerelte....szerelessel mindennel egyutt a ket elso rugo 10 rongy volt!!!!!!!! Tokeletesen szuperal es a kozhiedelemmel ellentetben NEM TORIK!!!!! Ha valaki ultetni akarja a gepet gondolja meg ezt a lehetoseget is...viccen kivul... Ha olyan helyen tort ,hogy mondjuk csak 1 szemet kell vagni belole akkor en megjatszanam a dolgot...ugyan arra a magassagra be tudja allitani ha szukseges csak egy szemmel kevesebb lesz a rugoban...pesze ultetesnek sem utolso :))) gondold at! De bontoban is kapsz rugot....ha gondolod...
kapeka (Nagyvad)13-07-2005 22:53:35 // 7047
Arra gondolsz, mintha valami morzsolódna le a rugó felületéről? Mert ilyen nekem is van, de ez csak egy műanyag bevonat, ami a sok év hatására kezd lejönni, a rugónak semmi baja. Először én is azt hittem, gond van, na de mégsem!
Barni14713-07-2005 22:34:14 // 7046
A témához annyit hogy én a nem helle, nem állíthatóst Győrből rendeltem. Darabja 14500 HUF -volt. Teljesen meg vagyok velel elégedve. Valaha találtam csak üveget is , szintén ugyanennyiért. Mivel nekem a tolattyúk voltak eltörve, rendeltem komlettet. A motort beléjük lehetne aplikálni, de nekem semmi kedvem nem volt farikcsálni. Az a 60 ezer kicsit húzós, mert én találtam eredetit 36 környékén is.
kando.13-07-2005 21:51:45 // 7045
Na csak mert én sem látom ezt kívülről, meg ha megnézed a fotóimat, itt elvileg még a törött rugós állapot áll fenn... Egy barátommal hoztuk el Győrből, meg én is vezettem, s Ő csodálkozott, mikor mondtam neki, hogy töröttek a hátsó rugók, mert Ő nem érezte, hogy nehezebb vezetni, nem lógott a fara... Holnap megnézem, nem lehet-e, hogy vmi szigetelés van a rugón, gyárilag (?) és amiatt gondolja a szerlő töröttnek? Vagy ha a vége törött és így még vszlag jól felfekszik, akkor is csere? (--> műszaki)
Bg.13-07-2005 21:28:56 // 7044
Lassan össz eáll a gép. Tegnap szét lett szedve. A leltár: Gyűrű csere (alap méret+ehhez szükséges hajtókar csapágy), szelepszár szimering csere, leömlő tömtés, hengrefej tömítés, vezérmű szíj+balace szíj csere (mert az már 65e km-t ment). Holnapra meglesz minden; ha össze áll, az gurul Sopronba, ha nem - nem:) + pár apróság jobb alsó lengőkar már egy ideje nyikorgott száraz időben + motor védő burkolat, ezt sikeresen leszakította egy kiálló vas, a saját kapumban
bb1813-07-2005 20:27:17 // 7043
én olyanokkal is találkoztam ( spec sajáton is ) hogy csak az elsö karika ( menet ) tört le az nem észrevehető. viszont figyelni kell rá mert nekem egyszer a gátlót dörzsölte ki, egy havernak meg a gumit tépte szét menet közben olyan rosszul tört el. a biztos ha alánézel. olyat is láttam, hogy gumifeszitöt raktak egy rugoba mert letört egy darab és olcsobb volt igy eladni mint rugót cserélni. elötte nézd meg milyen az igazi ha a kérdés felmerül. van amelyiknek csak simán befelyezödik, de van ahol szépen kifut ugy hogy egybesimul az utolso menet az elözövel.
bb1813-07-2005 20:22:43 // 7042
van amelyikböl ki lehet venni a kis fémhengert az is elég, vagy valahogy a fejet kell cserélni.
Vega13-07-2005 19:47:59 // 7041
attol siman megul a kocsi hatulja...gyakorlatilag semmi rugozasod nem lenne...nehez nem eszrevenni, vagy osszekeverni valami massal...mikor jelentkezett a dolog azt eszre kellett volna venned..mert egy tores kicsit drasztikus...az is fura ,hogy mind a ketto egyszerre tort...
András bácsi13-07-2005 19:46:06 // 7040
Elvileg bárhol eltörhet, de az a jellemző, hogy középtájon, illetve progresszívnél a leggyengébb részen. Szóval azért az látható.
kando.13-07-2005 19:04:32 // 7039
mailt írtam...
Gabriel13-07-2005 18:53:04 // 7038
Szaasztok, akkor az a szerviz DVD nem kell senkinek ugye? Most kicsit tanácstalan vagyok, mert nekem nem ér meg 1,5 ezret mert vannak CD-im igaz régebbiek, de akit érdekel dobjon egy mailt és újragondolom a témát. Valaki írta, hogy feltöltené nekünk. Én talán tudnék tárhelyet biztosítani FTP-n esetleg lécci szólj (mert bocsi nincs időm visszaolvasni).
kando.13-07-2005 18:52:04 // 7037
Azt kérdezném, hogy ha a hátsó spirálrugók töröttek, az mennyire látszódik az autón? Mennyire kellene a fenekének ,,lógni'' ? Vagy el tud ez törni úgy is, hogy szemmel nem látszódik, és szinte vízszintesen áll az autó ?
Vega13-07-2005 16:35:23 // 7036
Rendicsek...holnap meg van egy korom egy autovillamossagis sracnal...mert mint kiderult nem kizart ,hogy onindito mondta be az unalmas...annak viszont baszottul nem orulnek mert nem 2 forintomba fog kerulni..ellenben ha gyujtaskapcsolo akkor mindenkeppen szolok neked!!! Ha holnap ra tud nezni es nem zavar el a faszba akkor mar holnap meg tudom mondani ,hogy kell e vagy sem! Mellesleg igy a kompressziomeres is elmaradt...igy nem naon tudnam atforgatni a mocit a mereshez :)))
13-07-2005 15:12:34 // 7035
A türelem nem villogó benzin lámpát teremt. Mikor nekem ue. volt fel tudtak hozni olyan érveket a szervízben ami alapján meggyőztek nem érdemes 1 napra otthagynom az autót .... szétbombázni stb. Előtte lehetne probálkozni egy kis kontakt tisztítással.
Tommaso 15913-07-2005 15:10:58 // 7034
Már kaptam egy telefonszámot,thx!
Tommaso 15913-07-2005 15:10:24 // 7033
Azt olvasgattam,köszi szépen,de azóta beletettem 400 km-ert,kocsikáztam a jó minőségű pesti utakon is ,megáltam autólejáróban,fékeztem erőset,de semmi:((( De azért köszi
13-07-2005 15:07:49 // 7032
6886
13-07-2005 15:06:27 // 7031
Én már írtam neked igaz hátrébb van. Na még 1x. A code szerintem azért mert koszos a gyűrű. A gyújtás kapcsoló műanyag takarót leszeded kipucolod és elvileg kész. Benzin lámpa, ne foglalkozz vele ilyen. De 1x majd meggyógyul magától.
a13-07-2005 15:06:26 // 7030
Passz... elektromos parajelenségekkel ne márkaszervízbe vidd, hanem egy olaszspecifikus ampervadászhoz!
Tommaso 15913-07-2005 15:01:56 // 7029
Sziasztok!Ez a problémám még sajna aktuális,pedig már a telitanklással is próbálkoztam! Esetleg valaki még hozzá tudna e szólni a témához,mielőtt a szervízbe hagyok ki tudja mennyit??:(((
a13-07-2005 14:57:47 // 7028
Nem úgy megy ez :) A 156-ot Szegeden bontjuk szét (mint ahogyan a szerelőműhely is ott van). A társam előkeresi a gyujtáskapcsolót, leteszteli, hogy jó-e, és a jövő 7 elején felküldi nekem futárral. Akkor jöhetsz érte. Én Pesten vagyok. Ha sürgős a dolog, feladathatom postán, akkor van postaköltség is, de akkor a jövő 7 első napjaiban nálad van. Ha a kapcsoló nem jó, vagy nem megy bele mégsem, akkor természetesen visszaveszem.
Vega13-07-2005 14:35:58 // 7027
egy ora mulva jovok..akkor megbeszeljuk...haza kell dobjam a kedvesemet!
Vega13-07-2005 14:34:50 // 7026
megdumaltuk.....hol vagy te helyileg elerheto? mert akkor holnap elszaladnek erte...CSAK jo legyen hozza!
a13-07-2005 14:30:52 // 7025
Lehet cserélni, láttam már olyat, hogy cserélt fej volt magyar kulcson.
a13-07-2005 14:29:52 // 7024
5k huf... immoval, mindennel.
Vega13-07-2005 14:23:06 // 7023
igen igy van itt is...van egy tekercs korulotte..az csekkeli le... tehat ebben az esetben ha kicserelem a gyujtaskapcsolot akkor annak a kulcsaval nem fog indulni az auto..csak ha odarakom a regi kulcsot is... vagy annak a fejebe atrakom az uj kulcsot... de megneztem...elegge bele van ontve...hogy a fenebe csereljem ki a kulcs reszt a fejeben? hazgyarilag nem fog menni..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.