Forum >> Szerelőműhely
pettinke17-08-2017 17:41:53 // 53022
szerintem bele vannak hátulról forrasztva a kapcsolók lábai. a kapcsolók meg csak előre felé jönnek ki,
JulesTS17-08-2017 17:17:14 // 53021
Mintha kozepen az a ket muanyag tartana. Valoszinuleg osszerakaskor azt a ket kiallo muanyagot melegitessel szegecs szeruen megperemezik es az tartja a nyakot. A kepet nezvelegalabb is ugy tunik...
peter081316-08-2017 19:51:38 // 53020
Sheppa16-08-2017 13:18:46 // 53019
Próbáltam mozgatni nem érzékeltem kotyogást, a jobb első féltengely fél éve lett cserélve. Kanyarodáskor nem tapasztalok semmilyen hangot, csak gyorsításkor terhelésre jelentkezik főleg pályán. Óvatosan eljárok vele aztán jövőhéten műhely!
Bluestrain15-08-2017 18:53:51 // 53018
Nagy valószínűséggel valamelyik belső féltengelycsukló lesz hibás, aknán próbáld meg a belső féltengelyeket oldalirányban megmozgatni, amelyik egy kicsit is kotyog az lesz.
Én már túl vagyok az egyiken, ugyanez volt a tünet Olaszországból hazafele.
Én már túl vagyok az egyiken, ugyanez volt a tünet Olaszországból hazafele.
Jorjie15-08-2017 15:58:51 // 53017
Gratula a K-hoz! :-)
Demecsab15-08-2017 15:46:01 // 53016
Sziasztok!
Megosztok veletek egy kis szerviz tapasztalatot:
Az autó egy Alfa 166-os V6 3.0, 1999-es. Kb. egy éve volt gondom a gázpedál érzékelővel, mégpedig az, hogy gázpedál lenyomásakor nem történt szinte semmi, az autó alig gyorsult még padlógázzal is csak 50%-ban nyitott a fojtószelep. Ekkor mondták többen, a pedálnál a csatlakozó a hibás és a legjobb megoldás ha összeforrsztom a vezetékeket kiiktatva a csatlakozót. Meg is történt működött az autó egészen múlt hétig, amikor is ugyanaz a hibajelenség. Persze tiszta ideg lettem, mondom mi a franc megy tönkre a forrasztáson? Szemrevételeztem, nincs sérülés, a hibakód ugyanaz. Gondolkozva, lehet hogy a ECU-nál van vmi gebasz esetleg kontakt hiba? Lebontva az anyósülés padlókárpitját, megtaláltam a hibát! A gázpedál vezetéknek itt is van egy csatlakozója amit konzakt spray-el javítva a hiba megszünt!
Szóval aki hasonló gondokkal találkozik nézzen rá arra a k.rva második csatlakozóra is. :)
Megosztok veletek egy kis szerviz tapasztalatot:
Az autó egy Alfa 166-os V6 3.0, 1999-es. Kb. egy éve volt gondom a gázpedál érzékelővel, mégpedig az, hogy gázpedál lenyomásakor nem történt szinte semmi, az autó alig gyorsult még padlógázzal is csak 50%-ban nyitott a fojtószelep. Ekkor mondták többen, a pedálnál a csatlakozó a hibás és a legjobb megoldás ha összeforrsztom a vezetékeket kiiktatva a csatlakozót. Meg is történt működött az autó egészen múlt hétig, amikor is ugyanaz a hibajelenség. Persze tiszta ideg lettem, mondom mi a franc megy tönkre a forrasztáson? Szemrevételeztem, nincs sérülés, a hibakód ugyanaz. Gondolkozva, lehet hogy a ECU-nál van vmi gebasz esetleg kontakt hiba? Lebontva az anyósülés padlókárpitját, megtaláltam a hibát! A gázpedál vezetéknek itt is van egy csatlakozója amit konzakt spray-el javítva a hiba megszünt!
Szóval aki hasonló gondokkal találkozik nézzen rá arra a k.rva második csatlakozóra is. :)
Sheppa14-08-2017 08:29:48 // 53015
Sziasztok!
Nyaralásból hazaérve észrevettem, hogy az autó főleg magas sebbeség fokozatba (5,6) pályán gázadáskor remeg olyan 2000 fordulat környékén, aztán elmúlik. A futómű rendben van én motortartó vagy váltótartó bakra gyanakszom. Esetleg van ötletetek? Kösziii
(Alfa 147 1.9 jtd)
Nyaralásból hazaérve észrevettem, hogy az autó főleg magas sebbeség fokozatba (5,6) pályán gázadáskor remeg olyan 2000 fordulat környékén, aztán elmúlik. A futómű rendben van én motortartó vagy váltótartó bakra gyanakszom. Esetleg van ötletetek? Kösziii
(Alfa 147 1.9 jtd)
janikiraly10-08-2017 10:55:41 // 53014
Sziasztok!
Ide is írok, mert a 156 topicban egyelőre nem kaptam választ:
Az lenne a kérdésem, hogy ismertek-e valakit, aki a szívósort le tudja szakszerűen szerelni és kitisztítani az autómon, majd visszaszerelni (156SW, 1,9JTD, 8V, 115Le, 2003)?
Oka: 1. régebben a turbó és az intercooler csövem is volt lyukas. 2. az EGR-t ledugóztam nemrég (egy kis furat lett a tömítőre téve) 3. koszos és kormos volt mindig is a MAP-om, havonta takarítani kellett, mert ellustult az autó.
Gyanítom, hogy 330e km után már le van nagyon szűkülve a levegő járat, főleg, hogy az autót csak rövid távokon használom.
Hétvégente tudnám csak nélkülözni az autót, esetleg megvárnám/segédkeznék (hozzáértésem van, de pl. az üzemanyag szivattyú levételének nem állnék neki segítség nélkül). Ill. ha már ennyire meg lenne bontva, izzító gyertyákat is jó lenne cserélni.
Köszönöm előre is a segítséget.
Ide is írok, mert a 156 topicban egyelőre nem kaptam választ:
Az lenne a kérdésem, hogy ismertek-e valakit, aki a szívósort le tudja szakszerűen szerelni és kitisztítani az autómon, majd visszaszerelni (156SW, 1,9JTD, 8V, 115Le, 2003)?
Oka: 1. régebben a turbó és az intercooler csövem is volt lyukas. 2. az EGR-t ledugóztam nemrég (egy kis furat lett a tömítőre téve) 3. koszos és kormos volt mindig is a MAP-om, havonta takarítani kellett, mert ellustult az autó.
Gyanítom, hogy 330e km után már le van nagyon szűkülve a levegő járat, főleg, hogy az autót csak rövid távokon használom.
Hétvégente tudnám csak nélkülözni az autót, esetleg megvárnám/segédkeznék (hozzáértésem van, de pl. az üzemanyag szivattyú levételének nem állnék neki segítség nélkül). Ill. ha már ennyire meg lenne bontva, izzító gyertyákat is jó lenne cserélni.
Köszönöm előre is a segítséget.
pettinke09-08-2017 10:04:59 // 53013
de ahogy nézem, az '59 topicban már elmondták: kell egy jogtiszta MultiECUscan.
pettinke09-08-2017 10:03:51 // 53012
Legelőször is: motor a tükörbe!
barkoczi tesók09-08-2017 00:20:36 // 53011
Hello!
Tudna valaki segíteni fékkel kapcsolatban?
A GTV-m fékével van gond.
Már ki van cserélve a főfékhenger,fékcsövek,fékolaj a fékerőszabályzó jó,és még mindig puha a fékem.
Tudna valaki segíteni fékkel kapcsolatban?
A GTV-m fékével van gond.
Már ki van cserélve a főfékhenger,fékcsövek,fékolaj a fékerőszabályzó jó,és még mindig puha a fékem.
Revitox08-08-2017 17:46:24 // 53010
Üdv!
Kérdésem lenne h hogyan lehet betanítani a 159esem h behajtsa a tükröket? Mi kell hozzá? Progi stb...
Kérdésem lenne h hogyan lehet betanítani a 159esem h behajtsa a tükröket? Mi kell hozzá? Progi stb...
Piritu - 1.000.00008-08-2017 14:37:07 // 53009
Piritu - 1.000.00008-08-2017 14:31:27 // 53008
sz@r ügy...
pettinke08-08-2017 13:15:01 // 53007
amúgy, teszem hozzá - ha már futott a szíj 12e km-t, akkor még rajta lenne a felirat?
Erhard 242 (Pure Energy)08-08-2017 12:53:35 // 53006
nincsen gyártási év rányomva
pettinke08-08-2017 10:44:29 // 53005
én trélerezném.
ez az "úgy emlékszem, hogy úgy hallottam az előző tulajtól", az nem bizonyíték :-/
ez az "úgy emlékszem, hogy úgy hallottam az előző tulajtól", az nem bizonyíték :-/
Helgi08-08-2017 10:41:41 // 53004
Benzint érezni bent,de a hátsó dob is kilukadt,kissé hangja van.
Kau08-08-2017 06:33:30 // 53003
Első körben nézz rá a biztosítékokra.
Kau08-08-2017 06:31:47 // 53002
Benzingőz vagy inkább kipufogó szag?
Helgi07-08-2017 22:37:15 // 53001
Sziasztok!
146-osnál jártatok már úgy hogy a benzingőz szaga érezhető az utastérben?
146-osnál jártatok már úgy hogy a benzingőz szaga érezhető az utastérben?
Piritu - 1.000.00007-08-2017 21:56:39 // 53000
Külföldön találtam autót, de a tulaj (akinél 5 éve van) nem talál bizonyítékot arra, hogy mikor volt cserélve. Állítása szerint ő azért nem cserélt, mert az előző tulaj nem sokkal az eladás előtt cserélt. Ami ugye 5-6 évet és kb 12e km-t jelente. Ha meg nem cserélt,akkor 15 éves szíj van rajta.
A 20 Ft-os kérdés az, hogy haza merjek-e jönni a Vassal?
A 20 Ft-os kérdés az, hogy haza merjek-e jönni a Vassal?
pettinke07-08-2017 21:50:11 // 52999
Értem. Hát egyrészt tuti, hogy van rajta valamilyen dátumkód, de az lehet gyártóspecifikus, szóval hiába tudod az egyikét, nem olyan a másik.
Másrészt: ha nem tudod, mikori, ne a kódot keresd, cserélj inkább vezérlést. Az a biztos, meg az összeakadt szelepek után a motorgenerál.
Másrészt: ha nem tudod, mikori, ne a kódot keresd, cserélj inkább vezérlést. Az a biztos, meg az összeakadt szelepek után a motorgenerál.
Piritu - 1.000.00007-08-2017 21:43:06 // 52998
Mert létezik olyan szíj is, amiről nem tudom, hogy mikor tették be a kocsiba. Ha van rajta gyártási dátum, akkor nagyjából ki lehetne találni.
pettinke07-08-2017 20:54:57 // 52997
Akkor meg miért kérdés, hogy mikori?
redbull9007-08-2017 18:38:35 // 52996
Sziasztok az mitől lehet hogy menet közben fogta magát és leállt a sebesség mérő fordszám mérő és a víz hőfok mérő üzemanyagszintjelző semmit nem mutat.
Lámpák index más elektromosság müxik.
Egyik haverom autója holnap tudnám kezelésbe venni csak ha vki tud okosat mondani akkor nem kell keresgélnem.
Egy 156 1.6 ts ről beszélünk.
Előre is köszönöm.
Lámpák index más elektromosság müxik.
Egyik haverom autója holnap tudnám kezelésbe venni csak ha vki tud okosat mondani akkor nem kell keresgélnem.
Egy 156 1.6 ts ről beszélünk.
Előre is köszönöm.
Piritu - 1.000.00007-08-2017 16:33:03 // 52995
Az furi lenne, mert ez idén márciusban lett beépítve a kocsiba.
pettinke07-08-2017 13:04:13 // 52994
az a "1405DS" az a gyanús - valószínűleg 2014. 05. hét
redbull9007-08-2017 11:56:14 // 52993
Vagy cserélj elemet.
Meg nézd át a csatakozókat.
Meg nézd át a csatakozókat.
Piritu - 1.000.00007-08-2017 11:02:50 // 52992
ricsi8305-08-2017 18:04:54 // 52991
Sziasztok szeretnék jövő hétre szerelöt találni nagyon fontos lenne légyszíves segítsetek.Köszönöm
HpeDave05-08-2017 17:27:14 // 52990
Sziasztok egy barátom bajban van ezzel
Szép napot mindenkinek!
159 1.9 jtdm 8v friss tulajdonosa vagyok.
Nem ismerem még a rendszert ezért inkább segítséget kérek.
Járt már úgy valaki köztetek hogy az immo elfelejtette magát???? egyik percről a másikra.
B1016 hibakód is megtalálható
ill. rossz transzponder hiba is.
Immo gyűrű cserés lehet vagy inkább irassam ki aztán le van tudva, esetleg a kulcsokat kellene újratanítani?
Köszi az értékes hozzászólásaitokat és segítségeteket
Szép napot mindenkinek!
159 1.9 jtdm 8v friss tulajdonosa vagyok.
Nem ismerem még a rendszert ezért inkább segítséget kérek.
Járt már úgy valaki köztetek hogy az immo elfelejtette magát???? egyik percről a másikra.
B1016 hibakód is megtalálható
ill. rossz transzponder hiba is.
Immo gyűrű cserés lehet vagy inkább irassam ki aztán le van tudva, esetleg a kulcsokat kellene újratanítani?
Köszi az értékes hozzászólásaitokat és segítségeteket
misike7604-08-2017 16:46:28 // 52989
Ez elég elkeserítő lett.
gradvolttomi04-08-2017 16:12:26 // 52988
djhans04-08-2017 14:48:35 // 52987
Sziasztok. 145-ösön mennyiért cserélnek vez. módosítót? Van valai aki elvállalná Bp. környékén?
FRC04-08-2017 13:16:55 // 52986
Ciao,
Mi okozhatja a TURBO nyomás csökkenést meleg motornál?
159 2,4JtdM Q-Tronic
Hidegen kiakad a nyomásmérő, melegen viszont nem éri el a 80% ot sem, valamint 2500 fordulatnál megtorpan és alig húz tovább az autó.
(3 hete van nálam az autó, eddig nem jelentkezett a hiba)
Mi okozhatja a TURBO nyomás csökkenést meleg motornál?
159 2,4JtdM Q-Tronic
Hidegen kiakad a nyomásmérő, melegen viszont nem éri el a 80% ot sem, valamint 2500 fordulatnál megtorpan és alig húz tovább az autó.
(3 hete van nálam az autó, eddig nem jelentkezett a hiba)
Sztingo01-08-2017 15:52:06 // 52985
Sziasztok! Ma kiderült hogy a 159 2,4 szívosorának müanyag lapátai levannak szakadva. A kérdés az lenne hogy így ezek után is le lehet majd dugózni vagy kell egy új szívósor? Esetleg tudtok ajánlani valakit a munkára? A távolság nem gond. Előre is köszönöm a válaszokat.
Vili29-07-2017 19:45:05 // 52984
Sziasztok!
Valaki megmondaná,hogy hol van a lambda csatlakozója a motortérben?
Ki volt berhelve,most visszaépíteném de nem találom a csatiját.1.9jtd 16v .
Köszi
Valaki megmondaná,hogy hol van a lambda csatlakozója a motortérben?
Ki volt berhelve,most visszaépíteném de nem találom a csatiját.1.9jtd 16v .
Köszi
Revitox29-07-2017 10:43:31 // 52983
Tud valaki ajálni valami "occsó" gépet amit a vasra lehet rakni pc progival ami nem gond ha magyar. :)
Lehessen vele portokat és hasonló dolgokat mívelni.
Köszi előre is a tippeket.
Lehessen vele portokat és hasonló dolgokat mívelni.
Köszi előre is a tippeket.
szomorlb7229-07-2017 09:03:40 // 52982
Üdv cartársak kéne kis segítség ..AR156 16V 1.9 JTD M 140HP 2004évj. hol van a folytószelep állás érzékelő és hogy néz ki! Esetleg fotó nagy segítség lenne!
Buksi28-07-2017 23:28:27 // 52981
Nekem is hasonló problémám volt a napokban. Az AC reléje kakált be, nézz rá te is, hátha...
Renny28-07-2017 23:05:53 // 52980
Köszönöm a választ!
Mindenképp megnézzük,aztán majd kiderül változik e a dolog.
Mindenképp megnézzük,aztán majd kiderül változik e a dolog.
Kazes☻28-07-2017 23:05:51 // 52979
Marklar15528-07-2017 22:26:34 // 52978
Jorjie28-07-2017 22:09:27 // 52977
Ugyanaz a motor, mint az enyém. Első körben szűrőcsere, légszűrő és gázolajszűrő. EGR szelepet próbaképpen le lehet falazni, nem fog érte kiabálni. MAP szenzort kipuceválni.
A légtömegmérő csatlakozóját lehúzni, olyankor beáll egy gyári értékre.
Ezeket szépen egyesével megcsinálni, és ha itt a gond, akkor ki fog bukni. Ezek filléres, pár perces dolgok. Ha nem válik be, akkor tankban a szűrőt megnézni, nincs-e eldugulva. Ha még mindig semmi, akkor a rendszerrel van a gond, nagynyomású szivattyú, vagy injektor. Nem egy bonyolult a jtd, vagy levegő nincs vagy üzemanyag.
Map szenzor kiszerelés
EGR falazás
A légtömegmérő csatlakozóját lehúzni, olyankor beáll egy gyári értékre.
Ezeket szépen egyesével megcsinálni, és ha itt a gond, akkor ki fog bukni. Ezek filléres, pár perces dolgok. Ha nem válik be, akkor tankban a szűrőt megnézni, nincs-e eldugulva. Ha még mindig semmi, akkor a rendszerrel van a gond, nagynyomású szivattyú, vagy injektor. Nem egy bonyolult a jtd, vagy levegő nincs vagy üzemanyag.
Map szenzor kiszerelés
EGR falazás
Kazes☻28-07-2017 21:54:28 // 52976
Szerencsére nem Alfa... legalább! Őrület! :D
Piritu - 1.000.00028-07-2017 21:30:05 // 52975
Revitox28-07-2017 21:26:18 // 52974
Üdv!
Kérdés. (159 jtd)
Olaj, és szűrők cseréje volt. Ezt követően kiütötte az oljacsere jelzést azaz nullázta. Otthonról indultan az alföldre és a cheking lámpa fel és szervízmód.
Vissza a szerelőhöz aki kifogástalan munka után is kézséggel segítve kiolvasta a hibát. Részecskeszűrő 105% ban eltömődve. Elindulva nemsokkal nemsokkal utána újból lámpa. Meghajtottam a vasat és nincs szervíz üzem de a lámpa világít. Volt ilyen valakinek? Valami tanács vagy tipp?
Nagyon megköszönném.
Esetleg valaki szegeden aki ki tudná olvasni h mennyit tisztult h egyáltalán tisztult.
Kérdés. (159 jtd)
Olaj, és szűrők cseréje volt. Ezt követően kiütötte az oljacsere jelzést azaz nullázta. Otthonról indultan az alföldre és a cheking lámpa fel és szervízmód.
Vissza a szerelőhöz aki kifogástalan munka után is kézséggel segítve kiolvasta a hibát. Részecskeszűrő 105% ban eltömődve. Elindulva nemsokkal nemsokkal utána újból lámpa. Meghajtottam a vasat és nincs szervíz üzem de a lámpa világít. Volt ilyen valakinek? Valami tanács vagy tipp?
Nagyon megköszönném.
Esetleg valaki szegeden aki ki tudná olvasni h mennyit tisztult h egyáltalán tisztult.
heimzo28-07-2017 18:57:10 // 52973
EGR, MAP szenzor, MAF szenzor.... Ezek talán a leggyakoribbak.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
1069
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?