Sziasztok.
Olyan gondom volna,hogy a hütöviz tagulási tartályban az auto üzemi hőfokánán nyomás keletkezik, és amikor a kupakot letekerem a tartályról levegő bugyok ki a rendszerből...
A hütőviz tiszta..
Forum >> Szerelőműhely
Hermész 8824-09-2013 08:52:33 // 46121
PistaFR23-09-2013 13:28:22 // 46120
Úgy emlékszek (nekem nem volt, itt a fórumban felmerült korábban ilyen probléma) ezzel a rossz akksira próbál figyelmeztetni az autó. Remélem megerősíti valaki :)
morni7623-09-2013 10:11:48 // 46119
Sziasztok,
tegnap szembesültem egy hibával (GT 1,9JTD), érdeklődnék hogy merre menjek tovább: első amit észrevettem, hogy az elektromos ablakok nem reagáltak a gombnyomásra, azután a következő dolgok sem működtek: elektromos tükrök vezérlése, csomagtérajtó (melyet csak elektronikusan lehet nyitni), hőmérséklet visszajelzés a kijelzőn. Tovább indítás után 10-15 mp múlva a műszerfalon a kisebb visszajelző (ezen van az össz. km és a nullázható km állás szerepel) villogott. Levettem az akkusarut és a belső biztosítéktáblát átnéztem, de nem volt kiégve semmi. Miután visszaraktam az akkusarut meggyógyult, de nem tudom minek köszönhetően (megmozgatott biztosítékok vagy a teljes áramtalanítás). Csak egy mellékhatás maradt a sofőr oldali ablak automata le-fel húzása nem működik, próbálkoztam a "tanítással" alsó és felső holtponton tartottam 5-10 mp-ig, de nem tudtam megoldani a problémát.
Egyik kérdésem az, hogy valakinek volt már ilyen problémája? Ha igen mi miatt történt ez és mit kell tenni? Másik kérdésem, hogyan lehet betanítani az ablakot az automata le-fel tekerésre?
A segítségeteket előre is köszönöm.
tegnap szembesültem egy hibával (GT 1,9JTD), érdeklődnék hogy merre menjek tovább: első amit észrevettem, hogy az elektromos ablakok nem reagáltak a gombnyomásra, azután a következő dolgok sem működtek: elektromos tükrök vezérlése, csomagtérajtó (melyet csak elektronikusan lehet nyitni), hőmérséklet visszajelzés a kijelzőn. Tovább indítás után 10-15 mp múlva a műszerfalon a kisebb visszajelző (ezen van az össz. km és a nullázható km állás szerepel) villogott. Levettem az akkusarut és a belső biztosítéktáblát átnéztem, de nem volt kiégve semmi. Miután visszaraktam az akkusarut meggyógyult, de nem tudom minek köszönhetően (megmozgatott biztosítékok vagy a teljes áramtalanítás). Csak egy mellékhatás maradt a sofőr oldali ablak automata le-fel húzása nem működik, próbálkoztam a "tanítással" alsó és felső holtponton tartottam 5-10 mp-ig, de nem tudtam megoldani a problémát.
Egyik kérdésem az, hogy valakinek volt már ilyen problémája? Ha igen mi miatt történt ez és mit kell tenni? Másik kérdésem, hogyan lehet betanítani az ablakot az automata le-fel tekerésre?
A segítségeteket előre is köszönöm.
Buddha21-09-2013 08:34:02 // 46118
Attól, hogy "gyári" még lehetett cserélve. ;-) Volt kinek kibírt 200e-t, de attól még ne legyünk nyugodtak, hogy bírja az! Ezek extrém esetek és csak érdekességek, a statisztika a mérvadó.
80-nál jó azt kicserélni, akkor viszonylag nyugodtak lehetünk! ;-)
80-nál jó azt kicserélni, akkor viszonylag nyugodtak lehetünk! ;-)
Béci Ɨ|ѯ21-09-2013 07:45:53 // 46117
Nekem a 2.0 TS 156-on 85.000-nél eltörött a görgő. A szíj bírta volna még, de az eredmény ugyanaz... Szóval én inkább cserélek. :-)
Ferke21-09-2013 07:42:20 // 46116
Persze, hogy bekavarhat, végül is nem az LMM-en keresztül jön az összes levegő, ami ugye nem jó...
Ferke21-09-2013 07:40:30 // 46115
Akkor azt mondod, mostantól mindenki hagyja 145ezerig, ha szakad, viszed a balhét??:)))
Otto20-09-2013 22:57:39 // 46114
Nemrég vettem egy 156-ot 145ezer km van benne és a szerelő vezérlés cserénél mondta hogy gyári a szíj rajta, Cserélve előtte még tuti nem volt... Szóval bírja az! :)
Kazes☻20-09-2013 21:44:05 // 46113
krezsnyev20-09-2013 19:24:05 // 46112
Valaki tudna segíteni abban hogy nagy fékes 166ra fel lehet e tenni a kis fékesre való acél felnit?
krezsnyev20-09-2013 19:21:26 // 46111
nekem a 2.0tsnél volt ilyen és a következö volt: nagyon alacsony fogyasztás komputer szerint :P meg gyorsulásnál 5000en tartott fordulatról kuplung ráengedés után alapjáratrol kezdett gyorsulni, a vérszegény keverék meg nem égett el a hengerben igy az szépen durrogott a kipufogóban - rezonátor csö csere 1 év után :(
Alfa GT-Csaba20-09-2013 17:11:47 // 46110
sziasztok!Valaki megtudja nekem mondani ,ha az LMM és a turbó közti harmonika cső ki van repedve ,annak van valami érezhető hátránya??Gondolok esetleg bizonyos fordulat fölött hullámzó gyorsulásra!Valaki tapasztalt már ilyet?Mi volt a gond?
dottore20-09-2013 17:05:58 // 46109
Köszi cartárs, ez eddig még nem jutott eszembe, de mindenképp kipróbálom, mert amit leírtál, úgy vagyon: azaz alapjáraton egy 40 éves zsiguli szaga és gyorsulni gyorsul rendesen.!
karika15520-09-2013 11:49:46 // 46108
Üdv,nálam volt már hasonló jelenség,és igen akkor büdös is volt,meg rángatoott de csak alapjáraton,gyorsításnál jó volt,próbálkoztam én is sokmindennel,
de végül az egyik gyújtótrafó volt a hibás,tettem bele bontottat és azóta jó :)
érdemes lenne megnézned őket,hátha
de végül az egyik gyújtótrafó volt a hibás,tettem bele bontottat és azóta jó :)
érdemes lenne megnézned őket,hátha
dottore20-09-2013 07:45:32 // 46107
Köszi a tippet,megnézzük!
sanyi1319-09-2013 21:20:14 // 46106
Köszi a tippet holnap megnézem.
Alfa GT-Csaba19-09-2013 20:57:31 // 46105
Nézd meg az lmm-nél azt a harmonika csövet ,nics e kirepedve,nem e sziv fals levegőt?!Faterénak az volt a baja .
sanyi1319-09-2013 20:46:55 // 46104
Sziasztok!Tegnap este haza mentem az autóval hibátlan volt minden?Ma reggel indítottam volna és dadogott meg valameddig jó az alapjárat utána ha gázt adnék lefullad . Mi lehet a baja valami tipp?
Ferke19-09-2013 19:45:39 // 46103
Én egy kompressziót azért mérnék..
dottore19-09-2013 17:35:45 // 46102
Sziasztok! Egy 1999-es1,6 TS hibájával kapcsolatosan kérnék tanácsot (hátha valaki már tapasztalta és megoldotta). Szóval a vas már nem fiatal, kilométer is van benne jócskán (330 ezer) ám ennek ellenére nem füstöl,nem eszi az olajat és megy is rendesen, ezzel nincs is semmi baj. Ám a következő már nem kóser: amikor eléri az üzemi hőfokot, akkor elkezd ingadozni az alapjárati fordulat. Le nem áll, de rendesen inog, aztán ha rátaposok a gázra, akkor abbahagyja egy darabig. Menet közben is egyenletes sebességnél érzem, hogy bele-belerángat, de gyorsulni torpanás nélkül gyorsul, elmegy simán 7K.ig. Cseréltünk Lambda szondát,légtömegmérőt, alapjárati léptetőmotort,mégis ez van. Mondjuk a fogyasztás sem ideális, bár nem túl durva (vegyesben 9,2-9,5).Ráadásul hidegen indítva szivatóval sincs annyi Co meg HC a kipuffgázban, mint amikor már meleg a motor és csinálja ezt a "műsort" Szóval, ha valaki tapasztalt már ilyet és meg sikerült oldani, szívesen venném a tanácsot. Köszi!
karika15519-09-2013 15:42:57 // 46101
cseréltem egy másik bontott légtömegmérőt és semmi változás,nem is torpan ,nem is megy :)
tényleg érdekes,mert 3000 alatt virgoncabb a vas,bár sztem ott sem az igazi egy 1.8-tól,
de én az enyémhez viszonyítok,ami kicsit azé más
viszonmt,ha nyugdíjas tempó van,elváltod 3e-nél,szinte észre sem venni ,csak előzésnél
tényleg érdekes,mert 3000 alatt virgoncabb a vas,bár sztem ott sem az igazi egy 1.8-tól,
de én az enyémhez viszonyítok,ami kicsit azé más
viszonmt,ha nyugdíjas tempó van,elváltod 3e-nél,szinte észre sem venni ,csak előzésnél
karika15519-09-2013 15:32:43 // 46100
Így van ,addig úgy viselkedik mintha minden ok lenne,nem is torpan,de feljebb sincs torpanás csak nincs benne erő ,mélyül a szívóhang ahogy nyomod a pedált :)
oszt ennyi
oszt ennyi
Imyx19-09-2013 10:54:50 // 46099
Légtömegmérő csinálhat ilyet. Húzzátok le a csatlakozóját, menjetek egy kört, kiderül. Bár torpanást nem írtál.
Liquid19-09-2013 10:37:30 // 46098
3000 alatt rendben van, nem torpan?
karika15519-09-2013 10:06:51 // 46097
Üdv,skacok!
szomszéd haversrácnak lenne 1 problem az autójával,
gondoltam megkérdezlek titeket is hátha,mert a Fiat fórumon nem tudtak néki segíteni...
tehát az autó : Fiat Bravo 1.8 GT,1996-os benyás
3000-től 4000-ig eltelik egy örökkévalóságnyi idő,és onnan sem húz igazán,nincs benne kraft
ki is próbáltam,"megszakértettem":),cseréltem neki gyertyákat,olajjal+szűrőkkel eggyütt mert,hogy nemrég vásárolta az autót,de én ehhez tovább nem tudtam hozzászólni,mert különösebb dolgot nem találtam rajta,az autó amúgy pöcröff indul ,nem füstöl,egyenletes az alapjárat,kicsit eszegeti az olajat,
de : elvitte a helyi függettlen servicébe,ahol állítólag rádugták gépre,ami szerint minden érték jó,viszont szét akarták szedni a vezérlést !
na erre mondtam,hogy hozza el onnan az autót,majd keresünk valakit :)
bocsi,hogy ilyen hosszú voltam
várom szíves hozzászólásokat,tippeket,szervizeket,aki már látott ilyet,vagy beszélt már olyannal aki hallott valakitől ilyesmit :)
köszi
szomszéd haversrácnak lenne 1 problem az autójával,
gondoltam megkérdezlek titeket is hátha,mert a Fiat fórumon nem tudtak néki segíteni...
tehát az autó : Fiat Bravo 1.8 GT,1996-os benyás
3000-től 4000-ig eltelik egy örökkévalóságnyi idő,és onnan sem húz igazán,nincs benne kraft
ki is próbáltam,"megszakértettem":),cseréltem neki gyertyákat,olajjal+szűrőkkel eggyütt mert,hogy nemrég vásárolta az autót,de én ehhez tovább nem tudtam hozzászólni,mert különösebb dolgot nem találtam rajta,az autó amúgy pöcröff indul ,nem füstöl,egyenletes az alapjárat,kicsit eszegeti az olajat,
de : elvitte a helyi függettlen servicébe,ahol állítólag rádugták gépre,ami szerint minden érték jó,viszont szét akarták szedni a vezérlést !
na erre mondtam,hogy hozza el onnan az autót,majd keresünk valakit :)
bocsi,hogy ilyen hosszú voltam
várom szíves hozzászólásokat,tippeket,szervizeket,aki már látott ilyet,vagy beszélt már olyannal aki hallott valakitől ilyesmit :)
köszi
GTPeti18-09-2013 21:24:19 // 46096
Az szerintem az indexrelé. Azért van oda téve, hogy halld a kattogását. (No meg az index kar is "kéznél van" neki. :)
szasza(SW)18-09-2013 21:23:02 // 46095
gizmo14518-09-2013 20:15:51 // 46094
Sziasztok!
Az a nagy dilemma előtt vagyok, hogy a 145-ös 1,4TS alfámban a motor beadta a kulcsot. Motorcsere javítás? (1,4TS1,6TS)
A 4. henger vagy gyűrűtörött, vagy beszakadt a dugó teteje, vagy a szelepek törtek el.
Előzmény:
- leszaladtak a fogak a vezérműszíjról
Hengerfej javítva, új vezérlést kapott, vízpumpával együtt
- rá 30km-re az olajszívattyú beadta a kulcsot
A motor megsínylette az olajnyomás hiányát, kapott új gyári szívattyút, új főtenygelyhajtókar csapágyakat. De eszi az olajat 1000km/1l
- megállt a 4. henger kompresszió 0.
Azon gondolkodom ,hogy érdemes-e még javítani?
vagy motorcsere úgy ahogy van?
Motorcserében pedig az lenne a kérdésem ,hogy 1,6TS motor+váltó+féltengyelyek cserélhetők-e az 1,4TS-emben?
Egy donor autóban gondolkodom, csak nem tudom ,hogy pontosan miket kell cserélni vagy átszerelni.
Azért teszem itt fel a kérdést ,hogy valaki találkozott-e már ilyennel?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv:
Sanyi
Az a nagy dilemma előtt vagyok, hogy a 145-ös 1,4TS alfámban a motor beadta a kulcsot. Motorcsere javítás? (1,4TS1,6TS)
A 4. henger vagy gyűrűtörött, vagy beszakadt a dugó teteje, vagy a szelepek törtek el.
Előzmény:
- leszaladtak a fogak a vezérműszíjról
Hengerfej javítva, új vezérlést kapott, vízpumpával együtt
- rá 30km-re az olajszívattyú beadta a kulcsot
A motor megsínylette az olajnyomás hiányát, kapott új gyári szívattyút, új főtenygelyhajtókar csapágyakat. De eszi az olajat 1000km/1l
- megállt a 4. henger kompresszió 0.
Azon gondolkodom ,hogy érdemes-e még javítani?
vagy motorcsere úgy ahogy van?
Motorcserében pedig az lenne a kérdésem ,hogy 1,6TS motor+váltó+féltengyelyek cserélhetők-e az 1,4TS-emben?
Egy donor autóban gondolkodom, csak nem tudom ,hogy pontosan miket kell cserélni vagy átszerelni.
Azért teszem itt fel a kérdést ,hogy valaki találkozott-e már ilyennel?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv:
Sanyi
Szabeee18-09-2013 19:21:01 // 46093
Lehet valami baja az üzemanyag-szivattyúnak, ha a gyáritól kicsit vastagabb cső van berakva úgy 70 cm hosszban?
Benz17-09-2013 21:23:20 // 46092
Köszönömmm :):)
Piritu - 1.000.00017-09-2013 21:02:00 // 46091
Klatty a fenti "Linkek" feliratra.
Ott a fontos Alfás oldalak között "Alfa manualok" Docky_SD linkjére kattintva a megnyíló oldal alján ott a CAD rajz.
Ott a fontos Alfás oldalak között "Alfa manualok" Docky_SD linkjére kattintva a megnyíló oldal alján ott a CAD rajz.
Benz17-09-2013 20:53:45 // 46090
Üdv !
Segítségeteket szeretném kérni. Nincsen valakinek twin spark motohoz való vezérlés rögzítő szerszáma? vagy egy rajza ami alapján lehet csináltatni? Módosítót szeretnék cserélni egy szerelő haverral csak ez a szerszám hiányzik. Köszönöm.
Segítségeteket szeretném kérni. Nincsen valakinek twin spark motohoz való vezérlés rögzítő szerszáma? vagy egy rajza ami alapján lehet csináltatni? Módosítót szeretnék cserélni egy szerelő haverral csak ez a szerszám hiányzik. Köszönöm.
DieselManiaco(NagyVad)13-09-2013 14:55:48 // 46089
fiúk fiúk:D hamarkásak vagytok:D és 80 ezrenként kötelező cserélni,ki az aki 100 ezret menne egy vezérléssel?:D
Ferke13-09-2013 13:00:24 // 46088
Hűha, én elnézést kérek, benéztem a td-jtd-t:)
Liquid13-09-2013 11:58:10 // 46087
áá hogy TD, elnézést kivánok :)
Buddha13-09-2013 11:26:37 // 46086
...de ki beszélt itt JTD-ről? :-)
WarbiRunner (Gyuri)13-09-2013 09:51:20 // 46085
Ez a jtd-re igaz...
VKG231!!! (156+75)13-09-2013 09:23:52 // 46084
jtd? hol?
Liquid13-09-2013 08:04:07 // 46083
a vezérműszíj hajtja, pont ez az egyik okozója a szíjszakadásoknak, szóval kötelező cserélni
Ferke13-09-2013 07:03:00 // 46082
Micsodaaa???:) Már hogyne a vezérlés hajtaná a vízpumpát a jtd-n?!
Ferke13-09-2013 07:01:47 // 46081
Felejtsd el, cseréld le 80-nál, ezen ne spórolj, mert sokba fog kerülni.
Vittorio13-09-2013 06:46:29 // 46080
Sziasztok! Nincs véletlenül valakinek Alfa szervízes ismerőse. Alvázszám szerinti riasztó kapcsolási rajzra lenne szükségem. Előre köszönöm. (ha megoldható, aki tud segíteni az oldalamra jelezze)
Béci Ɨ|ѯ13-09-2013 03:43:06 // 46079
Nem szoktak kibírni 120 ezret. A biztonság kedvéért jobb azt kicserélni 80 után.
Gergely12-09-2013 22:04:03 // 46078
Na én is megtaláltam a hivatalos karbantartási leírásban (innen az oldalról töltöttem le) és 120 ezrenként kell cserélni. 80 ezernél csak állapotellenőrzés van :)
DieselManiaco(NagyVad)12-09-2013 21:39:34 // 46077
autodata
Gergely12-09-2013 21:07:47 // 46076
Nem arról van szó, hogy nem hiszek neked, csak gondoltam nem árt, ha többen is megerősítik az infót.
Milyen datában nézted meg egyébként?
Milyen datában nézted meg egyébként?
atis_166jtd12-09-2013 20:23:52 // 46075
Ha eddig jó volt akkor nézd meg hogy működnek e az után állítók vagy kopottak a pofák. A bovdent a legutolsó esetben feszítsd meg.
DieselManiaco(NagyVad)12-09-2013 20:21:31 // 46074
a vízpumpát nem kötelező a vezérléssel együtt cserélni mert nem a vezérműszíj hajtja,szóval lehet cserélni vele együtt de lehet meghibásodás esetén is.remélem tudtam segíteni.
DieselManiaco(NagyVad)12-09-2013 20:20:03 // 46073
ha eddig nem hittél nekem most megnéztem neked datában,80 ezer kilométer illetve 48 hónap.
Gergely12-09-2013 20:01:07 // 46072
Sziasztok!
Meg tudja-e valaki mondani tutira, hogy milyen időközönként kell cserélni a vezérműszíjat és vízpumpát az 1.9 TD 8V motoron?
Előre is köszi!
Meg tudja-e valaki mondani tutira, hogy milyen időközönként kell cserélni a vezérműszíjat és vízpumpát az 1.9 TD 8V motoron?
Előre is köszi!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
541
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?