SD08-04-2025 08:51:43 //
38898
szarafék, ezt nézzétek, má biztos vót:D

Shadin08-04-2025 08:50:38 //
38897
Kiváncsi leszek a tiedre :-)
Egyébként ezek a cikkszámok: 77367677; 77361118
Mind koczka. Akkor talán az EBC nem, már ha ez van a képen.
AlfaWorkShop
Shadin08-04-2025 08:46:18 //
38896
Kicsit bonyolultabb, a korábban linkelt BACCAble projekt, egyik okossága.
SD08-04-2025 08:42:18 //
38895
ez inkább igénytelen megoldásnak tűnik, akkor a gyári ilyen?
itt azt hazudja
nem mind ilyen..
itt meg az
EBC
akkor adhatom el a gyári tárcsát meg betétet?:P
SD08-04-2025 08:36:31 //
38894
mikor lehet így kikapcsolni a kipörgésgátlót?:)
gondolom egy bitet kéne átállítani, csak melyiket?:D
quash07-04-2025 22:29:06 //
38893
~35-40p szokott kb lenni, ennek megfelelő távolság ... :)
quash07-04-2025 22:28:11 //
38892
Frissítést csak járó motorral engedi ...
Mondjuk azt még nem próbáltam, mi van ha közben leállítom.
Liquid07-04-2025 21:51:59 //
38891
Azt tudja valaki hogy lehet "Külső" táplálásra váltani?
Mert a gyújtást leveszi X idő után automatikusan. Pl. ózonozásnál nem lenne rossz. Vagy firssítésnél.
Shadin07-04-2025 21:42:52 //
38890
Offossal vagy 50 percig autóztam...
Most töltöm le a térkép frissítést. Az megvan hogy FAT32-re kell formázni a sticket meg hogy a letöltött zip-et kicsomagolva kell rátenni.
Utána csak rádugom és megy magától, de kb mennyi ideig?
Milyen messze kell mennem hogy felkerüljön? Nem akarom alapjáratom ketyegtetni fél-egy órán át.
Shadin07-04-2025 19:41:22 //
38888
Trehány munka, OCD-sek lapozzanak tovább :-(
Shadin07-04-2025 19:40:35 //
38887
Shadin07-04-2025 19:21:25 //
38886
Ez a féltégla fékbetét egy rossz vicc :-(
A külső íven a betét két sarka fekszik ki a tárcsa pereme felé, míg a belső íven meg a betét alsó széle közepe. Elnézést a skiccért, csak egy draft szemléltető:

Oké hogy majd bekopik, de akkor is csak a középső sávon "fog" teljes mértékben a betét, míg a külső gyűrűkön nem annyira :-(
Ráadásul le merném fogadni, hogy a 305-ös betétek felülete legalább ekkora, ha nem nagyobb.
Ja a zsír..Mannol ha jól rémlik. Adták a bótba, réz tartalmú hőálló szilikonzsír. De van kifejezetten fékcsúszka zsír is (pl. ATE).
Szerintem igen. Imbuszkulcs kell hozzá, és hátulról kitekered őket. A konzolt nem kell levenni.
SD07-04-2025 05:21:50 //
38882
A csuszkákat ki lehet venni a fék komplett szétszerelése nélkúl?
Tehát fék kórmegbontása, betétek kiszedése nélkül?
Milyen zsírt használtál az újrakenéshez?
Shadin06-04-2025 20:07:41 //
38881
Akkor holnap kocsikázni fogok 🤣
Nekem bekopott szépen. A fékező felület is bevonatolva volt, elsőre elég rondán nézett ki. Aztán szépen kifényesedett.
Shadin06-04-2025 14:55:23 //
38879
Az első pici próbafékezések után a tárcsa közepén látszott csak súrlódás, majd később kopott egyre szélesebben arányos mértékben. Szétszedtem, minden rendben, nem fordul be, nem feszül sehol, egyszerűen mintha domború lenne a betét felülete. Amennyiben így van, be kell kopnia rendesen a betét egész felületén. Gondolom neked is bekopott azóta rendesen.
Most jártam erre, igen, neked is félre kopott. Nálam mintha bebillent volna, úgy kopott. A saját nem feltétlen helyes magyarázatom az volt, hogy a megszorult tüske ami nem engedte középre visszaállni a nyerget, az az eredendő ok. Nem fékezés közben kopott félre, hanem normál menet közben ért hozzá a tárcsához, és darálta be előbb a belső oldalt. Onnantól pedig fékezéskor a külsőt is abban a szögben koptatta.
Shadin06-04-2025 09:25:18 //
38877
Shadin06-04-2025 09:24:53 //
38876
Köszi! Még a Scudetto-n, a felnikupakokon, a kipuf. végeken és talán még a tükörházakon tervezek sötétíteni.
Shadin06-04-2025 09:22:00 //
38875
Ez a súlycsökkentés jegyében történik ;-)
SD06-04-2025 08:52:50 //
38874
Eskü jól néz ki látom van egy vízió amit követsz a géppel és összeáll :)
Akkor ezért ilyen drága az Alfa, a sok feleslegesen kifúrt lyuk miatt :-)
Shadin05-04-2025 22:19:20 //
38872
Az enyémen pogácsa is van, az valóban két osztókörhöz van. A féktárcsán meg minden második csak a kalapos rögzítőcsavarhoz van.
Hátul is :-O

Bakker, tényleg :-O

Mi ez a qva sok lyuk a féktárcsa közepén? Több osztókörhöz is jó? :-O
A TS-nél is csak km van megadva a gyertyára, nem is kevés. Van benne tartalék rendesen. Volt itt Cartárs aki 150e felett cserélt a TS-ben...
Shadin05-04-2025 20:28:22 //
38867
Shadin05-04-2025 20:27:09 //
38866
Shadin05-04-2025 17:36:02 //
38865
Miért nincs a betét ívasítve mint a kisféken?
Shadin05-04-2025 17:05:28 //
38864
A szíjat eszi a környezete is, míg a gyertyát nem.
Shadin05-04-2025 17:03:59 //
38863
Ránézel kérlek a bigbrake albumom végére?
Elkészültem a cserével és hát mitha rémlene, hogy neked is hasonló észrevételed volt a betéttwel és annak bekopásával... :-(
Ez ugyanolyan mint nekem volt. Ennél csak rosszabb lesz, és rommá ég a tárcsa. Gondolom a hátsó ilyen...
Vedd ki a csúszkákat, takarítsd meg, zsírozd újra valóban hőálló zsírral, rakd össze, és hátha megúszod, hogy még idén tárcsa+betét csere legyen a vége.
Azt tudjátok, hogy a gyertya cserére miért írja azt a kézikönyv, hogy az eltelt idő nem számít, csak a kilométer futás? Szíjaknál még az idő és km-t is csökkenteni kell, pl. városi használat miatt. Gyertyánál miért nem számít, ha városozás van? Ugyanannyi km alatt az is sokkal többet dolgozik.
SD05-04-2025 12:02:09 //
38860
Megvan a fék check, én úgy látom van még rajta betét belül is.
A tárcsa az kriminális hogy tud így kopni egy körkörösen forgó alkatrész?
Na szóval az évben még van fékem az tuti:D
És fent a vadállat nyári:)))

Shadin05-04-2025 09:06:37 //
38859
Naon szép :-)
SD04-04-2025 17:42:43 //
38858
Miért látok meg ilyeneket a neten???
Mert keresgetem? :D
Meginahangya :D
2023-as áááá
A Q alap féknyereg színe az eloxált alumínium, ami egy nagyon sötét kékes-szürke. Piros felirattal. A festék értelemszerűen nem tud lejönni róla, de ha kavicsot kap, és lepattan a felszíne, alatta ugyanolyan színű (gondolom egy bizonyos mélységig tart az eloxált réteg). Ha nem színeset akartam, biztos hogy azzal kértem volna. Minek felárat fizetni a feketéért, ha alapáron ugyanazt, de sztem inkább jobbat kapsz.
Persze, ez csak a Q-nál volt opció, a többinél fényezetlen fémszínű az alap.
B3WiN03-04-2025 21:11:44 //
38856
Igaz! 😭🤣😅
SD03-04-2025 19:45:54 //
38855
Na milyen lukat vettem:D ennek a fitymája lesz karbonozva, csak azért kellett:D
Egyéb iránt a piros fék, fizetős extra:)
Ha újrafestené valaki az natur ezüst színűt javaslom azon szerintem nincs is festék, a feliratok alapján.
Tudja-e valaki hogy a stelvio és giulia fék csereszabatos-e?
Illetve a QV fékhez más főfékheger tartozik-e vagy csak proxy?
leopop303-04-2025 14:01:51 //
38854
Az még jobb ha átadáskor derül ki, hogy nem indul az autó egyből orvosolni is tudják :DDD
Shadin03-04-2025 12:26:42 //
38853
Bocsi, az eLearn_v2-t töltsétek :-(
A szerelési leírásoknál a fő tevékenységig vezető lépések nem mennek...

Mind fent van, de a linkek, beágyazások nem jók, ettől még használható.
Továbbá nem mennek a beágyazott képek frémen felüli nagyítása, de új ablakban megnyitva rendesen nagyítható, szóval kompromisszumokkal ugyan, de rengeteg infó nyerhető belőle.
Shadin03-04-2025 12:21:46 //
38852
Pont ui. gondolom, a zöldhöz pl. jó a sárga, meg a piros is, de a fekete sem kukás rajta.
Az én szürkémhez, ahol MINDEN szürke kb., pont jó a fekete nyereg.
Ezzel a felnivel látszik belőle valami, de mivel téli és általában koszos, nem igazán mutat:
Ez is szürke és annyira nem is lényeg mi van mögötte:
Pont tökmindegy, hogy ez mögött fekete, piros vagy sárga van,
így az olcsó jó állapotú fekete mindent visz.
B3WiN03-04-2025 12:16:28 //
38851
Neki mindig 😅😅😅
leopop303-04-2025 12:08:07 //
38850
Értelek nyugi csak magas labda volt 😅
leopop303-04-2025 12:06:11 //
38849
Ez baszott jó videó pedig utálom a német autókat :DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.