SD20-01-2023 18:31:34 //
28728

Giulia hazafele meglátta hogy havazik, hogy ő még ilyet nem látott ez nem normális ország, akkor ő nem vezet:D
De elmondtam neki ez csak eső 1 fok van csak úgy néz ki :D
Egy 2018-as kéziváltós dízelt próbáltam, ami hasonló feeling volt. Sprőd volt a fara nagyon, nekem szokatlan volt.
Még kigondolom, QV jelvény már van a szekrényben, az sem került fel rá.. mármint a Giuliettára. Lehet egy Sportiva jelvény is megfér a szekrényben XD
A Giulián meg van felirat, rá van írva, hogy Super :-) És mivel tényleg szuper, jó ís az úgy.
G-MANN🍀20-01-2023 16:21:27 //
28725
G-MANN🍀20-01-2023 16:17:54 //
28724
Halesz sötét Super felirata viszont vagány és típus azonos sztm 😊
szelod920-01-2023 16:17:46 //
28723
18-as Turbina volt rajta, két széles, téli Pirelli Sottozerokkal. Guminyomást nem néztem, keménynek tűnt az úthibákon egyébként.
G-MANN🍀20-01-2023 16:16:48 //
28722
Giuliettán álom😉
G-MANN🍀20-01-2023 16:15:08 //
28721
Gumi típusa és guminyomás sokat számít.
szelod920-01-2023 16:05:02 //
28720
Sziasztok!
Giulia keresztbordákon hogy viselkedik nálatok? (18-as kerék)
Elmentem megnézni és kipróbálni egyet, de minden keresztborda után bizonytalannak éreztem az autót, amit eddig még másban nem. Ez ilyen vagy valami gond lehet?
SD20-01-2023 15:52:36 //
28719
lopjad:)))
SD20-01-2023 15:52:27 //
28718
igen mert nem tudom van-e különbség, a távirányítós kulcsot ha kit tudta nyitni, akkor gondolom el is tudná indítani.. de a nyikorgó kapu is egy passzív riasztó:D
Sose zárom be a garázsban, igaz a garázskapunyitó annyira nyikorog hogy nem lehet észrevétlenül kinyitni :-DD
SD20-01-2023 14:20:06 //
28715
nem leszavaztam gyűjti a koszt:D
és nem vágta ki automatán a photoshop, hogy rárakjam a 3d modellre,
annyit meg ki fog küzdeni vele:D
SD20-01-2023 14:03:15 //
28714

megremegett az egérkattintó ujjam:D
de ez is Giulietta alkatrész nem? :D
De lóherés!! és még sem kamu QV
Na a nem létező Velőce feliratom helyett?:))
Vagy gagyi?:)
SD20-01-2023 13:45:34 //
28713
Még jó hogy a tükröt behajtottam kifele:D
SD20-01-2023 13:45:06 //
28712
Tudod akkor megy tönkre:D Aztán Giorgio, te az összes Amore-s magyarpiacos autóban elszállt a kocka:D
Megnézem, de ma reggel annyira kóma voltam hogy nem néztem.
Zselé20-01-2023 13:43:02 //
28711
Nem tudom, de ha nem nyomom be erősen nem csinálja... egyelőre nem nagyon mozgat a kérdés, és reprodukálni is nehéz lesz - mivel ha odamegyek a szervízbe, már megtettem pár km-et és nem fogja csinálni.. :D
Ha van kedve valakinek, kipróbálhatná :P Tehát hosszabb állás után beül, gyújtást ad, majd rálép erősen a fékre, és 1-2 másodpercig nyomja. Hall-e valamit? :)
SD20-01-2023 13:34:27 //
28710
Amellett hogy lehet ez garanciális ügy, lehet esetleg akku is?
Hogy nincs elég delej az egységnek míg nem indítasz?
Vagy a kocka is ázik valahonnan?:D
Zselé20-01-2023 12:53:48 //
28709
Csak gyujtáson, csak az első elindulásnál, és ha már beindítottad, onnantól nem.
Kazes☻20-01-2023 11:17:05 //
28708
Miért, miért... nézd meg a rendszámát... hát azért! 😉😅
SD20-01-2023 11:16:55 //
28707
hohó ezzel meg tudok spórolni egy tükör becsukást a garázsban:D minek is zárom ugye be:D ha már valaki el tudja indítani akkor ki is tudná nyitni:D
de ez érdekes jó:)
Hardy20-01-2023 11:12:44 //
28706
Autót leállítod. Kinyitod az ajtót megnyomod rajta belül a bezáró gombot. Becsukod. Autó zárva tükör nyitva. Kérdés ilyenkor ugyanúgy zárja e le.
SD20-01-2023 10:38:21 //
28705

az etalon:)

a wanabee:D

de miért??? :D
Valami kis kapcsoló elektronika kell oda, vagy minimum egy SSR ha valaki nagyon kapcsolgatni akarja. Már a 146 TD-nél is így oldottam meg a fedélzeti kamera, BT transzmitter, és telefon kombó tápját, lereléztem egy SSR-rel. Az sose lesz kontaktos :-)
Húúúú ha ennyire meg akarod fejteni az autót, úgy jársz mint és a 159-cel. Nagyon ismerni fogod, és nem bízol majd benne sosem igazán XD
SD20-01-2023 09:57:13 //
28702
atyaég de hülye vagyok pont mint 25 évesen a 155-el:D:D:D
SD20-01-2023 09:56:12 //
28701
az ilyen öreg bácsikkal van a baj akik megveszik a jó alfát, aztán áthekkelik mert majd ők jobban tudják, a kis fiatal meg mikor megveszi a kidöglött öreg autóját nem érti mi az a sok tákolás:D
SD20-01-2023 09:52:11 //
28700
igen azt már a 155-ben is megszívtam:D:D:D évekig kerestem miért nem indít néha az autó:D:D:D már az önindító is fel volt újítva mikor megtaláltam egy összesodort kábelt:)))
Nekem az a pajzs még azért nem tetszik mert minden antennát a körülötte lévő fém alkatrész elhangol... szóval még az is okozhat problémát.. amúgy..
SD20-01-2023 09:50:02 //
28699
És menet közben is vagy csak gyújtáson?
Na én közben végig gondoltam az enyém amit pedál beesésnek éreztem az az hogy én épp csak rá szoktam tenni a lábam a pedálra indításkor hisz úgy is fogja a kézi rögzító -fék :D szóval biztos van az egységben egy önellenörzés ami valamilyen határon belül alap állapotnak veszi a pedál állapotot, ugye számítógépet vezetünk már nem autót:D
Informatikusok előnyben:D
Szóval van a szervo féket szimuláló állapot és azt érzem mert azt már gyújtásra ráadja, hagyományos autóknál ugye csak mikor forog a motor akkor jön meg a szervo hatás.
Viszont ha nem nyomom eléggé a féket nem indítózik, és olyankor csak azt érzem hogy megjön a szervó szimuláció:D És aztán rálépek mégegyszer és akkor indít:P
Are you a robot?:D No I am a human:D:D:D But speak robotish verigúd :D
Szóal de hogy arról is beszéljek amit mondasz olyan hang nekem egyáltalán nem volt, bár nem is tapodtam erősebben a pedált csak menet közben.
Zselé20-01-2023 08:56:38 //
28698
Esélyes, hogy ez van a dologban: a reggeli első indulásnál, vagy 1-2 óra állás után ERŐS pedálnyomásra figyelhető meg a jelenség. Ma reggel például elindultam, majd 10 p múlva leállítottam és kb. 5 perc múlva mentem tovább. Nem csinálta, akárhogy nyomkodtam..
volt a kezemben az a radar, az antenna eléggé egybe van gyógyítva a mögötte lévő dolgokkal. de amúgy ha az antenna helyére lezárást raksz, akkor nyígni fog a rendszer, hogy takarítsd meg, mert az FCW meg az adaptív tempomat nem működik.
a "dummy szenzor" azért nem egyszerű, mert az antenna elektronikája szeretne kommunikálni az intelligencia többi részével (a kamerával együtt dolgoznak) és ha nem válaszol / küld adatokat, megintcsak nyivákolás lesz a vége.
emlegette valaki itt a "tegyünk kapcsolót a testvezetékbe" c. megoldást - ezzel csak évek múlva lesz baj, mikor kontaktos lesz a kapcsoló, vagy megemelkedik az átmeneti ellenállása, aztán megint hülyét kap az autó.
már a 159 is eléggé bonyolult volt elektronikailag, de a Giulia egy következő generáció, amit nem lehet olyan egyszerűen átverni mint egy Ladát vagy Trabantot.
Zselé19-01-2023 22:40:32 //
28696
Biztos mert a lábammal játszok vele, és arra jelenik meg ill. Szűnik meg
Zselé19-01-2023 22:25:39 //
28695
Na majd olajcserénél megkérdezzük. Csak akkor van ha erősen nyomom, és csakis indítás előtt
G-MANN🍀19-01-2023 21:54:46 //
28694
Nekem az előzőn volt ilyen fura hang, garanciában cserélték a "fék kockát", tűzfalnál a motortérben. Utána öbbet nem volt ilyen hang.
Mármint egy "népautó"-ra. Na de egy Alfára... ;)
Még nem tűnt fel, de simán el tudom képzelni hogy olyankor tölti fel a fékrendszert nyomással.
Nem hagyományos fékünk van, a pedál csak a jelet adja a rendszernek hogy mennyire fékezzen.
SD19-01-2023 20:45:49 //
28690
Nekem néhányszor azt csinálta hogy nem indított hanem
Leeresztette a féket, és csak gyújtást adott.. utána hogy eleresztettem akkor indított.
Kattogtatni szokta magát, mikor elalszik.
A villanyhang biztos a féktől jön nem inkább benyapumpa?
Vagy valamelyik állító motor?
Zselé19-01-2023 20:24:07 //
28689
Ja és ha finoman nyomom akkor se csinálja, csak ha rendesen rálépek, mintha fékeznék
Zselé19-01-2023 20:20:01 //
28688
Ha beültök, gyújtást adtok és nem indítóztok - de benyomjátok a féket: nektek is ad ilyen hülye villany hangot? Járó motornál nem csinálja, és leállítás után sem…
TtK19-01-2023 19:25:50 //
28687
Dummy szenzornak jó a valódi, csak az antenna helyére kell egy illesztett lezárás. Szívás, ha nincs csatlakozója az antennának, hanem valahogy örökre össze van gyógyítva a szenzor többi elemével. Akkor kell egy bontott alkatrész és némi forrasztgatás.
carver19-01-2023 18:52:42 //
28686
Áhh, nekem megfelelne egy rosso Giulietta Sprint Zagato '60-ból, egy kis Alfaholics ez-az cuccokkal felturbózva. :-)
SD19-01-2023 16:10:34 //
28683
a futóműben is több a kábel mint a lengőkar hát az milyen már:D
persz most kvva jó így, de csak mondom majd szépen az évek során:))))
SD19-01-2023 16:09:21 //
28682
Vitzen kívül pont azon gondolkoztam hogy az olasz tuti úgy tervezte meg az MA egységet is hogy ha csak lefalaznánk a selenoidokat vagy valami fix átfolyást kapna akkor is ketyegne a motor ha fizikailag rendben az egység:D
a 155-ön pl úgy jártam 10 évig hogy le volt húzva a szonda.. . a computer szépen középértéken elketyegett:) szart rá:D
jó ma már más a téma de tuti itt is le lehet nyesni majd pár felesleges cuccot ami érdemben nem csökkenti a használati értékét....
dupla karbit rá azt jólvan:D
vegyél akkor valami magneto gyújtásos ősállatot az 1930-as évekből :D
Nyomatékot adni alacsony fordulaton a jobb gyorsuláshoz?
*Ijjjjj, széntésgtörés, hátravinni, agyonlőni*
xDDD
Oké, kibővítem, fűteni.. az még oké :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.