Nézd, te aki jól ismered az Alfát, a történelmét, a kapcsolódásait más olasz autókhoz, TE te ritkaság vagy. Nem tartozol az átlag vevő körébe. Autót eladni pedig a tömegeknek éri meg, nem azoknak akik kilógnak közüllük.
Az FCA-nál eddig is fiatok között árulták az Alfákat, bármilyen hülyén is nézett ki. Ha kimentél az USÁba, ott még hozzá jöttek a chrysler termékek is. Most beraktak pár Citroent is, ugyan kit zavar ez? A cég eladni akarja az autóit, minél több féle közül választhat az end user ugyanazon a helyen, neki annál jobb. Ettől még nem állítottak szerintem a kereskedésben, hogy Giulia helyett vegyél citroen c5-öt mert az olcsóbb és jobban megéri.
Én mikor autót kerestem a Julis mellé akkor 20 helyre bementem, most így 19 is elég lett volna. És ha belegondolsz, kb 5 év múlva már minden márkát online fogsz megvenni, a neten, kattintva.
Persze itt vitatkozhatunk azon, hogy a történelem így, meg az érzés úgy, nameg az olasz sosem lesz francia, de lássuk be, hogy már az.
És ha megnézed hány Alfa kereskedés van és hány citroen, akkor azt is láthatod, hogy hány db citroen szalonban lehetne eztán Alfákat is látni. És akkor szerintem ez épp hogy nem gáz, hanem jó dolog.
Szerintem.
Forum >> Giulia
tdemeter27-05-2022 14:22:10 // 25714
Giuntini27-05-2022 14:08:55 // 25713
Sajnos mindenhol ez van. Budaörsön is, hátul az Alfák, előttük a Fiatok, másik oldalt meg a Citroenek. Húgom most vett egy C3-ast , igaz Veszprémben egy kis Citroen szalonban, de valóban közlekedő edény. Rábíztam a döntést, nem szóltam bele, de annyira olcsó anyagokból építkezik. Minden benne van, a kütyüket értve, de emiatt silányosodik el minden. A kis 110 lovas három hengeres motor jó, keveset fogyaszt. Három hengereshez viszonyítva, halk, és jól megy. De összehasonlítva a MiTo-mmal nagyon nem egy liga, mégha az enyém igazából alapkivitel. A Citroenben a láthatatlan dolgokhoz hozzányúlsz, érzed a sorjázatlan műanyagot, az olcsóságot. A másik borzalmasan szélérzékeny. Ami pozitívum a motor ereje és halk hangja, fogyasztása, meg a belső tér tágassága. Én igazából 10 km-t vezettem, nincs bennem nagy vágy hogy vezessem. A MiTo-ba öröm beülni. Ez meg közlekedő edény. Mégis ha megszólítanék ismeretleneket a 80% a közlekedő edényt választaná. Ilyen a világ!
Tommi27-05-2022 13:57:06 // 25712
"Ha valamit a legenda ad el, azon nincs helye a költségcsökkentésnek"
De... sajnos ma kb csak annak van helye... Múltkor egyébként nekem is hasonló érzéseim voltak, amikor Budaörsön voltam a szervízben, de nyilván nem igazán életszerű, hogy százmilliós összegekért szalonokat építsenek meg/át csak azért, mert hülyén néznek ki egymás mellett egy térben...
De... sajnos ma kb csak annak van helye... Múltkor egyébként nekem is hasonló érzéseim voltak, amikor Budaörsön voltam a szervízben, de nyilván nem igazán életszerű, hogy százmilliós összegekért szalonokat építsenek meg/át csak azért, mert hülyén néznek ki egymás mellett egy térben...
Zselé27-05-2022 13:04:52 // 25711
Egy mai élményem...
Belibbentem az egyik márkakereskedésbe, hogy elvégezzük a 15 ezres szervizt. Ó bizony, négy hónap és egyetlen nap kellett hozzá, hogy ennyi beleszaladjon (na jó, 14.198 km-el adtam le).
Nincs is ebben semmi különös sztori, viszont már az új Stellantis éra bemutatkozott. A szalonban a Giuliák és Stelviok, mint szobrok meredeznek - a Citroen egyterűkre. Az új policy: összevont kereskedések. Ebből nem tudom mi lesz, de szerintem siker aligha...
Karórát lehet kapni 25 ezerért és 25 millió forintért is. A 25 ezresnél megkérdezed, nem-e szar, a 25 milliósnál örülsz, ha megkapod egy év várólista után - és egyáltalán nem garantált a műszaki felsőbbrendűség. Viszont a legenda, az igen. A BRAND.
Ez a legenda az, amit szerintem az Alfa Romeo név jelent. Nem érdekel, ha van gyorsabb, van tágasabb, vagy ne adj Isten megbízhatóbb: én is a részese akarok lenni. Ehhez - és az árcédulához - tartozik egy körítés, egy életérzés.
Na, ez lett tökéletesen agyonvágva azzal, hogy a szalonban teljesen stílusidegen közlekedő edények parkolnak. Senkit nem akarok bántani, nem is gondolok semmi rosszat annak a vásárlóközönségéről, nem autó és az autózáshoz való hozzáállás alapján ítélkezek. De más emberek, nem Alfások. Úgy áll a Giulia Q a PSA egyenlemezre sajtolt buborék egyterű mögött, mintha egy lenne a sok közül... menjek, nézzem meg? Közbe kiabáljam túl a hátsó kisasztalra alkudozó, 7 üléses CSOK papíroktól idegroncs apukát?? Meg nekem rohannak a kisgyerekek, akiket behoztak gyerekülés próbára? Így kell árulni az Alfa csúcsmodelljét karbon fékekkel, 30 misiért?
A parkolóban már csak nevettem - és aggódtam. Ahogy a Giuliák és Stelviok között több-kevesebb sikerrel, és korlátozott vezetői képességekkel megáldott új Berlingósok rutinoztak, lefulladtak, teszt vezettek..
10 éve vagyok a B2B értékesítésben, építettem már a maga területén sikeres brandet a semmiből és láttam nagy pofára eséseket is. Nem én vagyok a legokosabb, de azt ki merem mondani: ezt nem így kell csinálni!
Ha valamit a legenda ad el, azon nincs helye a költségcsökkentésnek! Persze, tudom milyen jó a műszaki tartalom - de az milyen szürreális, hogy bemegy Alfát venni és rákíván a DS-re? Mert hát ott áll, nincs megkülönböztetve, lehet, hogy jobban felszerelt és még OLCSÓ IS?!
Fura ez a világ, én UFO vagyok...
Belibbentem az egyik márkakereskedésbe, hogy elvégezzük a 15 ezres szervizt. Ó bizony, négy hónap és egyetlen nap kellett hozzá, hogy ennyi beleszaladjon (na jó, 14.198 km-el adtam le).
Nincs is ebben semmi különös sztori, viszont már az új Stellantis éra bemutatkozott. A szalonban a Giuliák és Stelviok, mint szobrok meredeznek - a Citroen egyterűkre. Az új policy: összevont kereskedések. Ebből nem tudom mi lesz, de szerintem siker aligha...
Karórát lehet kapni 25 ezerért és 25 millió forintért is. A 25 ezresnél megkérdezed, nem-e szar, a 25 milliósnál örülsz, ha megkapod egy év várólista után - és egyáltalán nem garantált a műszaki felsőbbrendűség. Viszont a legenda, az igen. A BRAND.
Ez a legenda az, amit szerintem az Alfa Romeo név jelent. Nem érdekel, ha van gyorsabb, van tágasabb, vagy ne adj Isten megbízhatóbb: én is a részese akarok lenni. Ehhez - és az árcédulához - tartozik egy körítés, egy életérzés.
Na, ez lett tökéletesen agyonvágva azzal, hogy a szalonban teljesen stílusidegen közlekedő edények parkolnak. Senkit nem akarok bántani, nem is gondolok semmi rosszat annak a vásárlóközönségéről, nem autó és az autózáshoz való hozzáállás alapján ítélkezek. De más emberek, nem Alfások. Úgy áll a Giulia Q a PSA egyenlemezre sajtolt buborék egyterű mögött, mintha egy lenne a sok közül... menjek, nézzem meg? Közbe kiabáljam túl a hátsó kisasztalra alkudozó, 7 üléses CSOK papíroktól idegroncs apukát?? Meg nekem rohannak a kisgyerekek, akiket behoztak gyerekülés próbára? Így kell árulni az Alfa csúcsmodelljét karbon fékekkel, 30 misiért?
A parkolóban már csak nevettem - és aggódtam. Ahogy a Giuliák és Stelviok között több-kevesebb sikerrel, és korlátozott vezetői képességekkel megáldott új Berlingósok rutinoztak, lefulladtak, teszt vezettek..
10 éve vagyok a B2B értékesítésben, építettem már a maga területén sikeres brandet a semmiből és láttam nagy pofára eséseket is. Nem én vagyok a legokosabb, de azt ki merem mondani: ezt nem így kell csinálni!
Ha valamit a legenda ad el, azon nincs helye a költségcsökkentésnek! Persze, tudom milyen jó a műszaki tartalom - de az milyen szürreális, hogy bemegy Alfát venni és rákíván a DS-re? Mert hát ott áll, nincs megkülönböztetve, lehet, hogy jobban felszerelt és még OLCSÓ IS?!
Fura ez a világ, én UFO vagyok...
Erhard 242 (Pure Energy)27-05-2022 09:22:04 // 25710
pezsóban is az van... gondolom csak akarnak gyártási költséget csökkenteni
Giuntini27-05-2022 09:04:42 // 25709
1,6-os dízelt mondtak. A Giuliettában is az volt.
Erhard 242 (Pure Energy)27-05-2022 08:56:06 // 25708
megkapja a pezsó hdi-t?
Giuntini27-05-2022 08:18:31 // 25707
Csak úgy mondom, Tonaléból lesz 1,6-os dízel. A dízelek fő problémája a környezetvédelem miatti túlbonyolítás, aztán 150-200 ezer km után lehet rákölteni.
Amit Sanyi is írt, racionálisan gondolkodó emberek számára felértékelődik az egyszerű, jól használható városi autó. De azok is tűnnek el a kínálatból. Helyette három henger turbó.
Amit Sanyi is írt, racionálisan gondolkodó emberek számára felértékelődik az egyszerű, jól használható városi autó. De azok is tűnnek el a kínálatból. Helyette három henger turbó.
WarbiRunner (Gyuri)26-05-2022 22:47:30 // 25706
Azért nem lesz, mert nincs már igazán dízel az új kínálatban. A használtakba meg belemegy a méter aztán vége. Vadászni kell a kicsit futottakra kb. most.
Giuntini26-05-2022 21:46:42 // 25705
A MiTo-ban semmi félelemérzet nincs! Baromi jó kisautó, a 78 ló nem teszi versenyautóvá, de a városban ogen dinamikusan lehet vele menni.
theBanyai26-05-2022 21:26:23 // 25704
Én Fiat Seicento Sportingal futkozok, de félek benne , valamikor le kéne cserélni :D
Giuntini26-05-2022 21:18:46 // 25703
Ez így van! Nincs is jobb a városban a kis szívó MiTo-mnál! Hihetetlen agilisan lehet vele menni, azért a Foodpandázásnál megadja a kérdésre a választ, hogy mi a jó a városban....
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2022 21:09:44 // 25702
Én sem aggódom, rákerül másra így is kifizeted csak jól hangzik ... a Pajor bezárta 4 kútját kettő szfvár, egy Polgárdi, egy Enying...
theBanyai26-05-2022 20:58:45 // 25701
Azzal én is, most a kint dolgozó mosogatók kárognak a legjobban, általában ők játszák a kiskirályt mikor hazajönnek. A 2 euros üzemanyag meg nem tetszik, és az autót is hazahordják javíttatni :) Az angol rendszámos bidám-bidámok is a kutasok kedvencei lesznek a napokban biztos.
zgi52126-05-2022 20:21:08 // 25700
biztosan lesz ujra viragkora, sokat nem kell mar varni.. 🤪
nalam 6.1 a hosszutavu atlag az utibbi 10k km-n, barmit csinalok vele..
nalam 6.1 a hosszutavu atlag az utibbi 10k km-n, barmit csinalok vele..
Zselé26-05-2022 20:21:04 // 25699
Engem meg egyáltalán nem érdekel a benzinár, én mindig ötezerér’ tankolok!
zümi16626-05-2022 19:57:57 // 25698
Egyenlőre nem aggódom az árstop miatt, szerintem ameddig csak lehet hosszabbítani fognak. Ha jól értettem hétfőtől már csak a magyar rendszámosoknak jár az "olcsó" nyál, ezzel tökre egyetértek.
theBanyai26-05-2022 19:23:26 // 25697
Ha eltörlik az üzemanyag árstop-ot, előtérbe kerülnek majd az űzött dízelek, meg a kis városi cirkálók, a nagy köbcentis benzinmotoros autók meg bagóért kongnak majd a HAHU-n. Pláne ami nem kultusz, vagy sportautó. Szerintem ;)
tdemeter26-05-2022 14:41:07 // 25696
Ez nem így van, elmúlt ez már.
Nemrég voltam svájcban egy 2.1 tonnás toyota highlander hibriddel. 6.9-et evett.
Egy barátom is jött egy toyota aurissal, ő megúszta 4.2-vel.
Egyik sem élményautó, sőt, unalmas, de elvitt oda ahova kellett. 2200 km-es kör volt.
Engem meggyőzött, sosem vennék dízelt még egyszer.
Nemrég voltam svájcban egy 2.1 tonnás toyota highlander hibriddel. 6.9-et evett.
Egy barátom is jött egy toyota aurissal, ő megúszta 4.2-vel.
Egyik sem élményautó, sőt, unalmas, de elvitt oda ahova kellett. 2200 km-es kör volt.
Engem meggyőzött, sosem vennék dízelt még egyszer.
WarbiRunner (Gyuri)26-05-2022 10:31:49 // 25695
Korrektül megfogalmaztad szerintem, ez így van. A benzines hatásfoka sosem lesz olyan jó, a hibridekkel próbálják elérni ugyanazt amit már a dízel eddig is tudott. A kipufogógáz kezelésük is olyan szinten van, hogy a dízeleknek szerepük kellene hogy legyen a co2 csökkentésben is!
Nálam a hang és az értéktartás voltak a fő érvek a benzines mellett. Az előbbi semennyire sem észérv, nekem ez most fontos volt, a kútnál fizetek a luxus igényért. Az értéktartás a másik szempont, a dízelek renoméját úgy megnyírták, hogy újonnan nem tűnik jó döntésnek, egyszerűen sok a bukó rajta. Aztán ez is változhat.
Nálam a hang és az értéktartás voltak a fő érvek a benzines mellett. Az előbbi semennyire sem észérv, nekem ez most fontos volt, a kútnál fizetek a luxus igényért. Az értéktartás a másik szempont, a dízelek renoméját úgy megnyírták, hogy újonnan nem tűnik jó döntésnek, egyszerűen sok a bukó rajta. Aztán ez is változhat.
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2022 09:26:00 // 25694
bizonyos modelleknél nem azonos feltételek mellett ez igaz...
Giuntini26-05-2022 08:58:54 // 25693
A hosszútávú UTAZÁSNÁL nincs a dízelnek alternatívája!!!
Giuntini26-05-2022 08:57:18 // 25692
Igen, és sajnos ezeket az autókat próbálják eltüntetni.
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2022 08:41:27 // 25691
beugrott egy reggeli gyorsmenet Szigetszmiklósra az idő szorított így 160-as utazósebességet lőttem be ott igazán jól érzi magát 2750-et forog szép halkan duruzsol a Remus és bőven van még tartalék. Odafelé a céges skodrik akarták mutatni az erőt de hát tudjuk milyenek, hazafelé egy insignia akarta megmutatni, egyszer sem volna ki a belsőből pedig nem refiztem, nem dudáltam szépen angolosan a külsőből, a váltó nagyon gyorsan reagált hipp.hopp átugrottuk integettem neki hogy tegyen rá még lóerőt, mert ez így kevés :DDD Mind ez N-ben, jót tett a remap na :DDD
Halesz26-05-2022 01:08:56 // 25690
Mélységesen egyetértek :)
Kazes☻25-05-2022 23:24:37 // 25689
Zselé25-05-2022 21:34:51 // 25688
Ez így van. Én nagyon támogatom a dieselt, mert azt tartom a legmagasabb hatásfokú, ezáltal LEGZÖLDEBB meghajtásnak - dehát most más szelek fújnak, az észérvelés nem divat ugye.
Korábban egy 180 vagy 210 lovas dieselben gondolkodtam. Csak aztán a trendek azt sugallták, hogy most vagy soha a lehetőség kimaxolni a belső égés élményét. Ezért választottam őt, és nem is bántam meg. Csodás műremeke ez az autózás elmúlt 100 évének, egy igazán nagyvonalú, hősi halotti tor vele minden méter :)
Korábban egy 180 vagy 210 lovas dieselben gondolkodtam. Csak aztán a trendek azt sugallták, hogy most vagy soha a lehetőség kimaxolni a belső égés élményét. Ezért választottam őt, és nem is bántam meg. Csodás műremeke ez az autózás elmúlt 100 évének, egy igazán nagyvonalú, hősi halotti tor vele minden méter :)
Hardy25-05-2022 14:37:06 // 25687
Lehet lassan a Diesel az ördögtől való lesz de azért a 7,6 os átlag aminek fele város meg az 5,8 as hosszútávú fogyasztás ilyen üzemanyagárak mellett nem elhanyagolható.
Zselé21-05-2022 15:31:18 // 25685
Hol van ez? Ezer éve akarok egy jó velős kenyeret enni! :D
theBanyai21-05-2022 08:46:23 // 25684
Mi is, pontosabban én nem, mert rosszul vagyok már a látványától is 😁 De arról “híres” valóban .
Piritu - 1.000.00021-05-2022 07:39:36 // 25683
A második kép büféjében szokott az ismerősöm mindig velőskenyeret enni :-)
WarbiRunner (Gyuri)20-05-2022 18:09:22 // 25682
Az a jürgen szürke nagyon állat, nagyon tetszik az a szín :-)
Liquid20-05-2022 14:50:14 // 25681
sétáltál? :D
Kócosw20-05-2022 14:24:47 // 25680
en 10 et tudtam 50 alatt, akkor en nyertem? 😎
theBanyai20-05-2022 13:33:27 // 25679
Tegnap a lemenő nap mikor besütött az egyik garázs ajtón akkor sosem látott lila lett az autóm. Övvonal alatt szokott belilulni, így még sosem láttam :D

Aztán meg a Giulietta lett arany , mondjuk azt sokszor látom így :D

A képek tőlem nem megszokottan nagyon bénák, de most szín mutogatás van kis rácsodálkozással 😁

Aztán meg a Giulietta lett arany , mondjuk azt sokszor látom így :D

A képek tőlem nem megszokottan nagyon bénák, de most szín mutogatás van kis rácsodálkozással 😁
Erhard 242 (Pure Energy)19-05-2022 17:25:43 // 25678
azt hiszem ma rekordot döntöttem 11 km 42 perc volt :DDD
Kazes☻19-05-2022 12:58:45 // 25677
Mondjuk az is Budaörsön volt... ;)
Erhard 242 (Pure Energy)19-05-2022 12:46:17 // 25676
115e / db
Piritu - 1.000.00019-05-2022 12:39:16 // 25675
és mennyi pénz?
Erhard 242 (Pure Energy)19-05-2022 12:23:07 // 25674
Erhard 242 (Pure Energy)19-05-2022 12:22:21 // 25673
Ferivel beszéltük a féktárcsákat itt hever előttem egy M X6 hátsó gyárija VNE cég a gyártója, félkarbon alig 5 kg...
Erhard 242 (Pure Energy)19-05-2022 11:44:09 // 25672
városból faluba de szívem szerint mennék egy tanyára ... Bp is csak egy nagy falu semmi extra
TtK19-05-2022 10:46:11 // 25671
Mondjuk valamennyire én is provinciális vagyok, sosem laktam a XI. kerületen kívül (eltekintve a külföldi kalandoktól) és iskolába se jártam más kerületbe. Az utolsó kerületen kívüli hosszabb elfoglaltság az óvoda volt, a II. kerületben. :) Megrögzött (új)budai vagyok.
WarbiRunner (Gyuri)19-05-2022 10:32:19 // 25670
Ilyen is van :-) Én 3 évet laktam a fővárosban, gyalog távra laktam a munkahelytől, XI. ker-ben, viszonylag csendes helyen. Eleinte 3 nap Bp. 2 nap Debrecen, vonattal. Aztán diploma után felköltöztem. Egy évet bírtam így, aztán letettem a főnököm elé a felmondó levelet. Nézett rám meglepetten, én meg csak annyit mondtam, hogy megyünk innen haza. Azóta ha nem muszáj, a Bp. táblán belülre sem megyek. A Giulia olajcseréje volt a legutóbbi táblán belüli utam XD
TtK19-05-2022 09:07:38 // 25669
Ízlések és pofonok.. Nekem pl. eszembe nem jutna vidékre költözni (a mostani ideiglenes állomáshely is milliós). Persze nem árt ismerni az alternatívákat és akkor nem kell 9-cel tökölni. ;)
Piritu - 1.000.00018-05-2022 22:15:28 // 25668
egyszer - még a Covid előtt - volt "szerencsém" egy hétig a nagy faluban lakni. 9 km/ó volt a heti átlag, akkor eldöntöttem, ide önként soha...
Erhard 242 (Pure Energy)18-05-2022 19:27:23 // 25667
Hát pedig többet kéne bírnia a Giulia fékének mivel könnyebb párszáz kgmal, mint a Stelvio 😁😁😁
G-MANN🍀18-05-2022 15:09:44 // 25666
😂 naaaa, azért dinamikus használat mellett, +igazi városozással, nem Gárdony 7-es út, hanem Budapest,
és nem fogyasztás rekordok mellett, soha nem bírná 92-ig az első fék 😉😁 Budapest nagyon eszi a féket, Stelvio-nál kevésbé, mert abban visszalassul az ember, lemegy Alfába és relaxál😉
és nem fogyasztás rekordok mellett, soha nem bírná 92-ig az első fék 😉😁 Budapest nagyon eszi a féket, Stelvio-nál kevésbé, mert abban visszalassul az ember, lemegy Alfába és relaxál😉
Erhard 242 (Pure Energy)18-05-2022 14:09:03 // 25665
pedig választási átlagot nézem abban megy :DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
482
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV