Budaörsön így adták át .
megfúrva
Ki van nekik központilag adva, hogy nem fúrhatják meg a rendszámot. Sajna.
zgi52110-11-2021 13:55:14 //
22959
a'la Pappas
Halesz10-11-2021 13:13:53 //
22958
Imádom :D ÁLOM! :D
G-MANN🍀10-11-2021 11:25:20 //
22956
egyik legszebb megoldás....

G-MANN🍀10-11-2021 11:15:55 //
22955
Mert száguldozol és letoltad a rendőrt azért volt 50. :-)
Nekem a régi, nem EU-s pici matrica mérete tetszett a legjobban! :-) Sztm mindenkinek ahogy tetszik legyen úgy, nem vagyunk egyformák szerencsére.
Halesz10-11-2021 09:23:31 //
22954
Én kb három hónapja járok így... és egy 50 ezres büntit leszámítva, amit az M6-oson gyűjtöttem be gyorshajtással egybekötve, senki nem szólt érte :) De ebben G-MANN a pro.
Amúgy ott van a csomagtartóban minden doksim a B-típusú rendszámmal kapcsolatos ügyintézéshez, köztük a levél, hogy december 10-re kaptam vizsgaidőpontot.
Halesz10-11-2021 09:18:57 //
22953
A régi rendszámot leadtad amúgy?
Nekem valamiért megmaradt a fekete GT-mről a JUK621, amikor az egyedit intéztem rá. Aztán azóta is ott van a pincében...
A magyarorszag.hu szerint "A rendszám nem került kiadásra Magyarországon"...
tirex10-11-2021 08:17:04 //
22952
Nekem az eredeti nagy nyújtott rendszámmal jobban tetszik. Ez a kicsi nekem gnóm, tök furcsa egy kocsin.
sas-15910-11-2021 07:19:20 //
22951
Pár éve jártam egy ideig a 159-cel úgy, hogy nem volt fent az első rendszám. Az ablakban volt.
2 hét alatt kétszer állított meg rendőr. Másodjára konkrétan utánam fordult, mikor meglátta ahogy szembe jövök. Megállított és pattant is a bünti, asszem 5 ezer Ft volt akkor.
Hiába mutogattam, hogy ott az új matrica rdsz az ablakban, de még nem tettem fel, 25 fok felett lehet ragasztani, stb.
Ahogy érzed. Arra is van példa ;) Én így sem éppen rokonszenvet váltok ki a yardból, nem akarom tetézni :D
denil109-11-2021 23:25:29 //
22949
Ma vittem foliaztatni az autot a CeramicPro-ba, de mar bo 2 hete rendszam nelkul jarok.
Azota jottek velem szembe rendorok, voltam traffipaxosok, stb. senki le se tojta.
Szerintem barmeddig eljarhatnek igy vele, de elobb utobb tuti beleszaladnek a pofonba.
Vajon mennyibe faj a bunti?
Nehany ezer Ft-on elgondolkodom,h inkabb vissza se rakom :D
Jaja. Összehasonlításképp itt az A-s rendszám lehetőségekhez mérten legjobban felhelyezett verziója (kétoldalúval, keret nélkül):

A reg. matrica nem áthelyezhető. A régi rendszámhoz tartozót kapartam le (ez volt a munka 99%-a), az újat meg felhelyeztem.
aranytl09-11-2021 22:13:02 //
22945
Újat rakott fel.
Tényleg jobb ezzel a kis rendszámmal.
Nem értek hozzá, de emlékeim szerint a regisztrációs matrica nem lehet sérült és ahogy át helyezted az feltűnően sérültnek látszik.
Holnap akartam blogot írni, de ha már ennyire hiányzik mnidenkinek a tartalom, akkor bedobok pár képet. Végre felkerült... és megérte a szenvedést. a "no plate" verzió után ez a legjobb kompromisszum:
A regisztrációs matrica már egy komolyabb feladat volt. Azt úgy tervezték meg, hogy örök legyen, mint a nyomorúság, és meg kell hagyni, elég jó munkát végeztek. A hígító sem bírt vele. Aztán második nekifutásra szereztem egy barátomtól ilyen matrica eltávolító kést. Rendesen bedurrant a karom, mire azzal is letoltam, de végül siker koronázta az erőfeszítéseket:
Most már full legál a kocsi, kicsit zavarban is vagyok. Eddig együtt töltött lassacskán 4 hónapunk alatt eddig csak 2 napig volt ilyen. Meg kell még szokni majd, hogy a rendőrök láttán nem a menekülsé i útvonalakat kell kutatni :DDD
Csak mindenki a gázt nyomja hogy kihasználja a maradék jó időt :-))
denil109-11-2021 19:54:08 //
22941
Ez a topic megdoglott? :DD
leopop306-11-2021 21:14:33 //
22940
Gratula!
leopop306-11-2021 21:14:19 //
22939
Ja így értem
Ma átléptük Júliával a 77777 km-t.
Annyira meglepődtem amikor ránéztem hogy még lefényképezni is elfelejtettem :-)
Végül a sok hosszú út miatt lett kormos a Giulietta, meg a 159-nél megtetszett a motor :-)
Nekem azt mondták, hogy nem az automata rendszerekkel van baj. Az simán megkülönbözteti. Pont, hogy szabad szemmel összetéveszthetőség miatt van gond. Megpróbál leinteni a rendőr az út szélén, te beletaposozol a gázba, elugrik előled, aztán gyorsan nézi a rendszámot, hogy ki is volt ez... Vagy vmi ilyesmi forgatókönyv...
leopop306-11-2021 19:34:46 //
22935
Igen csak a nagyobb turbótól.
Utólag pont azt akartam kérdezni, hogy miért nem Tbi Giuliettát vettel.
Kis túlzással értette gondolom a szerelőm is.
leopop306-11-2021 19:30:50 //
22934
Szerelőm mondta, én elhittem neki 😁
De értelek persze
Érdekes máshol nem tévesztik össze...
...vagy csak a véda nem tudja megkülönböztetni?
Hát a TBi inkább JTS alapokon, 1.6JTDM főtengellyel kombinált hibrid 🤣
aranytl06-11-2021 18:50:12 //
22931
A minap olvastam egy cikket az új rendszámok kapcsán. Ott is írták, hogy Q, O, I nem lehet a betűk között a könnyű összetéveszthetőség miatt. Képzeld, amikor RomeoOne-t 250-nel lekapják a Q-s rendszámmal és a bírságot az O-s rendszámú Marika néni kapja. Ez mégsem lenne helyénvaló :)
Akkor a TBi egy TS - királyság van :-)))
Nem. A kormányablakban az ügyintézőn még átcsúszott, de aztán kaptam egy végzést a fővárosi kormányhivataltól, hogy kérjek mást, mert Q nem lehet.
326/2011 (XII. 28.) kormányrendelet, 11. mellékletének 10. ábráján vannak rajta az alkalmazható karakterek. A "Q" nincs köztük. Úgy tűnik most már figyelnek erre, nem lehet ilyet kikérni.
Mert valahonnan csak jött a több ló...
Anno nagyon furcsálltam hogy csak a Giuliettába került be a 159-be meg nem. Emiatt lett végül 2.0 .
Nem nagyon hiszem hogy ilyen egyszerű lett volna a dolog hogy csak hengerfejet cseréltek. Más a köbcenti, innentől más a henger, a főtengely, a dugattyú és még sok minden.
Háát! Ahogy szaladnak bele a kilóméterek nekem is kicsit lesz több 3 évesnél mikor elérem a 75 ezret….
G-MANN🍀06-11-2021 16:29:47 //
22926
És mi lett a Q betűvel? Végül nem engedték?
Jajj, erről most hirtelen ez jutott eszembe xD

Ennyi erővel egyben egy TS motor is. A TS, jtd, TBi ugyanaz a blokk család, hasonló alkatrészek. De pl. a furat sem azonos (kis TS és jtd 82mm, nagy TS és TBI 83mm, 2.0 jts 84mm) , a blokk magassága sem azonos, és a főtengelyeket sem tudod csereberélni. Mellesleg a 2.0 Multiair furata, lökete full megegyezik a 8v TS-el :-) Ami meg a régi négyhengeres Busso twincam motor származéka. Azok is alu blokkosok voltak! Szóval itt egyik a másikból alakult ki, fejlődött.
Ja, igen, az még a másik nagyon jó ajánlat. Csak én nem néztem olyan hosszú távra, mrt 4 év a 100%, amíg megvan a kocsi, viszont a 4 év - 60e km-es szerződés nem éri meg annyira 300k-ért.
316 ezer volt az 5év 75 ezer. Ezzel 63 ezerre jön ki egy szervíz.
Nagy kínlódás volt ez is, de lassan ezt is kipipálhatom :)

Én nyáron 200k-ért vettem a 3 év - 45e km-es easy care-t. Nem tudom pontosan mennyi egy éves szerviz a kocsimon, de sztem simán 150k felett van, szóval kb. 1,2 szerviz áráért vettem 3-at. Ez volt a legjob ár-érték arányú, amit néztem.
leopop306-11-2021 00:17:08 //
22919
Ezt en sem értettem amúgy.
De utólag bárki ráteheti csak plug and play az egész 😉
leopop306-11-2021 00:14:33 //
22918
Nem! Miért lenne az?
A 200 Lovas Tbi egy 2.0 jtd csak mondom annyi hogy benzines hengerfej van rajta de az olajteknő és majdnem minden ugyanaz, konkrétan a 2.0 jtd-ből lett a Tbi.
A 240 illetve 235 lovas Tbi attól más csak hogy a K04 nevű turbó van rajta.
Remélem tudtam segíteni 😉✌🍀
Így még inkább nem értem hogy a 159-be miért nem tudták rátenni a nagyobb turbót.
Azért az a 35 LE nagyott dobott volna a vonzerején...
Kormányfűtés is automatikus, legalábbis az az érzésem.
Eddig max 1 órás úton mentem vele, de egy idő után már nem melegszik tovább. Olyan mintha lenne benne egy "termosztát".
Addig tart amelyiket előbb eléred! A gyári előírású kötelező szervízeket tartalmazza melyek évente vagy 15 ezer km-ként esedékesek! Tehát így vagy úgy de 5 szervíz benne van! Pappasnál úgy számolták, hogy nagyjából 2,5 szervíz áráért kapsz ötöt. Ez mai árakon! Ezzel az áremelkedéseket is kivéded előre!
nem, ráakasztottak egy nagyobb turbót
denil105-11-2021 11:45:21 //
22913
Valószínűleg megtaláltam a választ a fűtés dologra.
Abban igazatok van, hogy biztosan a belső levegőt nézi és nem a külsőt, anno a 159-ben látni is lehetett hol van az érzékelő, illetve valóban minden olaszban van a napsütésérzékelő kis gomba is a műszerfal felső részén ( úgy néz ki ez nagyon bejött nekik mert a Bravoban is volt ).
Szóval leírás szerint:
"A levegőáramlás irányítása a műszerfali középső/oldalsó levegőnyílások felé a felsőtest és az arc hűtésére a meleg évszakokban.
A levegőáramlás irányítása az elsőés hátsó lábtér felé. Ez alevegőelosztási mód lehetővé tesziaz utastér legrövidebb idő alattifelfűtését, és azonnal melegérzetetbiztosít.
A levegőáramlás megosztása alábtérbe irányuló (melegebblevegő), a műszerfali középső ésoldalsó (hűvösebb levegő)levegőnyílások között. Ez alevegőelosztás a köztesévszakokban hasznos (tavasszal ésősszel), napsütés esetén."
Tehát azért jött a kezemre hidegebb mert ez gyárilag ilyen. Ezzel csak az a bajom,h nekem alapból állandóan jéghideg a kezem és fázós is vagyok, szóval jobb lett volna ha ott is jön melegebb levegő. Tudom, használjam a kormányfűtést, de nem akarom állandóan bekapcsolva tartani hosszabb menetek alatt. Mind1, ez ilyen, ettől még szerelem :)
denil105-11-2021 11:41:56 //
22912
Közben megtaláltam, de továbbra is van benne némi marketingduma.
Szóval akkor az 5 év 75k km mit jelent?
Amelyiket előbb eléred akkor jár le?
Azon belül bármennyiszer viheted szervízbe?
Tehát ha én 5000-ként akarnám vinni időszakosra, az is benne van, vagy csak a 15k-s intervallummal számolnak?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.