Volt azért egy negatív élmény is.
A napfénytető minden autómon alapkritérium volt, így itt is.
Szomorúan tapasztaltam,h itt a behúzó csak egy sötét anyag és átengedi a napfény egy részét, nem úgy mint a 159-en. A légkondi ellenére is éreztem a hőséget ami felülről jött, ez kissé zavaró.
	Forum >> Giulia
denil107-07-2021 21:28:20 // 20662
	
denil107-07-2021 21:25:34 // 20661
	Tegnap megvolt a tesztvezetés.
Meglepő volt, egy másik kereskedésben elmentünk 3km-ert vezetni úgy,h mellettem ültek, itt a srác odaadta a kulcsot és annyit mondott,h majd hozd vissza :)
Hát el is vittem, ki a városból egyből fel az autópályára.
Városban végig A, hogy hozzászokjak ahhoz az érzethez és később felsimerjem a különbségeket. Nézegetve az órákat a középkonzolon, A-ban a nyomaték felét éppen megadja és ennyi. Lomha, nehezen vált, stb. Komótosan jó de ennyi.
Már N-ben is érezhetően jobban harap, megkaptam a teljes nyomatékot. A gázreakció, de inkább a váltás minősége változott érezhetően sokat.
Kinn az autópályán aztán D és hadd szóljon. Na hát ott megérkeztünk. A julis is meg én is :)
Úgy nyaltam bele a 180-ba,h komolyan nem éreztem annyinak. Tetszik a gyorsulása, tetszik a hangja és rohadtad megy Ami meglepő volt,h az ülés teljesen a hátamra passzol, kis túlzással szorít ezáltal nagyon jó tartást adott.
Amikor először elkiabáltam magam a kocsiban örömömben az az volt, amikor D-ben láttam,h 6500-ig engedi az autót forogni és nem puhánykodja el.
Na itt úgy éreztem,h autós őrültek csináltak autós őrülteknek igazi autót!
Teszteltem a közepes zenét. Anno autohifit építettem ez nekem különösen fontos volt és a zörégeseket leszámítva egészen szépen szól. Rosszabbra számítottam de valószínű picit azért majd hozzányúlok. Alapvetően jó.
Öröm ez az autó. Néhányan utána is fordultak, vagy kikönyököltek az autójukból megnézni, ez már csak hab volt a tortán. Még most is mosolygok :)
	
Meglepő volt, egy másik kereskedésben elmentünk 3km-ert vezetni úgy,h mellettem ültek, itt a srác odaadta a kulcsot és annyit mondott,h majd hozd vissza :)
Hát el is vittem, ki a városból egyből fel az autópályára.
Városban végig A, hogy hozzászokjak ahhoz az érzethez és később felsimerjem a különbségeket. Nézegetve az órákat a középkonzolon, A-ban a nyomaték felét éppen megadja és ennyi. Lomha, nehezen vált, stb. Komótosan jó de ennyi.
Már N-ben is érezhetően jobban harap, megkaptam a teljes nyomatékot. A gázreakció, de inkább a váltás minősége változott érezhetően sokat.
Kinn az autópályán aztán D és hadd szóljon. Na hát ott megérkeztünk. A julis is meg én is :)
Úgy nyaltam bele a 180-ba,h komolyan nem éreztem annyinak. Tetszik a gyorsulása, tetszik a hangja és rohadtad megy Ami meglepő volt,h az ülés teljesen a hátamra passzol, kis túlzással szorít ezáltal nagyon jó tartást adott.
Amikor először elkiabáltam magam a kocsiban örömömben az az volt, amikor D-ben láttam,h 6500-ig engedi az autót forogni és nem puhánykodja el.
Na itt úgy éreztem,h autós őrültek csináltak autós őrülteknek igazi autót!
Teszteltem a közepes zenét. Anno autohifit építettem ez nekem különösen fontos volt és a zörégeseket leszámítva egészen szépen szól. Rosszabbra számítottam de valószínű picit azért majd hozzányúlok. Alapvetően jó.
Öröm ez az autó. Néhányan utána is fordultak, vagy kikönyököltek az autójukból megnézni, ez már csak hab volt a tortán. Még most is mosolygok :)
WarbiRunner (Gyuri)07-07-2021 14:44:19 // 20660
	Én lengyelekkel vettem fel a kapcsolatot, náluk van a Superen felül Sprint, Ti és Veloce RWD hajtással. Ott mindenféle opció elérhető, a bőrős luxus belső, a sportülés, a 280 ló, fekete tetőkárpit.  
Viszont akkor a helyzet az volt, hogy a szűk opciós lehetőségekért cserébe nálunk nagyon sokkal olcsóbb volt a Giulia. Végülis lehet így van ez jól. :-)
	
Viszont akkor a helyzet az volt, hogy a szűk opciós lehetőségekért cserébe nálunk nagyon sokkal olcsóbb volt a Giulia. Végülis lehet így van ez jól. :-)
RomeoOne07-07-2021 14:40:09 // 20659
	Ma háromnegyed 12 körül a Budafokin kifelé menet egyszercsak látom, hogy kistartol nagy lendülettel egy ezüst nyíl, nagy hangorkán közepette a város felé. Egyből beugrott, hogy nemrég lett egy cartársunk egy ilyen autóval. És lecsekkolva, tényleg bence17 volt az ;)
Üdvözlet itt is :D
	
Üdvözlet itt is :D
Erhard 242 (Pure Energy)07-07-2021 14:28:24 // 20658
	de gáz... akkor tényleg vége...
	
Halesz07-07-2021 14:23:58 // 20657
	Elérhető. Csak nem a magyar piacon.
	
Giuntini07-07-2021 14:19:45 // 20656
	Pedig voltak olyan tervek, hogy síma hátsókerék hajtással is elérhető lesz a Veloce.
Amerikában például a Lusso felszereltséghez nem tudsz rendelni váltófülelet, sem sportüléseket, ellenben tudsz válogatni a faberakások mintázata és színe között, alapból panorámatető és egyebek.
	
Amerikában például a Lusso felszereltséghez nem tudsz rendelni váltófülelet, sem sportüléseket, ellenben tudsz válogatni a faberakások mintázata és színe között, alapból panorámatető és egyebek.
RomeoOne07-07-2021 13:45:59 // 20655
	De az is minek? Üldögélni akarsz vagy vezetni? :DDD
Na jó, nem adok tippeket itt az AR menedzsmentnek, még a végén megfogadják :D
	
Na jó, nem adok tippeket itt az AR menedzsmentnek, még a végén megfogadják :D
WarbiRunner (Gyuri)07-07-2021 13:43:25 // 20654
	Már rég nem. Sőt, már bőr sincs. Ülés még van benne :-)
	
Erhard 242 (Pure Energy)07-07-2021 13:37:19 // 20653
	veloce ülés opció volt mikor én vettem, már nem az?
	
WarbiRunner (Gyuri)07-07-2021 13:29:07 // 20652
	Mit miért? XD
	
WarbiRunner (Gyuri)07-07-2021 13:28:27 // 20651
	Amúgy a Backstageben említed az extrázhatóság szűkülése kapcsán, hogy a Super alapmodell, aki többet akar vegyen Veloce-t. 
Kicsit ezen felvontam a szemöldököm, mert az elmúlt hónapokban ezen rágódtam sokat. A legolcsóbb alap alap kivitel (piros, szövetülés, nulla extra) váltófüllel és a Veloce Ti között végigjártam a lehetőségeket alaposan, a Veloce plusz lovai, fekete tetőkárpitja, ülései elgondolkodtattak.
Végül a Super letisztult technikája mellett tettem le a voksot. Csak hátul hajt, nincs megemelve a futómű (az AWD miatt), könnyebb, és motorikusan lényegében ugyanazt kapom. Plusz króm a pajzs :-P Így benne ülve már nem fáj annyira, hogy nincs sportülés.. kanyarban meg majd kapaszkodok :-) De pont egy ilyen autónál ami autó fanatikusoknak, vezetni szerető embereknek szól, nem lehet egy Velocet oda tenni kizárólagos opciónak. MIntha a BMW azt mondaná, hogy ha sportülést akarsz, vagy egyáltalán bőrt, kötelező az X-Drive. Szerintem nagyon nagyon nem jó az irány, ennek leépítés szaga van így..
	
Kicsit ezen felvontam a szemöldököm, mert az elmúlt hónapokban ezen rágódtam sokat. A legolcsóbb alap alap kivitel (piros, szövetülés, nulla extra) váltófüllel és a Veloce Ti között végigjártam a lehetőségeket alaposan, a Veloce plusz lovai, fekete tetőkárpitja, ülései elgondolkodtattak.
Végül a Super letisztult technikája mellett tettem le a voksot. Csak hátul hajt, nincs megemelve a futómű (az AWD miatt), könnyebb, és motorikusan lényegében ugyanazt kapom. Plusz króm a pajzs :-P Így benne ülve már nem fáj annyira, hogy nincs sportülés.. kanyarban meg majd kapaszkodok :-) De pont egy ilyen autónál ami autó fanatikusoknak, vezetni szerető embereknek szól, nem lehet egy Velocet oda tenni kizárólagos opciónak. MIntha a BMW azt mondaná, hogy ha sportülést akarsz, vagy egyáltalán bőrt, kötelező az X-Drive. Szerintem nagyon nagyon nem jó az irány, ennek leépítés szaga van így..
Jimmi T.07-07-2021 13:17:10 // 20650
	"de miért ? " :-)
	
WarbiRunner (Gyuri)07-07-2021 13:12:08 // 20649
	Szinte a fák fölött repült XD
	
Halesz07-07-2021 12:47:51 // 20648
	erdőn keresztül?
Terepjáró? :)))
	
Terepjáró? :)))
WarbiRunner (Gyuri)07-07-2021 12:36:39 // 20647
	Óó és ma sem bírtam ki, hogy ne az erdőn keresztül, kerülővel jöjjek haza XDD Szárnyal, repdes ez az autó. Fogalmam nincs még az erejéről, nem nyomom még, de így is annyira jó. Könnyű és egyensúlya van... végre nem érzem az első futóművön tespedő tonnás súlyt. Hú de megszerettem :-)
	
Giuntini07-07-2021 11:31:49 // 20646
	Gratulálok!
	
Lev07-07-2021 11:05:05 // 20644
	Nem emlékeztem, de most megnéztem, nekem is visszarakja N-be
	
Kócosw07-07-2021 10:35:21 // 20643
	Csak még mindig nem ertem hogy minek másztál bele a képbe az autó elé 🤣
A többit mar megbeszeltük 😉
	
A többit mar megbeszeltük 😉
tdemeter07-07-2021 09:05:03 // 20642
	Gratulálok ! Egy régi álmod valósult meg, az ilyen mindig hatalmas dolog mindenki életében! Sok balesetmentes métert kívánok!
	
leopop307-07-2021 08:50:52 // 20641
	Őszintén gratulálok! 😁🙏🍀 De miért guggolsz? Kimaradt a láb nap? 😅
	
leopop307-07-2021 08:46:16 // 20640
	Hmmm akkor csak nem parketta 🤔😅
	
RomeoOne06-07-2021 23:19:22 // 20639
	Milyen bicó, én nem biciklizek, ezek után már főleg :DDD
@G-MANN🍀
Köszi! Te is szóba kerültél, amikor ott voltam. Egy bizonyos rendszám elhelyezési preferencia kapcsán ;) :D
@WarbiRunner (Gyuri)
Megpróbálhattam volna svanyú pofát vágni, de áhh... esélytelen volt :D
@Lev
Annyira jók voltak a képek, hogy pont amiatt nem bírtam már várni :DDD Azért így kicsomagolva mégis más. Teszek is ide egy képet, amin látszik valamennyire a teteje is. Képzeld, nem fehér :O :DDD

@Erhard 242 (Pure Energy)
Köszi :D
	
@G-MANN🍀
Köszi! Te is szóba kerültél, amikor ott voltam. Egy bizonyos rendszám elhelyezési preferencia kapcsán ;) :D
@WarbiRunner (Gyuri)
Megpróbálhattam volna svanyú pofát vágni, de áhh... esélytelen volt :D
@Lev
Annyira jók voltak a képek, hogy pont amiatt nem bírtam már várni :DDD Azért így kicsomagolva mégis más. Teszek is ide egy képet, amin látszik valamennyire a teteje is. Képzeld, nem fehér :O :DDD

@Erhard 242 (Pure Energy)
Köszi :D
Erhard 242 (Pure Energy)06-07-2021 23:12:22 // 20638
	Zsírosbödön, gratula 😉
	
Lev06-07-2021 22:18:02 // 20636
	Gratulálok:) olyan jó képeket kapál, hogyhogy mégis elmentél megnézni? 😂😂
	
WarbiRunner (Gyuri)06-07-2021 22:06:44 // 20635
	Végre 😄 És őszinte a mosoly. Gratula! 😃
	
G-MANN🍀06-07-2021 22:03:42 // 20634
	Érdekes, de nekem a 2019-es Q4 váltott fel hamar és nagyon nagy fokozatokba, néha fájt az 1100-as fordulatszám, ez a Ti magasabb fordulaton van ugyan akkora sebességnél, 1400, viszont nyugodtabb vezetésnél így is jobb a fogyasztás, mint az előzőnek.
	
G-MANN🍀06-07-2021 21:56:08 // 20633
	Ez tényleg egy ÁLOM! Gratulálok! Prémium 😉
	
Kazes☻06-07-2021 21:43:08 // 20632
	Khm... azon a bicón (is) még dolgozni kell... különben meg mikor lesz már rendszámos kép, az utcán... akár haladva is (dátum, időpont, km szelvény), vagy ilyesmi?! ;)
:D
	
:D
RomeoOne06-07-2021 20:58:04 // 20631
	
	
WarbiRunner (Gyuri)06-07-2021 20:42:59 // 20630
	Azt tudom, a Giulietta is :-)
	
zgi52106-07-2021 19:49:29 // 20629
	2010 es MiTo  DNA  is visszaall mindig N be. ;)
	
RomeoOne06-07-2021 19:41:19 // 20628
	Régen olyan kapcsoló volt benne, ami ott maradt, ahova raktad. Nem ilyen, hogy egy nyugalmi helyzete van
	
WarbiRunner (Gyuri)06-07-2021 19:34:08 // 20627
	Szerintem így oldották meg hogy EU6 Final legyen. Tényleg hihetetlen kis fogyasztás értékeket ír N-ben használva. És meg sem jegyzi már hogy melyik módban hagyom, mindig N-ben indul. Valami cikkből úgy rémlik, hogy régen megjegyezte. Nem nagy ügy, mert intuitív módon bele lehet váltani bármikor, és D-ben meg amúgy is teljesen Super :-)
	
Lev06-07-2021 18:15:18 // 20626
	Nekem sem engedi ilyen alacsonyra  a fordulatot. Ha jól emlékszem, G-MANN azt írta,hogy a mostani autójában más a váltó programozása,mint az előzőben
	
Lev06-07-2021 18:07:32 // 20625
	Soha nem láttam még ilyen számot a kijelzőn:D  
Ahogy mondani szoktad: Budapesten minden 12 :)
	
Ahogy mondani szoktad: Budapesten minden 12 :)
Erhard 242 (Pure Energy)06-07-2021 17:16:51 // 20624
	hát nálam 1500-nél vált el nem hagyja 1100-ig..
	
WarbiRunner (Gyuri)06-07-2021 17:03:15 // 20623
	Egyébként ez a váltó programozás eddig is ilyen volt, hogy N-ben városban is felvált 8-ig is? Vagy ez az EU6 Final eredménye? Elképesztően alacsony fordulatokon akar működni, sokszor nem esik jól a fülemnek amikor ezredik fokozatban 1100-ról akar gyorsítani. Rendszeresen beleváltok kézzel . D-ben igazán jó, ott normális fordulaton tartja, csak ott meg nagyon szaladna, ezzel még várunk :-)
	
WarbiRunner (Gyuri)06-07-2021 16:54:31 // 20622
	A lábam olyan nehéz, amennyire az autó kéri :-) Csak rajta múlik :-)
	
Erhard 242 (Pure Energy)06-07-2021 16:39:16 // 20621
	Hát a nyári városi ennyi nekem a szeptemberi 10-10.5 🤣🤣🤣
	
leopop306-07-2021 16:29:36 // 20620
	Ja mostmár látom 😆
	
leopop306-07-2021 16:28:38 // 20619
	Ez teljesen baráti 😁
Mennyire van nehéz lábad?
	
Mennyire van nehéz lábad?
WarbiRunner (Gyuri)06-07-2021 16:23:20 // 20618
	Azt látom, hogy nem húzza annyira fel az átlagot a város, mint a 2.4-nél. Nem is nyomom neki még, de így is könnyedén szalad.
	
Erhard 242 (Pure Energy)06-07-2021 15:09:17 // 20617
	Egyéb iránt nyári városi fogyi 9.1...
	
Jimmi T.06-07-2021 13:21:33 // 20616
	2100 megtett  km alapján :  az enyém termeli a benzint :-)
	
Jimmi T.06-07-2021 13:20:36 // 20615
	Megfogadom a tanácsod , mert egyébként jól mutat .
	
WarbiRunner (Gyuri)06-07-2021 13:13:25 // 20614
	A Giuliával 7.1 volt az első országúti átlagom. A 2.4-el 7.2 volt a valaha legjobb országúti fogyim XD Egyelőre biztató. :-)
	
Erhard 242 (Pure Energy)06-07-2021 12:23:56 // 20613
	Conti szenzorok... itt gyártják a szomszédban :DDD
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
1
		Guests1
393
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?

