Itt a 159-é. 313l plusz a két oldalsó 'zug'. Felül mindig szűkebb, az alapterület csalós :-)

Nyilván nem hajszál pontos, de jó közelítéssel ennyi.
Valamit nagyon benéztek a fiuk,
itt az eredeti teszt
685 mm-nek mérik a szélességét, nálam méter felett van, talán az ülés mögötti szűkítésnél lehet annyi, de nincs kedven bemászni.
Az alapterülete 90-100 * 90-100, a magassága 45 centi, ennek többenk kell lennie 300 liternél.
A Giulietta kb reális, én megmértem, nekem 275l jött ki a valóságban. Az előzetes sacc jóval több volt. A 159 csonagtere a két oldalsó beugrással együtt 350l. Szóval reális lehet amit az ADAC mér, nyilván több időt eltöltenek vele, mint én a mérőszalaggal :-)
Mondjuk az is érdekes hogy hogyan értelmezik a "plafonig rakva" fogalmát :-)
A 480 literes csomagtartót az
ADAC csak 300 literesnek mérte.
A releváns topik pedig:
link :)
carver21-12-2020 20:00:38 //
18368
Szép kék vs csúnya vasaló :))) Meg toltam egy A8at 😁
leopop321-12-2020 16:47:41 //
18366
Amúgy gondolom nem Performace volt max valami 85D lehetett
leopop321-12-2020 16:46:29 //
18365
Alfával senki nem bír 😎👌💪
tököm tudja, ronda kék színe volt és nem bírt az Alfával :DDD
leopop321-12-2020 16:22:09 //
18362
Ez így van de azért attól is függ melyik verziójú ellen gyorultál :)
Azért a P100D ellen 200 nál sem tudnál mit csinálni xd
leopop321-12-2020 16:09:01 //
18361
És az olajhőfok mérő is 😁👌
no ma találkoztam az első nem spórolós Teslással ... lehet nagyot gyorsul 100-ig de 150 fölött sehol sincs 200-nál meg pláne :DDD
zgi52121-12-2020 10:07:11 //
18359
érdekes. :o
látszik a kijelző alsó pill. fogyaszási skáláján, hogy nálad több osztás van, mint nálunk. tehát már az újabb sw modul lehet fent.. előfordulhat, hogy a hiányzó navi hozománya a az égtáj jelzés hiánya is.
A 45ezres szervizben azt mondták hogy nincs frissíteni való.
Az index 3-at villog, nekem az 5 jobban tetszik. A Giulietta 5-öt villantott és egész megszoktam.
zgi52120-12-2020 22:53:19 //
18357
sztem hianyzik egy modul a ‘nagy’ felnapos sw frissitesbol. eloszor nekunk sem volt egtaj jelzes, az index is 5x villogott nem 3x komfort modban..
Akkor csak a navisban van iránytű :))) de minek? Mikor tájfutó voltam jól jött...
Nincs navim, telótükrözés van.
A második képen lévő menü nálam csak 3 részes, az utolsó hiányzik. Biztos valami lowcost verziót kaptam :-DD
Csabi20-12-2020 18:50:28 //
18351
rájöttek, hogy vándorolnak a pólusok :DDD
Akkor 19-ben szűntek meg az égtájak? :-D
nálam is van 2018-as... sose néztem tudom merre van észak :DDD
Csabi20-12-2020 16:43:53 //
18347
Akkor úgy néz ki, hogy rájöttek, hogy sok értelme nincs. Az enyém 16-os gyártás.
ez volt a milliomodik alfás km-em :-)
Csabi20-12-2020 16:32:11 //
18344
hát az érdekes, nekem mutatja. A nagy kijelzőn sem tudod megnézni?
Lemaradt:

Aha, nekem ott jobbra fent nincs semmi:

Csabi20-12-2020 16:16:03 //
18341
Mire gondolsz? Az iránytű előhívására Giu-n?
Azt hogyan kell? Ma kerestem és nem találtam, lehet hogy megint én vagyok láma?
Csabi20-12-2020 15:26:25 //
18339
Eddig ezt skippeltem tudat alatt :D...de nem neked kell kisakkozni , előhívni Giulia esetében a kijelzőn az íránytűt, hogy merre van észak...mutat mindent, egyértelmű :)
Kipróbáltam a tükrözött felületen is azzal kezdte, hogy "menj északra a..."
Liquid19-12-2020 22:01:27 //
18337
Pedig azzal kezdi mindig :) Indulj el északi irányba a kiskutyakukija úton, aztán fordulj balra...
carver19-12-2020 21:21:03 //
18336
Amikor már annak is örülsz hogy lent a garázsban áll a Giulia:
Olvasom a becsületes neppernek írt levelet hogy Passatot vagy Insigniát vagy Mondeót vegyen a levélíró és annyira vigyorogtam, hogy magam mögött hagytam azokat az éveket amikor ilyen céges unalmas szürke egér (Németországban élő cartársaknak: 08 15 ) autókkal jártam.
Never ever! :)
Konkrétan ennél van:

Android google navi.
Csak induláskor mond égtájat :-)
Az infókhoz csak arra akartam célozni hogy a userek nagyon kis százaléka érti. Különben nem kellene az Amoréra is cikk a 3+1 műszerfal visszajelző lámpáról.
A Spiderben pl. most azon dolgozom, hogy az androidos rádió (vagy a képen látható tablet) lássa az ODB csatit és egy alfaodb progival élőadatokat, akár pillanatnyi fogyasztást is lássak. (várom a wifis csatit az ebay-ről)
A giuliettában is megcsinálnám, ha nem lenne ez a nyomorult műholdas hozzáférés. A hekkelő cucc meg lekerült az ebay-ről, de remélem előbb-utóbb újra lesz. A teló így is úgy is ott van a tartóban a műszerfalon a tükrözés miatt. A kiolvasó meg futhat a teló kijelzőjén.
Csabi19-12-2020 19:59:24 //
18333
Hát nem tudom milyen navit használsz, de nekem még a google soha nem mondta, hogy északi irányba menjek, max ha egy erdőben voltam... Minden útnak van jelölése, vagy sokkal könnyebben meghatározható ("második kijáraton" ) mint égtáj megjelöléssel...Milyen gyakran szorul erre az átlag user? Szerintem abban megegyezhetünk , hogy nagyon ritkán.
Fontosabbnak tartanék például egy akku töltöttséget megjeleníteni, főleg, hogy alacsony értéknél lekapcsol kimondottan "téli" fogyasztókat... Mint a szélvédő fűtés, vagy a kiegészítő fűtés, és ki tudja még mit...
Az, hogy egy információval, paraméterrel, kapcsolatban kételyek, vagy kérdések merülnek fel , teljesen normális szerintem, ezt nem nevezném bajnak. ;)
Így van, na meg az élő adatból lehet látni, ha gond van, nekem nagyon hiányzik, tényleg tele van barom információkkal pl a környezet terhelés :) ki a tök nézi?
Az adatokból csak baj van.
Itt az Amorén is mekkora gondot jelent már pl. a vízhőfok mérő.
Amelyik kocsiban "leköveti" a tényleges hőfokot (GTV, Spider, 156 és társai) ott az a gond hogy mit járkál össze-vissza, miért nem áll meg mint minden "rendes" autóban. Ahol meg nem (pl 159) ott meg az hogy miért nem követi a hőfokot.
"Szerintem nincs olyan felhasználó aki az íránytűt nézné a kijelzőn..." - a googli navi azt mondja, hogy "indulj el északi irányba", no ilyenkor kell. Amikor nem tudtam hogy az merre van autóztam egy órát pluszba, 600métert le, aztán ugyanennyit fel a szerpentinen.
Amerikai kocsikban mindben volt amiben ültem, és volt olyan ahol a belső lámpánál egy fix kijelzőn. Gondolom nem véletlenül.
Csabi19-12-2020 16:49:25 //
18329
De mégis, ki a bánatot érdekel az íránytű, és a hozzá tartozó adatok...Vagy, milyen hatékonysággal használom a féket, a gázpedált? Ez még kisebb százalékot érdekel, mégis elérhető....Szerintem nincs olyan felhasználó aki az íránytűt nézné a kijelzőn...
Onnan közelíteném inkább , hogy mennyi embert megnyerne, ha részletes adatokat lehetne nézegetni...159-ben mekkora szám a turbonyomás mérő...:)
Pedig egyszerű.
Az átlag user sz@rik az ilyen infókra.
A gyárban több ismerős hónapokig járkál világító sárga motorlámpával. Az is sok hogy ilyenkor szervizbe kellene vinni az amúgy garanciális autót!
Azt se tudja hogy van dpf a kocsiban, nemhogy a telítettsége érdekelné. Ismerősnél 4 évig volt egy OFF automata beparkoló rendszerrel. Azt se tudta hogy van benne, nemhogy kipróbálta volna.
Kérdezd meg a szentgotthárdi Astra tulajt hogy fel tudja-e kapcsolni a belső világítást. Szerintem 80% nem fogja tudni hogy van erre egy kapcsoló :-DDD
Csabi19-12-2020 15:14:13 //
18327
A napokban vált biztossá számomra, hogy nincs "csalás" az olajhőfokkal, tényleg azt mutatja a műszerfal.
Egyik reggel viszonylag gyorsan, indulás után felvettem az országúti tempót, ott már jól látszott, hogy a MES-ben 72°C volt a vízhőfok, az olajhofoknál még egy csík sem....Aztán 75°C-nál jött a műszerfalon az első csík, akkor érte el ~50-55°C-t. Egyébként viszonyalg együtt mozog, ezért tud megtévesztő lenni...Külön érdekes, hogy egy program sem mutatja az olaj hőfokát....
Egyébként én is hiányolom a plusz infokat. Nem értem, hogy ha tele van az autó érzékelőkkel, akkor miért nem érhetem el a legalapvetőbb információkat. Mint például akkummulátor töltöttség, töltés , DPF telítettség.....stbstb....kár.
leopop319-12-2020 15:01:01 //
18326
Érdekel hogy milyen majd számolj be róla légyszi :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.