Forum >> Giulia

RomeoOne24-10-2019 08:48:17 // 11766
Tradícionális téligumi gyártó. Téli körülményekre terveznek. Nem meglepő, ha nálunk a 0 fok körüli, sokszor csapadékmentes "téli" körülmények között nem igazán találja a helyét. Magyarországra nem a legjobb választás emiatt a Nokian, szerintem sem. Persze Piritu megy folyton ide-oda hegyekbe, neki lehet szükséges.
Erhard 242 (Pure Energy)24-10-2019 08:33:47 // 11765
pirelli, conti, michlein, nokian, dunlop... bármelyik
zgi52124-10-2019 05:48:52 // 11764
a Pirelli Sottozero 3 -on rajta az "AR" jelölés, kifejezetten az Alfára fejlesztett gumi -állítólag. többünknek bevált.

a Nokian nem jött be, szerencsére idén lekerült az egyik autónkról. bár kifejezetten tradicionális téligumi gyártó (ezért is került fel anno) nagy csalódás volt.
lehet hóban jó, de a szimpla nedves úton borzasztóan csúszott.
Piritu - 1.000.00023-10-2019 22:22:07 // 11763
Én defekttűrő Nokian WR-t rendeltem, a Giuliettán is ez volt.
tdemeter23-10-2019 22:16:48 // 11762
Én téli gumit vennék,mit javasoltok?
'''''23-10-2019 21:00:22 // 11761
qv-n nem fér el. :-)
Piritu - 1.000.00023-10-2019 19:04:18 // 11759
Használt már valaki hóláncot Giulián? Milyen fér fel?
A könyve a 225 széleshez 7 mm-es láncot javasol.
Liquid22-10-2019 21:29:09 // 11758
rajta vagyok, hogy ne tartson soká :D
Liquid22-10-2019 21:27:51 // 11757
pár év, amíg az erre a projektre fordítható erőforrásaim és a megfelelő felszereltségű Giulia ára (újban vagy használtban) találkozik :)
RomeoOne22-10-2019 21:06:42 // 11756
Ha sokat emlegetjük neki, lehet, hogy önbeteljesítő jóslat lesz :D
Lev22-10-2019 19:06:42 // 11755
:D Köszönöm, ezt olvastam, de valahogy úgy érzem, hogy adott esetben ez a pár év lerövidülhet :)
RomeoOne22-10-2019 18:51:35 // 11754
11627 :D
Lev22-10-2019 13:06:08 // 11753
Meddig tervezel a Tibivel?
Liquid22-10-2019 12:21:29 // 11752
nekem is küldi a vadász :)
Lev22-10-2019 11:21:55 // 11751
Jogos. Megmondom őszintén, hogy annyira nem merültem bele a dologba,csak meg szoktam nézni a kínálatot kíváncsiságból és meglepődtem,hogy ennyi új hirdetés került fel,de így már érthető.
Liquid22-10-2019 11:16:08 // 11750
meg némi haszon,jelen esetben 5000EUR
WarbiRunner (Gyuri)22-10-2019 11:02:05 // 11749
Mind megtalálható az autoscouton is, Így érzésre üzletileg egy ctrl+c / ctrl+v van befektetve a témába. Pl:
autoscout
ha.hu
Sporter22-10-2019 07:42:12 // 11748
Ma délután egy Mátrai karika? 🙂
Erhard 242 (Pure Energy)19-10-2019 18:13:30 // 11747
járnak le a lízingek ...
Lev19-10-2019 16:05:43 // 11746
Igen, ez a két cég szinte csak kinti autókkal foglalkozik.
Norby19-10-2019 15:51:36 // 11745
Ja. Csak mind kinti.
Lev19-10-2019 13:19:25 // 11744
Mennyi új Giulia hirdetés került fel ma hahu-ra
Erhard 242 (Pure Energy)18-10-2019 21:38:51 // 11743
Jah látom.. leves az évi 15e km...
Erhard 242 (Pure Energy)18-10-2019 21:37:23 // 11742
Mekkora km megkötéssel?
Lev18-10-2019 20:41:42 // 11741
Itthon is működik ez a dolog,de itt szerintem 500 euróból nem jön ki egy Stelvio bérlése.
Haddel18-10-2019 20:03:21 // 11740
Itt Ausztriában vannak olyan ajánlatok,hogy 0% befizetés ,és havi dij 2-3 évig ,ami tartalmazza a szerviz díjakat is. A képen egy Giulietta ajánlat van,a Stelvio kb 500 euró lenne havonta
Erhard 242 (Pure Energy)18-10-2019 18:44:08 // 11738
Külföldi rendszámosnál nincs lehetőség :)))
Lev18-10-2019 16:20:01 // 11737
De itt tartós bérletről van szó és a márkakereskedés vásárolja vissza, nem a bérlő cége meg.
WarbiRunner (Gyuri)18-10-2019 15:54:18 // 11736
A gondok pont itt kezdődnek. Ha rögzítve van akár egy elővásárlási jog, már vélelmezhető, hogy valójában előre tudtad, hogy a céged tulajdonába fog kerülni az autó, tehát nem élhettél volna a nyílt végű konstrukció adóelőnyeivel.
WarbiRunner (Gyuri)18-10-2019 15:27:27 // 11735
Bocs, rossz hsz-hez kötöttem, a sima nyílt végű lizingre gondoltam. Ott merülnek fel kérdések szerintem.
Lev18-10-2019 14:58:41 // 11734
Ha nincs benne a szerződésben, hogy "A" vásárolja vissza :)
Erhard 242 (Pure Energy)18-10-2019 14:46:06 // 11733
ez így van csak ugyi a bérbe adó 3-4 év után vissza veszi az autót és újra kiadja persze kevesebb tarifával ... neki ez a biznisz 6-8 év alatt kifizetik az autó dupla árát :DDD
Rohodi Mihály18-10-2019 14:27:26 // 11732
Hogyan venné a saját cégétől? Nem volt szó ilyesmiről. A saját cége a bérlő (aki havi bérleti díjat fizet), nem pedig a tulajdonos.

Legyen 3 szereplő: A Eladó márkakereskedő, B Vevő bérbeadó flotta kezelő cég, C bérlő

Folyamat:
1.: A eladja az autót Bnek x Ft-ért, y Ft visszavásárlási árat vállalva (tekintettel a futásra, futamidőre, piaci keresettségre, stb.. stb.)
2. A visszavásárlásra születik egy szerződés A és B között.
3. B a beker ár, és az A által megadott visszavásárlási ár különbségével számol ( a futamidő függvényében) + a felmerülő havi költségelemekkel, a teljesség igénye nélkül: KGFB, CASCO, esetleg GAP, finanszírozási költség, teljesítmény adó, cégautó adó, havi ÉCS összege, esetleg beépített kötelező szerviz, fogyó-kopó szerviz, gumiváltások, csereautó, stb. igénytől függően. + a saját profitja.
4. Futamidő végén a bérlet véget ér, megszűnik, a verda leadásra kerül C által B-nek.
5. B a visszavásárlási szerződés miatt/alapján eladja A-nak.
6. A annak adja el, akinek akarja, annyiért, amennyiért akarja, vagy amennyiért tudja.

Ebben a folyamatban ezek külön-külön jogügyletek. Amennyiben a projekt elején már lehet tudni, h a visszavásárlás és ezáltal a használtkori értékesítés milyen számokkal történik, már lehet is számolni a bérleti díj egyik tényezőjét.
Előny: B nettóban aktivál, és nettóban finanszírozza a verdát (a beszerzéskor áfát igényel vissza), használt korában is nettó+Áfa számlás lesz az autó.
(ez nem nyílt, vagy zártvégű lízing.) Tehát eladható EU-n belül nettóban, újra bérbeadható, stb.
WarbiRunner (Gyuri)18-10-2019 13:09:41 // 11731
Ez része nem tiszta nekem, hogy hogyan lehet ez legális. A maradványérték általában köszönő viszonyban sincs a piaci értékkel. A cég tulajdonosa megveszi maradványértéken a saját cégétől az autót, majd eladja piaci értéken, akkor az adóoptimalizálás fogalmán rendesen túlszaladtunk :-) Normális esetben a cégnek piaci érték körül kellene értékesíteni, és nem biztos hogy a cég tulajnak egy nyílt végű konstrukció esetén. Ehhez képest az üzletkötők nyíltan biztatnak különböző markaknál, mondván mindenki így csinálja, teljesen okés.
Rohodi Mihály18-10-2019 12:57:42 // 11730
Láttam olyan kalkulációt, ami arra is meggyőző, hogy kp helyett miért jó.. pl. a kp-t szuperállampapírba fektetve, önerő nélküli bérlet, flotta kedvezményes díjak a biztosítások terén, stb. (De ez nem a használt autókra igaz) De az igaz, leginkább annak jó, aki magas költséget tud viselni a cégben, és a futam végén megveszi privátban az autót.
'''''18-10-2019 11:41:40 // 11729
4M körül érdekelne egy az asszonynak! :-)
Golyszi18-10-2019 10:11:40 // 11728
Állapotukra és a karbantartásukra nagyon kiváncsi lennék.
Az enyém, Üllőn volt céges. Tudnék mesélni az elvégzett és/vagy nem elvégzett karbantartásról....
pl: 53k km van az autóban miért volt 267x dpf reg? és ennek a következményei.... de ezt majd ha rendben lesz!
Erhard 242 (Pure Energy)18-10-2019 08:10:26 // 11727
Tartós bérlet... érdekes dolog céges szinten csak akkor éri meg ha olyan sok az áfa befizetés, amit az irreálisan magas tartós bérlet havi díja kompenzálja ... egyébként nem éri meg :)
RomeoOne17-10-2019 22:31:40 // 11726
Főleg, ha német rendszámmal is meg van fejelve a dolog :D
Lev17-10-2019 22:28:28 // 11725
Köszönöm a választ. Ha átvettem a kocsit,majd szeretnélek megkeresni.
Rohodi Mihály17-10-2019 22:24:13 // 11724
Ha az eredeti megállapodás olyan, h a bérlő jelöli ki a végén a vevőt, visszakerül.
Lev17-10-2019 22:07:11 // 11723
Visszakerülhet, vagy vissza is kell kerülnie? :)
Rohodi Mihály17-10-2019 22:01:27 // 11722
Jaaaa :-)))) egyébként az új sláger a tartós bérlet, mert a havi bérleti díj áfájának a fele is visszaigényelhető útnyilvántartás nélkül, és a bérleti díjba építhető minden, akár a full karbantartás díjak is. Ott a bérbeadótól előre megadott/megbeszélt visszavásárlási értéken visszakerülhet a kereskedéshez az autó, annak a bekalkulálásával számolják ki a havi bérleti díjat. Sok előnye van a lízinges, vagy akár a kp-s vásárláshoz képest.
Lev17-10-2019 21:56:31 // 11721
Csak én kerestem a matekot, a többieknek világos volt :) Elkerülte a figyelmemet, hogy leírtad a tulajdonost, így már én sem keresek semmilyen matekot :)
Rohodi Mihály17-10-2019 21:49:14 // 11720
Nem értem, milyen matekot kerestek? Az importőr szolgálati autóiról (nem újságírós teszt autók) beszélünk, amik tárgyi eszközök a könyveikben, tehát Áfa mentesen kerülnek eladásra. Nem tudom, ők a "standard" 20% maradványérték mellett 60 hó melletti értékcsökkenést állítják-e be aktiváláskor, de ez itt nem is lényeges, itt nem kell matekot keresni, az FCA CEE a tulaj, és ő is az eladó, valszeg 1 márkakereskedő közbeiktatásával, mert közvetlen értékesítést nem végez. Az árról el kell dönteni, hogy a paraméterek/felszereltség stb. alapján megéri-e az adott árat a verda :-)
Lev17-10-2019 21:36:36 // 11719
Lehet, hogy igazad van, csak így hirtelen nem jön ki a matek. 3-4 év esetén tiszta a dolog, de ezek az autók még 2 évesek sincsenek.
Lev17-10-2019 21:34:03 // 11718
:D
WarbiRunner (Gyuri)17-10-2019 21:26:57 // 11717
Nézd meg az mkb euroleasing kalkulátorát. Elég meredek maradványértékekkel számol. És állítólag ez így okés és nav biztos. Gondold el, 3 év alatt kifizeted cégesen, visszaigenyelsz afa-t, tao-t, aztán 2m-ért megveszed a cégtől mint a tulaj 'ismerőse'. Majd eladod 6-ért. Nem teljesen véletlen a sok lízinges autó :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.