Forum >> Giulia
WarbiRunner (Gyuri)21-05-2019 20:12:32 // 9729
Még az alapjárat sem feltétlen egyforma, nincs kettőstömegű pl, azt eleve nem kell hogy kompenzálgassa az ecu. A turbó geometria teljesen másképp dolgozik. Az automata váltó miatt vannak üzemállapotok, amikor nem direkt a hajtás, a motor többet forog, a konverter pedig nyomatékká 'konvertálja' ezt. A kézi váltós turbólyuk feelingje helyett itt hamar túl sok levegő lesz,hallatszik ahogy engedni el a geo, szép hang. Váltáskor pedig tényleg olyat szusszan néha, mint egy BOV. Gyönyörű hangjai vannak, az igazi élménygyár. Egy mélygarázsban garantáltan mindenki téged néz :-DD
Giuntini21-05-2019 19:33:07 // 9728
Nem! Álló helyzetben igen, de mikor elindulsz, ahogy vált az automata, mások a hanghatások. Máshogy fújtat a turbó, automatánál olyan mintha lefújószelep lenne benne.
G-MANN🍀21-05-2019 19:25:24 // 9727
Az automata teljesen másként vált, akkor álom, ahogy eldurran, gurgulázik egy jó kipufogó:-):-)
RomeoOne21-05-2019 18:52:40 // 9726
Már a végén nem voltam ott, amikor bőgettétek, mert hamarabb elindultunk. De így külön-külön nekem semmi nem tűnt fel.
'''''21-05-2019 18:51:26 // 9725
Múltkor egyébként hallhattad a hangját együtt az enyémnek meg Csabi verdájának. :-)
RomeoOne21-05-2019 18:50:05 // 9724
Már írtam neki, hátha. Ha minden igaz Chabbi is lejön, szóval aznap akkor már lenne lent 3 QV. TreOlivi-t kéne még elhívni, úgy tűnt, hogy ő is vevő lehet az ilyen talikra. Azért négy QV egy helyen már egész jól hangzik :DDD
'''''21-05-2019 18:43:12 // 9723
Szombati nap leszek a VTT-n.Csábítsd oda Zolit is és akkor meghallgathatod. a 2016 és 2019 közti különbséget. :-)
RomeoOne21-05-2019 16:59:58 // 9722
De miért nem? Intuícióm azt mondaná, hogy hanghoz csak annak van köze, hogy mi van a leömlő meg a kipufogóvég között. Egy szűrőről tudom feltételezni ,hogy beleszól, de a sebváltó? Max azért, mert más fordulattartományokon tartja, de ha odaforgatod, akkor úgy szól a manual is. Mi lenne amúgy más?
WarbiRunner (Gyuri)21-05-2019 16:42:31 // 9721
Pedig nem :-)
zgi52121-05-2019 16:21:38 // 9720
elhiszem neked, csak konstatáltam, h jó kis újítás :)
Jani721221-05-2019 16:09:34 // 9719
Majd hagyom, hogy lemenjen escsinalok pár képet a fokozatokról. A régi telomban vannak képek a fogyasztásrol. Amikor hazamentem családdal fullra pakolva, tempomattal normálisan 5.1-es fogyasztás volt. A trip B már bőven 35000km felett jár az 6.4-et mutat. Elég sportosan vezetek ezt mutatta is a fékek elkopása is :)
zgi52121-05-2019 15:27:22 // 9718
Jani ez érdekes, hogy színt vált a tankolás figyelmeztetés..
mondjuk nem szoktam megvárni, két szegmensnél tankolok már.
de a manuál sem írja :(
egyébként 58L a benzina, 52L a diesel térfogata :)
mondjuk nem szoktam megvárni, két szegmensnél tankolok már.
de a manuál sem írja :(
egyébként 58L a benzina, 52L a diesel térfogata :)
zgi52121-05-2019 15:23:24 // 9717
én ennyire cizelláltan még nem néztem. nagyon, nem látom értelmét.
volt benzines turbós autóm (olasz :-)) annak átlaga 7.4 volt
a nejemnek vettünk egy off autót, ezres, turbós, 101LE (nem japán :))
a Julisnál jobban fogyaszt! :) lassan lehet cserélek vele :P
volt benzines turbós autóm (olasz :-)) annak átlaga 7.4 volt
a nejemnek vettünk egy off autót, ezres, turbós, 101LE (nem japán :))
a Julisnál jobban fogyaszt! :) lassan lehet cserélek vele :P
droberto21-05-2019 15:12:31 // 9716
Nem baj. 🙂
Talán erről még nem volt szó.
Az 59 150 ló.
@Gps 130: ~6,3
@140: ~6,5
@150: ~6,8-7 l/100km
Talán erről még nem volt szó.
Az 59 150 ló.
@Gps 130: ~6,3
@140: ~6,5
@150: ~6,8-7 l/100km
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2019 15:09:01 // 9715
a Stelvionak 64L-es a tankja 58L-nél még nem sikerült többet tankolni pedig akkor már pirosan világított a szintjelző...
zgi52121-05-2019 15:05:40 // 9714
az automata 8. -ban 170-nél cirka 2100-at forog :)
ha ennél lassabban mész visszatermel :P
nekem az átlagom 6.1 -re betonozódott -télen-nyáron.
BÁRMIT csinálok, BÁRHOGYAN megyek, BÁRHOL (értve pálya v. város) vele, javarészt N-ben.
ha ennél lassabban mész visszatermel :P
nekem az átlagom 6.1 -re betonozódott -télen-nyáron.
BÁRMIT csinálok, BÁRHOGYAN megyek, BÁRHOL (értve pálya v. város) vele, javarészt N-ben.
zgi52121-05-2019 15:00:05 // 9713
érzékeny téma :)
Liquid21-05-2019 14:33:02 // 9712
sztem tökugyanolyan :)
Giuntini21-05-2019 14:19:11 // 9711
Minden automata váltós autónak jobb hangja van a kézi váltósnál. A 2,4 Q-tronic-nak is jobb hangja van a kézinél.
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2019 14:00:35 // 9710
mert hallottuk, más a hangja az is krva bizsergető meg bőven jobb, mint bármi más de az automata még durvább...
RomeoOne21-05-2019 13:52:57 // 9709
Úgy gondolom, hogy igazad van. Sztem sincs ebben eget verő különbség, csak kíváncsi lennék, hogy konkrétan mennyi. A manual Giuliának miért nincs olyan jó hangja? Tudtommal csak annyi a különbség, hogy nem durrog annyira váltásnál, mint az AT
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2019 13:41:14 // 9708
elmesélem a kézi váltós QV-nak nincs olyan jó hangja, mint az automatának de nem sírnék a volán mögött egy olyannak sem szóval amin aggódsz az nagyjából kimeríti a szőrszálhasogatást csúnyábban kifejezve a fingreszelés fogalmát.... :)))
RomeoOne21-05-2019 13:31:32 // 9707
Gondoltam itt lehet a Giuliával kapcsolatos témákat feldobni, ha már Giulia van a topic fejlécére írva :)
Nyilván, ha kérdést teszek fel, akkor az olyan, amiről nem nagyon találni infot, nem olyat, amire fél perc alatt megvan a válasz :)
Nyilván, ha kérdést teszek fel, akkor az olyan, amiről nem nagyon találni infot, nem olyat, amire fél perc alatt megvan a válasz :)
droberto21-05-2019 13:30:01 // 9706
Egyébként a dízel mennyit eszik pályán 130-140-150-nnél?
droberto21-05-2019 13:09:09 // 9705
A lényeg a meghúzási nyomaték. Nálam ez 110 Nm max. Igazán elégedett vagyok vele (Farad). Egy kis odafigyelést azért igényel.
A gumisoknak nem való (tisztelet a kivételnek). Azok legtöbbször rohannak és vagy nem teszik rá jól a fejet, vagy túlhúzzák a légkulccsal.
Egyszer nyúlt a 8 év alatt gumis defekt miatt az enyémhez. Még nézni is rossz volt, ahogy kapkodott. Rendesen felállt a szőr a hátamon. Aztán sikerült is rosszul rárakni a fejet, és utána nem bírta leszedni utána róla. Már nekiesett volna fogóval, azt finoman elkértem tőle a szerszámát, mielőtt összeb@szza volna és leszedtem szépen. Utána tűreszelővel otthon megigazítottam, hogy ismét jó legyen. Azóta eltelt 4 év és köszöni jól van.
Szóval a lényeg a nyomaték betartása, és hogy jól tedd rá.
Állítólag a McGuard is jó.
A gumisoknak nem való (tisztelet a kivételnek). Azok legtöbbször rohannak és vagy nem teszik rá jól a fejet, vagy túlhúzzák a légkulccsal.
Egyszer nyúlt a 8 év alatt gumis defekt miatt az enyémhez. Még nézni is rossz volt, ahogy kapkodott. Rendesen felállt a szőr a hátamon. Aztán sikerült is rosszul rárakni a fejet, és utána nem bírta leszedni utána róla. Már nekiesett volna fogóval, azt finoman elkértem tőle a szerszámát, mielőtt összeb@szza volna és leszedtem szépen. Utána tűreszelővel otthon megigazítottam, hogy ismét jó legyen. Azóta eltelt 4 év és köszöni jól van.
Szóval a lényeg a nyomaték betartása, és hogy jól tedd rá.
Állítólag a McGuard is jó.
Piritu - 1.000.00021-05-2019 12:28:22 // 9704
Semmi különös, csak a Cartárs irigyli a problémáidat :-D
tdemeter21-05-2019 12:03:53 // 9702
;)
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2019 12:02:07 // 9701
ez komoly?
RomeoOne21-05-2019 11:30:07 // 9700
Az más tészta, ő átalakította a kipufogórendszert. A kipuff rendszert nagy munkával behangolták az eredeti QV-ben, most ha oda beraknak plusz elemeket, az biztos, hogy módosítani fog rajta. Kérdés, hogy mennyit dolgoztak azon, hogy a hang az továbbra is olyan maradjon...
tdemeter21-05-2019 11:27:15 // 9699
Hallottam milyen hangja lett Sporter kocsijának, teljesen más mint az enyém. A dobon múlik, nem a szűrőn - szerintem.
RomeoOne21-05-2019 11:18:51 // 9698
Igazából, ami érdekelne, hogy a QV hangjára milyen hatással van. R33Z az elején mondta, hogy más hangja van, mint a tesztautónak, ami nála volt (ami gondolom E6B volt). Azóta nem nyilatkozott róla, a neten meg nehéz találni erről infot. Youtube-ot túrtam ezzel kapcsolatban, de nem tudom mennyire sikerült jó példákat találni.
Itt van például ez: link
Ennek semmi gond a hangjával. A video szerint 2018-as a kocsi, ami alapján akár lehet E6D is, de simán lehet, hogy ez E6B szóval ez alapján nem lehet ítélni.
Itt ez a másik. Erről annyit lehet tudni, hogy friss a videó, de hogy a kocsi mikori? A Race módhoz tartani kell a kapcsolót és D-ben is bőgeti, ahol már az új modelleknél szintén nyitva van a pillangószelep. Nem tudom, hogy ebből mennyire következik, hogy ez E6D lenne, de azért gyanús, hogy ez az. A hangja mindenesetre ennek is jó, ami megnyugtató. Bár, mint ha nem lenne annyira mély, öblös. Franc tudja így videón ezer dologtól függhet, hol a mikrofon, milyen minőség, milyen a környezet stb.
Ezt a Stelvio Q-t találtam még, sztem ez is E6D. Ennek, mint ha más hangja lenne. De lehet itt is csak különböző peremfeltételek...
Remélem R33Z lehozza az övét VTT-re és meg lehet majd hallgatni őket egymás mellett. :)
Itt van például ez: link
Ennek semmi gond a hangjával. A video szerint 2018-as a kocsi, ami alapján akár lehet E6D is, de simán lehet, hogy ez E6B szóval ez alapján nem lehet ítélni.
Itt ez a másik. Erről annyit lehet tudni, hogy friss a videó, de hogy a kocsi mikori? A Race módhoz tartani kell a kapcsolót és D-ben is bőgeti, ahol már az új modelleknél szintén nyitva van a pillangószelep. Nem tudom, hogy ebből mennyire következik, hogy ez E6D lenne, de azért gyanús, hogy ez az. A hangja mindenesetre ennek is jó, ami megnyugtató. Bár, mint ha nem lenne annyira mély, öblös. Franc tudja így videón ezer dologtól függhet, hol a mikrofon, milyen minőség, milyen a környezet stb.
Ezt a Stelvio Q-t találtam még, sztem ez is E6D. Ennek, mint ha más hangja lenne. De lehet itt is csak különböző peremfeltételek...
Remélem R33Z lehozza az övét VTT-re és meg lehet majd hallgatni őket egymás mellett. :)
tdemeter21-05-2019 10:42:54 // 9697
Nem akarlak elkeseríteni, de lehetsz kíváncsi, akkor sem fogsz észre venni semmit sem belőle.
És szerintem ez a normális, nem az, ha ilyeneken kell aggódni.
És szerintem ez a normális, nem az, ha ilyeneken kell aggódni.
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2019 10:18:46 // 9696
egy offosnál úgy működik, hogy jelzi mikor megtelt és a menüben lehet aktiválni a pucolást... eddig a legértelmesebb megoldás
RomeoOne21-05-2019 09:51:42 // 9695
A benzines részecskeszűrőről viszont azt olvastam, hogy passzívan regenerál, aktívra akkor van szükség, ha folyton hidegen üzemel (városi/ovijárat). Kíváncsi leszek.
Jani721221-05-2019 09:44:23 // 9694
Nem is az időtartam a gond, hanem az az idő amíg a regenerálas körülményei eloallnak. Főleg hidegben képtelen a dpf nem tud felmelegedni és nem is inditja el a regent.
RomeoOne21-05-2019 09:39:01 // 9693
Nem is tart olyan sokáig a regen
Giuntini21-05-2019 09:09:32 // 9692
A 159 2,4-nél 11-12 perc. Abszolút nem ideális a helye a dpf-nek, távol a leömlőtől. A 2,0-nál márjó volt.
Jani721221-05-2019 07:42:36 // 9691
Nekem még egyszer sem világított a dpf ikon, innen a fórumról tudtam meg, hogy van olyan is :) megneztem a multiecu programmal és már tudom, hogy nekem is van. Egyébként a napi 2x23km munkaba járás alatt is simán leregenerálja, ha jól emlékszem kB 5 perc sincs egy ciklus. Ezeknél már a dpf helye is idealisabb zárt helyen a motorhoz közel.
zgi52121-05-2019 07:13:18 // 9690
én egyetlen 1x láttam a dpf ikont, mikor elhoztam az autót. :) azóta sem láttam, de nem is érzékeltem semmit. lehet a napi pályázás alatt elintézi..
Jani721220-05-2019 23:06:52 // 9688
a julis egyébként relatív sűrün regenerál kb 2-300km intervallumban és viszonylag rövid ideig, ezért nem is nagyon veszed észre a pillanatnyi fogyasztáson sem.
Jani721220-05-2019 23:04:20 // 9687
megmondom őszintén nem tudom, de először sárga lesz aztán piros és akkor írja ki, de talán az utolsó kis kockánál.
Giuntini20-05-2019 22:58:15 // 9686
Adom! Most is 160 utazóztam autópályán, bár tegnap este sokszor volt fék-gáz, az M7-esen, és 8,5 a fogyasztás, regenerálás 650km után. A dízel élettere most már az autópálya, nincs is más alternatíva, annyira próbálják a városokban ellehetetleníteni...
Zolibácsi20-05-2019 22:28:16 // 9685
én is azt látom, hogy aki pályázik, annak még mindig a dízel éri meg jobban :-)
RomeoOne20-05-2019 22:27:25 // 9684
És mikor írja ki a limited cruising range-et?
Jani721220-05-2019 22:17:56 // 9683
ha már világít masszívan akkor megy bele 49L
Jani721220-05-2019 22:13:10 // 9682
úgy érzem a 1.5Literes fogyasztáskülönbség-álom kezd szertefoszlani... XD
tdemeter20-05-2019 21:15:29 // 9681
Asszem 58
Piritu - 1.000.00020-05-2019 20:39:37 // 9680
Mekkora a tankja? 50?60?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
953
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas