Azt tudom :-) A lízinget egyelőre nem mertem bevállani, vannak aggályos pontjai a dolognak, plusz az új normálisan felszerelve nekem sok. A legegyszerűbb variációra viszont nem gondoltam :-)
A kínálat azért nem túl nagy, szóval idő lesz mire találok jót. Amit linkeltem, az is már fújkálva volt 'karcok' miatt. De legalább nem sunyiba nyomják, hanem előre közlik. :-)
Oké csodák nincsenek, de jobb vétel még lehet.
Forum >> Giulia
WarbiRunner (Gyuri)21-01-2019 20:49:17 // 8323
Haddel21-01-2019 19:04:43 // 8322
Szabolcs 15921-01-2019 18:54:49 // 8321
Itt rengeteg autoház kapcsolatban van egymással és ha nincs náluk az adott típusból eladó akkor szálitatnak oda hogy legyen náluk, ezt ott mondták ahol a giulia vettük
Szabolcs 15921-01-2019 18:51:04 // 8320
Lehet hogy sok bemutató autó volt ahogy az enyém is,Az Fca Frankfurt hivatalos bemutató autója volt, Rengeteg van amibe bele tesznek pár ezer km és hozzák az újat
'''''21-01-2019 18:15:17 // 8319
Meghülyíttet mi? :-)))
Cégnél 5év alatt le is írhatod?
Cégnél 5év alatt le is írhatod?
RomeoOne21-01-2019 15:34:38 // 8318
De amúgy miért adnak el kint új, alig futott kocsikat a németek? Hol az átb.szás ebben?
WarbiRunner (Gyuri)21-01-2019 15:25:03 // 8317
THX :-D
Erhard 242 (Pure Energy)21-01-2019 15:16:17 // 8316
Good Hunting :DDD
WarbiRunner (Gyuri)21-01-2019 15:07:15 // 8315
Ha lesz, mindenképp, ennyivel jövök :-) Azért nem kapkodom el, de a vadászat elkezdődött :-)
Erhard 242 (Pure Energy)21-01-2019 14:39:23 // 8314
majd azért vigyél egy kört :P
WarbiRunner (Gyuri)21-01-2019 14:35:27 // 8313
Ebből így előbb utóbb.. ja :-)
Erhard 242 (Pure Energy)21-01-2019 14:33:39 // 8312
Ebből még Giu lesz... végre :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)21-01-2019 13:59:53 // 8311
csörgess meg... elmesélem :)
Kazes☻21-01-2019 13:59:16 // 8310
Szép... de milyen lelkivilága volt annak aki megrendelte... kívül - belül szinte egyforma szürke... sivár. Számomra legalábbis. A fehér legalább variáltabb kicsit. :)
WarbiRunner (Gyuri)21-01-2019 13:49:48 // 8309
Na az hogy? Ez érdekel. Egyelőre ott járok hogy lízinggel a fél Áfa visszajön, de kb elmegy kamatra. Viszont adóalap csökkentö és nincs lekötve a tőke. Amúgy ha behoznék, akkor nem ezt, hanem ezt.
Erhard 242 (Pure Energy)21-01-2019 12:17:58 // 8308
hozd be a cégedre cégautónak 8 alatt bőven megáll.....
Erhard 242 (Pure Energy)21-01-2019 12:15:18 // 8307
mindenki magából indul ki :DDD
RomeoOne21-01-2019 12:04:34 // 8306
13.5-ért, hogy neki is megérje :DDD
'''''21-01-2019 11:47:29 // 8305
ErHard behozza neked kintről! :-)
WarbiRunner (Gyuri)21-01-2019 11:04:55 // 8304
VKG231!!! (156+75)20-01-2019 21:19:24 // 8303
De addig bőven lamborgínizabáló... :))))
RomeoOne20-01-2019 20:45:20 // 8302
Asszem a Q2 jelölésűekben van önzáró diffi.
Performance csomag AT
845.000 Ft
Ez a csomag tartalmazza:
Sebességváltó fülek
Mechanikus önzáró differenciálmű
Alfa Active Suspension - Sportfutómű
Performance csomag AT
845.000 Ft
Ez a csomag tartalmazza:
Sebességváltó fülek
Mechanikus önzáró differenciálmű
Alfa Active Suspension - Sportfutómű
R33Z20-01-2019 20:36:24 // 8301
Az a teljesitmenyszint mar kritikus a valtonak is, nem sokaig birna es varhatoan a motor is elpukkanna elobb v. utobb. Szerintem ez a 15.000EUR a kezdete lehet egy szep osszeg eltemetesenek :)
VKG231!!! (156+75)20-01-2019 20:04:26 // 8300
Kap másik turbót is elviekben...
'''''20-01-2019 17:42:29 // 8299
Kérdés,hogy meddig bírná.
VKG231!!! (156+75)20-01-2019 16:56:22 // 8298
Az a 680 lovas durván hangzik :D
Erhard 242 (Pure Energy)20-01-2019 16:03:48 // 8296
Kipuff hoz hozzá lehet nyúlni nincs gari vesztés megkérdeztem
'''''20-01-2019 15:45:49 // 8295
Lemérted a küszöböt?
Jani721220-01-2019 14:44:13 // 8294
főleg, hogy a lényegre amúgy is csak 2 év a gari
R33Z20-01-2019 13:25:16 // 8292
Jah :) februar 10en szuletik.
Amugy ez a cucc plug and play, nem jarna garancia vesztessel szerintem.
Amugy ez a cucc plug and play, nem jarna garancia vesztessel szerintem.
'''''20-01-2019 12:48:26 // 8291
Nyáron nincs gond a race módal csak esőben meg havas úton. :-)
Ha meg már hozzányúlok akkor rendesen! :-)Pár lovat még majd azért összehozok valamivel.
Ha meg már hozzányúlok akkor rendesen! :-)Pár lovat még majd azért összehozok valamivel.
'''''20-01-2019 12:46:26 // 8290
Még három év garim van. 2016 decemberi az autó.Pár hét múlva kell a második szervizre vigyem.
Shadin20-01-2019 12:34:08 // 8289
Csak szét kell akasztani mint az áramláskorlátozó lapátok tengelyét :-D
Jani721220-01-2019 11:58:11 // 8288
nemrég friss hóban fordultam meg és az autó eleje az aszfaltról lement a padkára, akkor rendesen bekakkantottam, hogy most, hogyan fogok innen elmenni, simán kihúzta az elejét . Nem tudom, hogy igaz-e, de állítólag sperr difi van bennük...
Jani721220-01-2019 11:53:09 // 8287
meddig van még gari? amúgy tuti, hogy az nem bonyolult művelet, valahol a csövön an egy szelep amit megnyit racsing módban , azt kell meghekkelni! fogd meg a söröm... :)
'''''20-01-2019 10:50:44 // 8286
Látom már készülsz te is a qv-re! :-)))
Lehet,egyszerűbb lenne nekem fixen a hangos állásban rögzítenem valahogy.
Kíváncsi lennék,hogy ez a módosítás is garivesztéssel járna-e.
Lehet,egyszerűbb lenne nekem fixen a hangos állásban rögzítenem valahogy.
Kíváncsi lennék,hogy ez a módosítás is garivesztéssel járna-e.
R33Z20-01-2019 10:16:40 // 8285
Tomi, akkor ezt neked talatak ki;) kipuff vezerles QV
zgi52120-01-2019 09:54:47 // 8284
sztem Jani irt errol nemreg.
zgi52120-01-2019 09:53:36 // 8283
Egyetertek, nem veletlen a nem kikapcsolhatosag.
Szumma user szinten (pl Amerika) gondolkodtak.
Sztem a mai autokban javareszt ez nem
Opcio.
A brake by wire gyenge kifogas, mert a qv is ilyen es a race mode engedi.
Szumma user szinten (pl Amerika) gondolkodtak.
Sztem a mai autokban javareszt ez nem
Opcio.
A brake by wire gyenge kifogas, mert a qv is ilyen es a race mode engedi.
Shadin20-01-2019 09:46:08 // 8282
Köszi, így már emléxem :-)
Haddel20-01-2019 09:26:55 // 8281
Mondjuk engem érdekelne tényleg ,hogy hóban hogy szerepel az esp.Egyszer majdnem ott ragadtam egy kikapcsolhatatlan menetstabilizálós céges autóval a hegyen,mert lendületből szaladva is elpörgött volna az emelkedő teteje előtt,és mindig elvette a gázt..
Érdekes a cikk,a írója azért legalább utána olvasott a lehetőségeknek.Sok újságíró nem veszi még erre sem a fáradtságot,csak írja a fasságait..
Érdekes a cikk,a írója azért legalább utána olvasott a lehetőségeknek.Sok újságíró nem veszi még erre sem a fáradtságot,csak írja a fasságait..
'''''20-01-2019 09:07:22 // 8280
Tényleg ekkora gond,hogy nem lehet keresztbe rakni?Szerintem az emberek 99%-a sosem kapcsolná ki.Enyémben ki lehet de csúnyán meg is tud viccelni.Ha a hangja nem változna meg olyankor akkor biztos nem raknám Race-be soha.
zgi52120-01-2019 08:22:25 // 8279
egy dologgal egyet kell ertenem, az a kimeretu kijelzo. Nem is kozepso, hanem a muszerfali..
Meg a hifin sporolast megertem de ezen? Ketezertizenkilencben?
Az, hogy nem nagy kaland a vezestesi elmeny -fuggetlen az esp tol- az vicces, pedig ok igazan vezetnek a kategoriaban. melyik jobb? Meg a 159 is? Ahhh 😬
Meg a hifin sporolast megertem de ezen? Ketezertizenkilencben?
Az, hogy nem nagy kaland a vezestesi elmeny -fuggetlen az esp tol- az vicces, pedig ok igazan vezetnek a kategoriaban. melyik jobb? Meg a 159 is? Ahhh 😬
Sporter20-01-2019 08:06:36 // 8278
Ezektől mit várjunk!? Azt értem, hogy nem lehet teljesen kikapcsopni az ESP-t, mert ebben a kategóriában kB sehol sem lehet már, de valóban hagyhattak volna kicsit játékosabbra. Érdekes, hogy a német autók ordító hibára sose derül fény a vezess.hu tesztjeiben 😀
Zolibácsi20-01-2019 07:40:41 // 8277
vzsiros19-01-2019 22:15:32 // 8276
Ezt személyesen is megnéztem. Auto szép, a meta iszonyatosan béna, sumák, fura cég. Nem tudták beindítani, mert lemerült az aksi... :o
Erhard 242 (Pure Energy)19-01-2019 20:25:35 // 8275
Tudom, hogy rengeteg a munka vele, azt kell megfizetni...
WarbiRunner (Gyuri)19-01-2019 19:18:13 // 8274
Pontosan nem tudom, de nagyságrendileg kb. A szétszedés/összerakás időigényes részét megcsináltam, abban volt vagy 20 óra munka. 7000Ft-os rezsióradíjon (az se rossz...) csak ez 140e. Ők is dolgoztak rajta szétszedés/összerakás kb 8 órát, aztán elemek előkészítése, rozsdátlanítás, alapozás. Itt használtak szürke, meg ződ' alapozót, aztán csiszolás jött. Rengeteg óra. Amikor szép szürke alapon zöld foltos, ám sík lett a cucc, akkor aláfújtak feketével kamrában. A száradási idők nyilván nem műhely idő, de az is van. Aztán jött a sok réteg metál festék (lakk), ami talán már a leggyorsabb és leglátványosabb része. A szárítókamra se ingyen fűti fel az egész autót 70(?) fokra.
A végén még egy full polír munkaórái, mert úgy szép. Nálam még erre jött az üregvédőzés kellemetlen melója. Sok munkaóra ez.
A végén még egy full polír munkaórái, mert úgy szép. Nálam még erre jött az üregvédőzés kellemetlen melója. Sok munkaóra ez.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
707
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV