Forum >> Giulia
zgi52117-01-2019 14:43:40 // 8190
a B oszlop is zavarja szegényt :(
zgi52117-01-2019 14:40:55 // 8189
én is ezt írtam csak nekem nem hiszed el :o
Szabolcs 15917-01-2019 14:28:11 // 8188
Nekem a stelvio ugyan ilyen mint a video ban a giulia a giuliám más most akkor, most viszem majd tavasszal a stelvio frissítés re
RomeoOne17-01-2019 14:25:58 // 8187
A lentebb leírtak szerint nem így van. Pettinke szerint, ha kicsit pöccinted vissza a másik irányba, akkor abbahagyja.
"Aki nem ért hozzá minek nyúl hozzá" ? :DD
"Aki nem ért hozzá minek nyúl hozzá" ? :DD
Szabolcs 15917-01-2019 14:23:54 // 8186
Frissíteni kell azt a giulia qv
Szabolcs 15917-01-2019 14:22:13 // 8185
Én miattam lehet 30 millió követője ha a kormány nem mozdul nem fog vissza álni
RomeoOne17-01-2019 14:15:21 // 8184
Azért annak a bohócnak van 2,5M feliratkozója youtube-on, és lehet több eladást hozott össze az Alfának, mint a márka saját gyenge marketing stratégiája ;)
Szabolcs 15917-01-2019 14:08:11 // 8183
Videoba szereplő emberke a bohóc,
Szabolcs 15917-01-2019 14:06:58 // 8182
Aki nem ért hozzá minek nyúl hozzá :)))))))Bohóc
pettinke17-01-2019 13:59:16 // 8181
azt nem tudom, a videón az ember micsinál, de ha az ellentétes irányba épphogy megpöccinted, akkor leáll az index. legalábbis nekem :-)
zgi52117-01-2019 13:49:14 // 8180
gondoltam, hogy az emisszió csökkentés az oka.. (ezt is be lehet írni, mint a start-stop -t)
Erhard 242 (Pure Energy)17-01-2019 13:39:37 // 8179
egyébként a D sem egy nagy durr...
Erhard 242 (Pure Energy)17-01-2019 13:28:42 // 8178
milyen lehet az A? még életemben nem próbáltam ki :DDD
RomeoOne17-01-2019 13:26:00 // 8177
Nem mindegy amúgy? Egy ujjpöccintéssel átállítod az egészet. Inkább lenne az A az alap a kocsiba és minden indítás után átpöccinteném, mint hogy részecskeszűrőt tegyenek bele :(
Stef17-01-2019 13:24:31 // 8176
Igen, egyelőre minden induláskor N az alap. De ha valahol szigorítani akarnak még a károsanyag kibocsátáson, csak egy szoftverfrissítés, és máris "A" az alap... Szerencsére itt még nem tartunk! :)
RomeoOne17-01-2019 13:22:01 // 8174
De akkor hogy kapcsolod ki kézzel? Videón nem tudta sehogy
zgi52117-01-2019 13:21:18 // 8173
mondom még1x , nálam müxik. bekapcs -kikapcs kormánymozdulattal, anélkül.
sőt a sw frissítés óta a komfort index is 3x villan nem 5x :)
sőt a sw frissítés óta a komfort index is 3x villan nem 5x :)
zgi52117-01-2019 13:19:18 // 8172
örülök, hogy akkor miénk nem monostabil még :)
RomeoOne17-01-2019 13:18:17 // 8171
Hogyne lenne az. Vissza tudom lökni a kart, ha meggondolom magam és mégsem akarom indexelni. Vagy nem fordult akkorát a kormány, hogy visszaálljon, mondjuk egy nyújtott íven vett körforgalomból kihajtásnál. Vagy sávot akarok váltani, kiteszem az irányjelzőt, aztán rájövök, hogy mégsem akarok és vissza akarom venni. Mindenképp a kormányt kell forgatni, ha le akarom állítani az indexet? Na ez tényleg egy olaszos feature :DDD
zgi52117-01-2019 13:17:48 // 8170
én is. tényleg nem értem a kérdést.
lehet azon a qv.n meghibásodott vmi..
lehet azon a qv.n meghibásodott vmi..
pettinke17-01-2019 13:16:54 // 8169
a MiTo meg a Giulietta így működik kezdetek óta.
tdemeter17-01-2019 13:16:24 // 8168
De kézzel ki tudod kapcsolni
zgi52117-01-2019 13:14:52 // 8167
ez miért probléma? normál használatban, ha lenyomod a kanyar után abbahagyja.
a tied sem áll vissza, ha nem mozog a kormány!
a tied sem áll vissza, ha nem mozog a kormány!
zgi52117-01-2019 13:12:35 // 8166
akkor mi történik, N lesz az alap? fura
tdemeter17-01-2019 13:12:16 // 8165
Ha egy ilyet veszek, akkor azzal 800.000 ft-ot spóroltam? Ezt vajon be lehet tenni simán a 8.8-as kijelzővel rendelkező vasba?
tdemeter17-01-2019 13:09:54 // 8164
Nekem is nagyon furcsa volt...
tdemeter17-01-2019 13:08:41 // 8163
RomeoOne17-01-2019 13:08:09 // 8162
Akkor erre a problémára mi a megoldás?
Stef17-01-2019 13:04:31 // 8161
Sajnos nem jegyzi meg! Euro6 rulez! :)
zgi52117-01-2019 12:55:51 // 8160
biztosan megjegyzi, ez olyan lett, mint az index. nem marad pozicióban, először furcsa volt, de most már jobban tetszik, hogy nem kóvályog a kar le-fel. :)
Piritu - 1.000.00017-01-2019 12:27:03 // 8159
Ja már válaszoltál másnak.
A Giulietta DNA kapcsolója is visszaugrik N-be.
A Giulietta DNA kapcsolója is visszaugrik N-be.
Piritu - 1.000.00017-01-2019 12:25:19 // 8158
"Monostabil DNA módválasztó" ez mit jelent?
tdemeter17-01-2019 12:23:28 // 8157
Én már ilyenben tesztvezettem. De gondolom megjegyzi, hogy milyen állásban hagytad leállítás után is, vagy nem?
RomeoOne17-01-2019 12:09:59 // 8156
Gondoltam, hogy valami ilyesmit takar. Ezzel együtt lehet élni. Az N lesz az alapállás és attól lehet A meg D felé elcsavargatni?
esvé17-01-2019 11:55:47 // 8155
a DNA kapcsolónak eddig fix poziciói voltak, D-N-A, a kapcsolón is láttad melyik funkció van aktiválva (bár sztem senki nem nézte). Az újabb autókban a kapcsolónak egy fix állása van, onnan elforgatva mindig visszatér ebbe az állásba, mint a QV-ben a Race mód választásakor visszaugrik D-be.
RomeoOne17-01-2019 11:44:07 // 8154
"Monostabil DNA módválasztó"
Ez mit is jelent?
Ez mit is jelent?
zgi52117-01-2019 11:11:36 // 8153
nem látok releváns fogyasztásbeli különbséget D és N használata között.
ha sportosan megyek, ha nem 6 és 6,4 közötti az érték. Az A-t nem használom.
nyilván a városi tötyörgés nem a kedvence, de kiszabadulva gyorsan helyrekerül a fogyi is.
mondjuk én 80% -ban pályán megyek ott "mindegy" lehet 8-ban a D vagy N kérdése.
dugóban meg nem látom értelmét D -ben huzamos ideig.
ha sportosan megyek, ha nem 6 és 6,4 közötti az érték. Az A-t nem használom.
nyilván a városi tötyörgés nem a kedvence, de kiszabadulva gyorsan helyrekerül a fogyi is.
mondjuk én 80% -ban pályán megyek ott "mindegy" lehet 8-ban a D vagy N kérdése.
dugóban meg nem látom értelmét D -ben huzamos ideig.
Stef17-01-2019 10:46:32 // 8152
Tudtommal 2 alapvető különbség van:
- E6D benzinmotor részecskeszűrővel
- Monostabil DNA módválasztó
- E6D benzinmotor részecskeszűrővel
- Monostabil DNA módválasztó
Sporter17-01-2019 09:44:53 // 8151
Van arra valahol infó, hogy a 2019-es gyártású Giulia-k eltérnek-e bármiben a 2018-ban gyártottakhoz képest (felhasznált anyagok utastérben, upgrade, stb.)
Erhard 242 (Pure Energy)16-01-2019 22:29:33 // 8150
nálam is drágább lett volna a delej, mint a benya igaz csak fél millával ezért ki is esett a képből ...
Jani721216-01-2019 22:11:36 // 8149
kb 80% D itt jók az utak, ezért élvezhetően lehet menni a faluk közt, bőven 100 fölött
droberto16-01-2019 21:46:05 // 8148
Azért az nem is sok márkára igaz és nem is megszokott, hogy újként drágább a benyás mint a dízel. Turbó, AT ide vagy oda. :)
zgi52116-01-2019 21:15:29 // 8147
Hol hasznalod altalaban D vagy N?
Szabolcs 15916-01-2019 20:02:34 // 8146
Ahogy én is vettem a giuliat, itt azért más mint otthon
WarbiRunner (Gyuri)16-01-2019 19:28:58 // 8145
Ez sem kizárt :-)
Erhard 242 (Pure Energy)16-01-2019 19:27:55 // 8144
uhh ez nagyon nem lett magyaros de tudjátok mire akarok kilyukadni :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)16-01-2019 19:26:57 // 8143
inkább 5 évesen éri megvenni onnan már nem zuhan akkorát ...
Jani721216-01-2019 19:26:24 // 8142
Jól kell venni, itt kint pl a tageszulassung-os vagy a kiállítási autókkal nagyot lehet kaszálni
RomeoOne16-01-2019 19:20:55 // 8141
Vagy annak, aki nem adja el 2 évesen és lehet 5 évesen már összeérnek majd az árak újra :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
776
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV