Forum >> 156
krisz.v29-11-2012 20:38:25 // 133103
Azért egy Bilstein B6+pl. eibach rugó szettet nagyon nem úszol meg 400euro-ból szerintem!
mreni29-11-2012 20:27:29 // 133102
így van,én is 370 euro-ért vettem a TA-t....
mreni29-11-2012 20:26:24 // 133101
na ja :D
az az érdekes,hogy nem pont olyan mint a 145 gyárija,de mérete passzol
az az érdekes,hogy nem pont olyan mint a 145 gyárija,de mérete passzol
GTPeti29-11-2012 20:24:22 // 133100
Az asszim. konstrukció miatt a 156-nál meglehetősen nagy a felső lengőkarokon a terhelés. Ezt én is tapasztaltam. :(
Az alsók lengőkaros mércével tényleg szinte "örökélet+1nap", a felsőket min. 2x olyan gyakran kell cserélni. Néha az én egyik TRW-im is koppan már megint. :(
(Ha vmikor újra hozzányúlunk az első futóműkhöz, akkor lehet hogy Lemförderek mennek be.)
Az alsók lengőkaros mércével tényleg szinte "örökélet+1nap", a felsőket min. 2x olyan gyakran kell cserélni. Néha az én egyik TRW-im is koppan már megint. :(
(Ha vmikor újra hozzányúlunk az első futóműkhöz, akkor lehet hogy Lemförderek mennek be.)
GTPeti29-11-2012 20:20:00 // 133099
Ja, csak Mo számára nem gyártanak külön "félárú" alkatrészeket. Az számít, hogy mennyi az alkatrészek piaci ára.
Egy kpl. futóműért (hozzávaló!!! lengéscsillapítókkal) ha utánanézel meglátod, hogy nem sok a 400 euró.
Ha azt veszed, hogy egy pár rugó 20eFt, akkor a lcs-k darabja 20-25eFt-ra jön ki. Ami jutányos. Még Mo-n is.
Egy kpl. futóműért (hozzávaló!!! lengéscsillapítókkal) ha utánanézel meglátod, hogy nem sok a 400 euró.
Ha azt veszed, hogy egy pár rugó 20eFt, akkor a lcs-k darabja 20-25eFt-ra jön ki. Ami jutányos. Még Mo-n is.
krisz.v29-11-2012 20:14:16 // 133098
Láttam a hirdetésed, érdekes, hogy nem kell senkinek, pedig nagyon jó áron hirdeted és úgy gondolom nem keveset javít a menetteljesítményen, bár nem mindenkinek a sportos viselkedés a cél...ha 156-hoz jó lenne 20 perc múlva ott lennék érte!:)
szivagyerek29-11-2012 20:03:00 // 133097
valaki nem ismeri? http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/156/alfa_romeo_156_1.9_jtd_progression_klima.2xlegzsak.abs.navi-6377073
mreni29-11-2012 19:59:33 // 133096
jaja,én eibach-al szemeztem,anno vettem is a 145-höz,most meg nem tudom eladni,nem kell senkinek,lehet hogy feldobom ebayre holnap.
krisz.v29-11-2012 19:53:39 // 133095
Én ezekkel szemeztem eddig:
http://www.alfastumper.com/product_info.php?cPath=270_1_4&products_id=1427
itt van minden, nem csak egy méret mit az Eibach-nál, de ez sem apró pénz, gondolkoztam azon is, hogy nem lehetne-e gyártatni valami rugógyártó céggel itthon?!
http://www.alfastumper.com/product_info.php?cPath=270_1_4&products_id=1427
itt van minden, nem csak egy méret mit az Eibach-nál, de ez sem apró pénz, gondolkoztam azon is, hogy nem lehetne-e gyártatni valami rugógyártó céggel itthon?!
krisz.v29-11-2012 19:44:06 // 133094
Én az eredeti gyári 12 éves felsőket cseréltem 163000km-nél és érdekes, hogy nem volt semmi baja a gömbfejnek csak a szilent kopott meg az kottyant, de ezt csak a kiszerelés után tudtam meg. Az alsók még eredetik, semmi bajuk!
sparco29-11-2012 19:43:03 // 133093
helyesbítve alsó-felső pár lengőkarért
sparco29-11-2012 19:42:27 // 133092
Mert kezd kopogni , de nem akarok most 70-80 ezreket rákölteni egy komplett lengőkarért...
mreni29-11-2012 19:41:30 // 133091
csak nem mindegy mennyit ül :D
mreni29-11-2012 19:41:14 // 133090
azon én is nagyon agyaltam
Hardy29-11-2012 19:39:55 // 133089
Enyém is ültetett volt, és elég jól bírta, illetve bírja csak már nem nálam.
krisz.v29-11-2012 19:38:48 // 133088
Lehet én is kipróbálom a közeljövőben...bár előtte lehet beruházok egy erősebb stab rúdra is.
mreni29-11-2012 19:31:08 // 133087
nem tudom már milyen volt,de nem az unixos kategória az tuti,mondjuk az ültetés is odab@sz neki rendesen
Hardy29-11-2012 19:29:40 // 133086
Az jó nagy sz@r lehetett. Nekem 160000 km-t a felső és 240000-nél jár az alsó. 15000 az még bejáratós :-))))
mreni29-11-2012 19:25:09 // 133085
ja,az előző felső lengőkar tizen pár ezer km-t bírt :))
Az alsókban már 15e felett van és semmi baja.
Az alsókban már 15e felett van és semmi baja.
mreni29-11-2012 19:23:50 // 133084
Nekem nagyon bevált,hátul az van mindenhol,elöl is a felső lengőkarokat kivéve.
Sokkal stabilabb az autó,nem nyúlik annyit tempós kanyarokban,mint előtte.
Én nem bántam meg,hogy rászántam azt a kis plusz pénzt,de nem mindenkinek éri meg.
Sokkal stabilabb az autó,nem nyúlik annyit tempós kanyarokban,mint előtte.
Én nem bántam meg,hogy rászántam azt a kis plusz pénzt,de nem mindenkinek éri meg.
Hardy29-11-2012 19:22:33 // 133083
Nem az év számít hanem a Km :-)))))))))
mreni29-11-2012 19:21:37 // 133082
a gumi szilentet nem tudom mennyi,az nem is nagyon érdekel,abban én sem látok sok lehetőséget.
Viszont a felső lengőkarokhoz a 4db PU szilent 15e+2x6e a felújítás így 27e.(Erhard-nál a TRW 18e/db)
Itt mindössze annyi a kérdés,hogy a felújított gömbfejek meddig bírják a strapát,a sziletekkel biztos nem lesz baj egy ideig.
Viszont a felső lengőkarokhoz a 4db PU szilent 15e+2x6e a felújítás így 27e.(Erhard-nál a TRW 18e/db)
Itt mindössze annyi a kérdés,hogy a felújított gömbfejek meddig bírják a strapát,a sziletekkel biztos nem lesz baj egy ideig.
krisz.v29-11-2012 19:19:09 // 133081
Úgy értem, hogy a gumit PU-ra!
lagoon29-11-2012 19:17:59 // 133080
Miért akarod cserélni a szilenteket?Egyébként nem éri meg felújítani a gömbfejet,mert árban ott van mint az új,de lényegesen rövidebb az élettartama.
krisz.v29-11-2012 19:17:28 // 133079
Egyébként milyen tapasztalatod van a PU szilentekkel? Érdemes cserélni?
krisz.v29-11-2012 19:14:02 // 133078
Igen, de ha megveszed hozzá a szilenteket, nem PU-t csak gumit, akkor ott vagy mint az új (nem eredeti) ára. Nem beszélve hogy, kiveszed mendkettőt, el kell juttatni a felújítóhoz majd vissza, addig a kocsi emelőn...és nem biztos, hogy jobb lesz mint a gyári!
mreni29-11-2012 19:09:58 // 133077
ezt szépen leírtam :D
mreni29-11-2012 19:09:39 // 133076
illetve tesóméban most fordítva van,csak az alsókban van a PU felül gumi,de van egy Sajószentpéteri srác akinek pont fordítva van,már lassan egy éve
mreni29-11-2012 19:07:35 // 133075
ha hiszed ha nem próbáltam :))
Hardy29-11-2012 18:52:46 // 133074
De te sem :-). Viszont jobban hiszek az Alfisti egyik vezetőjének, feltételezem neki több tapasztalata van e téren mint neked :-)
mreni29-11-2012 18:46:53 // 133073
nekem 6e/db-ot mondtak miután érdeklődtem,de abbamaradt a téma mert sürgősen kellett így vettem két lengőkart,a PU szilentek meg ott figyelnek a garázsban a polcon.
mreni29-11-2012 18:45:24 // 133072
próbáltad? :) szerintem nem
Hardy29-11-2012 18:30:13 // 133071
Mert az alsók nem sokáig lesznek jók.
krisz.v29-11-2012 18:29:55 // 133070
Fel tudják újítani a gömbfejet, csak szerintem nem éri meg. Én is gondolkodtam benne lengőkarcsere előtt, de mire veszel bele szilenteket meg felújjíttatod a gömbfejet többe kerül mint egy új lengőkar! Valamelyik felújítós cég honlapján írtak is ha jól emlékszem, hogy személyautóknál 1-2db esetén nem éri meg...
sparco29-11-2012 18:29:42 // 133069
mreni29-11-2012 18:17:52 // 133068
miért kéne addig míg az alsók jók?
egyébként nem drágább,mint az új trw lengőkarok.
egyébként nem drágább,mint az új trw lengőkarok.
Hardy29-11-2012 18:02:07 // 133067
Google: gömbfejfelújítás, és több 100 találat közt válogathatsz!
Hardy29-11-2012 18:00:44 // 133066
Igen csak ahhoz cserélni kell az alsókba is a szilenteket, nem csak a felsőkbe, úgy meg már igen csak drága. Meg valószínűleg a felújított gömbfejek nem bírják addig míg a szilentek...
sparco29-11-2012 17:55:25 // 133065
Jaaa... hogy fel is lehet újítani a gömbfejeket? :) Hogyan?
(egyébként szilentezésben gondolkodok, még gömbfejek állapotát nem néztem, csak gondoltam előtte megérdeklődöm mi van ha...)
(egyébként szilentezésben gondolkodok, még gömbfejek állapotát nem néztem, csak gondoltam előtte megérdeklődöm mi van ha...)
mreni29-11-2012 16:53:45 // 133064
vagy dobsz be poliuretán szilentet,meg felújítod a gömbfejeket ;) szóval mégis van értelme
Hardy29-11-2012 16:46:26 // 133063
Ja csak az értelme kb nulla. Mert azt megcsinálják a szilentek meg tönkremennek, aztán arra is van cég, vagy veszel külön azokat aztán ott vagy mintha vettél volna bele gyárit.
mreni29-11-2012 16:24:03 // 133062
pontosabban otthon nem,de van cég aki foglalkozik vele
sparco29-11-2012 10:42:02 // 133060
Alsó-felső lengőkaroknál lehet külön gömbfejet cserélni?
JCsabi29-11-2012 09:24:10 // 133059
Én egyszer úgy jártam, hogy egy 6-os anya esett be a motortér zárjához és amiatt nem tudtam kinyitni.
Alulról valahogy kinyitottam (nekem nincs alul motorburkolat) és utána jött a meglepetés :-)
Alulról valahogy kinyitottam (nekem nincs alul motorburkolat) és utána jött a meglepetés :-)
JCsabi29-11-2012 09:21:32 // 133058
Nekem nem kemény futómű kell, csak optikailag jobban nézne ki a kocsi egy kicsit lejjebb.
gecsa29-11-2012 08:07:42 // 133057
4-500 euró azért errefelé nem kevés pénz...10ből 9 embernél ez jóval több, mint 1 havi fizetés...:(
Ricoe15629-11-2012 06:20:31 // 133056
Én meg a 17"-os laptopomat vittem le a kocsihoz :D Nem tudtam beülni a kocsiba a művelet közben :D
GTPeti28-11-2012 22:28:29 // 133054
Lehet, hogy csak alulról fogsz hozzáférni a zárhoz, emelővel. Sok sikert a műtéthez!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
768
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?