Forum >> 156

krisz.v29-11-2012 20:38:25 // 133103
Azért egy Bilstein B6+pl. eibach rugó szettet nagyon nem úszol meg 400euro-ból szerintem!
mreni29-11-2012 20:27:29 // 133102
így van,én is 370 euro-ért vettem a TA-t....
mreni29-11-2012 20:26:24 // 133101
na ja :D

az az érdekes,hogy nem pont olyan mint a 145 gyárija,de mérete passzol
GTPeti29-11-2012 20:24:22 // 133100
Az asszim. konstrukció miatt a 156-nál meglehetősen nagy a felső lengőkarokon a terhelés. Ezt én is tapasztaltam. :(

Az alsók lengőkaros mércével tényleg szinte "örökélet+1nap", a felsőket min. 2x olyan gyakran kell cserélni. Néha az én egyik TRW-im is koppan már megint. :(
(Ha vmikor újra hozzányúlunk az első futóműkhöz, akkor lehet hogy Lemförderek mennek be.)
GTPeti29-11-2012 20:20:00 // 133099
Ja, csak Mo számára nem gyártanak külön "félárú" alkatrészeket. Az számít, hogy mennyi az alkatrészek piaci ára.
Egy kpl. futóműért (hozzávaló!!! lengéscsillapítókkal) ha utánanézel meglátod, hogy nem sok a 400 euró.

Ha azt veszed, hogy egy pár rugó 20eFt, akkor a lcs-k darabja 20-25eFt-ra jön ki. Ami jutányos. Még Mo-n is.
krisz.v29-11-2012 20:14:16 // 133098
Láttam a hirdetésed, érdekes, hogy nem kell senkinek, pedig nagyon jó áron hirdeted és úgy gondolom nem keveset javít a menetteljesítményen, bár nem mindenkinek a sportos viselkedés a cél...ha 156-hoz jó lenne 20 perc múlva ott lennék érte!:)
szivagyerek29-11-2012 20:03:00 // 133097
valaki nem ismeri? http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/156/alfa_romeo_156_1.9_jtd_progression_klima.2xlegzsak.abs.navi-6377073
mreni29-11-2012 19:59:33 // 133096
jaja,én eibach-al szemeztem,anno vettem is a 145-höz,most meg nem tudom eladni,nem kell senkinek,lehet hogy feldobom ebayre holnap.
krisz.v29-11-2012 19:53:39 // 133095
Én ezekkel szemeztem eddig:
http://www.alfastumper.com/product_info.php?cPath=270_1_4&products_id=1427

itt van minden, nem csak egy méret mit az Eibach-nál, de ez sem apró pénz, gondolkoztam azon is, hogy nem lehetne-e gyártatni valami rugógyártó céggel itthon?!
krisz.v29-11-2012 19:44:06 // 133094
Én az eredeti gyári 12 éves felsőket cseréltem 163000km-nél és érdekes, hogy nem volt semmi baja a gömbfejnek csak a szilent kopott meg az kottyant, de ezt csak a kiszerelés után tudtam meg. Az alsók még eredetik, semmi bajuk!
sparco29-11-2012 19:43:03 // 133093
helyesbítve alsó-felső pár lengőkarért
sparco29-11-2012 19:42:27 // 133092
Mert kezd kopogni , de nem akarok most 70-80 ezreket rákölteni egy komplett lengőkarért...
mreni29-11-2012 19:41:30 // 133091
csak nem mindegy mennyit ül :D
mreni29-11-2012 19:41:14 // 133090
azon én is nagyon agyaltam
Hardy29-11-2012 19:39:55 // 133089
Enyém is ültetett volt, és elég jól bírta, illetve bírja csak már nem nálam.
krisz.v29-11-2012 19:38:48 // 133088
Lehet én is kipróbálom a közeljövőben...bár előtte lehet beruházok egy erősebb stab rúdra is.
mreni29-11-2012 19:31:08 // 133087
nem tudom már milyen volt,de nem az unixos kategória az tuti,mondjuk az ültetés is odab@sz neki rendesen
Hardy29-11-2012 19:29:40 // 133086
Az jó nagy sz@r lehetett. Nekem 160000 km-t a felső és 240000-nél jár az alsó. 15000 az még bejáratós :-))))
mreni29-11-2012 19:25:09 // 133085
ja,az előző felső lengőkar tizen pár ezer km-t bírt :))
Az alsókban már 15e felett van és semmi baja.
mreni29-11-2012 19:23:50 // 133084
Nekem nagyon bevált,hátul az van mindenhol,elöl is a felső lengőkarokat kivéve.
Sokkal stabilabb az autó,nem nyúlik annyit tempós kanyarokban,mint előtte.
Én nem bántam meg,hogy rászántam azt a kis plusz pénzt,de nem mindenkinek éri meg.
Hardy29-11-2012 19:22:33 // 133083
Nem az év számít hanem a Km :-)))))))))
mreni29-11-2012 19:21:37 // 133082
a gumi szilentet nem tudom mennyi,az nem is nagyon érdekel,abban én sem látok sok lehetőséget.

Viszont a felső lengőkarokhoz a 4db PU szilent 15e+2x6e a felújítás így 27e.(Erhard-nál a TRW 18e/db)

Itt mindössze annyi a kérdés,hogy a felújított gömbfejek meddig bírják a strapát,a sziletekkel biztos nem lesz baj egy ideig.
krisz.v29-11-2012 19:19:09 // 133081
Úgy értem, hogy a gumit PU-ra!
lagoon29-11-2012 19:17:59 // 133080
Miért akarod cserélni a szilenteket?Egyébként nem éri meg felújítani a gömbfejet,mert árban ott van mint az új,de lényegesen rövidebb az élettartama.
krisz.v29-11-2012 19:17:28 // 133079
Egyébként milyen tapasztalatod van a PU szilentekkel? Érdemes cserélni?
krisz.v29-11-2012 19:14:02 // 133078
Igen, de ha megveszed hozzá a szilenteket, nem PU-t csak gumit, akkor ott vagy mint az új (nem eredeti) ára. Nem beszélve hogy, kiveszed mendkettőt, el kell juttatni a felújítóhoz majd vissza, addig a kocsi emelőn...és nem biztos, hogy jobb lesz mint a gyári!
mreni29-11-2012 19:09:58 // 133077
ezt szépen leírtam :D
mreni29-11-2012 19:09:39 // 133076
illetve tesóméban most fordítva van,csak az alsókban van a PU felül gumi,de van egy Sajószentpéteri srác akinek pont fordítva van,már lassan egy éve
mreni29-11-2012 19:07:35 // 133075
ha hiszed ha nem próbáltam :))
Hardy29-11-2012 18:52:46 // 133074
De te sem :-). Viszont jobban hiszek az Alfisti egyik vezetőjének, feltételezem neki több tapasztalata van e téren mint neked :-)
mreni29-11-2012 18:46:53 // 133073
nekem 6e/db-ot mondtak miután érdeklődtem,de abbamaradt a téma mert sürgősen kellett így vettem két lengőkart,a PU szilentek meg ott figyelnek a garázsban a polcon.
mreni29-11-2012 18:45:24 // 133072
próbáltad? :) szerintem nem
Hardy29-11-2012 18:30:13 // 133071
Mert az alsók nem sokáig lesznek jók.
krisz.v29-11-2012 18:29:55 // 133070
Fel tudják újítani a gömbfejet, csak szerintem nem éri meg. Én is gondolkodtam benne lengőkarcsere előtt, de mire veszel bele szilenteket meg felújjíttatod a gömbfejet többe kerül mint egy új lengőkar! Valamelyik felújítós cég honlapján írtak is ha jól emlékszem, hogy személyautóknál 1-2db esetén nem éri meg...
sparco29-11-2012 18:29:42 // 133069
Úúúú meg kell osztanom veletek ezt az ocsmányságot... :)
Ilyet még nem láttam...


(a fakormány ezüstre van fújva... :S )
mreni29-11-2012 18:17:52 // 133068
miért kéne addig míg az alsók jók?
egyébként nem drágább,mint az új trw lengőkarok.
Hardy29-11-2012 18:02:07 // 133067
Google: gömbfejfelújítás, és több 100 találat közt válogathatsz!
Hardy29-11-2012 18:00:44 // 133066
Igen csak ahhoz cserélni kell az alsókba is a szilenteket, nem csak a felsőkbe, úgy meg már igen csak drága. Meg valószínűleg a felújított gömbfejek nem bírják addig míg a szilentek...
sparco29-11-2012 17:55:25 // 133065
Jaaa... hogy fel is lehet újítani a gömbfejeket? :) Hogyan?
(egyébként szilentezésben gondolkodok, még gömbfejek állapotát nem néztem, csak gondoltam előtte megérdeklődöm mi van ha...)
mreni29-11-2012 16:53:45 // 133064
vagy dobsz be poliuretán szilentet,meg felújítod a gömbfejeket ;) szóval mégis van értelme
Hardy29-11-2012 16:46:26 // 133063
Ja csak az értelme kb nulla. Mert azt megcsinálják a szilentek meg tönkremennek, aztán arra is van cég, vagy veszel külön azokat aztán ott vagy mintha vettél volna bele gyárit.
mreni29-11-2012 16:24:03 // 133062
pontosabban otthon nem,de van cég aki foglalkozik vele
Hardy29-11-2012 10:55:27 // 133061
Nem.
sparco29-11-2012 10:42:02 // 133060
Alsó-felső lengőkaroknál lehet külön gömbfejet cserélni?
JCsabi29-11-2012 09:24:10 // 133059
Én egyszer úgy jártam, hogy egy 6-os anya esett be a motortér zárjához és amiatt nem tudtam kinyitni.
Alulról valahogy kinyitottam (nekem nincs alul motorburkolat) és utána jött a meglepetés :-)
JCsabi29-11-2012 09:21:32 // 133058
Nekem nem kemény futómű kell, csak optikailag jobban nézne ki a kocsi egy kicsit lejjebb.
gecsa29-11-2012 08:07:42 // 133057
4-500 euró azért errefelé nem kevés pénz...10ből 9 embernél ez jóval több, mint 1 havi fizetés...:(
Ricoe15629-11-2012 06:20:31 // 133056
Én meg a 17"-os laptopomat vittem le a kocsihoz :D Nem tudtam beülni a kocsiba a művelet közben :D
Saca28-11-2012 22:38:37 // 133055
Köszi
GTPeti28-11-2012 22:28:29 // 133054
Lehet, hogy csak alulról fogsz hozzáférni a zárhoz, emelővel. Sok sikert a műtéthez!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.