Forum >> 156

Zsolesz03-03-2012 18:43:01 // 126553
Nem tudom összefügg-e, de mióta kicseréltük múltkor az izzókat azóta zizeg valami a műszerfal alatt. A középső szellőző és a ford. szám mérő közötti részen. Finoman ha ütögetem a kormányt úgy is hallani, menet közben meg kifejezetten zavaró :D
hhhjjjv03-03-2012 18:16:43 // 126552
Köszi szépen tesa
Robbye03-03-2012 18:02:25 // 126551
egy csavar felül karika ki utána látod a csavarokat hátul a műszeren megtalálható az izzo
hhhjjjv03-03-2012 16:29:28 // 126550
Es a fordulatmerönél?km óránál?
szasza(SW)03-03-2012 15:57:43 // 126549
Váltószoknya kivesz alatta csavarok.Hamus kivesz alatta csavarok magnó alatt csavarok.Burkolat levesz onnan már látod a műszer csavarjait.10-perc meló,de nézd meg rendesen minden csavart kiszedtél-e mielőtt kipattintod.
hhhjjjv03-03-2012 15:42:31 // 126548
Ciao,csereltetek már a muszerfalban izzot?Nekem mar hetek ota nemvilagít a benzin orám,es mar nagyon idegesít,készulök rá már régota hogy kicserélem valahogy de nemlehet olyan egyszeru azért halogatom,valakinek ötlet hogy hogyan is kezdjek neki??elöre is köszi!!
Robbye03-03-2012 15:11:18 // 126547
Hát ez is megvolna! :D
mreni03-03-2012 13:15:30 // 126546
hát ja... :D
Trombozis03-03-2012 13:08:28 // 126545
Azt most néztem, hogy 30ezer kilométerrel ezelőtt cseréltem. :-D Nem kéne annak elfosnia magát. :-) Tele van matricázva a motortér, hogy mi mikor volt cserélve. :-)
mreni03-03-2012 13:06:26 // 126544
kuplungom is van :D
Trombozis03-03-2012 13:02:02 // 126543
Látom van egy eladó '98-as 1.6 TS-hez váltód. :-P Remélem nem fog kelleni.
Trombozis03-03-2012 12:54:44 // 126541
Úgy legyen. :-) Kutyámra vigyázni ám. :-)
mreni03-03-2012 12:33:27 // 126540
a kulisszával illetve valamelyik bakkal lesz gond szerintem,legalábbis én ott kezdeném a hibakeresést :)
Trombozis03-03-2012 10:07:59 // 126539
...erre tippeltem még, de ma előjött több hiba is. Vagyis inkább egy. Morci lettem.
Jöttem haza a pihenésből és 5. sebességből kiszedve már négybe nem ment be. Ötbe se. (többit nem mertem kipróbálni, nehogy a 3-nak is annyi legyen) Hagytam háromban. Kaptam egy piros lámpát, gondoltam megnézem a többit...na akkor már csak a 3. fokozatba ment be...hazajöttem óvatosan vele kb 20 km-t és már a ház előtt a harmadik fokozatból se jött ki. Örülök neki. Mondjuk hazahozott, csak még nem tudom milyen áron...annak örülök, hogy a pözsónknak a kuplungja össze lett rakva. Hozhatom ki a garázsból. Az is csak ilyen esetekre van. Pfffff. Jó, hogy dobtam rá az utolsó hónapban 80-at kopó alkatrészre.
Lehet erről is vitázni a szerelő topikban, hogy mi pénzt rá lehet górni egy 12 éves autóra. És mondja valaki azt, hogy mindig is elhanyagoltam, mert nem így van. Nagyon mérges vagyok, pedig nem lesz jobb. Ezt innen átemelem a blogba, nincs kedvem újat írni.
Trombozis03-03-2012 10:02:33 // 126538
:-/ 2009.08.14.-én volt kuplung cserélve. Most hirtelen nem tudom mennyt mentem vele.
Majd megnézem.
Roll198303-03-2012 09:52:48 // 126537
Váltó mozgás szerintem motortartó bak.
J-Imi03-03-2012 09:49:46 // 126536
Én egy Dip kapcsolóval oldottam meg, kicsi, elfér a csatlakozó dobozában. Lehet kapni 4-eset, ha jól emlékszem akkor 3-asat is, bekötése se vészes:)
Szoszo™03-03-2012 09:37:38 // 126535
Kinyomó csapágy lesz.
Piritu - 1.000.00002-03-2012 22:43:41 // 126534
Eszembe se jutott külön rakni, de miért ne. Végül is akár rá is ragaszthatom a külsejére. (Csak előbb meg kéne találnom, hogy a Spideren hol van a légzsák csatlakozó.)
Trombozis02-03-2012 21:43:29 // 126533
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne (mondjuk latatlanba nehéz lesz), hogy a kuplung pedal mitől "pattanhat" - lehet nem ez a legjobb kifejezés rá - felengedesnel. Általában egyes, kettes fokozatban vettem észre.
A másik a szembetűnő váltókar mozgások gáz elvetel vagy adasnal. Zavar.

Az elsőnél a tippem a pedalnal a rúgó (remélem), a második, pedig váltó kulissza...?
Vagy nem?
Köszi!
Liquid02-03-2012 21:03:35 // 126532
igen, valahogy úgy
no én nem találtam megfelelően kicsit ezért (nagyon nem teccik de perpill ez van), külön dobozban van a 4 állású kapcsoló
Piritu - 1.000.00002-03-2012 19:13:11 // 126531
Ma szétkaptam az enyémet. A második képen lévő sorban kell elvágni egyet és egy mini kapcsolón keresztül az adott lábra kötni. Nem nagy ügy, csak keresnem kell egy pinduri kapcsolót. Ha lehet három állásút.
Dévid02-03-2012 19:03:07 // 126530
Lehet nekem is érdemes lenne egyre beruházni. Időm lesz rá, hogy olvasgassak. :D
Liquid02-03-2012 18:56:42 // 126529
Igen megoldható házilag, én is félben vagyok egy KKL kábel átalakításával... (lusta voltam kipróbálni)
Adapter kábelt nemnagyon lehet kapni, ha igen akkor drága, viszont eleve kapcsolóval ellátott ELM kábel létezik nem is drágán
Piritu - 1.000.00002-03-2012 18:09:36 // 126528
Újonnan vett autót "illik" elvinni szakemberhez. Még jobb, ha még a vásárlás előtt teszed ezt és tudod, hogy mit veszel.
Egy nagyszerviz amúgy is esedékes a vásárlás után. (vezérmű, vízpumpa, olaj és szűrő, stb.)
mreni02-03-2012 18:08:29 // 126527
hibakódolvasás előtt tuti nem vennék semmit....
ricsi8302-03-2012 18:07:38 // 126526
köszi a tanácsot hozzám még közel is van
Piritu - 1.000.00002-03-2012 18:07:09 // 126525
Ha valakinek a hsz-re írod a válaszod, kattints az övé alatti kis "buborékra". Egyszerűbb követni a párbeszédet :-)
ricsi8302-03-2012 18:06:01 // 126524
te mit csinálnál az én helyemben mert mióta megvettem meg van ez a hiba
Piritu - 1.000.00002-03-2012 18:06:00 // 126523
pl. Csöri Várpalota, megtalálod itt tagként. Én is oda megyek, pedig több, mint 100 km ide.
mreni02-03-2012 18:03:41 // 126522
ha kicserélted és nem jó akkor nem :D :D
ricsi8302-03-2012 18:02:36 // 126521
mert szerinted nem az a baja?
mreni02-03-2012 18:01:45 // 126520
akkor jó adag pénzt dobtál ki
ricsi8302-03-2012 17:59:10 // 126519
teljesen új gyári bosch
mreni02-03-2012 17:58:15 // 126518
használt vagy új került bele?
ricsi8302-03-2012 17:58:10 // 126517
éste tudsz olyat aki értelmes diagnosztikát csinál???hogy képet kapjak az autóról
Piritu - 1.000.00002-03-2012 17:56:22 // 126516
Talán nem kéne többet azzal a szerelővel beszélni.
Én elkérném a helyedben tőle az LMM árát.
ricsi8302-03-2012 17:55:46 // 126515
és holtudnak alfán értelmes diagnosztikát csinálni?
Piritu - 1.000.00002-03-2012 17:54:29 // 126514
Nem Úr az, aki nem herdál... :-(
Találgatással lecserélheted a fél autót és lehet, hogy nem lesz megoldva a hiba.
Diagnosztika nélkül felesleges pénzkidobás
ricsi8302-03-2012 17:52:48 // 126513
alfa szerelőtől kérdeztem meg hogy mi okozza a hibát és ő monta hogy mennyiség mérő.nekem még azt is monták hogy lehet át van írva a gyári beállítása??
mreni02-03-2012 17:48:15 // 126512
akkor olvass hibakódot mielőtt kidobálod a pénzt az ablakon
ricsi8302-03-2012 17:46:42 // 126511
nem tudom mi volt a hibaüzenet csak azért cseréltem le a légtömegmérőt mert duroggot meg letiltott 4000nél
Piritu - 1.000.00002-03-2012 17:40:29 // 126510
Milyen hibakódot olvastatok ki a csere előtt és mi van most?
Piritu - 1.000.00002-03-2012 17:39:45 // 126509
...vagy átkapcsolhatóvá építed át a jelenlegit. GTPeti blogjában találsz róla leírást.
ricsi8302-03-2012 17:31:25 // 126508
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem hogy kicseréltem a légtömegmérőt és ugyanaz a baja mint amikor megvettem 160 nál többet nem akar menni csak akkor ha lehuzom a levegőmennyiségmérőt mi lehet a baj?????
atika02-03-2012 16:22:05 // 126507
Tehát ha jól értem az oldalt akkor nekem kell még egy 1-es adapter hogy az ABS hez és a légzsákhoz hozzáférjek!

Ezt akár meg is tudom csinálni otthon pár különböző színű vezetékből és saruból?
Liquid02-03-2012 14:26:56 // 126506
Sima kábellel (mindegy hogy ELM, vagy KKL) csak a motorvezérlőhöz tudsz csatlakozni.
A többihez módosított kábel, vagy átalakító kell. A FES oldalán van egy kompatibilitási táblázat, ott meg tudod nézni mihez mi kell konkrétan.
atika02-03-2012 13:29:16 // 126505
Sikerült csatlakoznom az Elmmel de csak a motort tudtam megnézni! Az ABS és a klíma részbe nem enged be! Ellenőrizzem a portot és a csatlakozást. COM3-as porton van és 38400 ELM327 1,3+! Szóval hogy jutok be az ABS be? Néha bedob hibajelet de így nem tudom megnézni!
Liquid02-03-2012 11:54:32 // 126504
a pollenszűrő pedig kívül a szélvédő előtti műanyag burkolat alatt van. A jobb1 felőli részt külön le lehet venni, pár csavar meg 2 vagy 3 patent
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.