attól hogy láttál valakit sablonnal a kezében és elkúrt valamit még ne általánosíts, most én is keressek referenciákat hozzánemértő szerelők által elbaxott autókról?
nemértem miért forgatod ki folyton amit írunk ezügyben, igen fontos a bizalom mint az élet sok más területén, valóban a referencia is nagyon fontos, mégis valahogy ált. azon szerelőknek van ebből több, akik felkészültek és nem találomra dolgoznak
és én is kiváncsi vagyok a rémtörténetek konkrét alanyára
Forum >> 156
Liquid06-04-2011 15:19:40 // 119453
dfg (Tanárúr)06-04-2011 14:57:41 // 119452
Már többször kértelek, hogy mond meg ki ez a szerelő. vagy ne mond meg, de ne hivatkozz rá. és most ne gyere azzal, hogy akinek kell tudja, meg ezerszer volt már róla szó, vagy keressem meg magam. írj egy nevet, egy címet.
Ferke06-04-2011 13:41:04 // 119451
Ültesd le elöl, és állllatul fog kinézni!:)))
András bácsi06-04-2011 13:39:46 // 119450
Elfáradtak.
Ferke06-04-2011 13:22:29 // 119449
Hát ja, a bizalom...:)) Nekem az a bajom, hogy túl sokat láttam már, és ha én látok egy melós ruhás arcot sablonnal a kezében, az engem még nem győz meg:)
Viszont a referencia meggyőz, a rémtörténetek a sok sablonos emberről meg elrettentenek:)))
Viszont a referencia meggyőz, a rémtörténetek a sok sablonos emberről meg elrettentenek:)))
Liquid06-04-2011 12:33:01 // 119448
nem mondta senki hogy nem lehet korrektül dolgozni sablon nélkül, és fordítva, de én speciel jobban bízom az olyan szerelőben, aki nem sajnál pár forintot egy célszerszámra, és használja is azt
Mike.06-04-2011 12:03:29 // 119447
Naa, éppen ezt írtam én is! :-))
Mike.06-04-2011 12:02:15 // 119446
Pedig van olyan szerelő aki sablon nélkül is összerakja különbül mint más sablonnal. Amíg Pirihez jártam szervizeltetni Kulcsra ott Ő is így dolgozott. Még egy autóról sem hallottam akinek Ő elbaxta volna a vezérlését. Sőőt, sokat ő javított ki.
Ferke06-04-2011 12:00:53 // 119445
Áh, jó nekem a dízel, a ts-t még elrontanám sablon nélkül:))))))))
Ferke06-04-2011 11:59:40 // 119444
Én nem győzködök senkit, nekem mindegy, ki mit gondol, az eredmények magukért beszélnek.
Mint ahogy az is, amit tegnap hallottam: 500ezer egy ts teljes generál vége, itt is közismert, jó hírű alfa szervizben...és az eredmény egy 2 hónapot bíró ts motor.
Gondolom sablonnal csinálták....
Mindenki eldönti, hová hordja, azt meg csak a statisztika kedvéért jegyezném meg, hogy a megbízhatóan működő és tisztességesen megcsinált ts-ek nagy részénél nem sablonnal rakódott össze a vezérlés, és itt most (szerencsére) nem 10-20 tulaj autójáról van szó.
Mint ahogy az is, amit tegnap hallottam: 500ezer egy ts teljes generál vége, itt is közismert, jó hírű alfa szervizben...és az eredmény egy 2 hónapot bíró ts motor.
Gondolom sablonnal csinálták....
Mindenki eldönti, hová hordja, azt meg csak a statisztika kedvéért jegyezném meg, hogy a megbízhatóan működő és tisztességesen megcsinált ts-ek nagy részénél nem sablonnal rakódott össze a vezérlés, és itt most (szerencsére) nem 10-20 tulaj autójáról van szó.
Kristyon06-04-2011 11:57:27 // 119443
Még ez a fajta orvoslás után is úgy tűnik, hogy lejeb van a hátulja a kelleténél...
Liquid06-04-2011 11:55:01 // 119442
neked motort kell cserélned, az már menthetetlen :)
Kristyon06-04-2011 11:55:00 // 119441
Liquid06-04-2011 11:54:37 // 119440
nem pótolja az tény, de sablon nélkül sokkal nehezebb helyesen beállítani, azonkívül jó elsődleges szűrő arra vonatkozóan, hogy az ember csinált-e már ilyet
dfg (Tanárúr)06-04-2011 11:37:45 // 119439
ha nem zavar, hogy dieseles hangja van, ne :D ha zavar, akkor cserélj.... motort :D
dfg (Tanárúr)06-04-2011 11:36:46 // 119438
most én erre azt mondom, hogy kurvaisten, hogy nem adnám olyan szerelőnek a kezébe a kocsimat, aki sablon nélkül rakja össze. de olyannak sem, akinek van sablonja, de csak levélnehezéknek használja...
Ferke06-04-2011 11:08:28 // 119437
Enyémnek dieseles hangja van...kell cserélnem módosítót?:)))))))))
Ferke06-04-2011 11:07:13 // 119436
Már megint ez a sablon-duma:) Hány sablonnal elrakott vezérlésről csináljak még dokumentációt, hogy ezt megcáfoljam?:)))
Sablonnal max, könnyebb, de a hozzáértést nem kárpótolja...:))
Sablonnal max, könnyebb, de a hozzáértést nem kárpótolja...:))
Cgo06-04-2011 11:05:23 // 119435
a vezérlésmódosító szepseghiba, ha nem akarsz koltekezni, ne csereld. Ha olyan tipus vagy, akit zavar az esetleg elojovo dizeles kerrego hang, csereltesd es sporolsz a munkan. A vizpumpat szerintem kotelezo cserelni egy ilyen mutetnel.
dfg (Tanárúr)06-04-2011 10:48:15 // 119434
2 szíj, és 3 görgő. ugy emlékszem kell a vezérműhöz egy feszítő, és egy vezető, a balance-hoz egy vezető. mindenképp cseréld a vízpumpát is, de a módosítót csak akkor, ha már diesel hangja van a kocsinak.
Liquid06-04-2011 10:18:49 // 119433
a márkaszervíznél minden kell ami drága, illetve ami épp. benne van a szerelési utasításban, ellenben pl. a vízpumpát kihagyták és emiatt szakadt el Piritu gépében a vezérműszíj.
Csak akkor kell cserélni a vezérlésmódosítót, ha dízelhangja van
Csak akkor kell cserélni a vezérlésmódosítót, ha dízelhangja van
Erhard 242 (Pure Energy)06-04-2011 10:08:31 // 119432
Qubi06-04-2011 09:30:56 // 119431
A legvastagabb cső, ami egy bilinccsel van leszorítva, illetve ha úgy könnyebb elképzelni, az a cső, amin a takaró van alul...
Vezérmű szettem van már, a 2 görgővel, meg 2 szíjjal. Már csak vízpumpát kell vennem.
Nincs dízelhangja a kocsinak. de a márka szervizben mondták azt, hogy a vezérlésmódosító is kell, vezérmű cserénél...Ezért lennék kíváncsi, hogy tényleg kell vagy sem...
Vezérmű szettem van már, a 2 görgővel, meg 2 szíjjal. Már csak vízpumpát kell vennem.
Nincs dízelhangja a kocsinak. de a márka szervizben mondták azt, hogy a vezérlésmódosító is kell, vezérmű cserénél...Ezért lennék kíváncsi, hogy tényleg kell vagy sem...
Erhard 242 (Pure Energy)06-04-2011 08:09:53 // 119430
3 csövön megy a benzin melyik van elrepedve?
Liquid06-04-2011 08:09:39 // 119429
a márkaszervizeket kerüld el messzire :)
a benzincsövet kérdezd meg egy rendes alkatrészestől, valszeg sokkal olcsóbb lesz.
a vízpumpát javasolt cserélni a vezérléssel együtt, elöregszik és több példa volt arra, hogy beállt és eltépte a vezérműszíjat.
ha a hosszbordás nem volt cserélve a közelmúltban, akkor azt is cseréld ki a görgővel együtt, ezzel együtt új hűtőfolyadék is kell.
ha nincs dízelhangja, vagy ha sokat állt és hidegindítod, max 1-2s-en belül elműlik, akkor szerintem nem kell cserélni a vezmódot, nekem 30e km-rel ezelőtt is volt néha kis dízelhangja, de még most is rendben van. Egyébként valóban érdemes a javító szettet megpróbálni, ha még nem nagyon kaka, mert csak 1000ft körül van.
a vezérlést hol cserélteted? mindenképp olyan ember végezze akinek van sablonja hozzá
a benzincsövet kérdezd meg egy rendes alkatrészestől, valszeg sokkal olcsóbb lesz.
a vízpumpát javasolt cserélni a vezérléssel együtt, elöregszik és több példa volt arra, hogy beállt és eltépte a vezérműszíjat.
ha a hosszbordás nem volt cserélve a közelmúltban, akkor azt is cseréld ki a görgővel együtt, ezzel együtt új hűtőfolyadék is kell.
ha nincs dízelhangja, vagy ha sokat állt és hidegindítod, max 1-2s-en belül elműlik, akkor szerintem nem kell cserélni a vezmódot, nekem 30e km-rel ezelőtt is volt néha kis dízelhangja, de még most is rendben van. Egyébként valóban érdemes a javító szettet megpróbálni, ha még nem nagyon kaka, mert csak 1000ft körül van.
a vezérlést hol cserélteted? mindenképp olyan ember végezze akinek van sablonja hozzá
Mike.06-04-2011 06:00:56 // 119428
A benzincsöves témához nem tudok hozzászólni.
A vezérmű szettet jó áron Ofitól vagy Erhardtól tudod beszerezni. Mind a kettő tag itt. Én a helyedben cserélném a vízpumpát is ha már szét van szedve. Sokszor szokott bexarni és akkor nagyobb lesz a baj mint a csere ára. Na meg többe kerül újra megbontani egy csere miatt mint maga az alkatrész ára. A vezérlésmódosítót szintén ilyen indok miatt szokták cserélni, viszont az már nem egy filléres alkatrész.. Amúgy, ahhoz van javító szett is. Én azzal próbálkoznék inkább. Erről a javító szettről különbözőek a vélemények, nekem eddig bevált.
A vezérmű szettet jó áron Ofitól vagy Erhardtól tudod beszerezni. Mind a kettő tag itt. Én a helyedben cserélném a vízpumpát is ha már szét van szedve. Sokszor szokott bexarni és akkor nagyobb lesz a baj mint a csere ára. Na meg többe kerül újra megbontani egy csere miatt mint maga az alkatrész ára. A vezérlésmódosítót szintén ilyen indok miatt szokták cserélni, viszont az már nem egy filléres alkatrész.. Amúgy, ahhoz van javító szett is. Én azzal próbálkoznék inkább. Erről a javító szettről különbözőek a vélemények, nekem eddig bevált.
Qubi06-04-2011 00:41:24 // 119427
Sziasztok!
Segítségeteket kérném eredeti alkatrészekkel kapcsolatban...
Új tulaja vagyok egy 98' -as 156 2.0 TS-nek. A bezincső hátul csöpög, és azt a választ kaptam a márkakereskedésben, hogy az cső ami nekem kellene, egybe van építve, még számos más dologgal is ezért 50ezerbe kerülne... Eper szerinti cikkszáma: 60659175 - FILLER TUBE. Mégis csak egy gumicsőröl beszélünk. Hol érdemes alkatrészekhez jutni.
A héten terveztem vezérmű szett cseréjét, 1 szíj + 2 görgő, ill. balansz-szíjat is. A vízpumpa cseréje mennyire szükséges. Ill. a márkakereskedésben kérdezték, hogy vezérlésmódosítót miért nem akarok venni?! Tényleg annyira szükséges, vagy csak pénzt szeretnének kiszedni belőlem.
Mint mondtam, új vagyok az Alfa társadalomban, és minden jó tanácsot, magyarázatot szívesen fogadok. És ha lehet minél hamarabb, mert szorít az idő.
Köszi, és Ciao
Segítségeteket kérném eredeti alkatrészekkel kapcsolatban...
Új tulaja vagyok egy 98' -as 156 2.0 TS-nek. A bezincső hátul csöpög, és azt a választ kaptam a márkakereskedésben, hogy az cső ami nekem kellene, egybe van építve, még számos más dologgal is ezért 50ezerbe kerülne... Eper szerinti cikkszáma: 60659175 - FILLER TUBE. Mégis csak egy gumicsőröl beszélünk. Hol érdemes alkatrészekhez jutni.
A héten terveztem vezérmű szett cseréjét, 1 szíj + 2 görgő, ill. balansz-szíjat is. A vízpumpa cseréje mennyire szükséges. Ill. a márkakereskedésben kérdezték, hogy vezérlésmódosítót miért nem akarok venni?! Tényleg annyira szükséges, vagy csak pénzt szeretnének kiszedni belőlem.
Mint mondtam, új vagyok az Alfa társadalomban, és minden jó tanácsot, magyarázatot szívesen fogadok. És ha lehet minél hamarabb, mert szorít az idő.
Köszi, és Ciao
Jegesmedve05-04-2011 20:25:56 // 119426
Annyit tudok hogy csapágyas lett, ennyit mondott a szerelő! De holnap jön és megbeszéljük!
Jegesmedve05-04-2011 20:23:12 // 119425
Holnap pontosan megmondom!
csocsi05-04-2011 20:17:03 // 119424
Nem kell hozzá gép, a srác levette a sarut majd fel. Aztán valamennyi időre fel meg levette a gyújtást és rendben.
csocsi05-04-2011 20:15:49 // 119423
Nekem is volt ilyen gondom. Aztán géppel megnéztük és kiderült, hogy csserélni kell a pillangó szelepet. Csere óta rendben.
dfg (Tanárúr)05-04-2011 18:34:48 // 119422
jó lenne tudni, hogy mi kell, mert nekem van egy blokkom, főtengellyel, dugókkal, mindennel, hengerfej nélkül.
Gabi15905-04-2011 18:33:25 // 119421
köszönöm,megnyugtató.
dfg (Tanárúr)05-04-2011 18:31:58 // 119420
nekem volt, kiégett a háttérvilágítás. nem hiszem, hogy más baj lenne, 3 perc alatt orvosolható.
Gabi15905-04-2011 18:23:26 // 119419
Sziasztok cartársak!
tegnap egy olyan hiba jött elő az autómon amit még nem tapasztaltam.A km számláló és a napi számlálót jelző rész teljesen eltűnt,nem látszik semmi,teljesen fekete.Az egyéb visszajelzők működnek,menet közben egyik pillanatról a másikra sötétült el.Mi lehet?,A szerelőm mondta hogy jó esetben kiégett a háttér világítás ,rosszabb esetben bedöglött a számláló. Volt hasonló valakinek?
tegnap egy olyan hiba jött elő az autómon amit még nem tapasztaltam.A km számláló és a napi számlálót jelző rész teljesen eltűnt,nem látszik semmi,teljesen fekete.Az egyéb visszajelzők működnek,menet közben egyik pillanatról a másikra sötétült el.Mi lehet?,A szerelőm mondta hogy jó esetben kiégett a háttér világítás ,rosszabb esetben bedöglött a számláló. Volt hasonló valakinek?
Lambi15605-04-2011 18:15:02 // 119418
Űűűűűhhh. :S Végig kellett volna néznem.. :S
Jegesmedve05-04-2011 17:14:24 // 119417
Köszönöm
Dévid05-04-2011 17:01:08 // 119416
Az utolsó két kép alapján szerintem nem. :D
Lambi15605-04-2011 16:58:52 // 119415
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/156/alfa_romeo_156_2.0_16v_t._spark-4637943
Ebben lehet hogy bennhagyták a motort..
Ebben lehet hogy bennhagyták a motort..
Dévid05-04-2011 16:58:05 // 119414
Ha megint kilép a motor a kocsimból., majd szólok. :D
Lambi15605-04-2011 16:49:24 // 119413
Ahogy néztem 100-150ért találni. Nekem meg 2.0 kasztni kellene :D :D Jobban megéri egy motorhibás itthonit megvenni, mint regisztráltatni az enyémet. 1 év műszakim van még utána magyar rendszámos kasztnit kell nézni. :S
Jegesmedve05-04-2011 16:40:27 // 119412
Sziasztok!!!
Egy komplett motorra lenne szükségem, mert a szerelő tájékoztatott, hogy menthetetlen a régi motor! :S 1999 évj. 2.0 TS motor kéne alkatrésznek! Megköszönném a segítséget! Mennyibe fájna? :(
Egy komplett motorra lenne szükségem, mert a szerelő tájékoztatott, hogy menthetetlen a régi motor! :S 1999 évj. 2.0 TS motor kéne alkatrésznek! Megköszönném a segítséget! Mennyibe fájna? :(
dfg (Tanárúr)05-04-2011 15:53:40 // 119411
elképzelhető, hogy be tudsz szerezni belőle, de azok csak a gyári kerekekbe lesznek jók, mert azoknak kisebb az átmérője.
NeoEx4805-04-2011 15:06:47 // 119410
Sziasztok,
szerintetek lehet szerezni valahonnan alfás felnikupakot? Nem ilyen műgyantásra gondolok, hanem olyan mint ami a gyári alufelniken van, valamilyen igényesebb darab.
szerintetek lehet szerezni valahonnan alfás felnikupakot? Nem ilyen műgyantásra gondolok, hanem olyan mint ami a gyári alufelniken van, valamilyen igényesebb darab.
Ferke05-04-2011 13:24:52 // 119409
Ezt is köszi, megsasolom:)
Ferke05-04-2011 13:24:22 // 119407
Megértelek, én is utálom, bent a házban is...:P
Cgo05-04-2011 12:32:25 // 119406
nulla tapasztalatom van, de soha nem is tennek gazt az autoba. Sot, en meg a hazamba sem engedtem a gazt bevezetni. Ez gazfobia?
Cgo05-04-2011 12:31:06 // 119405
kell kartya, a tobbi a 146-om blogjaban le van irva
Hardy05-04-2011 12:16:12 // 119404
Kell a kodkartya, azt a kodot kell bevinni a pedallal. Gyujtasra rakod es benyomva tartod a pedalt mig nem villog az injektor lampa. Annyit kell villognia amennyi a szam amit be akarsz vinni, aztan benyomva tartani, s kovetkezo karakternel ismet.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
508
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?