Forum >> 156
JulesTS22-07-2016 17:24:13 // 151403
Miért kerül duplájába az anyag, mint amennyiért te is meg tudnád venni mindeféle kedvezmény nélkül???
Juve15622-07-2016 17:01:01 // 151402
Na "elkészült" a vas. Fő henger csere lett azt javasolta a szerelő (mondtam jól van, legyen). jobb lett a kuplung, pl amikor hátramenetet kapcsolok akkor nem "recseg" a váltó. de azt mondta, hogy szerinte hamarosan kuplung csere lesz. kérdeztem, hogy kb. mennyi lesz, háááát nem olcsó. anyag költségre kb. 120ezer plusz egy 35-40 a munkadíj. nem tudom most, hogy mi legyen az autóval:-(. már nagyon sokat költöttem rá. (motorgenerál, szonda csere, trafó csere, futómű, most kuplung)
blackbird0022-07-2016 13:37:52 // 151401
Szerintem az alsó munkahenger rossz. Az esetek 99%-ban az szokott elszállni, legalább is én ezt tapasztaltam, pedig belefutottam párba:)))))
Legutóbb Redone 156-tosánál volt ue. Olaj nem látszott sehol, de nem emelt ki. Légtelenítés után jó lett, de hamar elengedte megint. A szerelő kicserélte a főhengert, és kb egy napig volt jó. Hiába mondtam, hogy alsót kell cserélni. A vége mégis az lett. Azóta hibátlan.
Ha rám hallgatsz az alsót cserélitek, a főt csak akkor, ha az alsó cseréje nem válik be.
Egyébként a teszt egyszerű. Az alsót nagyon könnyű légteleníteni. Ha utána jó lesz egy darabig, akkor 100%, hogy az a rossz.
Persze mindenki maga dönt, ez csak egy javaslat.
Legutóbb Redone 156-tosánál volt ue. Olaj nem látszott sehol, de nem emelt ki. Légtelenítés után jó lett, de hamar elengedte megint. A szerelő kicserélte a főhengert, és kb egy napig volt jó. Hiába mondtam, hogy alsót kell cserélni. A vége mégis az lett. Azóta hibátlan.
Ha rám hallgatsz az alsót cserélitek, a főt csak akkor, ha az alsó cseréje nem válik be.
Egyébként a teszt egyszerű. Az alsót nagyon könnyű légteleníteni. Ha utána jó lesz egy darabig, akkor 100%, hogy az a rossz.
Persze mindenki maga dönt, ez csak egy javaslat.
Juve15622-07-2016 13:16:47 // 151400
Igen, egyik pillanatról a másikról! Nem volt semmi jele ! Ma beszéltem a szerelovel es o azt mondja, a fohengert az! Azonban mondta h egy kicsit kemény a kuplung de azzal meg lehet menni!
asus1422-07-2016 12:17:32 // 151399
Egyébként egyik pillanatról a másikra lett ilyen? Ha igen akkor én biztosan nem cserélném az egész kuplungot. Meg ha ti is csak próbálkoztok majd, akkor neked is azt ajánlom, hogy a legolcsóbb dologgal kezdj. Szerintem neked is valamelyik munkahenger lesz. De majd a szerelő megnézi.(Nekem nem látott semmit)
Kazes☻21-07-2016 22:54:48 // 151398
Szabadon választott... ;)
Zsolesz21-07-2016 22:20:45 // 151397
Köszi találtam már, 13-ért monroe-t (vagy hogy kell írni). Nem tudom az jó és eredeti-e, mert 30 alatt nem láttam listaárban. FB-on ajánlotta valaki az oldalt, www.alkatreszek.hu
Ezen találtam.
Ezen találtam.
Zsolesz21-07-2016 22:16:29 // 151396
Na akkor kb egy árban dolgozik az enyémmel :) Nekem 30 volt a kuplung csere munkadíja, szimmeringel, tárcsával, első fékbetétekkel 100-ban állt meg. Viszont ami érdekes, hogy a lendkereket nem kellett kicserélni, semmi lötyögése nem volt. A tárcsám viszont teljesen lekopva, a kis "bordák" már nem is látszottak rajta.
Juve15621-07-2016 21:29:26 // 151395
Igen itt is az van, h sehol egy folt semmit nem lehet látni es nem tudjak h mi lehet a baj! Itt többen mondjak h teljes kuplung csere kell! Csak ha az kell akkor nem cseréltetem a fohengert! Hat nem tudom melyik a jo megoldás! Mar azon vagyok h legyen az egesz cserélve! Majd reggel megyek a szerelőhöz es megmondja o is h latja!
asus1421-07-2016 20:13:52 // 151394
Szia!
Nekem is ugyan ez volt a bajom. Nem jött vissza a pedál és egyre rosszabb lett. Utána már beesett a pedál. A szerelő nem tudta először, hogy mi a probléma, mert az olaj nem fojt el sehova belőle, utána úgy döntöttünk kicseréljük a munkahengert, mert ugye ez olcsóbb mint a főmunkahenger és ha nem jó akkor jön a drágább dolog a fő munkahenger. Szerencsére nekem nem a fő munkahenger volt így megúsztam elég olcsón.
Nekem is ugyan ez volt a bajom. Nem jött vissza a pedál és egyre rosszabb lett. Utána már beesett a pedál. A szerelő nem tudta először, hogy mi a probléma, mert az olaj nem fojt el sehova belőle, utána úgy döntöttünk kicseréljük a munkahengert, mert ugye ez olcsóbb mint a főmunkahenger és ha nem jó akkor jön a drágább dolog a fő munkahenger. Szerencsére nekem nem a fő munkahenger volt így megúsztam elég olcsón.
Trombozis21-07-2016 19:31:22 // 151393
De jó! ...argh...igen próbáltam! :-D Egy kulcsom van csak sajnos. :-P
indi6921-07-2016 14:42:50 // 151392
Hali. A szerelő szedje szét, ez kuplung csere. Én is így jártam. Megfog állni és a váltót is szét b..szod. kuplung szett SACHS 34,500 hidro csapágy SACHS 18,500
főtengely szimmering, váltó oldali Corteco 8600 munkadíj kuplungcsere 25,000
nekem Ferke kartárs csinálta, erősen ajánlott. üdv
főtengely szimmering, váltó oldali Corteco 8600 munkadíj kuplungcsere 25,000
nekem Ferke kartárs csinálta, erősen ajánlott. üdv
JulesTS21-07-2016 13:44:30 // 151391
Mindkét kulccsal csinálja? Ha igen, akkor én elsőre az érzékelő gyűrűt (az immo-ig vezető kábellel együtt) cserélném.
Trombozis21-07-2016 12:36:38 // 151390
Valakinek van ötlete, hogy mit tudok csinálni akkor, ha néha nem alszik ki a kulcs ikon? Ami jelenti, hogy be se tudom indítani a k...be
JulesTS21-07-2016 12:08:24 // 151389
Kuplung készlet + munkahenger kb 60eFt. Legalább egy napi munkadíj...
JulesTS21-07-2016 12:00:33 // 151388
Nagyon-nagyon valószínű, hogy munkahenger (nekem a fő henger is rossz volt, csere után még egy kis ideig lehetett közlekedni vele, de aztán teljesen elpukkant a munkahenger). Egyedül csináltam. Csak párszor hívtam segítséget (váltó ki- és visszá-nál). Hátam közepébe nem kívánom még egyszer. Alap szerszámok kellenek hozzá + két bak, krokodil (nem árt ha két emelőd is van), Ribe CV a féltengely csavarokhoz.
Le kell bontani a szívó részt a fojtószeleptől előre, akku tálcát, futóművet mindkét oldalon, kipufogót, alátámasztás (motor és váltő), segédváz leszedés!, váltó olajat érdemes leengedni.
Váltóról leszedni a sallangot: bal féltengelyt lecsavarozni a csuklónál, jobbat kihúzni a váltóból (ide mehet utána új szimmering...), kuplung hidraulikacső kihúzás, "R" kapcsolóról vezeték le, önindító leszedés, váltó bowdenek leszedése, ellensúly leszedése (kormányszervó csöveibe beleakad kiszedéskor). leszedni a váltótartó bakot, motor-váltó csavarok/anyák kiszedése és már ki is jön... ;O)
Ha ennek ellenére van kedved hozzá, akkor nézd meg a blogomban:
http://alfaamore.hu/tagok/9536/blog/311
Ha még mindig nem ment el a kedved, akkor itt találsz képes útmutatót ami segít:
http://forum.alfa156.net/forum/forum_posts.asp?TID=53080
Vissza fordított sorrendben. Nagy vonalakban ennyi...
Jó munkát! ;O)
Le kell bontani a szívó részt a fojtószeleptől előre, akku tálcát, futóművet mindkét oldalon, kipufogót, alátámasztás (motor és váltő), segédváz leszedés!, váltó olajat érdemes leengedni.
Váltóról leszedni a sallangot: bal féltengelyt lecsavarozni a csuklónál, jobbat kihúzni a váltóból (ide mehet utána új szimmering...), kuplung hidraulikacső kihúzás, "R" kapcsolóról vezeték le, önindító leszedés, váltó bowdenek leszedése, ellensúly leszedése (kormányszervó csöveibe beleakad kiszedéskor). leszedni a váltótartó bakot, motor-váltó csavarok/anyák kiszedése és már ki is jön... ;O)
Ha ennek ellenére van kedved hozzá, akkor nézd meg a blogomban:
http://alfaamore.hu/tagok/9536/blog/311
Ha még mindig nem ment el a kedved, akkor itt találsz képes útmutatót ami segít:
http://forum.alfa156.net/forum/forum_posts.asp?TID=53080
Vissza fordított sorrendben. Nagy vonalakban ennyi...
Jó munkát! ;O)
Juve15621-07-2016 11:24:54 // 151387
Nyaralás során a kuplungom "megadta" magát! Könnyű volt benyomni a pedalt valamikor bem jött teljesen vissza, épp, hogy engedtem fel es mar kezdet indulni az auto! Majd járó motornál nem tudtam sebességbe tenni csak ha állt a motor! Ma csorog a szerelő, hogy nála "rendben működik minden"! Elmondása szerint talán kicsit kemény a kuplung! Azt mondta, hogy a kicseréli a fohengert hátha levegős valahol a rendszer, azonban ha nem jo akkor teljes kuplung csere! Hat kíváncsian várom, hogy mi lesz az eredmény!:-( Valaki meg tudja mondani, hogy egy teljes kuplung csere kb mennyibe kerül? (Alkatrész + szerviz díj) Ha arra kerül a sor akkor fel tudjak készülni :-)
Béci Ɨ|ѯ21-07-2016 09:24:15 // 151386
Nem lehetetlen, csak arra majd sokat kell költeni :)
turkish21-07-2016 07:59:06 // 151385
A kuplungpedálom kicsit lassan áll vissza tegnap óta, tuti munkahenger, vagy valamit megnézhetek előtte? Érdemes nekiállni egyedül a cserének? Van valami trükkje?
blackbird0021-07-2016 05:25:57 // 151384
Ha aránylag jó autót szeretnél olcsóbban, keresd meg REDone klubtársat. Ő árulja a 156-ot, eléggé rendben van műszakilag. 1,8TS, 2002 évjárat FL előtti.
Nicola Romeo20-07-2016 23:18:45 // 151383
Olyan 450-et. Tudom, tudom... Ilyen árba lehetetlen. Tisztában is vagyok vele, de most ennyi a keret :)
Piritu - 1.000.00020-07-2016 21:54:30 // 151382
így van, csak most egy benzinesről beszéltünk :-)
berobbantam20-07-2016 21:33:45 // 151381
Szia
Dieselnél 120 benzinesnél 60.Amennyire Én tudom.
Dieselnél 120 benzinesnél 60.Amennyire Én tudom.
Piritu - 1.000.00020-07-2016 20:55:29 // 151380
A gyár az évek során felezte, rövidítette a csereperiódust. Hivatalosan 60e az a 120e.
berobbantam20-07-2016 19:34:02 // 151379
Szia
Csak a pontosság kedvéért.Nem a szíj nyúlt ki,hanem a feszítő gatya.Vagy nem is volt rendesen megspanolva,vagy visszalazult.Azért ilyen laza a szíj mert nem spanolja a görgő.
Csak a pontosság kedvéért.Nem a szíj nyúlt ki,hanem a feszítő gatya.Vagy nem is volt rendesen megspanolva,vagy visszalazult.Azért ilyen laza a szíj mert nem spanolja a görgő.
Dante20-07-2016 17:28:50 // 151378
Nekem egyébként a kezikony 120.000-et (ami nyilván hülyeség) vagy 5 évet ír. 3 év az szélsőséges használat mellett szükséges.
JulesTS20-07-2016 14:46:08 // 151377
60 ekm vagy 3 év a csereperiódus.
Nem lehet, hogy valamelyiket meghaladtad? ;)
Nem lehet, hogy valamelyiket meghaladtad? ;)
Dante20-07-2016 13:47:47 // 151376
Kis figyelemfelhívás minden kedves tagnak:
Vezérléscserét igenis tessék betartani. :)
Enyém kb 5évet ment és 45.000 km-t. Picikét kinyúlt már:
https://drive.google.com/file/d/0B4_qRgL_iKy2eDk5MzZmRGwzbnc/view?usp=sharing
Vezérléscserét igenis tessék betartani. :)
Enyém kb 5évet ment és 45.000 km-t. Picikét kinyúlt már:
https://drive.google.com/file/d/0B4_qRgL_iKy2eDk5MzZmRGwzbnc/view?usp=sharing
Dante20-07-2016 13:43:18 // 151375
Szia!
Bár az enyém 2.0 JTS, de ez a része ugyanaz ha jól tudom. Nekem most volt vezérlés cserén a szekér, úgyhogy tudok mutatni egy képet hogy néz ki ez a balansz szíj ill. a balansztengelyek.

A balansz szíj a külső fogasszíj. Ha esetleg spórolni akartak vezérlés cserén, lehet hogy ezt nem tették vissza. Én lehet megnézném még vásárlás előtt, nehogy lutri legyen...
Bár az enyém 2.0 JTS, de ez a része ugyanaz ha jól tudom. Nekem most volt vezérlés cserén a szekér, úgyhogy tudok mutatni egy képet hogy néz ki ez a balansz szíj ill. a balansztengelyek.

A balansz szíj a külső fogasszíj. Ha esetleg spórolni akartak vezérlés cserén, lehet hogy ezt nem tették vissza. Én lehet megnézném még vásárlás előtt, nehogy lutri legyen...
Bigroberto2620-07-2016 13:37:16 // 151374
Sziasztok!
Akadt egy nagy problémám,A fékszervódob megadta magát.Sehol nem lehet beszerezni bontóban.
Ha valaki tudna ez ügyben segíteni örök hálám.
2004-es 156sw facelift 1.9jtdm 140Le
A cikkszáma az alkatrésznek:9949654


Kérem ha valaki tud ilyet mindenképpen szóljon mert így pihenőn van a kis paripám...:(
06707713972
Köszönöm szépen!!!
Akadt egy nagy problémám,A fékszervódob megadta magát.Sehol nem lehet beszerezni bontóban.
Ha valaki tudna ez ügyben segíteni örök hálám.
2004-es 156sw facelift 1.9jtdm 140Le
A cikkszáma az alkatrésznek:9949654


Kérem ha valaki tud ilyet mindenképpen szóljon mert így pihenőn van a kis paripám...:(
06707713972
Köszönöm szépen!!!
Béci Ɨ|ѯ20-07-2016 12:31:42 // 151373
Hát igen elég nehéz. Lehet, hogy a remegést is az elhangoló okozza. Ha a kiegyenlítő tengely a ludas, akkor az viszont nagyon zsebbe nyúlós. Mennyit szántok kb. autóvásárlásra? Van, aki itt is árul 156-ot, drágábban mondjuk, mint ez, de valószínűleg jobb is.
Nicola Romeo20-07-2016 11:28:05 // 151372
Köszönöm az infókat! Tudom így látatlanba nehéz.... Ezek nem nagy gondok akkor igaz? Menthető lenne? ja és a remegés kis fordulaton ill alapjáraton történt. 2ezer felett szépen szólt, nem kopogott.
Béci Ɨ|ѯ20-07-2016 11:00:07 // 151371
Ah tényleg! :) nem figyeltem eléggé a képeket. Ha 2 literes, akkor a remegés lehet, hogy a kiegyenlítő tengely hibája miatt van.
Nicola Romeo20-07-2016 10:45:28 // 151370
Sajnos a hírdetést elég szépen elírták, mert ahogy a 2. képen is látni 2.0 TS. Plusz jó nyárigumik ahogy írva van.... 2-2 fajta téli van rajta :D
Danti20-07-2016 09:42:22 // 151369
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy elkoptak az emblémáim a 156- os szépségemen.
Ha valakinek lenne azt nagyon megköszönném, természetesen kifizetném és Szombathely környékén el is mennék érte.
UI: csak ne fekete fehér legyen. :D
Olyan problémám lenne, hogy elkoptak az emblémáim a 156- os szépségemen.
Ha valakinek lenne azt nagyon megköszönném, természetesen kifizetném és Szombathely környékén el is mennék érte.
UI: csak ne fekete fehér legyen. :D
Béci Ɨ|ѯ20-07-2016 07:15:29 // 151368
Így van, pedig marhaság, még az opeleknél is automata fel-le mindkét ablak.
Abarai20-07-2016 06:36:50 // 151367
Az esőszenzorra csak tippelem, hogy nem tanítható utólag, az ablakemelő viszont biztosan nem. Valami biztonsági blablával magyarázták, hogy miért csak a vezető ablaka automata felfelé is.
asus1419-07-2016 21:34:20 // 151366
Sziasztok!
Lehet hülye kérdés, de az esőszenzort nem lehet valahogy tanítani? Nekem túl érzékeny, simán elég lenne ha ritkábban törölne.
Másik kérdésem az, hogy a bal oldali elektromos ablak lemegy és fel is jön magától ha kicsit nyomva tartom az ablakemelő gombját. Na most a jobb oldali lemegy magától, viszont fel már nem jön, csak addig amíg nyomom a gombot.
Nem kéne annak is feljönnie magától? Vagy lehet ezt is tanítani?
Lehet hülye kérdés, de az esőszenzort nem lehet valahogy tanítani? Nekem túl érzékeny, simán elég lenne ha ritkábban törölne.
Másik kérdésem az, hogy a bal oldali elektromos ablak lemegy és fel is jön magától ha kicsit nyomva tartom az ablakemelő gombját. Na most a jobb oldali lemegy magától, viszont fel már nem jön, csak addig amíg nyomom a gombot.
Nem kéne annak is feljönnie magától? Vagy lehet ezt is tanítani?
Béci Ɨ|ѯ19-07-2016 21:11:31 // 151365
Én elsőre annyi észre vételt tennék, hogy ez 1.6-os, nem 2.0-s. A diesel hang változó szelepvezérlés elhangolójának hibája miatt van, tipikis TS betegség. Az cserélhető, nem nagy gond. De a remegés nem jó jel, annak utána kéne járni.
tgy19-07-2016 19:31:39 // 151364
Nicola Romeo19-07-2016 18:57:57 // 151363
Sziasztok! Lenne egy történetem amiben TI 156 tulajok biztosan segítenétek :) Szeretne a család a 159 mellé egy 156-ot is :) Ma voltunk megnézni párat de sajnos :( ...... Találtunk viszont egyet amit meg lehetne menteni:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/156/alfa_romeo_156_1.6_16v_t._spark_distinctive_keves_km-10376556
Belül tökéletes, szinte új állapotban van. Kívülről kicsit rendbe kéne szedni, de amúgy egyben van! Viszont beindítottuk és úgy remegett a 2.0 TS és olyan hangja volt mint egy dízel.
Nem értünk a motorokhoz főleg nem a TS-hez. De tuti, hogy valami nagyobb gyíkja lehet. Esetleg ismeri valaki ezt az autót? Vagy esetleg valami tipik betegsége van csak? Bármilyen tanácsot, ötletet meghallgatok :)
Köszi előre is! Szép napot!
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/156/alfa_romeo_156_1.6_16v_t._spark_distinctive_keves_km-10376556
Belül tökéletes, szinte új állapotban van. Kívülről kicsit rendbe kéne szedni, de amúgy egyben van! Viszont beindítottuk és úgy remegett a 2.0 TS és olyan hangja volt mint egy dízel.
Nem értünk a motorokhoz főleg nem a TS-hez. De tuti, hogy valami nagyobb gyíkja lehet. Esetleg ismeri valaki ezt az autót? Vagy esetleg valami tipik betegsége van csak? Bármilyen tanácsot, ötletet meghallgatok :)
Köszi előre is! Szép napot!
Istili197619-07-2016 16:46:32 // 151362
sziasztok segítséget kérnek egy kérdésre 156 1.9 jtd 16v 2003 évjáratú autó 310 ezer km ert futott az sok neki vagy még elmegy egy jó darabig?
Piritu - 1.000.00018-07-2016 17:13:34 // 151361
Pont ötvenezret :-)
A gyári TS gyertya százat megy el, az "olcsóbbik" ennek a felét.
A gyári TS gyertya százat megy el, az "olcsóbbik" ennek a felét.
Kazes☻18-07-2016 16:22:00 // 151360
JulesTS18-07-2016 15:32:38 // 151359
A Bose sem lesz jobb mint a sima gyári. Kell venni egy normális komponens szettet és egy erősítőt hozzá. A gyári helyre ugyan be lehet szépen rakni, csak az a baj, hogy a 165-ös mélyközépnél a gyári rács füleinek ki van alakítva 4db lyuk amivel gyakorlatilag a membrán eleje és hátulja össze van nyitva. Ezzel az akusztikus rövidzárral kb. azt érték el, hogy egy normális mélyközép is csak annyit tud mintha a konyhaasztal közepére kiraknád és úgy rendes beépítés nélkül hallgatnád.
Én ezt úgy szüntettem meg, hogy MDF lapokból vágtam gyűrűket és azzal kiemeltem a mélyközepeket. Kis kézügyességgel és barkácsolással meg lehet ezt csinálni úgy is, hogy megmaradjon a gyári kinézete az ajtópanelnek (nálam ez nem volt szempont...).
Így olyan mélyek jönnek, az ajtóból, hogy mélyláda nélkül is elfogadhatóan szól (a mélyládára, csak a 85Hz alatti hangokat eresztem rá).
Én ezt úgy szüntettem meg, hogy MDF lapokból vágtam gyűrűket és azzal kiemeltem a mélyközepeket. Kis kézügyességgel és barkácsolással meg lehet ezt csinálni úgy is, hogy megmaradjon a gyári kinézete az ajtópanelnek (nálam ez nem volt szempont...).
Így olyan mélyek jönnek, az ajtóból, hogy mélyláda nélkül is elfogadhatóan szól (a mélyládára, csak a 85Hz alatti hangokat eresztem rá).
indi6918-07-2016 13:54:45 // 151358
Üdv. az alba féle 50 ezres champion gyertya mennyit megy el? Az enyémben 25 ezer van. Több szerelő azt mondta, hogy 10 ezer körül. Kerestem adatot de nem találtam.
Zsolesz18-07-2016 13:03:03 // 151357
Szia!
Köszi a választ, a hossz lengőkar lesz az. Jobb lenne, ha lehetne szilentet cserélni, mert csak az egyik első szar, szerelő azt mondta, ezt jobb lenne párban cserélni. Viszont egy szilent miatt nem cserélnék ki 2 lengőkart, ha már muszáj, akkor csak 2 szilentet. Persze megnézem kompletten mennyi lenne, ha nem vészes, nem szórakozok szilenttel.
Azért futok egy kört FB-on is, talán az most jobban pörög
Köszi a választ, a hossz lengőkar lesz az. Jobb lenne, ha lehetne szilentet cserélni, mert csak az egyik első szar, szerelő azt mondta, ezt jobb lenne párban cserélni. Viszont egy szilent miatt nem cserélnék ki 2 lengőkart, ha már muszáj, akkor csak 2 szilentet. Persze megnézem kompletten mennyi lenne, ha nem vészes, nem szórakozok szilenttel.
Azért futok egy kört FB-on is, talán az most jobban pörög
Kristyon18-07-2016 11:31:37 // 151356
Hali!
Ha a keresztlengőkarokra gondolsz akkor ott lehet cserélni. A strongflexnek elég széles választéka van. A hossz lengőkarokban ugyan náluk nincsen, de valahol mintha már láttam volna, de lehet, hogy érdemesebb azt karral együtt cserélni, mert elszokott fáradni (korrodálni) a cső és eltörik.
A csonkállvány szilentet én a Bárdinál vettem, elég olcsó volt, és nem is olyan bonyolult kicserélni. ide van poliuretánból is, de az már rád van bízva, hogy milyet veszel.
Itt nincsenek méretbeli eltérések, csak bemész a boltba megmondod, hogy csonkállvány szilentet vagy hátsó hossz bekötő szilentet szeretnél azt hiszem ez a becsületes neve, és adják.
Ha a keresztlengőkarokra gondolsz akkor ott lehet cserélni. A strongflexnek elég széles választéka van. A hossz lengőkarokban ugyan náluk nincsen, de valahol mintha már láttam volna, de lehet, hogy érdemesebb azt karral együtt cserélni, mert elszokott fáradni (korrodálni) a cső és eltörik.
A csonkállvány szilentet én a Bárdinál vettem, elég olcsó volt, és nem is olyan bonyolult kicserélni. ide van poliuretánból is, de az már rád van bízva, hogy milyet veszel.
Itt nincsenek méretbeli eltérések, csak bemész a boltba megmondod, hogy csonkállvány szilentet vagy hátsó hossz bekötő szilentet szeretnél azt hiszem ez a becsületes neve, és adják.
Zsolesz17-07-2016 23:19:54 // 151355
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a 156 SW hátsó futóműnél lévő hosszú lengőkarokban az első szilentek cserélhetők? Ha igen, akkor mekkora a mérete és lehet valahol kapni ilyet? Vagy karral együtt kellene cserélni? És csonkállvány szilentnél ugyan ez a kérdés :)
Tudja valaki, hogy a 156 SW hátsó futóműnél lévő hosszú lengőkarokban az első szilentek cserélhetők? Ha igen, akkor mekkora a mérete és lehet valahol kapni ilyet? Vagy karral együtt kellene cserélni? És csonkállvány szilentnél ugyan ez a kérdés :)
berobbantam17-07-2016 21:31:42 // 151354
Szia
Ha bose-t akarsz nagyon szét kell borítani az autót.Nekem elöl igazi kínaik vannak.Papír membrán,meg még kis piros sárkány is van rajta :D.Hátul 13 centis pajók vannak,Sokat agyaltam,végül vettem egy ülés alá tehető blau aktív mélyet.Persze nem fér el sehol,csak a csomiban.Felraktam a kalaptartó aljára,így abszolút nincs útban.Egész hallgatható lett.
Ha bose-t akarsz nagyon szét kell borítani az autót.Nekem elöl igazi kínaik vannak.Papír membrán,meg még kis piros sárkány is van rajta :D.Hátul 13 centis pajók vannak,Sokat agyaltam,végül vettem egy ülés alá tehető blau aktív mélyet.Persze nem fér el sehol,csak a csomiban.Felraktam a kalaptartó aljára,így abszolút nincs útban.Egész hallgatható lett.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
808
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?