Forum >> 156

Piritu - 1.000.00013-02-2011 21:54:58 // 117604
Kuplung 110e-nél, túró 160-nál :-((
Piritu - 1.000.00013-02-2011 21:53:29 // 117603
Jelentkezem, bár inkább 55-65 az az 50 :-DD
Piritu - 1.000.00013-02-2011 21:52:11 // 117602
A Spider 2,0TS-ében 83 fokos van :-)
Liquid13-02-2011 21:52:01 // 117601
nálad igen, de ugyanígy sokaknál nem nyiffan ki a TS, és mások pedig nálad sürübben kell hogy hozzányúljanak ehhez-ahhoz, szóval ebből ne vonjunk le komoly következtetéseket, mert ha a te TI-dből indulunk ki akkor pl. az én gépem, már közel kétszer dobta volna le a láncot, pedig nem tette...
GEORGE13-02-2011 21:48:20 // 117600
Hát igen, nézhetjük így is, akkor is torony magasan vezet a jtd-m a 146ti.hez képest...:-)
GEORGE13-02-2011 21:47:25 // 117599
kicsit olvass vissza, én nem írtam, hogy 50-ről 5.ben gyorsítok ki, én mindig vissza kapcsolok, ha a Marissal megyek illetve ha más benzinessel, még Anyósjelölt 1,4 ( selespeed ) Corsa-val is visszadugok egy fokozatot :-))))
Liquid13-02-2011 21:47:08 // 117598
nem feltétlenül csak a motor karbantartási költségeit kell összehasonlítani, hanem az egész autóét, nem megbízhatóság kérdése feltétlenül de ha akarod belevehetjük, mert ha elromlik, nem tudod használni az autót
GEORGE13-02-2011 21:45:16 // 117597
A 146ti-ben 97ezernél cseréltem a kuplung szettet, a jtd-ben még nem nem sokára 250e lesz benne.

Hol látod, hogy dupláját bírja a TS-ben a kuplung.
Ja mind kettőt én vezettem stílus adott, még is úgy látom a jtd torony magasan vezet a kuplunggal a TS előtt :-)
dfg (Tanárúr)13-02-2011 21:45:10 // 117596
nekem az volt a 146-ban. uh jelentkezem. ráadásul nem is egyforma a két termostat, nem csereszabatosak. én azt hittem a 156 alu szelepfedelesében is az van.
Liquid13-02-2011 21:45:08 // 117595
ejjjj :) najólvan ha nagypapás a dolog és ráérsz akkor rendben...de az nem kigyorsítás, csak lassú tempónövelés :D
Poló13-02-2011 21:43:55 // 117594
Jelentkezem :D :D :D
Nem mondom azt, hogy mindig így csinálom, de elő szokott fordulni :D
GEORGE13-02-2011 21:43:19 // 117593
Hmmm nemsokára 250ezer lesz a gépben.
Eredeti kuplunggal és kettős tömegűvel!
De valóban több jtd-nél cseréltek már kettős tömegűt, amit meglehet venni jó drágán és kedvező árban is.
A 2,4 jtd 20V-nél a belső féltengelycsukló valóban cserélendő, nekem a jobb oldalon most van bent a 3.! bal oldalon eredeti van!
Amúgy mi köze a jtd motor megbízhatóságának a féltengelycsuklóhoz és a kettős tömegű lendkerékhez?????
Liquid13-02-2011 21:42:17 // 117592
egyébként már dörzsöltem a kezem és vártam George mikor ugrik rá Poló írására :)))
Liquid13-02-2011 21:39:59 // 117591
a kettőstömegű és környéke mennyit bír úgy általában? oké hogy kopóalkatrész de nem olcsó
admirális13-02-2011 21:39:58 // 117590
Bocs hogy beleszólok, de a kettős tömegűt és a féltengelyeket kihagytad, a kuplung is kb fele élettartamú a TS-hez képest.
GEORGE13-02-2011 21:38:09 // 117589
Peti, ez a másik amin te sem tudsz túllépni....a JTD-nél a turbó gond van, ami cirka 200-240ezer környékén jelentkezik. lerakodik még az EGR, de az sem napi gond....
De ezen kívül más nincs velük, kérdezz meg bátran bármely diesel szervizt.

miért baj, ha nincs kimondott tipushibája a jtd-nek és van a TS 16V-nek??
Te gyártottad a TS 16v?????

Olyan felesleges homokbadugott fejjel nem tudomást szerezni róla......
Vikking 31113-02-2011 21:37:54 // 117588
Ez is lehet egyébként, mindenesetre bosszantó picit... :S
dfg (Tanárúr)13-02-2011 21:37:49 // 117587
azok mindig jój jönnének, ezt az infót ismét csak a ma már említett sokak által tisztelt Piritől kaptam.
admirális13-02-2011 21:37:18 // 117586
Nem tudom hogy ez alapból ilyen, vagy ahogy öregszik, egyre pontatlanabb lesz / lett.
Vikking 31113-02-2011 21:36:08 // 117585
Szerintem a miénkbe ez került. Legalábbis új termoval sem mozdul el a köztes vonalról a mutató, csak dugóban.
Illetve ez nem igaz, valamivel fölötte áll, a félút alatt egy picikével.
Liquid13-02-2011 21:35:54 // 117584
George, ki az a baromállat, aki egy benzinessel 50-ről 5-ben akar kigyorsítani? mutass nekem egyet :))
ezt remélem csak viccnek szántad
admirális13-02-2011 21:35:12 // 117583
Ezt hogy érted? Hány km számít 1 TS felújítási periódusnak?
Poló13-02-2011 21:34:46 // 117582
A dieselnek is meg van a maga baja. Minden motornak meg van, nincs olyan, ami nem romlik el, mindegyikben kopó alkatrészek vannak, vagy csak elfárad az anyag. Házon belül az Iveconak van a 2,3-as motorja, amiben a szelepek elfáradnak és leszakadnak, aztán szép kárt csinálnak a motorban. Vagy említhetem a turbót.
Liquid13-02-2011 21:33:16 // 117581
így van, nagyságrendileg azonos volt a gyorsulás, a boxxal viszont sokkal jobb a dízel
admirális13-02-2011 21:33:08 // 117580
Nekem alus van, a víz hőfokát mutató műszer elég pontatlan, de már kiismertem. Az első osztás olyan 84-85 fok, kicsit feljebb már 87, ezt tudja tartani, aztán amikor függőlegesen áll a mutató, az 94, ezt a ventilátor 1-es fokozata megtartja.

156 TS-be egyféle termó létezik gyáriban, ami 88 fokos.

A műszer ugyanúgy van feliratozva ezen is, mint bármelyik 156-on: 50-90-130.

Én még igazából soha nem találkoztam 82 fokos termóval TS-be, de megmondom őszintén, annyira nem vagyok benne a témában, viszont érdekel. Aki látott ilyet, vagy tud cikkszámot mondani, kérem, jelentkezzen!
GEORGE13-02-2011 21:32:28 // 117579
ezt már nem mertem megpendíteni, mert nekem estek volna megint, de amúgy teljesen osztom írásod :)
Fb-on nyomnék rá egy LIKE-ot is :-)
Ferke13-02-2011 21:32:06 // 117578
Nah, ezen volna mit cáfolni...sok fotóm van ám:))
Liquid13-02-2011 21:29:19 // 117577
azt is tedd hozzá, hogy egy turbós gépen nem olyan nagy művészet relatíve sokat emelni a teljesítményen, egy szívónál ugyanez nagyságrendekkel bonyolultabb, annak minden hozományával
Ferke13-02-2011 21:26:29 // 117576
Igazából egyetlen jelentősége van a szememben a dízel-benzines kérdésnek, a fogyasztáson kívül...a jtd-vel annyi km-t mentem el, hogy ezalatt 2 ts generáljára költöttem volna...ezek egész egyszerűen nem mennek tönkre, és ha az ember nem hobbira tartja az autót, akkor ez a legfontosabb.
Persze egy ts is lehet megbízható, és nem is akarok megbántani senkit, de tény, hogy naponta hívnak TS blokkot keresve, a jtd blokkot meg egyszerűen képtelenség eladni:))
admirális13-02-2011 21:25:05 // 117575
Az még nem biztos hogy rossz, mert a műszer tud csalni, főleg a régebbieknél. Én azt javaslom, köss rá egy computert és olvastasd ki hogy mennyi a hőmérséklet ott a 2. vonalnál. Az a legjobb ha kb 87 fokon tartja a termó a vizet.
GTPeti13-02-2011 21:18:57 // 117574
Nem, nem hiszem. Max a klímát engedélyezheti akkor, amikor nem kéne. Az eLearn-ban utána kéne nézni*, hogy a klíma honnan kapja a jelet. Illetve diag-gal lekérdezni a külső hőfokot (hogy kiderüljön, a szenzor-e a rossz, vagy az infopanel).

(*: Ezt mindig javasolni szoktam. Nem véletlenül.)
dfg (Tanárúr)13-02-2011 21:16:38 // 117573
igen, egy 98as 156ban még lehet alu szelepfedeles a motor, de akkor a műszerfalon nem szerepel a 90 fok... :D
Zoszko13-02-2011 21:12:47 // 117572
Ez nekem is feltűnt, hogy valami nem tuti de befolyásol ez mást is?
Vikking 31113-02-2011 21:11:35 // 117571
Ha 82 fokos a termosztát, akkor nem egyértelmű...
GTPeti13-02-2011 21:11:22 // 117570
Az érzékelőt biztos nem fűti. Ott vmi nem kerek.
Szabeee13-02-2011 21:06:09 // 117569
na nekem ezzel legalább nincs probléma, eddig korrekt értéket mutatott..... -3 volt a max, de a valódi érték más hőmérő szerint is csak annyi volt!
Piritu - 1.000.00013-02-2011 21:04:18 // 117568
Ott valami nem kerek. Nekem -10 alatti hőmérsékletet is mutatott.
Zoszko13-02-2011 21:02:28 // 117567
Télen -10 fokban is 0-t mutatott... ha soká állt -2-t. Volt aki itt a tükörfűtést írta korábban. Nem hiszem, hogy 1 mp alatt felfűti a -10-ről -2re az érzékelőt. Vagy ha igen elég jól lett megoldva...
GTPeti13-02-2011 21:00:29 // 117566
Tavaszodik. :)
Zoszko13-02-2011 20:57:49 // 117565
Az miért van, hogy 0, -2 foktól nem mutat az info center kevesebbet soha? Okoz ez valamilyen problémát az autó működését illetően?
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2011 20:49:26 // 117564
nagyobb mint az egylengőkaros :P
Piritu - 1.000.00013-02-2011 20:47:04 // 117563
Mondjuk a 159 nem is egy szerpentinfaló autó :-)
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2011 20:45:22 // 117562
már meséltem hogy ausztriában egy szerpentines részen egy 1.8TB-vel versenyeztünk nem igazán tudott elmenni...
Piritu - 1.000.00013-02-2011 20:44:35 // 117561
Igen, az a 80 foknak megfelelő vonal.
Piritu - 1.000.00013-02-2011 20:43:55 // 117560
Csütörtökön inkább beálltam minden ki mögé, hogy 2-3-ból indulva gyorsíthassak :-))
Piritu - 1.000.00013-02-2011 20:42:33 // 117558
"60-nal nem is érdemes menni 5-ben dejzellel" - hát még 6-ban :-))
Aban igazad, van, hogy 100 felett más a helyzet. Ezért jók autópályázásban.
A nyáron Stelvio-t akarom megjárni, de semmiképp sem a kormossal :-)
Szabeee13-02-2011 20:39:17 // 117557
nem igazán találtam sehol, de a ts üzemi hőfoka 90 ugye? szóval ha nekem egy óra után is csak a 2. vonalnál áll a mutató, akkor nagyon kell a termosztát csere, igaz?
dfg (Tanárúr)13-02-2011 20:38:22 // 117556
az enyém szépen elhúz alulról is, de sosem birom ki, mindig visszacsukok kettesig :D
Piritu - 1.000.00013-02-2011 20:38:09 // 117555
Most már megnyugodtam, hogy nem csak részemről nem igaz: hsz 117549
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.