Forum >> 156
GTPeti13-02-2011 19:57:09 // 117504
Ezt a még nem nem az igazi dolgot nap, mint nap megcáfolja az autóm. Nagyon tisztességesen megy.
Zoszko13-02-2011 19:55:35 // 117503
Itt most nem rád gondoltam. Általában írtam, hogy aki a leggyorsabb, a legjobb akar lenni annak zsebbenyúlós a dolog. Az pedig amit te is írtál, hogy mennyibe kerülne és mennyit fogyasztana már a "mindegy" kategória. Tehát ha van pénzed a 3.2 V6-ra (és hajtod is ahogy kell) nem nézed a fogyasztást. Persze ez egy ördögi kör mert mindig lesz egy jobb, gyorsabb. Utána majd azt fúratod fel és turbósítod...
Poló13-02-2011 19:51:41 // 117502
Hozzátenném, hogy a legtöbb cartársnak 8V és 10V JTD-je van, amit próbálnak azonos szintre emelni a 16V és 20V mjetekkel, így könnyen rámondják a régebbiekre is, hogy azok milyen jók. Az mjetet nem tagadom, az télleg jó, hiszen 140-150-175 lóerő, de egy régi vágású JTD a maga 105-110-115-136 lóerejével még nem az igazi.
Dévid13-02-2011 19:50:46 // 117501
Jómúltkor lezártuk az utat a soproni határátkelőtől a plazaig, és kipróbáltuk mit tud a 2.0 TS az 1.6 VTI Civic ellen. Igazándiból egészen partiban voltak, picit ment csak el a Honda, talán egy autó hosszt kaptam. Persze én egy picit rutinosabban gyorsulok már, a srác meg nem szokott ilyen versenyeken indulni. :D
Az, hogy a 2.4 diesel Alfa otthagy, már megszoktam, nem örülök neki, de a nyomaték az nyomaték. Mivel keveset autózom, nem éri meg a dízel felára. A következő kocsim, ha az ég is engedi diesel lesz, mert abba a kasztniba nem tesznek megfizethető áron rendes motort.
Az, hogy a 2.4 diesel Alfa otthagy, már megszoktam, nem örülök neki, de a nyomaték az nyomaték. Mivel keveset autózom, nem éri meg a dízel felára. A következő kocsim, ha az ég is engedi diesel lesz, mert abba a kasztniba nem tesznek megfizethető áron rendes motort.
GEORGE13-02-2011 19:48:36 // 117500
Nekem nincs a verdában semmi chip.....így gyárilag tudja amit leírtam...
GEORGE13-02-2011 19:47:43 // 117499
Valamit benéztél......
Én nem akarok mindenkit lenyomni! Csupán megírtam, hogy milyen autókkal mértem össze, hogy valójában mit tud a 2,4 JTD 20V. Valahova még is csak el kellett helyeznem.
Azt nem tagadom, hogy az erősen fikázott, lassan már "szégyen gázolajos Alfába ülni" látásmód ellenére eléggé komoly teljesítményre képes sok benzines által "szaros kormos"-nak titulált Alfa :-) Kinek ne tetszene fordítva, hogy 200-ig együtt mész a nagy V6-kal?????
Szóval a 146ti után vettem egy Alfát és abba olyan motort választottam ami kimondottan jól megy, komoly Alfákkal tudja tartani a tempót és mindezt 3ad annyi fogyasztással.
Sosem akartam 3.2 V6-ot venni.
Lehet velem van a gond, de úgy gondolom nem éri meg az élmény a napi 16-18L/ 100km fogyasztást.
Továbbá nem akarok 110-120-al menni a külső sávban, hogy ne lépjem át a 10-11L/100km fogyasztást hosszútávon.
Az én dieselem akkor iszik hosszútávon 10L/100km,ha végig 210-220-al megyek.
( erre van több tanúm is. Ezt is csak azért írom, mert sokan megkérdőjelezték már )
Ha ilyen tempóval mész a 3.2 V6-al vagy 3,0 V6-al akkor alsó hangon 5-6 Liter a plusz 100km-ként.
Mindenki kiszámolhatja, hogy megéri-e?
A benyások erre azt mondják, hogy nem úr aki nem herdál, de ettől még bántja őket, hogy vagy olyan verzió ami hasonló tempóra képes és töredékét kéri 100km-re....:-)
Én nem akarok mindenkit lenyomni! Csupán megírtam, hogy milyen autókkal mértem össze, hogy valójában mit tud a 2,4 JTD 20V. Valahova még is csak el kellett helyeznem.
Azt nem tagadom, hogy az erősen fikázott, lassan már "szégyen gázolajos Alfába ülni" látásmód ellenére eléggé komoly teljesítményre képes sok benzines által "szaros kormos"-nak titulált Alfa :-) Kinek ne tetszene fordítva, hogy 200-ig együtt mész a nagy V6-kal?????
Szóval a 146ti után vettem egy Alfát és abba olyan motort választottam ami kimondottan jól megy, komoly Alfákkal tudja tartani a tempót és mindezt 3ad annyi fogyasztással.
Sosem akartam 3.2 V6-ot venni.
Lehet velem van a gond, de úgy gondolom nem éri meg az élmény a napi 16-18L/ 100km fogyasztást.
Továbbá nem akarok 110-120-al menni a külső sávban, hogy ne lépjem át a 10-11L/100km fogyasztást hosszútávon.
Az én dieselem akkor iszik hosszútávon 10L/100km,ha végig 210-220-al megyek.
( erre van több tanúm is. Ezt is csak azért írom, mert sokan megkérdőjelezték már )
Ha ilyen tempóval mész a 3.2 V6-al vagy 3,0 V6-al akkor alsó hangon 5-6 Liter a plusz 100km-ként.
Mindenki kiszámolhatja, hogy megéri-e?
A benyások erre azt mondják, hogy nem úr aki nem herdál, de ettől még bántja őket, hogy vagy olyan verzió ami hasonló tempóra képes és töredékét kéri 100km-re....:-)
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2011 19:39:04 // 117498
bontva is egy valag pénz egy 3.2-es blokk tokkal, vonóval...ugyan annyiba kerül egy 2,4-est felhúzni (nagy turbó, gép műhely stb) csak az 300 lovacska lesz és ha nem akarod tiporni akkor pont 7l-rel eljársz :P
Kócosw13-02-2011 19:33:14 // 117497
csak nälam az a gäz a 830 km-tert egyben kell letolni ,es valahogy a vegere olyan magasrol teszek minden täblära... a föut is azonnal atminösül 2 kategoriaval feljebb... :)
Zoszko13-02-2011 19:33:06 // 117496
Forza 1.6 :D Egyébként én mint nagy tuningszakértő azt kérdezem csak, hogy aki száguldozni, mindenkit lenyomni akar az miért nem megy be egy nagyobb szervízbe, rendel egy 3.2 V6 motort beszereléssel és tapossa ki belőle a **art is? Nem kell ide se chip se semmi..
GEORGE13-02-2011 19:30:34 // 117495
egy tankot megér, legalább nem unatkozom :-)
nagyon kínosan figyelni kell a korlátozó táblákra....jó segítség a tempomat ilyenkor :-)
nagyon kínosan figyelni kell a korlátozó táblákra....jó segítség a tempomat ilyenkor :-)
GEORGE13-02-2011 19:29:17 // 117494
Na ja többet pörög....mindig mosolygok mikor egy honda 1,6 VTI ( 160 lovas ) 8eze x fordulaton visít a mjet-em mellett és nem tud elmenni.....szóval akkor miért érdekes, hogy annyit tud forogni?
Kócosw13-02-2011 19:28:31 // 117493
nekemis voltak ilyen probalkozasaim...Kijövök egytankbol nemetbe 830 km..ehhez az kell hogy ne guruljon el a gyogyszer ha nemet oldalra erek...jopar probalkozas utan letettem a gondolatrol :))
GEORGE13-02-2011 19:27:40 // 117492
Ahaaaaa...
Kipróbáltuk kézi váltós 166-al is, sajna ott már 190-nél felzárkózik a156-ra.
De ennek ismeretében is bátran állítom, hogy a 0-100-ra való gyorsuláson kívül a 3.0 V6-os 166-al a mindennapok sebességtartományában teljesen egyenértékű a 156 2,4 jtd 20V.
A 156 2,5 V6 24 csak végsebességben tud elmenni, szintén kipróbálva!
Ezek függvényében kár jobbnak kikiáltani.
A 3.2 V6 GTA már más tartományban is ráver a 2,4 jtd 20V-re....deúgy érzem ennek így is kell lennie. :-)
Vissza kanyarodva, ha a Szabee a 2.0TS-et erősnek tartja, akkor bizony a 2,4 jtd 20V-től "el lenne ájulva" ugyan is attól lényegesen nagyon erővel préseli az ülésbe és a fent írt autókkal egyenértékű tempóra képes. :-)
De úgy is nézhetjük, hogy ha te is oda álssz a 2.0 TS-el a fenti 166 v6-ok mellé akkor egyedül te fogsz elmaradni a 156 jtd 20v 200-ig megy a V6-kal....ha tetszik ez valakinek, ha nem :-)
Egy 156 2,4 jts 10V a 150 lovas is picivel jobban szalad a 2.0 TS-től, igaz ott nincs akkora különbség mint a 20V esetében.
Már azt is százszor elmondtam-leírtam, hogy nem nézem le a 2.0 TS 156-kat.
Nekem is volt ilyen motoros Alfám és imádtam, de baszki, ha egyszer minden téren többet tud a mostanim, akkor nem fogok még1szer 2,0 TS-t venni :-)
Evvel nem nézem le a 2,0 TS-t hanem csak tényeket közlök.
De mint látom ez fáj több 2.0 TS tulajnak.
Kipróbáltuk kézi váltós 166-al is, sajna ott már 190-nél felzárkózik a156-ra.
De ennek ismeretében is bátran állítom, hogy a 0-100-ra való gyorsuláson kívül a 3.0 V6-os 166-al a mindennapok sebességtartományában teljesen egyenértékű a 156 2,4 jtd 20V.
A 156 2,5 V6 24 csak végsebességben tud elmenni, szintén kipróbálva!
Ezek függvényében kár jobbnak kikiáltani.
A 3.2 V6 GTA már más tartományban is ráver a 2,4 jtd 20V-re....deúgy érzem ennek így is kell lennie. :-)
Vissza kanyarodva, ha a Szabee a 2.0TS-et erősnek tartja, akkor bizony a 2,4 jtd 20V-től "el lenne ájulva" ugyan is attól lényegesen nagyon erővel préseli az ülésbe és a fent írt autókkal egyenértékű tempóra képes. :-)
De úgy is nézhetjük, hogy ha te is oda álssz a 2.0 TS-el a fenti 166 v6-ok mellé akkor egyedül te fogsz elmaradni a 156 jtd 20v 200-ig megy a V6-kal....ha tetszik ez valakinek, ha nem :-)
Egy 156 2,4 jts 10V a 150 lovas is picivel jobban szalad a 2.0 TS-től, igaz ott nincs akkora különbség mint a 20V esetében.
Már azt is százszor elmondtam-leírtam, hogy nem nézem le a 2.0 TS 156-kat.
Nekem is volt ilyen motoros Alfám és imádtam, de baszki, ha egyszer minden téren többet tud a mostanim, akkor nem fogok még1szer 2,0 TS-t venni :-)
Evvel nem nézem le a 2,0 TS-t hanem csak tényeket közlök.
De mint látom ez fáj több 2.0 TS tulajnak.
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2011 19:20:11 // 117491
jah nem mennek rosszul a szívó benyás alfák nyilván a 3.2-höz nem tudunk állítani dízelt mert nincs 6 hengeres ...majd ha lesz akkor lehet viszonyítani
Poló13-02-2011 19:18:07 // 117490
A fordulatot sem szabad elfelejteni, míg egy diesel 5000-ig pörög ki, addig egy benzines 7000-ig. Ezáltal a dieselre hosszabb áttételezésű váltó szükséges.
Poló13-02-2011 19:16:20 // 117489
Én elfogadom, hogy vannak diesel Alfák, autók, de a dieselesek nem fogadják el, hogy vannak benzinesek is. Az egész onnan indult, hogy Szabeee mondta, hogy a kezdő jogsijához képest milyen erős és milyen jól megy a 2,0 TS (főleg az 1,4 TS után). Erre kapja a kommentet, hogy a sötét oldal a non plus ultra. Azt hiszem abban egyetérthetünk, hogy a 2,5 V6 picit veri a 2,4 mjet-et. Szóval akkor már a 2,5 V6 lenne a csúcs, na de van még a 3,2 V6 is.
Az automata 3,0 V6 166-ot nem szabad egy kézi váltós 156-hoz hasonlítani. Egyrészt a 166 nehezebb, másrészt azon még a régi fajta automata váltó van, amitől lomhább az autó. De ha neked csak a motor számít, akkor hasonlítsuk egy másik 3,0 V6 alfához, egy GTV 3,0 V6 24V-hez. 6,7 sec alatt van 100-on, míg a 156 2,4 mjet 8,2 alatt. Ugye nem akarod elhitetni velem, hogy ez elenyésző különbséget? :)
Az automata 3,0 V6 166-ot nem szabad egy kézi váltós 156-hoz hasonlítani. Egyrészt a 166 nehezebb, másrészt azon még a régi fajta automata váltó van, amitől lomhább az autó. De ha neked csak a motor számít, akkor hasonlítsuk egy másik 3,0 V6 alfához, egy GTV 3,0 V6 24V-hez. 6,7 sec alatt van 100-on, míg a 156 2,4 mjet 8,2 alatt. Ugye nem akarod elhitetni velem, hogy ez elenyésző különbséget? :)
GEORGE13-02-2011 19:13:42 // 117488
Kimaradt, hogy a 146ti-vel próbáltam JOE 156 jtd-vel lépést tartani...sikertelenül...
GEORGE13-02-2011 19:12:39 // 117487
Tegnaptól belefogtam egy "kísérletbe"
1 tankkal KRESZ szerint......elég kemény az eddigi 100 egynéhány km alatt szó szerint forgalmi akadályt képezek :-) De betartom!!!
Nagyon vicces, hogy amikor 80-an megyek akkor 2.4 és 4 literek közt ugrál a pillanatnyi fogyasztásmérő........:-)
1 tankkal KRESZ szerint......elég kemény az eddigi 100 egynéhány km alatt szó szerint forgalmi akadályt képezek :-) De betartom!!!
Nagyon vicces, hogy amikor 80-an megyek akkor 2.4 és 4 literek közt ugrál a pillanatnyi fogyasztásmérő........:-)
GEORGE13-02-2011 19:09:33 // 117486
Szerinted?
ugyan az a kaszni, lóerő egyezik Nm lényegesen több a jtd-ben és a jtd alul-ról él.
Anno a JOE156 1,9 jtd 16Vsajna nem tudtam megelőzni, bármekkora sebességről indultunk el......csak kullogtam mögötte....
ugyan az a kaszni, lóerő egyezik Nm lényegesen több a jtd-ben és a jtd alul-ról él.
Anno a JOE156 1,9 jtd 16Vsajna nem tudtam megelőzni, bármekkora sebességről indultunk el......csak kullogtam mögötte....
GEORGE13-02-2011 19:07:45 // 117485
Már megint ez a diesel istenítés?
Hol van egy 2,4 JTD (főleg a 10V) egy V6 benzinhez? Főleg a 3,2-eshez... És akkor a 2,0 TS-t nyugodtan lehet hasonlítani az 1,9 JTD 8V-hez, szerintem a TS nyerne. A 2,5 V6-ot a 2,4 mjethez. De akkor mihez hasonlítjuk a 3,2 V6-ot?
Jaj már Peti, minek úgy leírni mint ahogy te teszed?
El kell fogadni, hogy vannak diesel Alfák és kész.
Azt is, el kéne már fogadni, hogy nem is mennek rosszul a dieselek :-)
A 156 2,4 jtd 20v tök egál a 156 2.5 V6 24V-vel és 50-60-60-160 anakról megindulva 200-ig egál a 166 3.0 V6 24V-el.....ez van, ezért imádják itt sokan a jtd-ket.
A másik részét meg nem boncolgatom, mert akkor az lesz, direkt hozom fel a nem létező TS betegségeket :-))))))
Amíg ennyit tud egy jtd 20v addig nem kell benzines :-)
Hol van egy 2,4 JTD (főleg a 10V) egy V6 benzinhez? Főleg a 3,2-eshez... És akkor a 2,0 TS-t nyugodtan lehet hasonlítani az 1,9 JTD 8V-hez, szerintem a TS nyerne. A 2,5 V6-ot a 2,4 mjethez. De akkor mihez hasonlítjuk a 3,2 V6-ot?
Jaj már Peti, minek úgy leírni mint ahogy te teszed?
El kell fogadni, hogy vannak diesel Alfák és kész.
Azt is, el kéne már fogadni, hogy nem is mennek rosszul a dieselek :-)
A 156 2,4 jtd 20v tök egál a 156 2.5 V6 24V-vel és 50-60-60-160 anakról megindulva 200-ig egál a 166 3.0 V6 24V-el.....ez van, ezért imádják itt sokan a jtd-ket.
A másik részét meg nem boncolgatom, mert akkor az lesz, direkt hozom fel a nem létező TS betegségeket :-))))))
Amíg ennyit tud egy jtd 20v addig nem kell benzines :-)
GEORGE13-02-2011 18:49:43 // 117484
A múltkor én is találtam a Maris sapkájában egy keveset, aztán el tűnt......víz nem fogy.
Amíg jó a vízszint addig nem kell aggódni.
Amíg jó a vízszint addig nem kell aggódni.
Szabeee13-02-2011 18:28:06 // 117483
a fekete sem volt nálam szerencsésebb :)))))))
Dévid13-02-2011 18:19:59 // 117482
Ennyire nem szarok az ezüst színűek, nyugi. :D
Szabeee13-02-2011 18:07:18 // 117481
az olaj és hűtővíz gyakran lesz ellenőrizve.... remélem nem kell rögtön hengerfejet venni
Dévid13-02-2011 18:02:28 // 117479
Hidegen rövid utakat ment, attól lehet. A b. verzióval nem ijesztgetlek, de a hűtővíz szintjét azért figyeld, nem csökken-e.
Szabeee13-02-2011 18:00:40 // 117478
ma megnéztem az olajsapkát.... hát fehér krém volt benne..... kezdek félni, hogy jön a szopás.....
Dévid13-02-2011 17:59:44 // 117477
Ez ugye tény! :)
Kócosw13-02-2011 17:45:43 // 117476
Liquid13-02-2011 17:39:34 // 117475
bazze, a te kocsidat kellett volna elküldeni oda ahol elsüllyedt a fúrótorony :DD
cápa ami olajjal megy :)))
cápa ami olajjal megy :)))
Kócosw13-02-2011 17:19:28 // 117474
jah es mellesleg ugy ezert nevezted el az autot fekete cäpänak :))
Kócosw13-02-2011 17:19:00 // 117473
Ugye , lätom teis aterzed a dolgok sulyat :))
jah, es tegyünk különbseget a kamu cäpa antenna,ill. a müködö cäpa antenna között :))
jah, es tegyünk különbseget a kamu cäpa antenna,ill. a müködö cäpa antenna között :))
Dévid13-02-2011 16:56:33 // 117472
BMW cápa antennával nem szerez az ellenfele előnyt, az Kócosw kocsiján is van. :D
dfg (Tanárúr)13-02-2011 16:48:08 // 117471
a szemem megtelt könnyel, a szívem pedig szeretettel, amikor a soraid olvastam :D ne felejtsük el a 14es alukereket, és a bmw "cápa" antennát!
dfg (Tanárúr)13-02-2011 16:45:23 // 117470
nézd, a 30 ló emelés kb 500.000 és ez nem hasraütés, Pirivel csináltattam egy kalkulációt 2-3 éve.
a koléga oldalán csak a kipurenszer van leírva, az meg optimistán is csak 10 ló alatti hozam.
a koléga oldalán csak a kipurenszer van leírva, az meg optimistán is csak 10 ló alatti hozam.
Kócosw13-02-2011 16:45:16 // 117469
sok jonagy spoiler..Az 1. szerias suzuki swifteknel bejön...nagyspoiler,meg spoilerajak,etc,etc... Racing felirat is fontos... Ezekkel az apro am nem elhanyagolhato reszletekkel többtiz loerö (igaz csak ugy a soför lelkenek szämära erzekelhetö ).ilyenkor beprobalkoznak mindenfele kigyos keresztes fekete hullaszallitoknäl,majd csuful koromos orral visszavesznek az arcbol...
uh ittis igaz ,csodak marpedig nincsenek :P :DD
uh ittis igaz ,csodak marpedig nincsenek :P :DD
Poló13-02-2011 16:27:32 // 117468
Az összetartás változik anélkül, hogy akár egy csavart is fellazítanál, a szilent enged ennyit.
De nem mondom 100%-ra, hogy így van.
De nem mondom 100%-ra, hogy így van.
GTPeti13-02-2011 15:51:44 // 117467
"mintha a hátsót is lehetne kormányozni."
Ez alatt mit értesz pontosan?
Ez alatt mit értesz pontosan?
Poló13-02-2011 15:50:30 // 117466
Az enyémet a Csöri keréken ráncigálta mindig, sosem emelte fel hozzá az autót.
De ha jól sejtem, akkor a kereket el kell, hogy tudd forgatni, mintha a hátsót is lehetne kormányozni.
De ha jól sejtem, akkor a kereket el kell, hogy tudd forgatni, mintha a hátsót is lehetne kormányozni.
GTPeti13-02-2011 15:26:39 // 117465
A lángnyelv matricát kihagytad. Lehet, javasolni kéne a cartársnak (ill. Ronnienak is) :)
GTPeti13-02-2011 15:25:55 // 117464
Hát kérlekszépen lehet. :)
Olvasd el a kolléga oldalát...
Az már más kérdés, hogy mekkora növekedést is eredményez valójában. (+30 ló SZVSZ már nem kevés és bőven érezhető.)
Olvasd el a kolléga oldalát...
Az már más kérdés, hogy mekkora növekedést is eredményez valójában. (+30 ló SZVSZ már nem kevés és bőven érezhető.)
Dévid13-02-2011 15:22:30 // 117463
A bal oldal kissé gyanús, mert az udvaron állva megcibáltam a kerekeket, és mintha mozdult volna kicsit. Hétfőn viszem hegesztetni, akkor úgyis megemelik, aztán meglátom, megcibálom a kerekeket az emelőn.
Liquid13-02-2011 15:21:35 // 117462
sporttestkábel, gázgyorsító dob, direktszűrő elektromos turbóval, légbeömlő imitáció, tovább is van mondjam még? :DDD
dfg (Tanárúr)13-02-2011 15:13:36 // 117461
hogyan lehet egy szívó motort szénné húzni???? áruljátok már el? az opelen minden el van követve, amit épeszűen el lehetett, de alig lett 150-ből 182 ló.
GTPeti13-02-2011 13:34:54 // 117460
Hopp, tényleg!! Igazad van. S@tan cartárs szénnéhúzott 145 QV-jével mentem.
Poló13-02-2011 13:27:46 // 117459
Ezüst 145, 2 éve szlalom versenyen Budaörsön. Na most már emlékszel? :)
Ha nem, akkor írom az illető nickjét is :)
Ha nem, akkor írom az illető nickjét is :)
GTPeti13-02-2011 13:05:50 // 117458
SegíTS légyszi, nem ugrik be. :)
Kócosw13-02-2011 12:57:53 // 117457
enyemetis kerdeztek meddig huzzak,ensem huzattam maxig. 175 re felhuztak a 141 gyari helyet.igyis keves neki az az 5 sebesseg...
:S
:S
ystuc13-02-2011 12:17:49 // 117456
Ezt le is mértétek padon?
Kese13-02-2011 12:15:50 // 117455
Üdv! az enyémet 190re huztam fel,2.4JTD 136lovas volt,es semmmi gond,pedig 250000 rajta van!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
565
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV