bár benzines Alfám nem volt még, de off autóim csináltak ilyet nekem is meg ismerősöknek: az egyiknek a torka volt nagyon retkes, ki kell pucol(tat)ni..
Volt olyan, hogy a gyújtás kábelek öregedtek el, ott is gyertya volt az első gyanú, aztán lett ez a megoldás.
Ez csak pár plusz ötlet, természetesen azok is lehetnek simán, amiket te írtál..
Forum >> 156
Zselé11-07-2011 21:23:46 // 121703
Alfa_156_lapi11-07-2011 20:03:04 // 121702
Beteszem ide is lehet, hogy tudja valaki a gyógyírt. A "szerelőműhely " topicban már küzdünk egy a cartársakkal ideje, többen ezzel szenvedünk.....
Csak csont hideg motorindításnál jelentkezik és nem mindig durrog, de olyan mintha nem járna minden henger, néha egyet-egyet durrogott csak, olyan mintha nem kapna benzint rendesen. A pedált pumpálgatva kb. 10 mp elteltével felpörög 2500-3000-ig és fokozatosan helyreáll a helyzet. Nagyon picit melegszik és minden oké.El sem tudtam képzelni mi lehet. Gondoltam gyertyákra, kicseréltük, probléma megmaradt. Gondoltunk hőjeladóra (ami állítólag érzi a hideg-meleg motor különbséget és így adja a megfelelő benzint.) kicseréltük.Probléma megmaradt.
A trafó lehet, hogy jó ötlet.
Bejentkeztem Kméten szervízbe, nem bírom tovább hibakód nélkül.....:-)
Csak csont hideg motorindításnál jelentkezik és nem mindig durrog, de olyan mintha nem járna minden henger, néha egyet-egyet durrogott csak, olyan mintha nem kapna benzint rendesen. A pedált pumpálgatva kb. 10 mp elteltével felpörög 2500-3000-ig és fokozatosan helyreáll a helyzet. Nagyon picit melegszik és minden oké.El sem tudtam képzelni mi lehet. Gondoltam gyertyákra, kicseréltük, probléma megmaradt. Gondoltunk hőjeladóra (ami állítólag érzi a hideg-meleg motor különbséget és így adja a megfelelő benzint.) kicseréltük.Probléma megmaradt.
A trafó lehet, hogy jó ötlet.
Bejentkeztem Kméten szervízbe, nem bírom tovább hibakód nélkül.....:-)
Kócosw11-07-2011 17:50:15 // 121701
Nekemis jelzett, az akksi feletti nagy biztid nincs elszällva?
Nekem ABS rele hibat jelzett. Bizti megstoppol es ujra van ABS :)
Egy kis fekete dobozkaban csücsül 2 lemezbizti a peros az ami teged erdekelhet, azt sasoljad meg szakadasügyileg ,esha az rendben akkor keress specialistat ...
PL Csöri nevü tagunk ert hozzä ;o)
Nekem ABS rele hibat jelzett. Bizti megstoppol es ujra van ABS :)
Egy kis fekete dobozkaban csücsül 2 lemezbizti a peros az ami teged erdekelhet, azt sasoljad meg szakadasügyileg ,esha az rendben akkor keress specialistat ...
PL Csöri nevü tagunk ert hozzä ;o)
Vikking 31111-07-2011 16:04:42 // 121700
GVU-415 elhunyt.............
Kurva szar minőségű rendszámtáblakeretek... :P
Kurva szar minőségű rendszámtáblakeretek... :P
@kos11-07-2011 16:03:06 // 121699
Sziasztok!
Tud valaki ABS specialistát? Sajnos folyamatosan jelez a ABS jelzés a müszerfalon:(
Tud valaki ABS specialistát? Sajnos folyamatosan jelez a ABS jelzés a müszerfalon:(
NaTo11-07-2011 11:20:37 // 121698
Hali!
Csak szólok, hogy ha van valakinek eladó jó állapotú 156-os 6 gangos váltója, az érdekelne. :)
Csak szólok, hogy ha van valakinek eladó jó állapotú 156-os 6 gangos váltója, az érdekelne. :)
Totti10-07-2011 22:12:03 // 121697
Még az is meg eshet! Elég hozzá a fiat ecu program az tuti!
Roll198310-07-2011 22:09:38 // 121696
Köszi a válaszokat! Nem tudjátok SZ.V.A.T-on nem lesz valakinél ilyen hibakiolvasó? :) Így akkor össze tudnám kötni a kellemest a hasznossal.
Totti10-07-2011 21:53:48 // 121695
De egy diag meg mondja mi volt a hiba kod a komp tárolja !56 nál nálunk is ez volt elő jött el tűnt a hiba majd hosszú ideig semmi aztán egyre sűrűbben majd végül már el sem indult!
Alfa GT-Csaba10-07-2011 21:46:29 // 121694
Ne foglalkozz vele!Nekem is csinálta egyszer újraindítás után kitörölte 2év után eladtam és semmi baja nem volt!Lehet hogy csak pillanatnyi kontakt hiba!
Totti10-07-2011 21:45:56 // 121693
Én veztengej jeladóra tippelek!
Roll198310-07-2011 21:39:32 // 121692
Tegnapi hozzászólásom úgy néz ki elveszett a sok között és senki se reagált, úgyhogy bemásolom még egyszer, hátha valaki hozzá tud szólni, köszi!
Sziasztok! Most estem haza nyaralásból, 1500km-t sikerült a kocsiba beletekernünk, némi kis izgalom is volt a ribanc autó miatt. :)
Kb. félúton jártunk hazafelé, mikor felvillant a motorvezérlő hibalámpája, a víz levert mondanom se kell, még 300 km volt hátra a 750-ből, félreálltam első parkolóba elővettem könyvet hátha mond valami okosat, persze francia nyelven volt, de azt vettem ki a szövegből, hogy ne menjek vele tovább. (ezer éve tanultam franciát) Aztán felhívtam egy szerelőt, hogy mit csináljak, aztán miután megbeszéltük, hogy autó nem gyengült el, nem füstöl, mint barom és minden rendben vele, úgy döntöttünk, hogy jövünk tovább, aztán majd elválik mi fáj neki. 100-110-el gurultam 1 órát, aztán pihentünk egyet Bécs előtt, és mikor beindítottam, a hiba eltűnt. Tapasztalt már ilyet valaki? Mi lehet, lehetett a gond? Ha a computernek van egy hibakódja, akkor, mi az, hogy csak úgy elmúlik?
Sziasztok! Most estem haza nyaralásból, 1500km-t sikerült a kocsiba beletekernünk, némi kis izgalom is volt a ribanc autó miatt. :)
Kb. félúton jártunk hazafelé, mikor felvillant a motorvezérlő hibalámpája, a víz levert mondanom se kell, még 300 km volt hátra a 750-ből, félreálltam első parkolóba elővettem könyvet hátha mond valami okosat, persze francia nyelven volt, de azt vettem ki a szövegből, hogy ne menjek vele tovább. (ezer éve tanultam franciát) Aztán felhívtam egy szerelőt, hogy mit csináljak, aztán miután megbeszéltük, hogy autó nem gyengült el, nem füstöl, mint barom és minden rendben vele, úgy döntöttünk, hogy jövünk tovább, aztán majd elválik mi fáj neki. 100-110-el gurultam 1 órát, aztán pihentünk egyet Bécs előtt, és mikor beindítottam, a hiba eltűnt. Tapasztalt már ilyet valaki? Mi lehet, lehetett a gond? Ha a computernek van egy hibakódja, akkor, mi az, hogy csak úgy elmúlik?
Kócosw10-07-2011 20:13:12 // 121691
mondjuk teszem hozza ,nekemis voltugy hogy ällt 3 hetet a vas es nem merült le...merned kene egy feszültsegcsökkenest...
Kócosw10-07-2011 20:03:42 // 121690
nekem a moci is lekapja sajna annyi idö alatt... :S
ystuc10-07-2011 19:45:17 // 121689
Kondim nincs, úgyhogy az nem játszik. Én is a DVD-s fejre gyanakodok, de még inkább a rákötött monitorokra. Majd utána járok.
Köszi mindenkinek!
Köszi mindenkinek!
Szoszo™10-07-2011 19:08:03 // 121688
Csak hogy közbe szóljak én is :) Nekem a jétédéében 72-s baren van,de az is lemerül ha 1 hónapig nem inditóm el,de lehet hogy a dvd-vagy valami más le tudja szívni,hiszen ha nem veszed le a sarud sok minden áram alatt marad.De én úgy hallottam h nem is tesz jót neki h 1 hónapig áll,legalább hetente jó ha beindítod 2-3 percre,vagy 2 hetente felteszed töltőre 1 pár percre,mert az sem jó az akksinak a ha sokat áll,persze ez a gyárilag feltöltött,még nem használt akksira nem igaz.Amugy ha bemész egy jól menő kis autós boltba,ott szokott lenni akksi teszter,1perc alatt megmondják hogy jó-e
Zselé10-07-2011 14:46:46 // 121687
még annyi, hogy a fejegységnek nyilván kell egy kis áram kikapcsolva is, hogy megjegyezze a beállításokat például, de ezt egy elektro szaki látni fogja, ha többet zabál a szükségesnél.. ;)
Zselé10-07-2011 14:43:18 // 121686
Szia!
Két dolog jutott eszembe, hátha segít:
Az Exide Excell egy elég rosszul sikerült akku.. ismerem az egyik forgalmazóját, még ő sem ajánlotta, azt mondta sok a gyári hibás.. ezt mondjuk könnyen tudod tesztelni, mert ha cellazárlatos például, akkor előfordulhat, hogy leállítod, 5 perc múlva visszamész, és már nem indul..
A másik, látom hogy van benne zene is. Itt a gond az lehet, ha van benne kondi, főleg, ha nem kapcsolószálas, tehát mindig megy.. ilyenkor egy hónap alatt bármilyen pici fogyasztó be tudja annyira ejteni a feszültséget, hogy a kondi "azt hiszi", hogy tölteni kell, és rengeteg áramot ránt le az akksiról egy pillanat alatt..
Ha ezek a problémák kilőve, méress rá a DVD-s fejre, nem-e csipeget az áramból kikapcsolt állapotba, ez is elő szokott fordulni..
Két dolog jutott eszembe, hátha segít:
Az Exide Excell egy elég rosszul sikerült akku.. ismerem az egyik forgalmazóját, még ő sem ajánlotta, azt mondta sok a gyári hibás.. ezt mondjuk könnyen tudod tesztelni, mert ha cellazárlatos például, akkor előfordulhat, hogy leállítod, 5 perc múlva visszamész, és már nem indul..
A másik, látom hogy van benne zene is. Itt a gond az lehet, ha van benne kondi, főleg, ha nem kapcsolószálas, tehát mindig megy.. ilyenkor egy hónap alatt bármilyen pici fogyasztó be tudja annyira ejteni a feszültséget, hogy a kondi "azt hiszi", hogy tölteni kell, és rengeteg áramot ránt le az akksiról egy pillanat alatt..
Ha ezek a problémák kilőve, méress rá a DVD-s fejre, nem-e csipeget az áramból kikapcsolt állapotba, ez is elő szokott fordulni..
Liquid10-07-2011 14:22:08 // 121685
na végig kellett volna olvasnom, sorry. ezesetben valami szivogatja a powert, még mindig a riasztó a gyanús..
Liquid10-07-2011 14:20:12 // 121684
be volt riasztva? valszeg már nincs a topon az aksit, az enyém is hasonlóan kezdte, később már 1 hétre is csak csepptöltővel lehetett otthagyni, aztán aksicsere lett
Imyx10-07-2011 11:03:02 // 121683
Ha ilyen van, nyugodtan mehetsz tovább, nekem majdnem mindig világít, pedig én sem hanyagolom el a vasat :-). Olvastasd ki a hibát, lehetett bármi.
ystuc10-07-2011 11:01:21 // 121682
Vadi új az akku, kb 400 km van benne.
Gabesz10-07-2011 10:36:26 // 121681
Szerintem a vez.módositót majd akkor cseréld ki, ha esedékes a vezérlés csere, általában akkor szokták. Ha cseréled szerintem érdemes megvenni az új vez.módositót, igaz kb 25ezer Ft. Van hozzá felújító készlet is (ami új rugót foglal magába), de többen mondták, és én is úgy jártam, hogy nem sokat használ. Nekem pl 1000Km múlva ugyan olyan hangja lett, mint a felújitás előtt.
Gabesz10-07-2011 10:30:56 // 121680
Szia! Nekem is volt hasonló jelenségem, annyi különbséggel, hogy olajcsere után eljöttem a szerelőtől, kb 2km-t mentem, semmi hiba. Majd kb 3 óra múlva indultam haza, és kb 3 km után felvillant a motorvezérlő hibalámpa, de semmi változást nem vettem észre, persze megálltam, azt hittem, hogy rosszul lett visszatéve az olaj leeresztő csavar, és elfojt az olaj, de nem, száraz volt az alja. Hívtam a szerelőt, h tegye rá a számítógépre, elindultam vissza, de az indítás után már nem jelzett. A diagnosztika eltárolt LMM hibát irt ki, féktisztítóval befújtuk, kitöröltük a hibát, azóta semmi.
Szerintem olvastasd ki, és kiderül, hogy mi volt a baj.
Szerintem olvastasd ki, és kiderül, hogy mi volt a baj.
Gabi8610-07-2011 10:10:51 // 121679
Sziasztok!
Úgy néz ki a szemem fénye megérett egy vezérlésmódosító cserére, mivel ez lesz az első gondoltam segítséget kérek. Ha már úgyis szét kell szedni a kocsit, van valami amit célszerű még ilyenkor cserélni? Olvasgattam a blogokat és elég sokan írták hogy egyszerre a vezérlésmódosítóval cseréltek több alkatrészt is.
előre is köszi
Úgy néz ki a szemem fénye megérett egy vezérlésmódosító cserére, mivel ez lesz az első gondoltam segítséget kérek. Ha már úgyis szét kell szedni a kocsit, van valami amit célszerű még ilyenkor cserélni? Olvasgattam a blogokat és elég sokan írták hogy egyszerre a vezérlésmódosítóval cseréltek több alkatrészt is.
előre is köszi
Alfa GT-Csaba10-07-2011 09:44:16 // 121678
Nekem ugyan ilyen problémám volt ,és a végén kiderült hogy cella zárlatos volt az aksi.Új aksival megoldódik a probléma.
szasza(SW)10-07-2011 09:15:57 // 121677
Elvileg nem,de gyakorlatilag lehet,hogy valami mégis.Tele van a kocsid elektromos cuccokkal lehet valami rosszul van bekötve.Töltsd,fel és mérd meg párszor.Igazából,úgy lenne jó,ha le tudnád kötni és pár nap után úgy megmérni,ha merül úgy is akkor az akksi nem százas:(
ystuc10-07-2011 09:09:22 // 121676
Na de mi? Nem volt rajta semmilyen fogyasztó.
szasza(SW)10-07-2011 09:06:26 // 121675
Elvileg nem kéne annyira lemerülnie.Ha csak ,nem szívta valami közbe le.
ystuc10-07-2011 08:56:48 // 121674
Egy hónapig állt az autó, mert a sok meló miatt időm nem volt. belülni. Normális, hogy ennyi idő alatt lemerült az akksim?
fony7209-07-2011 21:14:36 // 121673
Azon mondjuk nem is csodálkozom, az csak pót.
Zselé09-07-2011 20:41:02 // 121672
Ha jól tudom, a pótféklámpát sem jelzi
fony7209-07-2011 20:39:02 // 121671
Ja! Nemrég írtam, hogy elhalálozott a generátorom. Szerencsére azóta feltámadott. Tekercselés, diódahíd (vagy mi) csere sacc/kábé 33.000.- Ft lett a vége. Asszem valamicskével olcsóbb, mint az új. Gondolkodtam bontottban is de hát az sem új. Ezt csak úgy infó gyanánt ha valakinek hasonló gondja támadna egyszer.
fony7209-07-2011 20:34:12 // 121670
Hát ezaz!!! Nekem kell észrevennem! Főleg a nappali világítás közben... Aztán csak villognak a szembe jövők meg minden.
NeoEx4809-07-2011 20:24:47 // 121669
Ja értem. És érdemes azért azt is letesztelni? Gondolom indítás után elég és nem lesz belőle probléma.
Poló09-07-2011 20:23:15 // 121668
Azt nem jelzik, úgyis észreveszed, ha kiég.
fony7209-07-2011 20:22:38 // 121667
Na akkó én is megmutatom a tudatlanságom.
Volt már olyan, hogy pl. kiégett az egyik helyzetjelzőm, jelzett is a műszerfalon ahogy kell. A rendszámtábla megvilágítás hibáját is kijelezte, ahogy kell. Na de! A tompított világítás kiégett égőjét vajon miért nem jelzi? Mi ebben a trükk? Na ezt válaszoljátok meg ha tudjátok! :-)
Volt már olyan, hogy pl. kiégett az egyik helyzetjelzőm, jelzett is a műszerfalon ahogy kell. A rendszámtábla megvilágítás hibáját is kijelezte, ahogy kell. Na de! A tompított világítás kiégett égőjét vajon miért nem jelzi? Mi ebben a trükk? Na ezt válaszoljátok meg ha tudjátok! :-)
Poló09-07-2011 20:20:57 // 121666
Az nem a gyertya teszt, hanem a befecskendező teszt. Ha elkezded őket kapcsolgatni, akkor fecskendeznek be egy kis üzemanyagot az égéstérbe. Mivel a motor nem jár, így nem fog elégni az üzemanyag és ott marad folyékony állapotban. A folyadékot nem tudod összenyomni, így valami engedni fog. De ehhez szerintem sokat kell nyomkodni a dolgot.
NeoEx4809-07-2011 20:15:13 // 121665
Sziasztok,
Most ismerkedek a FiatEcuScan-en, még nem használtam eddig. Egy olyan kérdésem lenne, hogy az Actuators menüpontban lévő teszteket gond nélkül meg szabad csinálni egytől egyig? Mert pl. a gyertyák tesztjénél van valami olyasmi figyelmeztetés hogy ne vigyük túlzásba a dolgot mert gond is lehet belőle. Ha van közöttük olyan amit nem kéne lefuttatni azt jó lenne tudnom :)
köszi
Most ismerkedek a FiatEcuScan-en, még nem használtam eddig. Egy olyan kérdésem lenne, hogy az Actuators menüpontban lévő teszteket gond nélkül meg szabad csinálni egytől egyig? Mert pl. a gyertyák tesztjénél van valami olyasmi figyelmeztetés hogy ne vigyük túlzásba a dolgot mert gond is lehet belőle. Ha van közöttük olyan amit nem kéne lefuttatni azt jó lenne tudnom :)
köszi
joe15609-07-2011 17:39:04 // 121664
Sziasztok !
Nem tud valaki 156-hoz telefonos gyári fejegységet eladót ? Szóljon ha valaki tud ilyenről . Köszi
Nem tud valaki 156-hoz telefonos gyári fejegységet eladót ? Szóljon ha valaki tud ilyenről . Köszi
Roll198309-07-2011 16:07:43 // 121663
Sziasztok! Most estem haza nyaralásból, 1500km-t sikerült a kocsiba beletekernünk, némi kis izgalom is volt a ribanc autó miatt. :)
Kb. félúton jártunk hazafelé, mikor felvillant a motorvezérlő hibalámpája, a víz levert mondanom se kell, még 300 km volt hátra a 750-ből, félreálltam első parkolóba elővettem könyvet hátha mond valami okosat, persze francia nyelven volt, de azt vettem ki a szövegből, hogy ne menjek vele tovább. (ezer éve tanultam franciát) Aztán felhívtam egy szerelőt, hogy mit csináljak, aztán miután megbeszéltük, hogy autó nem gyengült el, nem füstöl, mint barom és minden rendben vele, úgy döntöttünk, hogy jövünk tovább, aztán majd elválik mi fáj neki. 100-110-el gurultam 1 órát, aztán pihentünk egyet Bécs előtt, és mikor beindítottam, a hiba eltűnt. Tapasztalt már ilyet valaki? Mi lehet, lehetett a gond? Ha a computernek van egy hibakódja, akkor, mi az, hogy csak úgy elmúlik?
Kb. félúton jártunk hazafelé, mikor felvillant a motorvezérlő hibalámpája, a víz levert mondanom se kell, még 300 km volt hátra a 750-ből, félreálltam első parkolóba elővettem könyvet hátha mond valami okosat, persze francia nyelven volt, de azt vettem ki a szövegből, hogy ne menjek vele tovább. (ezer éve tanultam franciát) Aztán felhívtam egy szerelőt, hogy mit csináljak, aztán miután megbeszéltük, hogy autó nem gyengült el, nem füstöl, mint barom és minden rendben vele, úgy döntöttünk, hogy jövünk tovább, aztán majd elválik mi fáj neki. 100-110-el gurultam 1 órát, aztán pihentünk egyet Bécs előtt, és mikor beindítottam, a hiba eltűnt. Tapasztalt már ilyet valaki? Mi lehet, lehetett a gond? Ha a computernek van egy hibakódja, akkor, mi az, hogy csak úgy elmúlik?
Zselé08-07-2011 17:37:53 // 121662
Sziasztok!
Letöltöttem egy workshop manual-t 156-oshoz, erre ha jól emlékszem a szerelőműhely fórumban bukkantam, de ugyanaz mint egy német nyelvű, amit régebben töltöttem le.. na az egyáltalán nem működött, ezt viszont tudtam telepíteni, viszont van egy DTE.exe file, ami indítaná a programot, de sajnos nem csinál semmit!
Találkozott már valaki ezzel a programmal? Én a docky.netexpert.hu-n találtam..
Letöltöttem egy workshop manual-t 156-oshoz, erre ha jól emlékszem a szerelőműhely fórumban bukkantam, de ugyanaz mint egy német nyelvű, amit régebben töltöttem le.. na az egyáltalán nem működött, ezt viszont tudtam telepíteni, viszont van egy DTE.exe file, ami indítaná a programot, de sajnos nem csinál semmit!
Találkozott már valaki ezzel a programmal? Én a docky.netexpert.hu-n találtam..
prat00208-07-2011 11:09:06 // 121661
Sziasztok,
Valaki nem tud nem tud eladó vagy bérelhető tetőcsomagtartót és/vagy tetőboxot 156-hoz? Úgy volt, hogy kapok, de hoppon maradtam, és nagyon kellene a nyaraláshoz. Minden segítséget szívesen fogadok.
Valaki nem tud nem tud eladó vagy bérelhető tetőcsomagtartót és/vagy tetőboxot 156-hoz? Úgy volt, hogy kapok, de hoppon maradtam, és nagyon kellene a nyaraláshoz. Minden segítséget szívesen fogadok.
Poseidon08-07-2011 10:02:13 // 121660
Sziasztok!
Egy kis segítségre szorulok. Keresem sűrgősen 1998-as 156 2.0 16V TS-hez az alábbi dolgokat:
* Önindító
* Generátor (azt hiszem 6-bordás tárcsával van (ha van ilyen), 4-es biztos nem)
* Légtömegmennyiség-mérő
Ha valakinek lenne a fentiek közül olcsón jó állapotú vagy új darabja eladó, nagyon kérem jelentkezzen (lehet mobilon is, mert sűrgős). Sajnos nincs nagy keretem ezekre és eléggé baj, hogy most kell cserélni őket egyszerre. Ráadásul valahol még a kipufogóm is defektes.
Köszi,
Gabriel
Egy kis segítségre szorulok. Keresem sűrgősen 1998-as 156 2.0 16V TS-hez az alábbi dolgokat:
* Önindító
* Generátor (azt hiszem 6-bordás tárcsával van (ha van ilyen), 4-es biztos nem)
* Légtömegmennyiség-mérő
Ha valakinek lenne a fentiek közül olcsón jó állapotú vagy új darabja eladó, nagyon kérem jelentkezzen (lehet mobilon is, mert sűrgős). Sajnos nincs nagy keretem ezekre és eléggé baj, hogy most kell cserélni őket egyszerre. Ráadásul valahol még a kipufogóm is defektes.
Köszi,
Gabriel
Kócosw07-07-2011 21:56:59 // 121659
tilleg särga.. lehet akkor csak a facelift elöttin peros..vagy ottsem :DD
erdekes tünetek.. :S
erdekes tünetek.. :S
Mariann & Béci07-07-2011 21:32:53 // 121658
Szia nekem volt ilyen problémám igaz ez 46-os.Nekem az ABS jeladóm adta meg magát.Nekem is ha világitott az ABS lámpa akkor satuzott a kerék.Ferkétől vettem egy jeladót.Azóta semmi gond nincs vele.Remélem tudtam segíteni.Üdv Béla!
jim15607-07-2011 20:20:41 // 121657
Sziasztok az ABS em gyujtáskor nem világit meg a multkor belesatuztam és csusztak a kerekek! Szerintetetek mi lehet a baj mitöl nem muködik az ABS? Köszi a segitsédet
Peti V6 TB07-07-2011 15:11:31 // 121656
Sziasztok,
NikiGT 156-osával kapcsolatban írok, tempomat probléma volt. Megoldottuk, nem volt könnyű, de egyértelmű. A lényeg, hogy a kuplungpedál kapcsoló gyárilag úgy van beszerelve, hogy aktív, azaz bekapcsolt állapotban van. Ezért tiltja le a tempomat használatát annak ellenére, hogy észreveszi, hogy ott van. A lényeg, hogy ha szét van szedve a kapcsoló akkor egy zéger gyűrűvel olyan állapotban van rögzítve a kapcsoló, mintha be lenne nyomva, gyárilag, ezt a gyűrűt kell átrakni egy másik az eredeti, külső helyzetébe és onnantól működhet a kapcsoló, tehát "elengedve" van. És így működik is a tempomat. Nem kell hozzá computer sem. Most már ezt is tudjuk, gondolom ez amolyan gyári védelem, hogy ne legyen egyszerű az utólagos tempomat beszerelés.
NikiGT 156-osával kapcsolatban írok, tempomat probléma volt. Megoldottuk, nem volt könnyű, de egyértelmű. A lényeg, hogy a kuplungpedál kapcsoló gyárilag úgy van beszerelve, hogy aktív, azaz bekapcsolt állapotban van. Ezért tiltja le a tempomat használatát annak ellenére, hogy észreveszi, hogy ott van. A lényeg, hogy ha szét van szedve a kapcsoló akkor egy zéger gyűrűvel olyan állapotban van rögzítve a kapcsoló, mintha be lenne nyomva, gyárilag, ezt a gyűrűt kell átrakni egy másik az eredeti, külső helyzetébe és onnantól működhet a kapcsoló, tehát "elengedve" van. És így működik is a tempomat. Nem kell hozzá computer sem. Most már ezt is tudjuk, gondolom ez amolyan gyári védelem, hogy ne legyen egyszerű az utólagos tempomat beszerelés.
NikiGT07-07-2011 10:53:57 // 121655
Liquid, erre gondoltunk mi is. Teszünk ma egy próbát vele, aztán ha nem ez a megoldás, megkérdezzük Harot és társait. Mindenesetre visszajövök majd jelezni, hogy sikerrel járunk-e a computeres engedélyeztetéssel.
De ha még vannak egyéb tippek, szeretettel várom őket és köszönöm az eddigieket!
De ha még vannak egyéb tippek, szeretettel várom őket és köszönöm az eddigieket!
NGC07-07-2011 10:10:34 // 121654
Üdv!
Tudja valaki a kerékcsavar menetének a méretét?
Tudja valaki a kerékcsavar menetének a méretét?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
399
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?