Forum >> 156

Ferke20-09-2012 13:19:01 // 131353
Te már megint milyen járgányt szereztél??:)) A jtsnél a villanyos kütyük a drágák,e zt tudjuk, egyébként még annyira nem rontják a statot szerintem:)
pisti20-09-2012 12:18:14 // 131352
Sziasztok!

A kötelező szerviz óta az autó körül gázolaj szagot éreztem.Múlt vasárnap meg is lett a hiba oka.Felni próbálgatás közben észrevettük,hogy csöpög a gázolaj az üzemanyag szűrő aljából,a víz érzékelő jeladótól.A gumitömítés nem zárt rendesen.Jobban nem mertük meghúzni a jeladót,ezért levettük és egy másik "kupakkal" addig húztuk,míg a csöpögés elállt.A jeladót pedig hozzárögzítettük egy másik kábelhez.
A szerviz szerint,akik a cserét csinálták, használhatom így az autót,a hibát nem tudták orvosolni.Persze ő miattuk kellet a gyári magnót is kicserélnem.A kocsi hibakódot nem jelez szépen megy.A jeladót víz nem éri.Nem szeretnék valamelyik autópálya szélén emiatt rostokolni.
Szerintetek?....
Tentacle20-09-2012 11:39:09 // 131351
Nekem 278k van benne, és nálam Seleniat nem látott :) Olaj az olaj, legyen jó, nem a neve számít.
gecsa20-09-2012 11:05:44 // 131350
minden autó olyan állapotú,amilyenné a gazdája teszi...
András bácsi20-09-2012 10:12:20 // 131349
Persze, mert a műhely statizstikájában a működő autók nem jelennek meg. :)

Különben mindenki mondta, hogy milyen szar a JTS is. Tegnap jöttem haza egy példánnyal olyan 750km-t és tök jó a fogyasztás is, a viselkedés is. Oké, ebben csak 100e van, és egygazdás szerkezet.
Szabeee20-09-2012 09:52:33 // 131348
egyetértek veled ebben, volt nekem is sz@r állapotú TS.....
süsnye20-09-2012 09:47:53 // 131347
"Nézze meg a szerelőd a fémdobozos selenia dobozának az alját legközelebb, rögtön nem lesz ilyen magabiztos"

ezzel mire célzol?
gecsa20-09-2012 07:55:07 // 131346
beltér világításhoz milyen izzók kellenek előre,és milyenek hátra?
Ferke20-09-2012 06:56:07 // 131345
Ez remek, és örülünk is neki, de ez az info, mint 2 autós statisztikai adat nem biztos, hogy egyenértékű egy műhely statisztikai adataival:)))
Ferke20-09-2012 06:53:10 // 131344
Nem hiszem, hogy ennyire konstrukciós hiba lenne a ts. Most már túl sokan jönnek, és egyértelműen kenési problémák vannak, és nem egy adott helyen, hanem összevissza kopnak el. Hol a hengerfal, hol veztengely, hol a csapágy...ennyire nem lehet elcseszve a konstrukció....
Ricoe15620-09-2012 06:23:22 // 131343
186ezerrel adtam el a 146-ot és kitudja mennyit tekertek vissza amikor én vettem :) Majdnem mindig Selenia volt benne...
Szabeee20-09-2012 00:04:57 // 131342
enyémben van 160 000 és (kopp-kopp) semmi baja :) knoxx cartárs szintén 200 000 km-nél jár :)
Liquid19-09-2012 23:14:23 // 131341
nemhiszem hogy amiatt esett szét
komolyan kezdem azt érezni, hogy nem fizettek neked elég kenőpénzt...:)
Egyébként meg mért esne szét 150k-nál, az enyémben 800 híján 200k van és nem akar elhullani
GEORGE19-09-2012 22:58:45 // 131340
Nagyon nagyon sokan nem használnak Selénia olajat, még is megdöglik alattuk a TS16V.
GEORGE19-09-2012 22:57:52 // 131339
274e km Selénia WR diesel-el és hibátlan a motor.

A TS 16V nem a Selénia olajtól megy tönkre, ha nem a konstrukciós kialakításától. Tehetsz abba bármilyen másik olajat, akkor is meg fog sérülni.
szasza(SW)19-09-2012 22:40:59 // 131338
Na a TS-t meg a JTD-t nem lehet hasonlítani megjátszhatóság terén, ezt te is tudod és ez nem olaj kérdés.
Ferke19-09-2012 22:30:06 // 131337
tseknél a sorozatos 150ezernél szétesés nekem elég bizonyíték:-) Utána már nem szoktunk sel-t belerakni, de valahogy a tulaj se akarja már.:-)
szasza(SW)19-09-2012 22:21:33 // 131336
Műanyag kanást szoktam venni,most is van itthon én nem látok semmit az alján.Kár ezen vitázni majd a kilométerek eldöntik mi a jobb:)
Ferke19-09-2012 22:10:33 // 131335
A motor bal oldalán nincs tartóbak, mert ott váltó van:) A váltótartó bakra gondolsz??
Mindegyik tartóbak nagy bumszli, a hátsó bak is:))
GTPeti19-09-2012 22:09:54 // 131334
Így van. Olyan ez mint a kristálycukor... "Szobahőmérsékleten, eredeti csomagolásban minőségét korlátlan ideig megőrzi." :))
Ferke19-09-2012 22:09:02 // 131333
Én is kb 10 éve mind a 8-ban, 1 hónappal ezelőttig:) Nem mondhatja senki, hogy nem voltam kitartó:))
Ferke19-09-2012 22:07:05 // 131332
Persze, többet is...csak nem a megfelelő hőfokon nyitva:))
Ferke19-09-2012 22:06:34 // 131331
Nézze meg a szerelőd a fémdobozos selenia dobozának az alját legközelebb, rögtön nem lesz ilyen magabiztos:)
Nekem elegem volt a fos petronasból, a következő drasztikus lépés az lesz, hogy nem vállalunk garit, ha selenia megy be...
Naja kinek a pap, kinek meg önmaga a szerelője:)
GTPeti19-09-2012 22:03:53 // 131330
Behr a gyári. (És kibír vagy 4 évet... :)
Ferke19-09-2012 22:01:42 // 131329
Én már a gyáriban sem hiszek, az is egy szar. Egyébként az a rovátka, ahol most áll neked, az kb 80-85 fok.
Én már jó ideje a nem gyárit veszem, azzal fix 90fok, mindig, mindenhol..a márkát viszont most meg nem mondom, nem emlékszem:)
Gábor15619-09-2012 21:48:25 // 131328
Sziasztok
Tudom, hogy lerágott csont és sokan fulladtak bele de azért megkérdezem. Cseréltem termoszt de ugyan olyan hulladék....2. vonás fölé megy picivel de 90et max állóhelyzetbe éri el vagy ha tiltáson megyek kb...most már ott tartok lelkileg, hogy kitolom az utcára és aki kapja marha...
ystuc19-09-2012 21:28:35 // 131327
Nem tudom, nem én raktam fel. Nekem is voltak fenntartásaim, de több, mint 3 éve tart. A bal oldalon az első ajtónál engedett picit, de ezt leszámítva tökéletes.
theBanyai19-09-2012 21:07:57 // 131326
Jó neked, Ákos156nak is elengedte már. Melyik fajtát használtad?
ystuc19-09-2012 20:39:41 // 131325
Nekem 3 éve fent van... :-)
szasza(SW)19-09-2012 19:50:44 // 131324
Én szerelőm szerint a jtd-be az a legjobb.Csak olajcserekor találkozok vele általában.Ha más gond akad ,akkor is megmondja miből kell gyári és miből lehet más.Nem változtatok egy bevált dolgon 1-2 ezer forintért.Kinek a pap kinek a szerelője:))
JCsabi19-09-2012 18:58:07 // 131323
Sziasztok!

Segítsetek nekem. Tud valaki mondani motortartó bak cikkszámot 1.9 JTD 8v-hez?
Az kellene, ami a motor bal oldalán van. Ilyen nagy bumszki fémdarab. Amit kerítettem hozzá az külsőleg megegyezik a benne lévővel, csak a középső furata nagyobb.
Macky19-09-2012 16:06:04 // 131322
Sziasztok!
Gondolom a szélvédőragasztó akkor indokolt ha sérült-deformálódott a spoiler (gumisok szeretik spoilerrel együtt emelni...) Nálam sikerült ,,TESA outdoor" kétoldalival ilyen emelés után visszaragasztani. Ez már hetekkel ezelőtt volt de jó ötlet a szélvédőragasztó- köszönöm! Feri
Liquid19-09-2012 15:43:47 // 131321
én is azt használtam a régiben, az újban sőt a Pandában is az van
gecsa19-09-2012 15:37:39 // 131320
pikk-pakk gyűlnek itt az ismerősök..:D:D:D
süsnye19-09-2012 15:35:07 // 131319
én is azt használok mindkettőben.. :)
gecsa19-09-2012 15:16:34 // 131318
én pl seleniát rakok bele most is...:D
tzoli15519-09-2012 15:11:40 // 131317
A megoldás : kétoldalas ragasztó + szélvédőragasztó. A kétoldalas azért kell hogy megtartsa a szélvédőragasztó megkötéséig. Felülre a kétoldalas, alá a szélvédőragasztó .
Ferke19-09-2012 14:59:49 // 131316
Persze. Én is cserélem majd, ha eljutok odáig:) Undorító az a ragacs, főleg nyáron...
süsnye19-09-2012 14:24:31 // 131315
szóval az FL előttieknek normál, kemény műanyag van? gondolom kompatibilis..(?)
theBanyai19-09-2012 13:59:53 // 131314
Vagy Plasti Dip
GTPeti19-09-2012 13:54:08 // 131313
Soft-touch bevonat. Lehet kapni olyan spray-t, ha valaki erre vágyik. :)
Ferke19-09-2012 13:52:01 // 131312
Azon valami gumírozott bevonat van, ami szép lassan elkezd majd leválni, és ragad, tapad, trutymóvá válig. Undoító. Csak fészlifteseken van, ha jól tudom, és a pásszátéktól vettük át.(deminek!?)
Ferke19-09-2012 13:47:08 // 131311
De most hogy így belegondolok: milyen fura,hogy a muhelybol, az amoren kivul alig ismerek mar alfast,aki seleniat hasznalna...meg a jtdhez talan-talan,de a ts-esek szinte egyaltalan nem....
Ricoe15619-09-2012 13:44:44 // 131310
Nekem is durván karcos. Mintha megrágta volna valami :)
Ferke19-09-2012 13:43:41 // 131309
Pont azert szerelgetek most,mert azt a marketingelt fost hasznaltam mostanaig.:-)
theBanyai19-09-2012 13:19:28 // 131308
Az erős két oldalas,szivacsos ragasztó bírta nekem vagy 2 órát :) felejtős!
gecsa19-09-2012 12:45:30 // 131307
vagy jó lemezcsavarral...:D mennyi idő alatt porladna szét a küszöb?:D

bár,ha jól le van kezelve....
Liquid19-09-2012 11:16:54 // 131306
én még nem cseréltem egyiket sem, elöl volt egyszer zsírozva a szilentek alatt, már kezdte megenni a vasat, szerencsére a zsírozás megoldotta és az elmúlt 50k km alatt csendben volt. A hátsóval tudtommal sokkal kevesebb a gond.
ystuc19-09-2012 11:14:42 // 131305
Nekem ragasztva van. Használhatsz két oldalas ragasztót az erősebb fajtából, vagy szélvédő ragasztót.
süsnye19-09-2012 10:33:24 // 131304
aha.. és elöl-hátul igaz?
milyen jelenségeket produkál? koppanás? akár nem cserélendő állpotban lévő szilentekkel is?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.