Forum >> 156

Ferke13-02-2013 22:01:16 // 135453
(de most tényleg, hogy lehet ilyen autókat venni? Ráadásul újonnan....szomszéd most vett 3,2-ért(!) egy dácsiát....érthetetlen....)
Ferke13-02-2013 22:00:24 // 135452
Azmiaz? Új nokia?:)
GTPeti13-02-2013 21:59:37 // 135451
Egy kollégám i30-a úgy kopog elől, hogy én félek, hogy egyszer letérdel az autó. B)
Ferke13-02-2013 21:57:54 // 135450
Ha a futómű kopog, az sose normális...nem golf ez:)))
MEO13-02-2013 21:53:54 // 135449
Köszi szépen a gyors reagálást és hasznos infókat!
Piritu - 1.000.00013-02-2013 21:42:15 // 135448
A hőmérőn a jelöletlen vonal 80 fok. A ingadozás nem normális. Valószinűleg termosztát lesz.
A kopogás a stabszilent lesz. Nem egyszerű a csere.
GTPeti13-02-2013 21:38:44 // 135447
(Természetesen a blogomban amit leírtam, az csak az én véleményem. Várd meg a többieket és mindent mérlegelve dönts.)
GTPeti13-02-2013 21:37:42 // 135446
1. Termosztátcsere. A blogomban a márkáknál találsz ajánlást. (A többiek a Behr-re esküsznek.)

2. Dehogy normális a kopogás. Legvalószínűbb, hogy a felsőlengőkarok csereérettek. Ajánlás ugyanott.
MEO13-02-2013 21:31:18 // 135445
Sziasztok!
Néhány száz kilométer után lenne pár észrevételem, kérdésem.
Az normális jelenség, hogy 25 30 km-es távon is csak alig 70 fokra megy fel a hűtővíz hőmérséklete és ingadozik 50-70 fok között?
Út egyenletlenségeken áthaladva az első futómű felől kopogást hallok? Ez Alfás jelenség és szokjak hozzá vagy futómű hiba?
Illetve van némi világítási hiányosság tompított jobb első és bal oldali helyzetjelző nem világít.Izzó csere már végrehajtva, sajnos nem hozott eredményt..
mreni13-02-2013 20:57:56 // 135444
gondolom :))
fony7213-02-2013 20:44:29 // 135443
Mondhatni a német imádja az olaszt :-D
fony7213-02-2013 20:42:15 // 135442
Ennyit megtehet, néha ő is beülhet mellém és imádja! :-)
mreni13-02-2013 20:38:57 // 135441
széép :D
mreni13-02-2013 20:37:09 // 135440
teljesen :)
padand13-02-2013 20:32:58 // 135439
Köszi a felvilágosítást!

Akkor nem 77-78 fok :) a második vonal és a 90-es vonal között, inkább a 90 felé, úgyhogy akkor az 87-88 fok és akkor rendben van. Amúgy menet közben értettem a 5-8 percet, de kb. 5 km. Szóval akkor ez rendben van gondolom.
fony7213-02-2013 20:32:40 // 135438
Hopp, ez lemaradt:
http://www.youtube.com/watch?v=RZ_0S51SKzk
fony7213-02-2013 20:31:59 // 135437
Nehogy má havas legyen a kocsi!
Roll198313-02-2013 19:52:56 // 135436
De, ha jól mondja, akkor neki már az első vonás előtt megáll a mutató. Én, ha nagyon megzavarom simán belefut a 90 fokba, persze ehhez autópálya kell. Normál közlekedésnél 86-87 körül áll.
Hermész 8813-02-2013 19:41:09 // 135435
Ciao.-Nincs valakinek fölös küszöb spoilere-156-hoz?
vagy egyéb spoiler.
Hardy13-02-2013 18:05:07 // 135434
Elsőnek lőjük be azt a 77-78 fokot! Az első vonás az 80 fok azt ugye tudod! Csak azért mert sokan 70-nek hiszik!
5-8 perc nem egyértelmű! Ha alapjáraton kegyeg akkor nem igazán fog felmenni! 5-6 km kell neki!
Meg nekem pl ami a műszeren 80 fok az a FES szerint 85.
mreni13-02-2013 18:05:01 // 135433
nekem 82-85 között megáll,ha kinyomom a szemét akkor nagy nehezen eléri a 90-et,ezek ilyenek
Roll198313-02-2013 17:54:43 // 135432
Nem normális.
Imyx13-02-2013 14:11:07 // 135431
Már a led se világít :-/.
Köszi!
Trombozis13-02-2013 12:26:25 // 135430
Nem volt valami jó ötlet a nagy kerék télre. A kerékjárati ívben felgyülemlett jéggé fagyott havat, lucskot mindent nem tudtam eltávolítani. Elég komolyan nyírta a gumim.
ystuc13-02-2013 11:55:39 // 135429
Tapasztalatból mondom, hogy ez a ledesítés nem egyszerű dolog.
Hardy13-02-2013 11:40:54 // 135427
De miért a relét nézegeted? Ha az áram kimegy a kapcsolóig akkor arra semmi baj. A relét akkor nézd meg ha a kapcsoló se a jobb se a bal nem kap áramot. Ha valamelyik is kap akkor ott semmi baj nincsen!
Amúgy a kesztyűtartó fölött van.
Imyx13-02-2013 10:52:49 // 135426
Az ülésfűtés reléje hol található, illetve melyik az? Azt még megnézném.
padand13-02-2013 08:16:22 // 135425
Üdv,

Az normális, ha most 1-2 fokban a vízhőfok nem megy 77-78 fok fölé?
156 1,9 JTD 8V
Kb. 5-8 perc után már elhagyja az 50 fokot a mutató.
156er12-02-2013 22:04:43 // 135424
nem lehetetlen feladat....
GTPeti12-02-2013 22:01:21 // 135423
Tipp: Úgy tudod kímélni a technikát, hogy csak járó motornál kapcsolod fel a lámpákat.
Trombozis12-02-2013 22:01:02 // 135422
Voltak ott meg finom dolgok. :)) Nagy elmenyek fuznek a szakkozephez. :)
Imyx12-02-2013 21:58:35 // 135421
Lehet, hogy ennyit bírt :). Köszi.
Imyx12-02-2013 21:57:01 // 135420
Már felcseréltem az izzókat, változatlan. Ja, nem sok kedvem van egy újabb trafó cseréhez :). Bosszant, de használható, azaz látni vele.
156er12-02-2013 21:25:48 // 135419
nem akarlak elkeseríteni, de ha világít a led és nem meleg az ülés akkor el van szakadva a fűtőszál!
nálam is ez volt a gond mindkét oldalon.... :(
GTPeti12-02-2013 21:15:50 // 135418
Hát igen... A jó öreg FE. A szakközépisk. örök slágere. :)
GTPeti12-02-2013 21:12:38 // 135417
Az a baj, hogy az izzó is okozhatja. Talán megcserélve látnál valamit.

Bár nem ér annyit az egész. Használni kell, ameddig működik, ha meg már nem, akkor megoldást keresni a problémára. A xenonizzókról amúgy írtam egy külön posztot még régen.
mreni12-02-2013 21:06:42 // 135416
bőrt kérdezi :)
Trombozis12-02-2013 21:03:14 // 135415
:))

"na dobj gyorsan ossze egy foldelt emitteres erosito kacsolasi rajzat." :)

Birom, amikor bantja a szemeda hsz. :)
G-Burt12-02-2013 20:57:58 // 135414
fakormány vagy bőrkormány?
sparco12-02-2013 20:47:29 // 135413
Valaki megmondaná, vagy megmérné Nekem, hogy mekkora a bőr 156-s facelift előtti kormány átmérője? Messze vagyok a gépemtől, hogy megmérjem! :( Nagyon köszönöm előre is!
gecsa12-02-2013 20:39:28 // 135412
talán itt akad valami..
Imyx12-02-2013 20:00:30 // 135411
OK! Picit halványabb a fénye a jobb oldali izzónak, nem annyira kékes, mint a másik. Ebből (is) gondoltam, hogy a trafó nem tud megfelelő feszültséget előállítani.
GTPeti12-02-2013 19:16:08 // 135410
Nem feszültséget "vesz fel", hanem feszültséget állít elő. Majd egyszer ránézek az enyémekre is, hogy mi a helyzet. Ameddig gyújt rendesen (normális állapotú és töltöttségű akksinál), addig nincs baj.
Imyx12-02-2013 18:37:27 // 135409
A ledek világítanak, de az ülések hidegek. Sajnos nincs multiméterem, de valahogy megoldom.
OK, megnézem a blogod, köszi!! :-).
Hardy12-02-2013 18:10:26 // 135408
Ha világítanak a ledek akkor működni kell, mivel úgy van kötve, hogy csak akkor kap áramot. Elsőnek mérj rá a kapcsolóra van e benne áram aztán menjél tovább.
Ajánlom a blogomat, nekem se ment a baloldali.
Imyx12-02-2013 17:55:47 // 135407
MES-sel ránéztem a xenonokra, a bal oldali bekapcsolt állapotban 100 V-ot jelez. A jobb oldali viszont 93 V-on működik. A lámbában lévő trafó haldoklására utal, hogy kevesebb feszültséget vesz fel? Thx :)
Imyx12-02-2013 17:50:29 // 135406
Újabb probléma ütötte fel a fejét; ülésfűtés témakörben.
Arra lettem figyelmes, hogy a vezetőoldali ülés peremén nem látom a piros ledet, (ekkor már nem működött az ülésfűtés.) Az ülés oldalán felfeszítettem a bőrt, természetesen kicsúszott a helyéből a kis led vezetékestől. Visszaraktam. Azóta sem melegszik az ülés, sőt, most már az utas oldalinál sem, holott mindkét ülés oldalán világítanak a ledek, ha az ülésfűtés be van kapcsolva. Az utasoldali ezt megelőzően jó volt.
A bíztosíték(ok)ra gondoltam rögtön. A kormány mellett, a fő biztosító panel felett (3 sor, 2x 6 a legszélén, 1x5 db középen). A legfelső sort nem tudtam átvizsgálni, mivelhogy nem jöttem rá, hogy tudok hozzáférni, gondolom a konzolt kell valahogy kipattintani, itt is kellene egy kis help. A kézikönyvet néztem (kéznél volt :)) ) az ülésfűtés biztosítékát a fő biztosíték panel felett, a középső sorban jelzi. Nem találtam rossz biztosítékot.
Közben rákerestem az ülésfűtés témára, és a következő hsz-t találtam:

"A kesztyűtartóba van egy nagy relé, arról megy az ülésfűtés, hátsó elektromos ablak, és a napfénytető, de hozhatsz egy direkt kábelt az akkumulátorról is. Meg kell szerintem lenni még egy relének. A biztosítékjai a gyári tábla fölötti kiegészítő biztosíték panelen vannak a 3-as és a 9-es. A 3-as 30 amper, a 9-es 7,5 amper. Az előző gondolom a fő áramkörre van kötve a másik meg a kapcsolóra a vezérlő áramkör. A számozás felülről lefelé balról jobbra van. Igazából a panel jobb felső, és jobb alsó biztosítékja lesz az."

Kérdéseim:
- belső faceliftnél is van relé a kesztyűtartó felett, ami az ülésfűtésért felelős? Ha igen, melyik relé az? 3, vagy 4 relé rémlik ott.
- a fő biztosíték tábla feletti legfelső boztosítékokhoz (6 db) nem férek hozzá, a biztosíték-konzolt hogy tudom kialasztani/kiemelni?

Bármi egyéb észrevételt szívesen vennék a témával kapcsolatban.
Köszönöm :-).
alfa156geri12-02-2013 17:37:17 // 135405
sziasztok! nem tudjátok megmondani nekem hogy honnan tudnám esetleg le tölteni a középső levegő szellőztető kezelési útmutatóját?(Dígit klímás)
Imyx12-02-2013 17:29:03 // 135404
Sikerült megoldani a problémát, köszönöm! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.