Forum >> 156
gecsa13-05-2014 14:16:49 // 145403
Abarai13-05-2014 07:12:40 // 145402
Gondolom, nem vigasztal, hogy itthon van egy műhely, ahol tudnak rendes kulcsot másolni. A rend kedvéért azért kapsz egy linket: http://www.kulcszarszerviz.hu/
Pisti130013-05-2014 06:31:21 // 145401
FES-el lelegtelenitettem. Jobb lett de nem az igazi.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)13-05-2014 02:48:50 // 145400
Üdv kollégák! Törött kulcshoz gondolom volt már "szerencséje" néhányotoknak. Van-e rá bevált megoldás, lehet-e nyers kulcstollat venni valahol?
Az enyém tőből eltört, az előző tulaj másoltatott hozzá egy ilyen budiajtó-kulcsot, ami rá van fűzve az eredeti távirányítóra. Mivel abban van a transzponder is, ezért az ECU hol észleli, hol nem, szóval az indításkor mindig kell bűvészkedni egy kicsit. Ja meg folyton hibakódot generál az a geci. Márkaszervizben kb 300 font lenne, független kulcsmásolónál meg a távirányítót nem tudják megoldani.
Van valakinek valami pozitív tapasztalata e téren?
Az enyém tőből eltört, az előző tulaj másoltatott hozzá egy ilyen budiajtó-kulcsot, ami rá van fűzve az eredeti távirányítóra. Mivel abban van a transzponder is, ezért az ECU hol észleli, hol nem, szóval az indításkor mindig kell bűvészkedni egy kicsit. Ja meg folyton hibakódot generál az a geci. Márkaszervizben kb 300 font lenne, független kulcsmásolónál meg a távirányítót nem tudják megoldani.
Van valakinek valami pozitív tapasztalata e téren?
Tuningman13-05-2014 00:32:38 // 145399
Le kell légteleníteni a rendszert de az neked nem fog menni és van még pár beállítás ami szükséges. Ezekhez a műveletekhez examiner kell és egy olyan szaki aki tudja mit csinál.
Ha nem baj akkor most megszabadítalak a kinlódástól :)
Keresd Szatyit :)
Ha nem baj akkor most megszabadítalak a kinlódástól :)
Keresd Szatyit :)
Tuningman13-05-2014 00:27:13 // 145398
Nézz rá az axiál csuklóidra az szokott így csinálni.
Kristyon13-05-2014 00:11:32 // 145397
Nekem sem a magasságával volt a gondom, hanem a szélességével, ugyanis nem a futó felületbe ért bele, hanem a gumi oldalába, de mint írtam tisztában voltam azzal, hogy törve volt az autóm, így be tudtam annak a tényt, hogy esetleg nem megfelelően rakták össze..
Kristyon12-05-2014 23:50:25 // 145396
Próbálj meg a relének direktbe áramot adni, hátha a relé kattanni kattan csak esetleg nem zárja az áramkört..
Kristyon12-05-2014 23:47:34 // 145395
A régi autóknak kellett is, hogy legyen némi holtjátéka a kormánynak..
az enyémnél járó motornál semmit nem veszek észre, viszont álló motornál egy picit úgy érzem mintha kottyanna, de csak közép állásban...
Ez idáig engem nem zavart, remélem ez így normális is :)
az enyémnél járó motornál semmit nem veszek észre, viszont álló motornál egy picit úgy érzem mintha kottyanna, de csak közép állásban...
Ez idáig engem nem zavart, remélem ez így normális is :)
Kristyon12-05-2014 23:39:01 // 145394
Hali!
Az akksi mikor kezd meghalódni, vagy csak vágyik egy frissítő töltésre, ez is produkálhat ilyen értelmetlen hibakódokat...
(ezt itt olvastam a fórumon...)
Az akksi mikor kezd meghalódni, vagy csak vágyik egy frissítő töltésre, ez is produkálhat ilyen értelmetlen hibakódokat...
(ezt itt olvastam a fórumon...)
Zsolesz12-05-2014 23:38:11 // 145393
Ja és még egy:
Szereztem lámpamosó relét. Ha a helyzetjelző be van nyomva, akkor már működnie kellene. Ha húzom a kart, hallani 2 kattanást a relé felől, de a lámpára nem megy víz. A relékb úgy kattan (olyan gyorsan), mint az index. Mit nézzek meg? Szivattyú elvileg megy, ha direkt kap áramot, akkor működött. Biztosíték ami a relé mellett van, szintén jó. Hol a víz? :)
Szereztem lámpamosó relét. Ha a helyzetjelző be van nyomva, akkor már működnie kellene. Ha húzom a kart, hallani 2 kattanást a relé felől, de a lámpára nem megy víz. A relékb úgy kattan (olyan gyorsan), mint az index. Mit nézzek meg? Szivattyú elvileg megy, ha direkt kap áramot, akkor működött. Biztosíték ami a relé mellett van, szintén jó. Hol a víz? :)
Zsolesz12-05-2014 23:30:39 // 145392
Rejtvény:
Első futómű rendben, összes szilent, gömbfej jó.
Időnként mégis olyan érzésem van, mintha a kormányt finoman fogva lenne benne egy kis lötyögés. Középállásban finoman mozgatva olyan mintha holtjátéka lenne. Van tippje valakinek, hogy ez mi lehet?
Első futómű rendben, összes szilent, gömbfej jó.
Időnként mégis olyan érzésem van, mintha a kormányt finoman fogva lenne benne egy kis lötyögés. Középállásban finoman mozgatva olyan mintha holtjátéka lenne. Van tippje valakinek, hogy ez mi lehet?
Pisti130012-05-2014 22:50:08 // 145391
Csak gyujtasra sok ora allas utan 2s alatt feltermel es 20perc utan meg 47bar volt a nyomas. En a szivattyura tippelek mert miutan az olaj bemelgszik kezd szarakodni. Ha lesz egy kis idom az uj motorral visszateszem a regi szivattyut.
Ugyan olyan szivattyut tettem vele mint ami volt, de igaz ez is bontott.
Villogo sebessegvalto allassal nem talalokoztam, de ha meleg vagy tokeletesen indul vagy rangatva. Mint egy tanulo vezeto:)
Ugyan olyan szivattyut tettem vele mint ami volt, de igaz ez is bontott.
Villogo sebessegvalto allassal nem talalokoztam, de ha meleg vagy tokeletesen indul vagy rangatva. Mint egy tanulo vezeto:)
hg6idn12-05-2014 22:29:25 // 145390
byfx12-05-2014 20:45:30 // 145389
Eloszor is leszogezem, nem vagyok szakerto, de szedtem mar szet 1-2- ot...
Ezt en sokra nem ertem, semmi mast ne tegyel csak rakd a gyujtast MAR ( motor nem megy) - ba es nezd meg mennyi ido telik el a ket szelso nyomasertek kozott ( bekapcsolas idokoze a szivattyunak) , soforajtot ne nyitogasd nekem miutan kicsereltem a gombocot majdnem 30 percet produkalt es gyakorlatilag fuggoleges a nyomasugrasom amit a feltolteskor muvel. Olvasom, hogy a szivattyut cserelted, milyet tettel bele?
A gond akkor van- talan itt is- ha egyuttallas van a gyenge gomboc es szivattyu eseten.
Ekkor a rendszer mukodesehez szukseges nyomas nem all rendelkezesre (uzemszeruen). Nekem a szivattyum jol mukodott de a gomboc doglott volt, igy is hasznalhato volt, csak voltak kellemetlen helyzetek (forgalomban keresztezodesben villogo 1-est igazi kihivas tulelni). Varom a fentit, kivancsi vagyok. A kuplungot jol allitottad, a tapasztalat, hogy 28-hoz kozelitve felulrol finomabban valt, de igy OK.
Ezt en sokra nem ertem, semmi mast ne tegyel csak rakd a gyujtast MAR ( motor nem megy) - ba es nezd meg mennyi ido telik el a ket szelso nyomasertek kozott ( bekapcsolas idokoze a szivattyunak) , soforajtot ne nyitogasd nekem miutan kicsereltem a gombocot majdnem 30 percet produkalt es gyakorlatilag fuggoleges a nyomasugrasom amit a feltolteskor muvel. Olvasom, hogy a szivattyut cserelted, milyet tettel bele?
A gond akkor van- talan itt is- ha egyuttallas van a gyenge gomboc es szivattyu eseten.
Ekkor a rendszer mukodesehez szukseges nyomas nem all rendelkezesre (uzemszeruen). Nekem a szivattyum jol mukodott de a gomboc doglott volt, igy is hasznalhato volt, csak voltak kellemetlen helyzetek (forgalomban keresztezodesben villogo 1-est igazi kihivas tulelni). Varom a fentit, kivancsi vagyok. A kuplungot jol allitottad, a tapasztalat, hogy 28-hoz kozelitve felulrol finomabban valt, de igy OK.
Zoli8512-05-2014 20:33:07 // 145388
Hali ismerosomnek 1.6 ts-e van. Ha csak siman halad varosban vagy akar kinn palyan, amikor nem nyomja a gazt illetve motorfekez rant egyet. Nem a motorfek miatt van a rantas. Nem tudjatok mi lehet?
sugár12-05-2014 18:12:29 // 145387
Sürgősen vez jeladó kerestetik.Ha van és működik add el nekem😊.1.6 16v. 120le.Kicsi pénzér😊
Dante12-05-2014 14:38:56 // 145386
Helló!
Jobb hátsó kerék előtt, ha benézel a kocsi alá, ott elvileg meg kellene találnod.
Jobb hátsó kerék előtt, ha benézel a kocsi alá, ott elvileg meg kellene találnod.
Juve15612-05-2014 14:17:48 // 145385
üdv.
érdeklődni szeretnék, hogy 156 2.0 Jts-en hol találom a benzinszűrőt? Előre is köszönöm
érdeklődni szeretnék, hogy 156 2.0 Jts-en hol találom a benzinszűrőt? Előre is köszönöm
Liquid12-05-2014 08:41:16 // 145384
én elfogadom ezt, de továbbra se gyári méret :)
És van bőven ellenpélda, hogy gyári felnivel ilyen gumival beleér
És van bőven ellenpélda, hogy gyári felnivel ilyen gumival beleér
Ferke12-05-2014 08:04:27 // 145383
Egyébként szerintem nem fog megmenteni, 1cm szélességre a különbség, de ennyire kihegyezve nem érdemes kiszámolni szerintem.
Ferke12-05-2014 08:02:55 // 145382
Nem érhet be gyári ET-jű felnivel, ezt már pár éve kitárgyaltuk itt, és a tapasztalat is ezt mutatja, mindkét 156-osomon most 225 van, és esélye nincs beérni. A 225-ös kerékátmérője 9mm-rel nagyobb, mint a 215-ösé, és a gyári mérettől 13mm-rel nagyobb, ami 2%, tehát még simán tűréshatáron belüli.
Pisti130012-05-2014 08:01:48 // 145381

Leallitva a kuplung elmeleti elmozdulasat 28-28,5re allitottam.
Mint latjatok az elmeleti elmozdulast a szerkezet elmozdalasa szepen koveti.
Olvastam puffer tartaly hibarol de akkor szerintem nem tartana a nyomast tobb 10 percig.
Velemenyek?
Az elobbi segitsegeket koszonom szepen!
Ferke12-05-2014 07:58:15 // 145380
Én nem ezze próbálkoznék, azért nem olcsó egy szett normális gumi, pláne ebben a méretben...inkább a felnicserét fontolgatnám...
Pisti130011-05-2014 22:20:04 // 145379
A legkusebb nyoms 43,x bar a legnagyobb 54,x. Az ido mikozben a szivattyu feltolt kb 2 s. Pontos erteket holnap reggel tudok mpndani. Mennyi az idealis?
Probaltam nagy nyomason (valtogatas utan) akkor is ugyan ezt csinalja. De amint az utobbi 2nap statisztikaja mutatja csak meleg olajnal van hiba. (Friss gyari olajjal)
Probaltam nagy nyomason (valtogatas utan) akkor is ugyan ezt csinalja. De amint az utobbi 2nap statisztikaja mutatja csak meleg olajnal van hiba. (Friss gyari olajjal)
biqci11-05-2014 20:35:39 // 145377
Köszi mindenkinek a válaszokat...sokat segítettetek! Megint okosodtam egy kicsit! :)
GTPeti11-05-2014 20:17:56 // 145376
Úgy érted a Bosch-t?
biqci11-05-2014 20:16:55 // 145375
Mennyi az esély, hogy a 215/45 megment?
Valakinek tapasztalat?
Valakinek tapasztalat?
byfx11-05-2014 20:15:08 // 145374
En ezzel kezdenem: kulcs MAR - ban es multiecuscan- nal a nyomast neznem
Mond meg mennyi ido telik el a legkisebb es legnagyobb nyomas kozott!
Mond meg mennyi ido telik el a legkisebb es legnagyobb nyomas kozott!
byfx11-05-2014 20:11:24 // 145373
Huh de legalabb a bosst jol irtam :)
byfx11-05-2014 20:10:22 // 145372
Nekem akkor tiltott le igy amikor rossz ecu volt az autoban.
Ez enyem selespeed es obd2-es ecu volt benne 710-es ( re emlekszem)
De ez egy1999- es auto ami obd1- es es 949- es ecu kellettt
Vilagitott a motorhaz fent ikon
Vagy mi az...
Ez enyem selespeed es obd2-es ecu volt benne 710-es ( re emlekszem)
De ez egy1999- es auto ami obd1- es es 949- es ecu kellettt
Vilagitott a motorhaz fent ikon
Vagy mi az...
Kristyon11-05-2014 20:09:10 // 145371
Hali!
A jobb hátulján bele ért nekem is mikor felraktam, de tudom, hogy törve volt az autó, egy kicsit kellett igazítanom a sárvédő ívén, így már nincsen gond...
Mondjuk cseréltem a sportcsoagos gátlókat is normálra, de szerintem ez nem befolyásolja..
A jobb hátulján bele ért nekem is mikor felraktam, de tudom, hogy törve volt az autó, egy kicsit kellett igazítanom a sárvédő ívén, így már nincsen gond...
Mondjuk cseréltem a sportcsoagos gátlókat is normálra, de szerintem ez nem befolyásolja..
GTPeti11-05-2014 20:09:01 // 145370
ECU és MultiECUScan. ;)
gecsa11-05-2014 19:59:33 // 145369
nekem 40.5, és semmi gond vele, se 5 személlyel, se sehogy nem ért bele. volt, hogy tele volt a hátulja csempével, a gátló felkoppant minden kis döcceneten, de akkor sem ért bele a gumi sehova.. :) próbálkozz először 215el, ha az is beleér, akkor felnicsere..
byfx11-05-2014 19:56:46 // 145367
Az enyem 1999 2.0 ts selespeed, hasonlo dolgokat produkalt, 1000- tol szep lassan kuszott 2000- ig es ott ledobta 1000- re.
Bossos sracok ujraraktak az ekut es minden zsir.
25 ropi volt, lmm 309- es, onekik ezt hozta gyarinak.boss
Ami erdekes, sajnos ez az eku a legbutabb, nem lehet multiekuskennel a jeladokat alaphelyzetbe kalibralni.
Vagy mi.
Bossos sracok ujraraktak az ekut es minden zsir.
25 ropi volt, lmm 309- es, onekik ezt hozta gyarinak.boss
Ami erdekes, sajnos ez az eku a legbutabb, nem lehet multiekuskennel a jeladokat alaphelyzetbe kalibralni.
Vagy mi.
biqci11-05-2014 19:50:24 // 145366
A felnin ezeket találtam...
ET:32
7 1/2 Jx 17H2
Nem tudom mennyinek kell lennie az ET-nek...
ET:32
7 1/2 Jx 17H2
Nem tudom mennyinek kell lennie az ET-nek...
byfx11-05-2014 19:42:40 // 145365
Eleinte en is a zold mezo tavaszi illatat ereztem a spre utan napokig, de rovid ideig tartott, valamit rosszul csinaltam. Most szombaton voltam ozonos csiratlanitason, 1ora hosszat tart! Alig mertem az autoba ulni... Azt mondtak kiszelloztettek.. Most irok.hm...
Liquid11-05-2014 18:18:29 // 145364
ez nem gyári méret, így ha gyári ETs felnid van akkor nagy valószínűséggel beleér. Vagy másik felni kell vagy 215-ös gumi, persze lehet az autót is változtatni de az a kevésbé egyszerű :)
Ferke11-05-2014 18:18:12 // 145363
Az sem elhanyagolható, hogy az elég érzékeny első futómű amortizálóját elég komolyan elősegíti a nem gyár ET-számú felni...
Ferke11-05-2014 18:16:20 // 145362
Így van, gyári 17-es felnivel a 225 sehova nem ér be...
225/45 r17
225/45 r17
Dévid11-05-2014 18:06:42 // 145361
Én is ekkora méreten közlekedek már 5 éve, de sehova nem ért be, pedig volt hogy 150 kg gyorsbeton volt a csomagtartóban. Igaz azon a kocsin vissza van peremezve a sárvédő, mivel a 18" beért az előző tulajdonosnál. :)
A 2.4 futóműve tudtommal megegyezik az én kocsijaiméval. Mik a felni dimenziói?
A 2.4 futóműve tudtommal megegyezik az én kocsijaiméval. Mik a felni dimenziói?
osee_selespeed11-05-2014 17:57:12 // 145360
A fotót elnézve, túl kicsi a felnid et-je. Az a valódi probléma.
gecsa11-05-2014 17:52:38 // 145359
ha jó a felni ET-je, akkor nem lehet gond vele, én is ezen a méreten gurulok, és nem ér bele sehol, semmilyen körülmény között..
biqci11-05-2014 17:49:33 // 145358
Dévid11-05-2014 17:37:48 // 145357
A dátumot általában tudom, a hőmérséklet nem izgat. :D
10000-ért szoktam tankolni hetente-kéthetente, vagy ca. 200 km-enként, de a benzinszint jelzőben szerintem izzót fogok cserélni, mert ez kisüti a szemem. Ha néha teletankolok, percekig meg sem moccanik a mutató a 0-ról, olyankor csodálkozik az érzékelő, hogy létezik ekkora benzinszint is. :D
10000-ért szoktam tankolni hetente-kéthetente, vagy ca. 200 km-enként, de a benzinszint jelzőben szerintem izzót fogok cserélni, mert ez kisüti a szemem. Ha néha teletankolok, percekig meg sem moccanik a mutató a 0-ról, olyankor csodálkozik az érzékelő, hogy létezik ekkora benzinszint is. :D
Dante11-05-2014 16:38:30 // 145356
Lehet a gyári navihoz cd-t találni azért, igaz magyarország abszolut felejtős, de nyugat európa térkép van 2013-14-es :) Elég jól is működik szerintem.
Egyébként a Bose cucc nem rossz, legalábbis ha más autók gyári hifijével hasonlítom össze. Lehet hogy az új árát akkoriban nem érte meg, illetve hogy annyi pénzből 3x olyan jó hifi berendezést lehetett volna az autóba tenni, de nekem bőven elég. Ha néha néha rámjön a zene hallgatás akkor hangerőt azért lehet adni rá, egyébként meg lehető legkisebb hangerőn szoktam csak hallgatni a zenét/rádiót, jobban szeretem hallgatni a motorhangot :)
Egyébként a Bose cucc nem rossz, legalábbis ha más autók gyári hifijével hasonlítom össze. Lehet hogy az új árát akkoriban nem érte meg, illetve hogy annyi pénzből 3x olyan jó hifi berendezést lehetett volna az autóba tenni, de nekem bőven elég. Ha néha néha rámjön a zene hallgatás akkor hangerőt azért lehet adni rá, egyébként meg lehető legkisebb hangerőn szoktam csak hallgatni a zenét/rádiót, jobban szeretem hallgatni a motorhangot :)
Szabeee11-05-2014 16:37:36 // 145355
azt meghiszem :D én 99%-ban a dátumot és hőmérsékletet nézem, a maradék 1% az a RANGE néhanapján.. amúgy nem izgat más, ha alacsony az üzemanyag szint tankolok és ennyi :D
Hardy11-05-2014 16:15:20 // 145354
-selespeedre kaptál választ
-az ablaktörlő karjánál szokták megemelni
-meg kell keresni hol van kikötve és meg kell csinálni a bal első futóműnél, mivel ez
magát állítja
-magyar nyelv nincsen csak másik mint azt a menübe látod, vagy csere vagy pixel kft. ha
csere akkor az újabbra az nem megy tönkre
- szerintem gyári gyertyát
-tisztísd meg a motort is meg a bovdent az segít
-sehol nincsen bemenete ha akarsz most árult valaki Yatour digitális tárat
-mivel a rádió is kiírja ha használni akarod csak gyári CD vel tudsz navigálni. van hozzá
csak drága az eredeti
-az ablaktörlő karjánál szokták megemelni
-meg kell keresni hol van kikötve és meg kell csinálni a bal első futóműnél, mivel ez
magát állítja
-magyar nyelv nincsen csak másik mint azt a menübe látod, vagy csere vagy pixel kft. ha
csere akkor az újabbra az nem megy tönkre
- szerintem gyári gyertyát
-tisztísd meg a motort is meg a bovdent az segít
-sehol nincsen bemenete ha akarsz most árult valaki Yatour digitális tárat
-mivel a rádió is kiírja ha használni akarod csak gyári CD vel tudsz navigálni. van hozzá
csak drága az eredeti
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
518
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?