Forum >> 156

Ákos9116-11-2014 20:28:34 // 147203
Srácok!
Az miért van, hogy ha feltekerem a hőmérsékletszabályzót akkor kis idő múlva hideget fúj aztán megint meleget. Egyszerűen nem tudom beállítani, hogy pont jó legyen
Hardy16-11-2014 20:22:37 // 147202
Hat nem villáskulccsal csinálom. Csőkulcs kell hozzá vagy csavarhúzó amire rá tudsz tenni egy krova fejet. Azzal simán lejön. Meg előtte a levegő csövet meg a relék takaróját leveszem. Ne árt ha mágneses nehogy leessen a csavar ha kijön.
DieselManiaco(NagyVad)16-11-2014 19:21:53 // 147201
Találkozott már valaki olyannal 156 1.9 JTD esetén,hogy akár álló helyzetben járó motornál akár menet közben,kidobja a check engine-t,LEÁLL a motor,kigyullad a hátsó utastér világítás.gyújtás le gyújtás fel és indul újra.Valakinek valami ötlet?
J-Imi16-11-2014 19:12:35 // 147200
10perc? :) de jó lenne ha annyi idő alatt ki tudnám cserélni :) Mire a 3 kis csavart kitekerem fél óra... semmitől nem lehet hozzáférni. Minden útban van. Hogy a fenébe tudod megcsinálni 10perc alatt? :)
Nivan8416-11-2014 15:39:39 // 147199
Sziasztok! Facelift-es 156-nál az első emblémát hogyan tudom eltávolítani legegyszerűbben? Köszönöm!
Hardy16-11-2014 12:46:37 // 147198
Le kell venni a tetejét csövestül régi ki új be. Kb 10 perc max.
cseri16-11-2014 12:42:27 // 147197
Köszönöm.
J-Imi16-11-2014 12:08:52 // 147196
Üdv!

1.9jtdm esetében hogy lehet a legegyszerűbben kicserélni a légszűrőt? Már megint 1,5órát szívtam vele...
GTPeti16-11-2014 05:01:57 // 147195
Mielőbbi gyógyulást neked!
osee_selespeed15-11-2014 19:39:21 // 147194
Nem. Én is pont ennek nézek elébe.
cseri15-11-2014 18:51:05 // 147193
Itt köszönöm minden cartársnak a jókivánságokat. Eddig nem volta jó viszonyban az egészségemmel. Sajna pont a szüli napomon munkába menet motorkerékpárral fel löktek és a lábam kicsit sz.... most is korházból írok Vigyázatok magatokra és társatokra. Igen sok a barom az utakon. Üdv!!
Bomi14-11-2014 16:32:12 // 147192
Sőt ma jó napom van ,mert a "SACHS" is válaszolt:)
A spotcsomagoshoz való gátlójuk 10%-al keményebb mint a normá és mindegyiket ajánlja az Eibach rugómhoz,l:

"Der 314907 ist ca. 10% härter als die 314906. Sie können beide mit ein Eibach Feder mit -30mm verbauen:"


Mit freundlichen Grüßen/Kind regards
Tim Yeubanks
ZF Services
Abteilung/Department Technische Hotline
Bomi14-11-2014 15:17:38 // 147191
Egyébként pont gondoltam rá ,hogy elküldöm neked :) mert nálad tök jól össze vannak írva az infók a márkákról. Írtam egy barátságos hangvételű levelt és kiadták, kicsit én is meglepődtem, de rendesek voltak.
A 22-est írja alapból a Bilstein katalógus a 156-hoz ,de érdekes hogy a másik a keményebb húzófokozatban nekem pont az előny a spotrugónál .
Most már szinte csak az utóbbit kapni Mo-on külföldön pl. németeknél van azért még mindegyik.
Az ePerben is láttam amúgy átfedést a 60671076 (ennek megfelelője a 19-132471)gyári cikkszám beépülhet 147-be és 156 SW-be is, érdekes....míg a 60624991 (megfelelője 22-052544) csak a Sedanokba.
GTPeti14-11-2014 14:24:27 // 147190
Nálam a 22-esek várnak beépítésre.
GTPeti14-11-2014 14:22:05 // 147189
Köszi, ez hasznos infó. (Nem gondoltam volna, hogy kidják.)

Fel is veszem az "adattáramba" (blog :).
Bomi14-11-2014 13:38:09 // 147188
Sziasztok,

Mai nap kaptam egy válaszemailt a Bilstein-től, hogy az Alfa 156/147 -hez ajánlott B4 gátlóknál melyik milyen keménységű. Az első cikkszám húzófokozata keményebb a másiknál a nyomóerő a nagyobb. Gondoltam megosztom ezt az infót veletek, hátha vki vásárlás előtt áll :) Nekem az első lett beépítve ,amúgy szinte már csak azt a cikkszámot lehet kapni.

19-132471 1.625 +/- 245 N rebound - 415 +/- 105 N compression by 0,52 m/s
22-052544 1.455 +/- 180 N rebound - 525 +/- 85 N compression by 0,52 m/s
Jack14-11-2014 11:39:09 // 147186
Szegény, de van sok barátja! :)
vologya[kendács mester]14-11-2014 10:59:26 // 147185
Egy kis érdekesség nektek:
http://olx.hu/hirdetes/elado-alfa-ID2HV8d.html#671e1a7bff
Abarai14-11-2014 10:42:55 // 147184
Azt hiszem, nem, de egymás mellett nem láttam a kettőt.
XX14-11-2014 10:34:02 // 147183
Hello.nem tudja valaki,hogy a vezérműtengely jeladó cseréje lehetséges a vézérlés lebontása nélkül?
159 Indigo Gray 2.4 Monster14-11-2014 08:05:55 // 147182
Sziasztok. Kérdés: 156 FL és FL előtti sedan kalaptartója megegyezik? Üdv
159 Indigo Gray 2.4 Monster13-11-2014 22:06:35 // 147181
Nézd meg mit hirdetek, Ez van most nekem az első ajtóba kell hozzá kiemelő bőven :)
DobosHunor13-11-2014 21:13:30 // 147180
Hát ja, de ez is olyan, hogy a határ a csillagos ég (anyagilag) :) De köszi az infókat majd lesz valami :)
GTPeti13-11-2014 14:21:03 // 147179
Annak mi értelme, hogy egy nyüzüge vacak hangszórót odaraksz a pultra?

Nem mondtuk, hogy csak ugyanolyan mélységű, játékmágnessel szerelt hangszórók jöhetnek számításba. Több értelme lenne kiszedni és leengedett ablaknál lemérni a max mélységet a peremtől mérve.
GTPeti13-11-2014 14:11:46 // 147178
SZVSZ inkább gyűjts még, több értelme lenne.
DobosHunor13-11-2014 14:11:13 // 147177
De köszi a segítséget. Maximum kiszedem aztán úgy megyek vásárolni :)
DobosHunor13-11-2014 14:03:28 // 147176
Gyári fejegység már kidobva, igaz nem engedhetek meg egy nagyon drága Pio-t, szóval egy kevésbé jófajta van benne, de gondoltam kicserélném a gyári hangszórókat kicsit jobbra :)
theBanyai13-11-2014 13:53:24 // 147175
Nekem az audio system radion 165 tökéletesen befér a gyári helyre
GTPeti13-11-2014 13:52:27 // 147174
16centis. A kérdés inkább a mélység, mert a legnagyobbak csak kiemelőkerettel mennek be. Egy hangszóró "teljesítménye" ezen a szinten egy igencsak másodlagos és semmitmondó paraméter. Egy hangszóró hangját pl. nem igazán jellemzi. Ha jót, akarsz, Pioneer TS E170 Ci, vagy uDimension JR Comp 6, stb.
Első lépésnek a gyári fejet kéne nagy ívben kihajítani, mert katasztrofális a hangja.
DobosHunor13-11-2014 13:28:50 // 147173
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy mekkora hangszóró fér el az ajtóban?
Meg annyi, hogy a gyári hangszórók teljesítménye mennyi lehet? Köszi :)
Stringwalker12-11-2014 20:54:20 // 147172
Tudtok javasolni egy olyan műhelyt, ahol értenek az alfához? Semmi baja az autónak, de szeretnék egy diagnosztikát, vagy nevezhetjük állapot felmérésnek is. Zéé-ben bíznék a leginkább :)
ALFA75td11-11-2014 15:33:34 // 147171
Félreértettél alkatrészem van: Egyfajta technológiai leírásra számítottam külső féltangely porvédő gumiharang ügyben.
kerekesim11-11-2014 09:05:08 // 147170
http://autoalkatreszed.hu/alkatresz/alfa-romeo/75-162b.html

Keress rá :)
ALFA75td11-11-2014 08:34:44 // 147169
Sziasztok! A külső féltengely gumiharangom elhalálozott . Van valakinek információ a kezében ne tartsa magában mekkora szívásra számíthatok?
159 Indigo Gray 2.4 Monster10-11-2014 16:49:34 // 147168
Sajnos nem nagyon. Vannak itt ügyes szerelők biztos írnak majd valami tippet.
Danijb10-11-2014 13:37:12 // 147167
Köszi
Az alacsony olaj nyomásról tudsz vmit?
159 Indigo Gray 2.4 Monster10-11-2014 12:19:07 // 147166
Gázolaj víz érzékelője, g olaj szűrő aljába van beletekerve, nekem sincs használva mert repedt és csöpög a drága nafta.
Danijb10-11-2014 12:14:00 // 147165
Sziasztok
1,9jtd reggeli első hideg inditasakor ki irja hogy alacsony olaj nyomás és 2-3 mp múlva elalszik.
A motor olaj szint rendben nem is Rég volt cserélve.
Elmultélen is volt már ez a jelenség.
Mitől van ez?

A képen látható oda kotegelt vmi az mi?

Szabeee09-11-2014 19:27:05 // 147164
nekem is ugyan ez a gondom
Zozo8509-11-2014 19:06:41 // 147163
Sziasztok
2004-es faceliftes 156nak ha párásodik a lámpája annak mi lehet az oka?
Jobb oldali lámpáról van szó....
Attika0108-11-2014 21:11:30 // 147162
Nekem is ez a problémám. Többen válaszoltak már hogy (fordítva rakom bele az izzót) Mivel úgy is be lehet. De akár hogy forgatom, minden képpen paca az eredmény. Lámpatest csere, Én nem kinlódok vele többet.
JulesTS08-11-2014 21:07:10 // 147161
Amikor megvettem az 1.8TS-em nekem is alig érte el a hőmérő az 50 és 90 közötti vonalat, menet közben meg még jobban visszahűlt. Infrahőmérővel a jeladónál maximum 74 fokot tudtam mérni használat közben 60 körül lehetett. Héten vettem Wahler termosztátot (http://skodalista.skodaoldtimer.hu/232660), mert offos vízforralásra hajlamos autónál ez vált be. Most oda áll be hőfokmérő ahova Kristyon-nak is (90 alá kicsivel). Dugóban felmegy 90 fölé egy kicsivel majd bekapcsol a ventillátor és aránylag gyorsan visszahűl. Termosztát csere előtt egyszer sem kapcsolt be a ventilátor.
MEO08-11-2014 20:52:10 // 147160
Nagyon pontosan kell beilleszteni a az izzóz a helyére,és két "feszes drót" vissza akasztása, néha csak az égiék vagy anyukáknak irányzott fohászok felsorolásával sikerül. Egyszerűen szívás ! :-)
GTPeti08-11-2014 20:40:52 // 147159
A régi sok esetben jobb, mert az "eredeti", gyári beszállítótól származik. Egy utángyártott szenzor sokszor pontatlanabb. (Persze, ha a régi szenzor pl. belül repedt, azt hiba lenne újra felhasználni.)
indi6908-11-2014 20:39:15 // 147158
Köszi. A vetített kép elégé nem jó, egy paca az egész. mi lehet a baj?
MEO08-11-2014 20:34:14 // 147157
A zöld van felül!
indi6908-11-2014 19:22:11 // 147156
Üdv. A zöld nyelv merre mutat? fel vagy le? köszi
Kristyon08-11-2014 19:08:27 // 147155
Én nem is kaptam hozzá hőmérő szenzort, így eleve a régivel raktam össze.
GTPeti08-11-2014 18:39:44 // 147154
Mindig nem, de akkora volt az "Ausfallrate", hogy ez már szándékos lehet...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.