Forum >> Szerelőműhely

Robi12-03-2006 16:19:02 // 11022
Nekem még mindig gyorsan dolgozott. :)
Wickey12-03-2006 16:04:23 // 11021
Ellenben nem gyorsan :-PPPP
Robi12-03-2006 14:42:00 // 11020
Szóval így szerettem volna mondani: Keressétek meg Karcsit. :) Ha esetleg nem reagál az emilre, akkor szóljatok, beszélek vele telefonon.
Robi12-03-2006 14:39:16 // 11019
Szerintem keressétek meg "Karcsi"-t. Mindkét GTV-jét összetörte az ex-barátnője, de csak az egyiket akarja megcsinálni, úgyhogy elvileg van fölös alkatrésze. Ezenkívül szerintem szépen dolgozik.
Robi12-03-2006 14:37:07 // 11018
Ha jól tudom, nem volt CASCO az autón.
Mike.12-03-2006 14:36:57 // 11017
Nincs biztosító, ezért nem kell a számla sem.:-) Vagyis, én így tudom. :-)))
kando.12-03-2006 14:27:22 // 11016
A biztosító ilyenkor mire fizetne ? Ezt most én nem értem....
bb1812-03-2006 14:24:43 // 11015
itt a gond az hogy ha a biztosito fizet akkor csak számla ellenében tériti a kárt, vagy csak filléreket ad. ugyhogy kell számla is mindenröl, ráadásul olyan ami a biztositonak is megfelel.
bb1812-03-2006 14:22:19 // 11014
söt !! a kipufogot gyakorlatilag a gyárban sem tudják pontosan tervezni, csak nagyjábol. utána probálgatják hogy melyik lenne a tuti.
isa15612-03-2006 12:34:11 // 11013
Úgy látom nem olvastam végig a kérdést:)). Két olajcsere között kb 1/2 l fogy. 120 e km van a motorban.
isa15612-03-2006 12:30:59 // 11012
Hali! Nekem úgy hogy fele városi. fele hosszú táv így télen 10-11 l. Nyáron egyszer beérte 8 al, de az nem tudom hogy sikerült.
Charlie 16612-03-2006 11:42:23 // 11011
Uraim, Tudom hogy uncsi a téma, de szeretnék egy ötltet felvetni. Gondolom sokan ismeritek a Kando - Serpente félr csatt történetét. Attól most kérem mindenki vonatkoztasson el, hogy milyen megjegyzséek / történések voltak itt a fórumon. Megtörtént a baleset, és most az egyet nem értés miatt mindketten a negatív oldalon állnak. Az egyik a kocsi, a másik a pénz miatt. nem szeretnék döntőbíró és igazságosztó tisztében tetszelegni, csupán tárgyilagosan segíteni szeretnék. A lényeg az, hogy az autó kárát fel kell mérni független szakéártővel, és utána meg kell csináltatni. Hogy utána mi történik vele az már a két fél dolga, de meggyőződésem hogy így lehet a legtöbb pénzt kihozni belőle. Az ötletem: Beírjuk a szerelőműhely topicba, hogy ki miben tudna segíteni, alkatrésszel, karoszszériamunkával, festéssel, mittomén. Megkérem Kando-t hogy rakja fel a képeket, illetve tegye közkinccsé a szakértői véleményt. Utána neki lehetne állni a buherálásnak. Kérek mindenkit hogy aki nem ért egyte az hagyja figyelmen kívül, és ne kommentálja, aki pedig segytene az csakis a tárgyra szorítkozva írja le a dolgait amit segíteni tud. Szorítkozzunk kizárólag az ügyintézésre és a javításra !! Ne azzal foglakozzunk hogy mi jogos és mi nem, ki a hibás és ki nem. Én Kando-nak akarok segíteni. Előre is köszönöm az építő jellegű hsz-eket. C.
GPti(V6)12-03-2006 09:19:18 // 11010
Hellosztok.Kérdésem: a 2000TS motor átlg. olajfogyasztása mennyi?Kösz.
Robi11-03-2006 21:28:57 // 11009
Ha túl kicsi a kipufogó fojtása, akkor beégnek a szelepek. A kipufogó tervezés is olyasmi, mint pl a hangfal tervezés. Bárki meg tudja csinálni, de ha nem hozzáértő csinálja, akkor úgyis szar lesz.
twin11-03-2006 21:01:18 // 11008
miért is?
Robi11-03-2006 20:53:45 // 11007
Szerintem jobban jársz, ha hozzáértővel csináltatod meg a kipufogódat. Egyébként én nem szedném ki a helyedben a lambda-szondát.
twin11-03-2006 20:49:53 // 11006
sziasztok! meg tudná nekem mondfani vki hozzáértő,h károsítanám-e a kocsimat,ha kicserélném a kipufogó-rendszeremet egy dobosra,és a lamdaszondát nem építeném vissza?!
Robi11-03-2006 20:42:36 // 11005
Régebbi típusnál már találkoztam a problémával. A motornál van a bibi. Vannak csúszóérintkezők, amik egy tárcsán keresztül küldik a delejt. Na az egyik ilyen érintkező alatt nincs meg a teljes körpálya, hanem van benne egy kis "szünet". Ez a pálya mindig kap tápot, ha rajta van a gyújtás. Tehát addig megy a motor, amíg oda nem ér a kis "szünethez". Ott nem kap tápot, ezért megáll, ez a végállás. Ha ezen a pályán nincs feszültség, akkor nem megy vissza az ablaktörlő a végállásába. Ha még nincs nagyon elkopva az érintkező, akkor simán javítható. De az is lehet, hogy csak kontaktos a kábel, ami ennek a pályának vinné az áramot.
GEORGE11-03-2006 20:29:47 // 11004
Ezeket a fosch-kat csak és csakis azért építették, be hogy ne unatkozzunk :-((
Blacky11-03-2006 20:28:32 // 11003
mi más lenne:(
Blacky11-03-2006 20:27:48 // 11002
persze köszi az infot:)
GEORGE11-03-2006 20:27:30 // 11001
Fogadjunk, hogy ez is fosch motor lesz!! :-((((( / Köcsög németek :-(((( /
Blacky11-03-2006 20:25:54 // 11000
na ez rossz hír:(((((
Zsifi11-03-2006 20:21:15 // 10999
A motorban. Az ablaktörlőkar alatti baloldali takaró levétele után láthatóvá válik a motor és a rudazat. Az enyémet egy szerelő csinálta, levette a motort próbára rátett egy másikat az múködöt. Tehát motor hibás, mivel nem lehúzós a srác felajánlotta, hogy szétszedi a motor. Motor szétszed, rotor tisztít, kefe csiszol összerak és működik. Sajnos most újra rossz. Újat nem szeretnék venni mert 58.000HUF.
Blacky11-03-2006 20:13:03 // 10998
És hol van a szénkefe?
bb1811-03-2006 19:52:53 // 10997
akkor ebben nincs ilyen. a csatirol nem tudok nyilatkozni, de biztos hogy van benne.
Smith11-03-2006 19:32:22 // 10996
de, injektoros, akkor ebben nincs ilyen szelep? diag csatiról valami infó? Ki lehet azzal deriteni valamit?
Zsifi11-03-2006 18:16:32 // 10995
A szakaszos állásod biztos, hogy megy? Nekem hasonló hibám van és már volt is. Nekem csak folyamatos törlésem van és ott áll meg ahol megállítom.Szénkefe ragadásom volt, tisztítás után működik. A multkor lefagyott rá lett indítva és ismét előjött a hiba.
isa15611-03-2006 17:52:28 // 10994
Hali! Úgy tudom hogy a motoron van valahol egy "végállás kontakt". Ez biztosítja, hogy a lapát mindíg alul áljon meg,és ettől kap impulzust az időzítő is. Szerintem ott lehet a hiba. Vagy a motor csatlakozójánál veszik el a jel.
Blacky11-03-2006 16:06:20 // 10993
Segítség kellene Uraim! A hiba a következő az Alfámban: 156-os 2002-es faceliftes, (lehet hogy ez számít) az ablaktörlő csak folyamatosan töröl a szakaszos karállásnál is, továbbá ha kikapcsolom ott áll meg ahol éppen tart, ügyeskednem kell a kikapcsolással, hogy ne legyek DTM-es:(( Biztosíték biztos nem lehet rossz mert akkor ugye egyáltalán nem műkszik, relé van ezekben ha igen hol, vagy az ablaktörlő bajuszkapcsoló a rossz. A burkolatot lebontottam a kormányoszlopról és mit látok a bajuszkapcsolón hát bosch, bakker:( Ha tud valaki ötletet adni a hiba kiküszöbölésére kérem segítsen:) Köszi, Ciao
bb1811-03-2006 15:20:40 // 10992
neked nem injektoros? az automatikusan zárja a spricniket, de karbisnál is elképzelhetö bár nem jellemzö hiba. ha elromlik az alapjárati mágnes szelep akkor nincs alapjárat, de fordulaton megy.
Smith11-03-2006 14:01:47 // 10991
Na emberek, megvan a gyújtáskábel készlet, délután bele applikálom a járgányba, remélem meggyógyul... 164 TS-nek van egyébként valami olyan diag csatija amire okos berendezést rákötve ki lehet dríteni hogy mi okozza az időszakos rángatást és gyújtáskimaradást? (már ha gyújtáskimaradás van egyáltalán...) Kollégám azt kérdezte van-e mágnesszelep az üzemanyag útjában, mert hogy motorfék esetén az le szokott zárni, de lehet hogy az én esetemben nem csak akkor zár le... előfordulhat ilyesmi?
Alfa166JTD11-03-2006 11:28:21 // 10990
Valaki tud-e gyógymódot 164-es klímavezérlőjének javításához? Pixelhibák eltüntetéséről lenne szó.
Cgo10-03-2006 23:14:44 // 10989
kozben mar megtalaltam a PDF-ben, azt hiszem minden vilagos, sot a mukodeset is ertem. azert az ePER biztonsagi masolat johet :)
granturismo10-03-2006 17:35:45 // 10988
Igen ez az. De a hibajelzést nem ez az érzékelő okozza hanem kell lenni az üzemanyagkörben egy másik hőérzékelőnek is. Először a képen látható egységet ellenőrizd. Ez nem hőérzékelő csak egy kontaktus, 5 fok alatt mindenképen rövidzárat 15 fok felett mindenképpen szakadást kell mérni a két láb között. Ezen kívül még van 2 db ptc ellenállás amelyik a fűtőáramot szabályozza de azok magába a fűtőtest részbe vannak beépítve. A másik érzékelő az egy ntc szenzor, 2 lába van és 20 fokon 2,3-2,6 kohm ellenállást kell mérned a lábai között.
Cgo10-03-2006 17:24:26 // 10987


ezek szerint a kepen lathato cucc az elomelegito? eddig csak Fordon lattam elomelegitot, de az a szurobe van beepitve (dragabb is a szuro 4x)
granturismo10-03-2006 17:19:00 // 10986
Ez igaz. Fúrni meg nem tudom érdemes-e? Egy fúrás/hónolás 40 rugó kb. A túlméretes gyári dugó/gyűrű/csapszeg garnitúra egy boxerhez 75eFt. (Ezt hoztam a nemrégiben, a TS-hez gondolom több 80-90 körül.) Erre jön még a szétszedés összerakás tömítésgarnitúra stb.... Nem olcsó na.... És nekem az a tapasztalatom hogy ezek a dolgok utángyártottban sem olcsóbbak mert tulképp nincs is utángyártott illetve a gyári is utángyártott. Mindig 2 fajta dugattyút emlegetnek Alfa szinten. A Borgo-t és a Mondialt. A Pistone Borgo-t 1923-ban alapították. 1960-ban az AE fennhatósága alá került. 1994-ől AE Goetze néven szerepel. 1998-óta a Federal Mogul tulajdonában van. Jelenleg közvetlen gyári beszállító a Fiat csoport, az Iveco, a BMW, az Audi, a VM Motori, a Volkswagen és a PSA részére. A Mondialról annyit tudok, hogy 1987-óta a német Mahle a tulajdonos aki jelenleg a világ legnagyobb dugattyúgyártója.
zsomeo10-03-2006 17:08:40 // 10985
Ha nem látni a hónolást, kár küzdeni, úgy is enni fogja!!!
granturismo10-03-2006 17:01:42 // 10984
Ja meg a Mahle-nak van egy kedvező árú gyűrű márkája a Cofap. Az is van.
granturismo10-03-2006 16:59:51 // 10983
Mahle, meg a Federal Mogultól a Glyco éa az AE csapágyak vannak. Ha valami konkrétan érdekel dobjál meg maillel.
granturismo10-03-2006 16:54:50 // 10982
Nem, ők csak gyűrűvel foglakoznak.
bb1810-03-2006 16:31:10 // 10981
esetleg hajtokar és fekvö csapágyat ? vagy mást? kinél lehet érdeklödni/rendelni ? nálad?
granturismo10-03-2006 16:22:41 // 10980
Nagyon sokfélét gyárt.
156sw10-03-2006 16:20:07 // 10979
Sziasztok! Hol a retekbe lehet (eshetőleg kígyófejes))) alu, vagy króm ajtógombot venni 156 alfára????????????????????????????? Előre is köszönöm, ha valaki megírná ide vagy az oldalamra...
bb1810-03-2006 14:33:40 // 10978
mindenfélét gyárt ? vagy csak 1-2 tipushoz ?
granturismo10-03-2006 14:22:46 // 10977
Megnéztem konkrétan a Ts-hez. Csak alapméretesben rendelhető hozzá Schöttel gyűrű cikkszáma: 9-0104-00 (STD) Méretek: dugattyú átm: 84mm, gyűrűmagasság: felső K. 1,5; alsó K. 1,5; OL: 3,5mm.
granturismo10-03-2006 14:00:39 // 10976
Schöttle. Kedvező árú és nagyon jó minőségű gyűrű.
FRC10-03-2006 13:58:22 // 10975
kell gyürüzni az autóm! ki mit ajánl gyűrűben?
granturismo10-03-2006 12:55:27 // 10974
Tehát a fordítás helyesen így néz ki: "Ha a motor beinditasa utan a visszajelzo 1 percen at villog, a hibajelzes a homerseklet-jelado hibajat jelenti az uzemanyag szallito rendszerben." Azt tudtam, hogy van előmelegítő, de azt nem, hogy egy második, különálló hőmérsékletérzékelő is van, ami a menedzsment számára szolgáltat adatot.
granturismo10-03-2006 12:48:03 // 10973
Elég összetett a probléma. 2 helyen mérik az üzemanyag hőmérsékletét. Az egyik a gázolajszűrő csonkján, ott van az előmelegítő is. Azt kellene leellenőrizni, hogy az előmelegítő vajon működik-e. Mert ha az előmelegítővel van a gond akkor lehet hogy a befecskendezés érzékelője nem hibás hanem azt jelzi, hogy a rajta átfolyó üzemanyag hőmérsékelte alacsonyabb a kelleténél és ezért jelez hibát. Tehát először az előmelegítőt kellene megvizsgálni és ha az jó akkor azt a hőmérsékelt szenzort ami a motormenedzsment számára jelzi az üzemanyag hőmérsékletét. A hibajelzést ez a második szenzor hozza fel, mert az előmelegítő rendszer nincs belekötve a motormenedzsment rendszerbe. Az előmelegítőnek 2 db biztosítéka is van, az egyik az izzító rendszerrel közös, a másik már csak magát az előmelegítő rendszert védi.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.