Forum >> Szerelőműhely

Docky_SD ( Bruno Banáni ;)20-03-2006 17:14:40 // 11122
Sziasztok !

Valakié innen esetleg ez a gyöngyszem ?
Igazi kihívás: 3.2 V6 GTA motor 6 os váltó 145 QV ben ;)
granturismo20-03-2006 14:22:39 // 11121
97 óta nem használtad?:-)
András bácsi20-03-2006 14:12:21 // 11120
Nem biztos, hogy nem jó: bizonyos külső hőmérséklet alatt egyes rendszerekből nem lehet előcsalogatni a hideg levegőt.
Giorgio20-03-2006 13:52:37 // 11119
Értem. Valószínűleg milyen árban fog ez nekem fájni? Mármint hűtőgázzal feltölteni. A nitrogéneset sztem kihagyom. '97 óta már bárhova elszökhetett az a gáz. :)) Én nem keresgélem.
granturismo20-03-2006 13:17:27 // 11118
Valszeg gázzal kell feltölteni, de azért érdemes lenne utánanézni/nézetni, hogy hol szökött el a gáz. Nyomáspróbázni kell pld. nitrogéngázzal ami olcsóbb mint a klímagáz. És ha feltölteted akkor érdemes festett gázt tetetni bele, mert azzal az esetleges szivárgaás helye könnyebben beazonosítható.
Giorgio20-03-2006 12:52:27 // 11117
Ahoy szervízlakók! 2 kérdésem lenne: Mi a teendő, ha hatástalannak érzem a klímát? Ergó nem hűt, hanem olyasmi levegőt nyom be, mint a síma szellőzés. Kicsit aggaszt. Gázzal való feltötés mire alkalmas, netán ezt a hibát orvosolja? Aki okosabb ez ügyben, mint én please írjon!
Fritzee19-03-2006 18:11:47 // 11116
Sziasztok! Apámm 166-osához kéne jobboldali hátsólámpabúra, s abból is a jobb oldali rész. Van valakinek eladó, SOS lenne... Nekem meg fehér oldalindex kéne a 147-hez, de az nem sürgős. :-)
csocsi19-03-2006 18:07:09 // 11115
Szerintem egyértelműen :))
GEORGE19-03-2006 18:05:36 // 11114
Mosthogy irod, lehet a hó volt a hunyó :-)
Ollah19-03-2006 18:04:10 // 11113
Köszi. Ő lesz az emberem, ha nem is személyesen egyelőre, csak telefonon. A kérdés még az, az elektronika mit fog szólni hozzá, bár Csöri szerint konkrétan le sem fogja sz@rni, hogy 2 vagy 3 liter az a moci. Meglátjuk majd. ;)
zee19-03-2006 08:59:28 // 11112
Polo, George köszi a megnyugtatást, eddig nem mertem. :))
csocsi19-03-2006 05:44:16 // 11111
Ja, hanyag. A hóesés nem lehet bűnös?? :))
Tommaso 15919-03-2006 03:01:41 // 11110
Mi van akkor,ha az akksi lemerül,és a összes megtett km helyén ezt látom az akksitöltés után:------- A sarut már levettem,meg mentem vele több mint 100 km et (napi számláló),de a probléma továbbra is fennáll:-((( Volt már ilyen valakinek?????
GEORGE18-03-2006 20:14:30 // 11109
Nem tooom, egy hanyag gazda behavazott gépe??? :-DDDDDDDDDDD / bocsi :-) /
csocsi18-03-2006 20:04:23 // 11108
Vajon mi lehet??????
GEORGE18-03-2006 20:02:24 // 11107
Mi ez??????? :-)))))
csocsi18-03-2006 19:45:38 // 11106


Mindegy :DDDD
Lacza18-03-2006 17:15:04 // 11105
Sziasztok,szerintetek jó a 2.5 V6-ba a 2.0 V6 turbo légmennyiségmérője? (166-os alfáröl van szó)
bb1818-03-2006 17:06:25 // 11104
ja és 2-3 évente kifestem, és átpakolom az egészet.
bb1818-03-2006 17:06:02 // 11103
ebben van némi igazságod, de van benne rácio is. én oda nem szivesen viszem, ahol bokáig járok a 20 éves olajsárban, vagy ugy néz ki az egész mintha atomvillanás lett volna. az én mühelyem sem nagy csoda, de rend van és lehetöleg tisztaság. meg némi alapszerszázat és gép sem baj ha van.
csocsi18-03-2006 15:59:38 // 11102
Kíváncsi vagyok rá, hogy nézhet ki miután megadta magát :))
pb_18-03-2006 13:28:36 // 11101
Sztem 1formák, bár belsőfékessel még nem volt dolgom. Külsőfékesnél, pl. 33, ott mind1.
Whiteskull18-03-2006 13:04:57 // 11100
Tudja valaki, hogy a belsőfékes Sprint féltengelyei egyformák-e? Vagy nem mindegy melyik oldalra rakom őket?
Ferke18-03-2006 13:04:41 // 11099
Rakok majd képet, nagyon durván néz ki a csavar.:)))
csocsi18-03-2006 13:02:08 // 11098
Most néztem :))) Azért nagy megkönnyebbülés volt a dolog gondolom :))
Ferke18-03-2006 13:00:11 // 11097
156 tobicban leírtam, igazából leginkább bátorság kellett hozzá!:)))
Don Gombóc18-03-2006 12:55:40 // 11096
Mindenképpen van mert a csapszeg más mélységbe esik a dugó tetejéhez képest, ugyanis ennek a méretnek a változtatásával és a főtengely halytókarcsapjának a távolságával variálnak a lökethosszon. A hajtókarok ugyanazok. Szervusz Kiráj. Ja és menj le Schulek Bélához ő mutat neked mindegyik fajtából, dugót főtengelyt blokkot hengerfejet úgy 12 mint 24 szelepest.
csocsi18-03-2006 12:49:45 // 11095
Örülök a sikerednek :)) Nagyon meg kellett verni hidegvágóval a siker éerdekében?
Ferke18-03-2006 12:46:39 // 11094
Hello Alfások!Aki még emlékszik a korábban felmerült olajleeresztőcsavar leszedési gondjaimra, annak mondanám, hogy SIKERÜLT LESZEDNI!!! :))) A balmenet-fúrás+ellencsavar ötlet fuccsba ment, mert kifele megette a menetet, ahogy van. Viszont kis bátorság+5 kilós kalapács és egy hidegvágó megtette a hatását...:)) Kössz mindenkinek korábbi a tippeket...
bali18-03-2006 11:34:29 // 11093
Hali! Nem az a lényeg, hogy hogy néz ki. Vagy nem? Tőlem lehet egy kacsalábon forgó palota is, ha cserébe lehúznak, vagy nem értenek ahhoz, amit csinálnak.
Ollah18-03-2006 11:22:04 // 11092
Ez az, a tetjük érdekelne. 24V infó: Bore x stroke: 93.00mm × 72.60mm Bore / stroke ratio: 1.28 Displacement: 2959 cc 180.56 cu in Compression: 10.00:1 Fuel system: Bo Motronic ME2.1 MPFi 12V infó: Bore x stroke: 93.00mm × 72.60mm Bore / stroke ratio: 1.28 Displacement: 2959 cc 180.56 cu in Compression: 10.00:1 Fuel system: Bo M3.7.1 Motronic fuel inj. Ez alapján tök ugyanaz. V6 TB: Bore x stroke: 80.00mm × 66.20mm Bore / stroke ratio: 1.21 Displacement: 1996 cc 121.80 cu in Compression: 8.00:1 Fuel system: Bo Motronic ML4.1 fuel inj.
Szilárd18-03-2006 11:11:18 // 11091
Szerintem a dugattyútető kiképzése nem biztos,hogy egyforma. A turbos autóké más szokott lenni. A 3.012V éa 24V motor asszem lökéttérfogatban sem teljesen egyforma.
Ollah18-03-2006 11:02:31 // 11090
Szilárd! A 3.0 12V és a 24V moci jól látom, hogy ugyanaz, csak a hengerfejben van különbség?
Ollah18-03-2006 11:01:08 // 11089
:P Well, azt tom, hogy a TB kompressziója 8.00:1, míg a 3.0-é 10.00:1. Ez csak a dugó miatt van így? Ha igen, akkor a 3.0 12V dugóinak mérete érdekelne. Ha valakinek van infója, írja be pls.
Szilárd18-03-2006 10:55:57 // 11088
Szerintem biztosan van:))
Ollah18-03-2006 10:00:41 // 11087
Szakik! A 2.0 V6 12V TB dugói és a 3.0 V6 12V dugói közt van különbség? Esetleg, ha valaki jó minőségű fotót tudna linkelni róluk, megköszönném.
Xixo18-03-2006 00:56:08 // 11086
Na sikerült végül leszedni azt a csavart?? Imbuszkulcsal nem próbáltad? Asszem 8-as kell hozzá! Ha sikerülne leszedni, akkor arra vigyázz, hogy ha visszarakod, akkor majd ne húzd meg nagyon! Van benne egy gumitömítés!! :-))))
bb1817-03-2006 19:57:00 // 11085
miért nem hegesztesz rá egy 14 vagy 16 os anyát ( belülröl hegesztve ) és kitekered azzal ? vagy ha már furtál bele lyukat, akkor egy jo minöségü 4szög anyagot üss bele és tekerd ki.
bb1817-03-2006 19:55:15 // 11084
esetleg kép a mühelyröl ?
csocsi17-03-2006 17:47:04 // 11083
Első olvasatra nem tűnik rossznak :))))
bali17-03-2006 15:37:13 // 11082
Jaaa, hogy itt linket is lehet beszúrni, akkor így jobb lesz: szerelőműhely Keszthelyen
bali17-03-2006 15:34:14 // 11081
Hali mindenki! Aki Keszthely környékén szerelőt keres, annak tudom ajánlani a következőt: http://www.keszthelynet.hu/~beni.
drPN17-03-2006 12:57:36 // 11080
Igen olvastam korábban hogy jártál:((( Ezt szeretném elkerülni. Érdekelne a konkrét ár, szóval megtennéd hogy rákérdezel? Kösz
Ferke17-03-2006 10:20:35 // 11079
Felhívlak mindenképp, nem leszek messze onnan, nem is lakom messze onnan. Most kérdeztem meg, kerek 10e ft a Tiedhez, de ha pontosan akarjuk a dolgot, akkor kéne egy motorszám, küüd el smsbe monnyuk!
csocsi17-03-2006 10:02:49 // 11078
Azért ez már durva dolog, részvétem :((((((((
Gabika17-03-2006 10:02:13 // 11077
Szia Ferke! Ha minden igaz, ma megyek Pöstre, mert van ott dolgom és elhozom azt a szart! Amit viszont szeretnék kérni, hogy ha lesz kis időd, megnézhetnéd nekem a termosztátot mibe fájna?! Csak ha arra jársz! Ja a szervízkönyvet odaadhatod ma, ha gondolod! A kiállító központban leszek, ahol az expok szoktak lenni, nem tom pontosan mi a neve!
Ferke17-03-2006 09:51:13 // 11076
Mindenképpen cserélni kell. Nehogy úgy járj, mint én: ha elszakad egy vezető vagy feszítő miatt a hosszbordás szíj, és bemegy egy darabja a vezérléshez, az súlyos 100ezres tétel. Szerintem az árat elírtad, mert a feszítő a drágább és a vezető az olcsóbbik. Én 15 körül tudok feszítőt, és kb 5-6 körül vezetőt. szíjat szintén kb 5e körül tudok én is. Ha kell, szólj, konkrét árat kérek.
drPN16-03-2006 17:41:39 // 11075
Huuu, megkérdeztem a hosszbordás szíjnak is az árát az Elaforgnál: 5eFt, ami nem sok DE a görgők: feszítő: 10500 + vezető: 18eFt...:( Biztosan ostoba kérdés, de ilyenkor ezeket a görgőket is cserélni kell? Nem elég csak a szíjat? Vagy ez állapotfüggő?
Poló16-03-2006 17:28:34 // 11074
Nem messze tőlünk van egy bolt. Írd le, hogy pontosan milyen méretű és holnap megnézem, hogy van -e. Ha van, akkor veszek egyet és elküldöm neked.
Poló16-03-2006 17:27:02 // 11073
Az a hosszbordás szíj.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.