Forum >> Szerelőműhely

alfa159nimi16-08-2014 19:59:50 // 49071
tolcsetek fel gazzal a legkodit es elindul,nekem is volt mar ilyen.
indi6916-08-2014 18:22:45 // 49070
Nem tudják olvasni az autót, Nem értem miért, a szakik sem. A klíma nem ment tehát nincs magas nyomás ami a ventit indítaná. Hacsak nem szar. Tud ilyen hibát produkálni?
mizooo16-08-2014 18:03:03 // 49069
Peti ötletét próbáljátok meg dugjátok rá gépre.
indi6916-08-2014 17:38:48 // 49068
üdv. dehogy :) azért valamennyire értek hozzá. ezért nem is értem, a szomszédom autó villszer ő is csak néz.
mizooo16-08-2014 17:34:58 // 49067
Klíma megy?
GTPeti16-08-2014 17:34:23 // 49066
Notebook-kal kéne megkérdezni az ECU-t. Pl., hogy hány fokot lát és tényleg ő indítja-e be a ventit. (Ha nem, akkor a klíma teszi.)
indi6916-08-2014 16:40:27 // 49065
üdv. 98-as 156 1.6 ts. beindítja a ventilátort pár perccel indulás után. a hőfok mutató még meg sem mozdult, a vízcsövek a motortérben még hidegek tapintva. majd egyszer csak megállt. a termoban lévő gombát most cseréltem ( bosch ). ez mi ez?
Alfa GT-Csaba16-08-2014 12:30:13 // 49064
igen az,az enyém is olyan
Sziszkóóó16-08-2014 12:08:18 // 49063
Üdv. Lenne egy ilyen hibakodom. P0380. Mit javasoltok rá? Válaszokat előre is köszönöm.
swan16-08-2014 08:49:15 // 49062
amit kiszereltem abból nem mindegyik adott már szikrát :)
swan16-08-2014 08:48:34 // 49061
okés köszi én is így gondoltam
Lali7516-08-2014 06:34:32 // 49060
Mindegy,hogy melyik végén milyen gyertya van,mindkettő szikrát ad.
Martika8316-08-2014 00:41:32 // 49059
Ott a pont. Azóta már kapott egy új testkábelt. Eleinte azért nem gyanakodtam a testkábelre, mert ha a pl a váltó volt a negatív és pozitívnak a főbetápra mértem akkor kiadta a 12V-ot. Tehát úgy tűnt a test rendben, de mégsem. Egyébként az víz nyírta ki, egyik pillanatról a másikra úgy kicsapódott a rézkábelen az oxidáció, hogy 15 Ohm-ra megnőtt az ellenállása, így nem tudott elég áram folyni ami elég lett volna az önindítónak. A GTV az egyetlen ami garázsban áll, a Subaru, a Seat és a 145 kint állnak a kertben a szakadó esőben folyamatosan. No comment.
indi6915-08-2014 21:42:38 // 49058
köszi :)
Csaba15-08-2014 21:20:56 // 49057
sztem a kék.
147jtd15-08-2014 21:15:48 // 49056
147 1.9 jtd a levegoszurő alján van vmi lohere alaku lyuk, járo motornal ott jön ki levego, ez normális?
Piritu - 1.000.00015-08-2014 20:53:48 // 49055
Csere. Ha nyomás alatt elreped rögtön elmegy az összes hűtővíz. Csak azt veszed észre, hogy megfőtt a motor :-(
(Anno engem el se engedett menni vele a német szerelő.) klatty - klatty1 - klatty 2
Manualt még nem találtunk hozzá :-(
_ÁRPÁD_15-08-2014 20:38:20 // 49054
:( igen, bajok forrása.... spriccel a fagyálló belőle :( javítható ideiglenesen? (ragasztás, hegesztés) Van tipped rá?

Esetleg egy olyan manuál linkjét tud valaki amelyikbe már benne ez a szépség :)
Föckös15-08-2014 20:35:08 // 49053
(úúúúbammmme)
Piritu - 1.000.00015-08-2014 20:32:06 // 49052
Ez biza minden bajok forrása, az egr hűtő burkolata.
alfa159nimi15-08-2014 20:31:39 // 49051
Udv.SOS.
Mar egyszer kerdeztem de nem sokan irtak.3 kerdesem lenne.
1.Mitol lehet az hogy a motor 2000 fordulat szamnal mindha kihagyna egy masodpercre?Mindha ellenne dugulva valami ugyviselkedik,Megakad a motor,de semmilyen hangot nem ad ki csak erzed hogy egyet rant az auton.Motorina szurot most csereltem s ugyis.

2.Mikor hideg a motor.Legelso gyujtasra nagyon nehezen gyul be,kinlodik de beindul,de egy nagyot csattan,mindha a motor tampon kilenne gyengulve.Mikor a motor mar meleg akkor nagyon simman gyul es csendesen.

3.Hogy tudom a legkondi motorjat kiszedni hogy megtakaritsam a portol?


Elore is koszonom a valaszaitokat!!!!
_ÁRPÁD_15-08-2014 20:14:49 // 49050
Üdv mindenkinek!
Szeretném megkérdezni , a képen látható fekete műanyag doboz az micsoda? a vákuum doboza? 2.0 Mjet motor
Ferke15-08-2014 19:36:20 // 49049
Nem baj, ha nincsenek ezek abban az esetben, ha valaki legalább 10 éve ezt csinálja:))
Ferke15-08-2014 19:33:12 // 49048
Ja igen, a jobb oldali két kisgyertya pipád ott rossz helyen van, egyel balra mindkettőt.
Ferke15-08-2014 19:31:54 // 49047
Na, lehtet,hogy nem voltam tiszta: előbb a trafót becsavarozod, és utána dugod rá a kicsikre a pipát.
Ferke15-08-2014 19:30:47 // 49046
Előbb a trafókat rakd a helyükre, és utána a kis gyertyák stekkereit:)
swan15-08-2014 16:39:17 // 49045
Kicsit nem értek vmit. Remélem vki el tudja magyarázni.

Cseréltem párom 147-be gyertyákat. (105lovas)

Ahova betettem kábeleket ott vannaka kis gyertyák. (a gyertyák nem felcserélhetők ugye mert más a menetük) Na most a pirossal jelölt kábelek eredetileg nem ott voltak hanem egy lyukkal balra, ez látszik is azon, hogy rossz irányba állnak.De biztos az a helyük, mert a tarfókat csak egy féleképpen lehet felszerelni és ahogy most bedugtam így a trafókat nem lehet felszerelni.

Tehát ezek szerint mindegy melyik kábel végén melyik gyertya va? Ellenben mikor 156-omban cseréltem gyertyát ezt nem vettem észre. Ott úgy emlékszem a trafó alján van a nagy gyertya míg a kábelen kicsi. Azért lebontottam és lefényképeztem.Pont úgy vannak elhelyezve ahogy 147-ben. Ezek szerint ott nem vettem észre, demindegy hogy a tarfó meyik gyertyán van?
Piritu - 1.000.00015-08-2014 15:52:45 // 49044
" A behúzó tekercs feszkója csak a kaszni negatívjára adja ki a 12V-ot, ha a blokk vagy váltó vagy hengerfej a negatív akkor csak 0.3V-ot. HELP!" - ez szerintem azt jelenti, hogy a motor-kaszni testkábel odavan. Meg kéne keresni. A TS-nél pl. a váltó végén van, itt elöl a képen:
indi6915-08-2014 13:54:50 // 49043
hello. köszi, azt még tudnád, hogy a ventit melyik indítja ? üdv
Martika8315-08-2014 12:35:59 // 49042
HELP! Alfa GTV 2.0 JTS Gyújtás OK, indítóznék meg sem nyikkan. Kimértem mindent gyújtáskapcsoló működik, feszkó ott van a behúzón és a főbetáp motoron, tehát önindító csere. Kicserélve, ugyanúgy meg sem nyikkkan. Megismételt mérési eredmények ugyanezt mutatják, de egy dolgot nem vettem észre önindító csere előtt. A behúzó tekercs feszkója csak a kaszni negatívjára adja ki a 12V-ot, ha a blokk vagy váltó vagy hengerfej a negatív akkor csak 0.3V-ot. HELP!
Csaba15-08-2014 12:33:45 // 49041
kék: ecu
piros: műszerfal.
enká15-08-2014 10:46:30 // 49040
yoyo, kicsi segítséget kérek tőletek: egy GT-s kartárs azt tapasztalja, hogy ha menet közben leveszi a gázról a lábát, tehát beindul a motorfék, akkor azonnal kattogó, csattogó hangot hall a motortér (vagy a futómű) felől.

Ismerős valakinek ez a probléma?

Köszi a választ hölgyek, urak előre is.
TDI7515-08-2014 10:41:01 // 49039
Sziasztok ! Egy kis segítség kéne nekem. Tudom hogy félig offos a verda, de talán csak félig. Egy Fiat Bravoról lenne szó. Ha bekapcsolom a klímát, akkor megjelenik a műszerfalon egy piros befecskendező ikon. Ha kikapcsolom akkor eltűnik.
Előre is köszi.
Gery3115-08-2014 10:35:00 // 49038
Sziasztok!
Nem tudja valaki véletlenül hogy a 156 selespeedben, hogyan lehet teljesen lecserélni a selespeed folyadékot?
Rossz olajjal lett utántöltve, és azóta teljesen megbolondult, menet közben csipog, és üresbe vált.
hg6idn14-08-2014 21:31:47 // 49037
Ehhez már nem árt kapcsolási rajz. De ha kísérletezel: lehúzhatod valamelyiket és kiderül hogy a műszer nem megy, vagy kigyullad a hibajelző sárga pilács, ezt utána illik törölni:)
hg6idn14-08-2014 21:29:55 // 49036
Sziasztok!
Már kétszer dobott az elmúlt 2 napban az ECU " 2. tekercs, nincs jel" hibakódot, ez tárolt hibaként volt jelen, sárga pilács kapcsolással. Mindkét esetben menetben voltam, semmi változást nem éreztem a motor működésében. Sajna csak hétvégén tudom majd megnézni. Kérdésem gyertya tud ilyen jellegű hibát produkálni?
Illetve másik kérdésem, 2-3 hete kitakarítottam a fojtószelepházat, gyertyákat ellenőriztem, tisztítottam, levegő csöveket tisztítottam - fotószelep környékén, ECU resetet csináltam.
Ezután a fogyasztásom kb 1 literrel növekedett :( műszer szerint . Végig néztem a csöveket, de minden bilincs, cső ép. Tanácstalan vagyok...
indi6914-08-2014 21:24:16 // 49035
ok. én is valami ilyesmire gondoltam. de melyik mire?
hg6idn14-08-2014 21:22:07 // 49034
Csak tippelek, de régebbi Fiatoknál (pl : Marea) 2 hőmérséklet jeladó volt, 1 az ECU-nak, egy a műszerfal részére.
Kau14-08-2014 21:06:52 // 49033
Ha vastagon beolajozza valaki. Nekem elment eddig 132 ezer km-t vele. ;)
indi6914-08-2014 21:04:24 // 49032
üdv. ez mit csinál 98-as 1.6 ts 156-ban ( pirosban ) köszi, üdv
Föckös14-08-2014 09:14:56 // 49031
hüllő kft
gstup14-08-2014 09:05:02 // 49030
Sziasztok,

13-14. kerületben klíma feltöltéssel kapcsolatosan keresenék kontaktot!Tudna valaki segíteni,esetleg ajánlani valakit?

Üdv,G
Bull8813-08-2014 20:15:17 // 49029
Sziasztok! Tolatoradar problémám van (156 fl) magas hangon sípol folyamatosan mint mukor le van húzva a kábel a lökhárítóban , valaktapasztalat h mi lehet a probléma vag esetleg biztosítékot hol találok ?
Lali7513-08-2014 19:26:24 // 49028
Nem nagy mutatvány,de kell hozzá vez.tengely lefogató,meg mérőóra,ezek nélkül semmiképp nem javaslom a cserét. Nem árt még egy-két dolog,de ezek a legfontosabbak.
GTPeti13-08-2014 18:34:47 // 49027
De cartárs, nem vagy te már bohó 20 éves, hogy ilyenekkel kelljen operálnod! ;)))
mreni13-08-2014 18:33:15 // 49026
igen,lmm könnyen megbolondul/meghal tőle,nem javasolt a beavatkozás
Gery.ink12-08-2014 22:06:29 // 49025
Sziasztok

156 1.6 computert zavarhatja ha lecserélem a szűrőt, direkt szűrőre?
Nem a teljesítmény hanem a győnyörű szívó hang miatt.
Üdv G
Piritu - 1.000.00012-08-2014 20:00:11 // 49024
A manualban le van írva képekkel. (Fejléc linkek - fontos Alfás oldalak - Alfa manualok.) Viszont ha idáig se jutottál el, akkor goto szerelő. Gyakorlat és célszerszámok nélkül több kárt okozhatsz, mint a szerelő díja.
mreni12-08-2014 19:51:45 // 49023
Szerintem,ha ezt le kell írni akkor vidd szakértőhöz,nem jó móka ilyennel szórakozni.
gagaracer12-08-2014 10:00:59 // 49022
Üdv!Ki lenne oly kedves alfaszerelő,hogy leírná nekem lépésről lépésre egy 145 1.4 Ts vezérlés és vez módosító csere lépéseit? Meg szerszámigényét. Nagyon megköszönném.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.