Sziasztok!
1.6 ts 156 autóm gázadásra nem reagál, vagy ha igen erőtlen nagyon! A hiba egy kráterbamenés után jelentkezett, szép alapjárat de gázra nem reagált! Sokszori ujraindításra van gáz csak erő nincs a kocsiban és egy ujjabb gödörtől megint elmegy.
1 szervíz már visszadobta, hogy megcsinálták,jelzem éppen haza tudtam jönni!
Nincs ötletetek mi lehet a baj, vagy valakit aki ért is hozzá pesten zugló környékén?
Csak infóként, egy alfa szalon mellett áll az autó és kétségbeesésemben felhívtam őket, hogy betolom hozzájuk, a csóka mondja rádugják a computert brutto 12 ért és kiderül mi a baj! Persze szép mese, az elöző szerelő is ezzel kezdte csak nem kért érte pénzt és nem dobott hibaüzenetet, hiába mondtam nekik, hogy ezen túlvagyunk, ő mindenképp 12e ft-ért rá akarta dugni a gépet! Grat!!
Szegény gép már 1 hónapja áll, egy nissannal vagyok kénytelen kocsikázni, már nagyon hiányzik, bennetek bízom cartársak!
Köszi előre is!
Forum >> Szerelőműhely
TeShow (Illesh156)30-07-2014 09:39:45 // 48971
ZOI29-07-2014 20:15:17 // 48970
Talán egyszer valaki rájön!
hg6idn29-07-2014 16:25:17 // 48969
Sziasztok!
Felrakom ide is:
Gyári Xenonnal kapcsolatban lenne kérdésem:
jobb oldali bekapcsolás után kb 5-10 mp-ig világít, majd elalszik. FES alapján ilyenkor leesik a feszültség 0 voltra, ha újra indítom (mint a win-t :) ) akkor ugyanez játszódik le. Hiba kódot is betárol: B1013 hibajelző lámpa
Az Xenon volt cserélve majd két éve, Osram, talán Unix, vagy Láng beszerzésből.
A bal oldalinál meg mászkál a Xenon feszültsége (10-20V körül), falnál látható is a vibrálás.
Felrakom ide is:
Gyári Xenonnal kapcsolatban lenne kérdésem:
jobb oldali bekapcsolás után kb 5-10 mp-ig világít, majd elalszik. FES alapján ilyenkor leesik a feszültség 0 voltra, ha újra indítom (mint a win-t :) ) akkor ugyanez játszódik le. Hiba kódot is betárol: B1013 hibajelző lámpa
Az Xenon volt cserélve majd két éve, Osram, talán Unix, vagy Láng beszerzésből.
A bal oldalinál meg mászkál a Xenon feszültsége (10-20V körül), falnál látható is a vibrálás.
Jani5529-07-2014 13:31:26 // 48968
Teljesen jó volt a tipped, ma az Érdi Fiatnál negyed óra alatt megoldották.
Avval, hogy az eredeti rádiót kivettem, a rendszer letiltott... 5eFt-ot számláztak...
Közben megcsodáltam a Lancia Voyagert és a Fiat Freemontot. Lenyűgöző kocsik!
Avval, hogy az eredeti rádiót kivettem, a rendszer letiltott... 5eFt-ot számláztak...
Közben megcsodáltam a Lancia Voyagert és a Fiat Freemontot. Lenyűgöző kocsik!
GTPeti29-07-2014 13:24:31 // 48967
Nagyon f@sza dolog az EGR...
zoligt29-07-2014 12:17:08 // 48966
Sziasztok. A következőt tapasztaltam 1.9 JTD GT. Az autó kicserélődött 150 km alatt. a 3. henger csak néha megy általában hidegen, amint eléri az üzemi hőfokot, elkezd dadogni, szaggatni, hibaüzenetek: check engine, egr hiba, porlasztó hiba. Szétszedtük, kitakarítottok az egr-t, mert hallottuk, hogy akár ez is lehet az oka (nem gyenge kokszot szedtünk ki belőle). Összeraktuk, tökéletesen ment 30 km-t. Utána megint összeomlott, és ezt úgy produkálta, hogy az összes műszer közben meghülyült, és dadogott megint, de felsőbb tartományban megindult. Számítógéppel mértük a porlasztók értékeit, és az alapján tökéletesen működnek. Ez vajon mi a fax lehet, volt már ilyen tapasztalatotok?
Kau29-07-2014 11:26:42 // 48965
Meg még másik pár száz...
És az a baj, hogy eddig még senki nem jött rá, hogy egyértelműen mitől van ez... Évek óta aktuális "hiba".
Van akinél segít a nagyobb oktánszámú benzin. Egy időben nekem is bevált, de már az is kevés.
És az a baj, hogy eddig még senki nem jött rá, hogy egyértelműen mitől van ez... Évek óta aktuális "hiba".
Van akinél segít a nagyobb oktánszámú benzin. Egy időben nekem is bevált, de már az is kevés.
alfa159nimi29-07-2014 10:26:50 // 48964
ugyanezt csinalja az enyem is,de nem tudom milehet
ZOI28-07-2014 21:52:53 // 48963
Sziasztok!
Valakinek van valami ötlete miért fulladozik a gép (2.0 Ts) reggel első indításnál?
Kis gázadásra kisimul és utána már minden ok!
Ha nem adok gázt, kicsit fulladozik (1-2 másodpercig) aztán minden rendben
Később már nem csinálja ,csak a legelső indításnál.
Előre is köszi a segítséget!
Valakinek van valami ötlete miért fulladozik a gép (2.0 Ts) reggel első indításnál?
Kis gázadásra kisimul és utána már minden ok!
Ha nem adok gázt, kicsit fulladozik (1-2 másodpercig) aztán minden rendben
Később már nem csinálja ,csak a legelső indításnál.
Előre is köszi a segítséget!
Bull8827-07-2014 14:33:34 // 48962
Igen ha csak a fék lenne akkor simán de egyszerre jelentkezik a 2 probléma és a folyadékon kívül nem tudom mi a közös ..??
GTPeti27-07-2014 12:33:12 // 48961
Ha a fékrásegítő elmegy, akkor a vákuumszivattyút kéne megnézni (cserélni), ami a vm.tengely végén van.
Bull8827-07-2014 10:48:08 // 48960
Sziasztok ! Kis vasamnak (2.4 jtd 20v) olyan problémája van , hogy pályázásnál a kuplungom nehezen,keményen működik , ha simán városban használom semmi problémája nincsen , a furcsa az hogy a fékrásegítőm is elmegy kisebb időszakokra . Légtelenítés és olajcsere pipa , de már tippem sincs . Esetleg valaki járt már így ? Köszi a segítséget !
[k i z z o]27-07-2014 09:13:36 // 48959
Pedig csak a kartergáz képes kitolni, az meg valahonnan lett annyi, hogy kitolta. Egy veszteségmérés nem ártana, de szinte biztos, hogy jelentős lefújás van, ha ilyet tud.
Géb26-07-2014 21:28:45 // 48958
Csaba26-07-2014 21:19:16 // 48957
Valamennyi van, de minek nincs? Meg akármennyi is van számomra nem indokolja, hogy literszám lapátolja az olajat, mer akkor vagy a konstrukció van elb***va, vagy az idők során maradt ki valami terelőlemez. Egyébként a szelepes ága le van vakolva.
Géb26-07-2014 21:13:59 // 48956
Sziasztok egy kis segítség kellene hogy miért dobta ki ezt a szimbólumot az autó kormánymű csere után?
[k i z z o]26-07-2014 20:51:05 // 48955
Kartergáz sincs?
Gábor15626-07-2014 20:09:01 // 48954
Gábor15626-07-2014 19:26:02 // 48953
Nagyon szépen köszönöm a segítséget mindenkinek! Ezeket a metódusokat mind végigzongorázom :)
Csaba26-07-2014 19:11:11 // 48952
iszonyú füst a kipufogóból. Nem is tudtam rögtön megállni. Lehúztam a kartergáz csövet, és gázfröccsre szabályosan pumpálta az olajat. A nívópálca éppen érte az olajat. Eldöcögtem a legközelebbi kútig (300m) és 2l olajat öntöttem utána hogy a min és a max közt félúton legyen. A kartergázcsövet belelógattam az üres olajos flakonba és továbbmentem (család a kocsiban, este muszáj volt). 30km alatt megint kinyomott 1 litert, pedig óvatosan mentem, azt visszaöntöttem, majd a köv. 40km alatt 1dl, utána semmi. WTF?
[k i z z o]26-07-2014 17:00:40 // 48951
Hogy érted, hogy "benyomta"?
Csaba26-07-2014 10:40:49 // 48950
Sziasztok.
Szerintetek mitől nyomott 2 liter olajat a szívócsőbe az 1.4Ts minden előzetes figyelmeztetés nélkül tartós 120-nál a kartercsövön keresztül. Indulás előtt néztem olajszintet, maxon volt. Most megint nem csinálja. Láttam már sok mindent, de ilyet nem. Mi a fax van?
Szerintetek mitől nyomott 2 liter olajat a szívócsőbe az 1.4Ts minden előzetes figyelmeztetés nélkül tartós 120-nál a kartercsövön keresztül. Indulás előtt néztem olajszintet, maxon volt. Most megint nem csinálja. Láttam már sok mindent, de ilyet nem. Mi a fax van?
Lacci26-07-2014 03:30:04 // 48949
Üdv!
Hasonló helyzet nálam is volt, nézz utána, hogy nem kap e valahol fals levegőt.
Két olyan hely van, ami a leg esélyesebb, az egyik az a hurkás gumicső, a pillangószelep előtt, a másik pedig a hátsó hát, talán kartergáz cső lehet, nem tudom.
A lényeg, hogy abban van egy kis golyós visszacsapó szelep. az rejtélyes módon tönkre tud menni, így aztán akkor is van ott levegő áramlás, ha nem kéne.
Ezt úgy is le tudod ellenőrizni, hogy elszorítod azt a kis csövet, ha kevésbé rángat, vagy egyáltalán, megvan a hiba.
Csatoltam a képet, hogy tudd miről beszélek.
Nálam ezek okozták, és volt 4 szerelőnél az autó, mindent ki akartak cserélni benne.
De egyik se látta, hogy a gumicső fele ki van szakadva.... Képzelem, hogy meg lehettek szakadva a munkában. Na ez egy zárójeles rész volt :)
Sok sikert Cartárs!!
Hasonló helyzet nálam is volt, nézz utána, hogy nem kap e valahol fals levegőt.
Két olyan hely van, ami a leg esélyesebb, az egyik az a hurkás gumicső, a pillangószelep előtt, a másik pedig a hátsó hát, talán kartergáz cső lehet, nem tudom.
A lényeg, hogy abban van egy kis golyós visszacsapó szelep. az rejtélyes módon tönkre tud menni, így aztán akkor is van ott levegő áramlás, ha nem kéne.
Ezt úgy is le tudod ellenőrizni, hogy elszorítod azt a kis csövet, ha kevésbé rángat, vagy egyáltalán, megvan a hiba.
Csatoltam a képet, hogy tudd miről beszélek.
Nálam ezek okozták, és volt 4 szerelőnél az autó, mindent ki akartak cserélni benne.
De egyik se látta, hogy a gumicső fele ki van szakadva.... Képzelem, hogy meg lehettek szakadva a munkában. Na ez egy zárójeles rész volt :)
Sok sikert Cartárs!!
Jani5525-07-2014 23:24:36 // 48948
Köszi és ebben az esetben mit tehetek?
Piritu - 1.000.00025-07-2014 23:11:47 // 48947
Azért is rángathat, mert nem érzi hogy hideg a motor és nem dúsít eléggé.
FES/MES ? - vagy az oldala multiecuscan.com és/vagy GTPeti blogja a témában.
FES/MES ? - vagy az oldala multiecuscan.com és/vagy GTPeti blogja a témában.
Gábor15625-07-2014 23:09:50 // 48946
Ja és alapjárati ingadozás is van.
Gábor15625-07-2014 23:08:55 // 48945
És a rángatás? az megy hidegen melegen 1-3 fokozatban. Kicsit tudatlan vagyok FES/MES-ről hol tudhatnék meg többet?
Piritu - 1.000.00025-07-2014 22:44:20 // 48944
A változó vezérlés más téma, attól dieseles lesz a hangja. Ha a hőmérséklettel függ össze a hiba, akkor FES/MES-sel a hőmérséklet jeladót nézném meg.
Gábor15625-07-2014 22:31:28 // 48943
Sziasztok!
Olyan problémám van hogy 156os 2.0 TS-em hideg motornál általában elindulásnál leesik a fordulatszám 500 köré és befullad az autó. Ha bemelegszik az autó akkor már minden jó kivéve azt hogy alacsony fordulatszámnál rángat ha elveszem a gázt. Én a változtatható szelepvezérlésre gondolok mert ez a rángatás alacsony fordulatszámon tök olyan mint amikor elrakják a vezérlést vagy más tengelyt tesznek bele. Van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet ez? Pillangószelep tiszta.
Olyan problémám van hogy 156os 2.0 TS-em hideg motornál általában elindulásnál leesik a fordulatszám 500 köré és befullad az autó. Ha bemelegszik az autó akkor már minden jó kivéve azt hogy alacsony fordulatszámnál rángat ha elveszem a gázt. Én a változtatható szelepvezérlésre gondolok mert ez a rángatás alacsony fordulatszámon tök olyan mint amikor elrakják a vezérlést vagy más tengelyt tesznek bele. Van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet ez? Pillangószelep tiszta.
Piritu - 1.000.00025-07-2014 12:46:05 // 48942
Szerintem a CAN busz okozza a problémát. Az új rádió nem "válaszolt" a rendszernek és az megkavarodott. (A fater Pug 206-a ugyan ezt csinálta.)
Jani5525-07-2014 12:22:07 // 48941
Köszi, megnéztem.
A testkábel teljesen rendben.
Sem a +12, sem a kapcsolt +12V nem érkezik a rádiócsatlakozóba.
Ötletem sincs, mi lehet a gond.
A testkábel teljesen rendben.
Sem a +12, sem a kapcsolt +12V nem érkezik a rádiócsatlakozóba.
Ötletem sincs, mi lehet a gond.
Pisti130025-07-2014 06:41:17 // 48940
A negtiv kabeleket nezd at. Fiat betegseg az akkurol a kasztnira meno negativ kabel elrohadasa. Probald ki hogy ideiglenesen valamivel letesteled.
gecsa24-07-2014 18:03:16 // 48939
Jani5524-07-2014 17:44:36 // 48938
Urak!
5 éves Fiat gyárilag szerelt, hibátlan Blaupunkt rádióját (BP-Nr. 7 646 360 516, Fiat-Nr. 7 354 362 410) kivettem, lecsatlakoztam.
Új Pioneer MVH-X360BT, USB lejátszós rádiót vettem, felcsatlakoztam és a rádió teljesen halott.
A gyári eredeti rádiót visszacsatlakozva, az is halott… (tudtommal nem kér kódot…)
Az összes biztosítékot megnéztem, mind jó.
Az autó a következő hibákat produkálja: gyújtás ráadásakor 1-2s felvillan a reflektor, a műszerfal mutatói össze-vissza kalimpálnak, majd alapállásba mennek. A motor indítható, működik minden, de a km számláló villogva marad. Motor leállításkor a műszerfal mutatók rendetlenül maradnak.
Mi történhetett, mit tudok tenni, mi lehet a hiba?
Ugyanezek a rádiók az AR156-ba betéve, hibátlanul működnek! (csatlakozások ugyanazok, szabványos minden, 10A biztosítékkal védett mindegyik rádió)
Mit tudtam így elrontani?
5 éves Fiat gyárilag szerelt, hibátlan Blaupunkt rádióját (BP-Nr. 7 646 360 516, Fiat-Nr. 7 354 362 410) kivettem, lecsatlakoztam.
Új Pioneer MVH-X360BT, USB lejátszós rádiót vettem, felcsatlakoztam és a rádió teljesen halott.
A gyári eredeti rádiót visszacsatlakozva, az is halott… (tudtommal nem kér kódot…)
Az összes biztosítékot megnéztem, mind jó.
Az autó a következő hibákat produkálja: gyújtás ráadásakor 1-2s felvillan a reflektor, a műszerfal mutatói össze-vissza kalimpálnak, majd alapállásba mennek. A motor indítható, működik minden, de a km számláló villogva marad. Motor leállításkor a műszerfal mutatók rendetlenül maradnak.
Mi történhetett, mit tudok tenni, mi lehet a hiba?
Ugyanezek a rádiók az AR156-ba betéve, hibátlanul működnek! (csatlakozások ugyanazok, szabványos minden, 10A biztosítékkal védett mindegyik rádió)
Mit tudtam így elrontani?
Sanyi24-07-2014 17:10:34 // 48937
Sziasztok!!
Alfa 147 ablaktörlő kart szét lehet valahogy szedni, hogy hozzáférhető legyen a végén lévő SET gomb micro kapcsoló része? Mert nem működik... Vagy nincs más megoldás mint csere??
Alfa 147 ablaktörlő kart szét lehet valahogy szedni, hogy hozzáférhető legyen a végén lévő SET gomb micro kapcsoló része? Mert nem működik... Vagy nincs más megoldás mint csere??
Csekesz24-07-2014 11:13:00 // 48936
Köszönöm, délután meg is kukkolom.
.......................24-07-2014 07:48:43 // 48935
motortartóbakokat nézd meg először,
ha többi fokozatban nem rángat akkor nem lendkerék
ha többi fokozatban nem rángat akkor nem lendkerék
.......................24-07-2014 07:47:37 // 48934
próbáld meg más gázolajjal ,ha akkor is fura hangja van ,akkor egy 300 km félgázos autópálya tempomattal,
nekem is hangosabban kerreg ha sokáig városban kinozom
nekem is hangosabban kerreg ha sokáig városban kinozom
Csekesz24-07-2014 05:57:22 // 48933
Most kicsit elszomorítottál. :( Az a baj, ha szétszedem nem lesz mivel beszerezni az alkatrészeket :D
Tuningman23-07-2014 22:25:40 // 48932
Ha valóban a kettőstömegű a gond akkor csak a csere segít.
Én nem tudok róla, hogy volna a 2.4-nek kiváltó alternatívája, szóval nem jó bele egyik benzinesé sem, költséges lesz.
Lendkerék cserénél érdemes a kuplungot és a kinyomócsapágyat is cserélni de szétszedésnél minden kiderül és általában mindig cserések a dolgok.
Én nem tudok róla, hogy volna a 2.4-nek kiváltó alternatívája, szóval nem jó bele egyik benzinesé sem, költséges lesz.
Lendkerék cserénél érdemes a kuplungot és a kinyomócsapágyat is cserélni de szétszedésnél minden kiderül és általában mindig cserések a dolgok.
Tuningman23-07-2014 22:16:19 // 48931
Motorkód szerint 240-es.
Általában először szétszedünk, mérünk, beszerzünk :)
Általában először szétszedünk, mérünk, beszerzünk :)
Csekesz23-07-2014 21:51:59 // 48930
Kerekednek a dolgok.
1. egyesben elindulva rángat egyet a kocsi, többi sebességnél nem. valószínű kettős tömegű... :S Van erre valami megoldás? Benzines sima lendkerék?
2. kinyomócsapágyamnak semmi hangja, azt is cseréljek?
3. Manky nagyon jó chip-et ír, nekem is ő írta, viszont egy hibám van. néha kicsit csattog a motor. nincs az a szép 5 henger hangja, hanem olyan szétesős csattogós, annyira nem vészes, de zavar. (teljesítmény ugyan az) néha, még nem sikerült eseményhez kötnöm, semmi hangja , megy minden szépen. leállítom, újra be néha elhallgat néha nem, van hogy 1 hétig hallom, van hogy egy rövid úton.
1. egyesben elindulva rángat egyet a kocsi, többi sebességnél nem. valószínű kettős tömegű... :S Van erre valami megoldás? Benzines sima lendkerék?
2. kinyomócsapágyamnak semmi hangja, azt is cseréljek?
3. Manky nagyon jó chip-et ír, nekem is ő írta, viszont egy hibám van. néha kicsit csattog a motor. nincs az a szép 5 henger hangja, hanem olyan szétesős csattogós, annyira nem vészes, de zavar. (teljesítmény ugyan az) néha, még nem sikerült eseményhez kötnöm, semmi hangja , megy minden szépen. leállítom, újra be néha elhallgat néha nem, van hogy 1 hétig hallom, van hogy egy rövid úton.
Alfa GT-Csaba23-07-2014 21:33:32 // 48929
Kérdezd Mankyt ő ir chippet ,tudja minek hogy mennyinek kell lenni!
Guti8623-07-2014 20:53:43 // 48928
Kérdés a következő...az autó nem úgy megy mint kéne de vannak jó pillanatai is...hol kormol hol nem...chippelve van a turbo 1.4ig van elengedve...most elkezdte azt h fiat ecu scan szerint 2-2.2-es nyomást mutat a légtömegem meg fix értéket...mi a baja már az agyamra megy...ötletek??? Map szenzor jó turbo nyomásszabályzóm jó egr lefalazva...
Csekesz23-07-2014 11:49:01 // 48927
Nem, eddig minden kocsimba kevlár volt, egy az egyben leszegecselik a gyári ferodolt, és felszegecselnek egy újat. Ha új tárcsát viszel, akkor aarrol a ferrodol megy a kukába. Akkor jó, ha a belseje nem sérült, mármint a rugók, fülek jók.
Fairlane23-07-2014 09:55:48 // 48926
A kevlároztatáshoz nem új tárcsát szoktak vinni?
Mármint ahogy tudom az csak egy vékony plusz bevonat a meglevő ferodolra. :S
Mármint ahogy tudom az csak egy vékony plusz bevonat a meglevő ferodolra. :S
karika15523-07-2014 09:43:13 // 48925
hi,
lehet hogy a jeladóval nincs gond,azt a vezetéket nézd meg ami a tűzfalból jön ki a jeladóhoz ill. a végén a csatit ahol egymásba tolod,mert ez az oldali vezeték mozog-nyihelődik ahogy indítózol,vagy jár a motor stb,mert rövid és van benne pici kunkor
legalábbis nekem a 16V-nél ez volt (a 3 kábelből 2 el volt törve,hol érintkezett hol nem)
a másik ötlet ami szintén volt már nekem 1-szer: a holtponti jeladó(vagy fordulatszám jeladó),ez egyszerűen csak elöregszik a hőtől és hol ad jelet,hol meg nem-mint az irányjelző :-))
de lehet,hogy közelebb kerülnél a megoldáshoz ,ha ki tudnád olvasni a hibát :-)
ennyi jutott még eszembe
lehet hogy a jeladóval nincs gond,azt a vezetéket nézd meg ami a tűzfalból jön ki a jeladóhoz ill. a végén a csatit ahol egymásba tolod,mert ez az oldali vezeték mozog-nyihelődik ahogy indítózol,vagy jár a motor stb,mert rövid és van benne pici kunkor
legalábbis nekem a 16V-nél ez volt (a 3 kábelből 2 el volt törve,hol érintkezett hol nem)
a másik ötlet ami szintén volt már nekem 1-szer: a holtponti jeladó(vagy fordulatszám jeladó),ez egyszerűen csak elöregszik a hőtől és hol ad jelet,hol meg nem-mint az irányjelző :-))
de lehet,hogy közelebb kerülnél a megoldáshoz ,ha ki tudnád olvasni a hibát :-)
ennyi jutott még eszembe
Csekesz23-07-2014 06:37:45 // 48924
Sziasztok, nekem is lenne egy kuplungcserém. 2.4jtd 150LE-s változathoz csak 235mm eset írnak, de szinte mindenhol csak szettben látok. úgy gondoltam elviszem a tárcsát kevlároztatni, és csak szerkezetet veszek. de sehol nincs külön. Milyen márkát érdemes? Kettöstömegü honnan tudom hogy szar? egyesbe csúsztatáskor rángat, minden más sebességbe hibátlan.
Másik kérdésem, otthoni körülmények között ki lehet cserélni? cseréltem már egy-két autón, de eddig az Alfa volt ami minden szerelésnél 10x annyi idöt vett igénybe.
Másik kérdésem, otthoni körülmények között ki lehet cserélni? cseréltem már egy-két autón, de eddig az Alfa volt ami minden szerelésnél 10x annyi idöt vett igénybe.
piski22-07-2014 23:11:06 // 48923
jajj megyek nyaralni és sürgős kuplungszett csere esedékes mert csúszik,de most nézegetem ír 240mm,máshol meg ír 235 mm-est.melyik jó az enyémbe? 1.9 jtd 16v 140 le,motor 192 A5000
Fairlane22-07-2014 20:40:24 // 48922
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
489
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?