Szerintem minden elmond ahogy például a Volvot és a Stelviot tesztelték.
Volvo: vezess Facebook-os élő adásában kaptam el véletlen a tesztjét ami annyiból állt, hogy megnézték kívülről majd beültek mentek pár métert majd 4 felnőtt teljesen elveszett a középkonzolba épített számítógépbe -miközben állt a kocsi- és élvezkedtek az alkalmazások sokaságában.
Stelvio ennél egy Csikós tesztet láttam (többek között) amikor is egy tesztpályán zúzott vele az anyósülésen egy instruktorral aki folyamatosan csitítgatta, hogy ne tegye a legsportosabb fokozatokba valamint ne dobja már ki állandóan a seggét a kocsinak mert mindjárt összetöri. A tesztelő pedig el volt ájulva a menetdinamikától, úgy összességében a vezetési élménytől. Egy percig nem kellett semmiféle tabletet baszogatni a középkonzol helyén :)
Ez elmond mindent a mai autófogyasztásról, sajnos már ez kell az embereknek. Nagyon nem bánnám ha az Alfa soha ne menne ennek utána.
Forum >> Stelvio
Gulyas00106-03-2018 09:42:07 // 613
Erhard 242 (Pure Energy)06-03-2018 09:37:09 // 612
nem tudom mit csodálkozok ez kb olyan, mint az eurovíziós dalverseny ... politika
Tocke06-03-2018 09:32:46 // 611
A németek 7 pontot adtak a Stelvio-nak, 44 (!) pontot a Bmw 5-ösnek. Ekkora különbség reálisan nézve esetleg akkor lehetne, ha az Alfa egy Yugo-t indított volna a szavazáson. Nevetséges. Erre mondják, hogy ez már nem is gyanús.
Kazes☻06-03-2018 08:18:21 // 609
Bizony, ez csillagos ötös, de sajnos úgy tűnik erre direkte tesznek, ill. akarnak jó magasról... mert ez már a Kiveszőben vagyok verzió... legalábbis ezt akarják láthatólag.
Kazes☻06-03-2018 08:15:01 // 608
Katasztrofális... de Hazudni muszáj! :S
Liquid06-03-2018 08:10:29 // 607
ez az egész csak egy cirkusz
Zsolt15506-03-2018 07:26:27 // 606
De nem az azzal szerelt autó lett az "Év autója". Az majd, "ha megjelenik ..."
Zsolt15506-03-2018 07:22:02 // 605
Talán a 159-es topicba volt először betéve ez a Giulia reklám. Szerintem nagyon találó. Jól jellemzi, ki és milyen elgondolások alapján fejleszt.
zgi52106-03-2018 07:21:32 // 604
Lesz az 3 hengeres csepp benzin turboval, ahogy emlitette Csik..
🙈
🙈
Zsolt15506-03-2018 07:14:59 // 603
Úgy látszik, mint anno az indiánokat a színes üveggolyókkal, most az újságírókat is el lehetett vakítani egy mobiltelefonos applikációval.
Viszont a 11-12 litert fogyasztó 1,9-es dízelmotor biztosan vállalható nekik, amikor mostanában mindenhol a környezetvédelemről szól minden. :-/
Viszont a 11-12 litert fogyasztó 1,9-es dízelmotor biztosan vállalható nekik, amikor mostanában mindenhol a környezetvédelemről szól minden. :-/
zgi52106-03-2018 05:43:17 // 602
Ennel nagyobb tartasanak kell lenni egy komoly autogyartonak, az igazi eselyes a Stinger lehetett volna , de komoly autokat ilyen helyzetbe hozni.Nem erdemes mar ide menni.Megalazo!
Zsolt15505-03-2018 20:24:03 // 601
Csikós Zsolt és Gajdán Miklós a Volvo-ról. Ha azt a szép(?) kijelzőt hiányolják a Stelvio-ról, mint ami a Volvo-ban van, akkor meg is érdemlik.
Zsolt15505-03-2018 19:57:35 // 600
Csikós Zsolt és Gajdán Miklós a Stelvio-ról.
Kazes☻05-03-2018 19:43:03 // 598
Zsolt15505-03-2018 19:28:24 // 597
Ez már egy nagy kamu ez az egész. Kb. annyi valóságtartalma, mint az ADAC megbízhatósági listájának.
2015-ben "csalószoftveres" Passat lett az Év autója, aztán amikor még abban az évben kiderült a turpisság, akkor még a címet sem vették vissza.
2015-ben "csalószoftveres" Passat lett az Év autója, aztán amikor még abban az évben kiderült a turpisság, akkor még a címet sem vették vissza.
Roll198305-03-2018 19:07:27 // 596
Csikós meg 5 pontot adott rá.
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2018 19:01:08 // 595
ki a f@szt érdekel, a bzik vegyenek Volvo-t meg Ibizát nekik való :DDD
Forsberg05-03-2018 18:58:14 // 594
Szerintem csak nem látott ki belőle a kis ratyi törpe.
'''''05-03-2018 18:30:59 // 593
Ez az év autója egy vicc.
Tavalyi is már röhej volt de ezt a mostanit csak úgy kommentálnám,hogy a pofám leszakad!
Tavalyi is már röhej volt de ezt a mostanit csak úgy kommentálnám,hogy a pofám leszakad!
zgi52105-03-2018 16:06:36 // 592
Gajdán papa 1 pontot adott a Stelvióra ötöt az Ibizára..
Blacky05-03-2018 15:26:11 // 591
A XC40 győzött, idén sem sikerült a COTY az Alfának. :(
Erhard 242 (Pure Energy)04-03-2018 21:04:25 // 590
helyes, remélem tetszett :D
Kócosw04-03-2018 19:45:02 // 589
Stelvioban is ültem 😉
Erhard 242 (Pure Energy)04-03-2018 18:45:39 // 588
no már itthon is műxik a 200 lovas Stelvio konfigurálása érdekes, hogy már alapból 207 lovasra írják...
Haddel03-03-2018 20:20:43 // 586
Erhard 242 (Pure Energy)27-02-2018 12:04:11 // 585
ilyenekre elb@aszni a 7 végét :))) nem lennék rá képes...
Kócosw27-02-2018 10:42:29 // 584
sajnos igazat kell adjak. Ültem hetvegen Sringerben.A belsö a különbözö OEM -ektöl összelopkodva. Eljen az egyeniseg :)
Morfiusz Cédula26-02-2018 21:43:43 // 583
"úgyis a vezetési élményért veszi, nem azért, hogy rettenetesen sok elektronikai gagyival kelljen küzdenie' - Ez eddig az év mondása nálam. Oltári ez az autó.
Erhard 242 (Pure Energy)26-02-2018 18:46:53 // 582
jó kis cikk róla... nem nyeklik, mint a Stinger :DDD na majd úgy is a nyeklő-nyakló távolkeleti fos lesz a no1 ... itt tartunk
'''''26-02-2018 18:39:01 // 580
Ahogy tesztelték az tényleg nagyon gyenge volt.Az,hogy a jobb egyből belekap valaki a kormányba az veszélyesebb mintha hagyná,had csússzon.N-módban tényleg csak a fele teljesítményt adja le.Téli gumi nélkül meg tényleg használhatatlan hideg,vizes aszfalton.
Ilyen körülmények között aki eleve fenntartással áll az autóhoz az biztos,hogy lepontozza.
Ilyen körülmények között aki eleve fenntartással áll az autóhoz az biztos,hogy lepontozza.
droberto26-02-2018 18:04:20 // 579
Megnéztem a videót.
Ez az öreg buzi az év vicce. No meg, hogy nem volt zsé 4 téligumira?
D-be és Race-be ki se próbálhatta?
Így nagyon súlytalan ez az egész. :(((
Ez az öreg buzi az év vicce. No meg, hogy nem volt zsé 4 téligumira?
D-be és Race-be ki se próbálhatta?
Így nagyon súlytalan ez az egész. :(((
vzsiros26-02-2018 17:45:48 // 578
és azt mondja, ez sem lesz az év autója....
A Giuliának meg kellett volna nyernie. De nem értem amúgy az Alfát sem, ha rendes elektronikai kütyücuccost beletesznek, minden díjat besöpörnek, olyan nehéz lett volna azt még belevarázsolni??
A Giuliának meg kellett volna nyernie. De nem értem amúgy az Alfát sem, ha rendes elektronikai kütyücuccost beletesznek, minden díjat besöpörnek, olyan nehéz lett volna azt még belevarázsolni??
droberto26-02-2018 17:45:34 // 577
"Az viszont, hogy minden megcsúszásra – s olyanból akad bőven egy ilyen kocsival – állandóan átnyúl jobb egyből és belekap a kormányba, na, az már erősen az intim szféra megerőszakolása."
Látjátok, erről beszélek.
Milyen hitvány dolog ez???
Szégyen ez az FCA!
Nem hiszem el, hogy nincs egy Casco, egy felelősség átvállalási nyilatkozat, vagy minimum az alavető bizalom egy COTY zsűritag irányába?!?
Ezt egy garmanoid nem fogja jó néven venni.
Szerintem ha máson nem, ezen tuti elmet az áhított cím.
(Még, ha tudjuk is, hogy az egy fabadkát sem ér.)
:(((
Látjátok, erről beszélek.
Milyen hitvány dolog ez???
Szégyen ez az FCA!
Nem hiszem el, hogy nincs egy Casco, egy felelősség átvállalási nyilatkozat, vagy minimum az alavető bizalom egy COTY zsűritag irányába?!?
Ezt egy garmanoid nem fogja jó néven venni.
Szerintem ha máson nem, ezen tuti elmet az áhított cím.
(Még, ha tudjuk is, hogy az egy fabadkát sem ér.)
:(((
droberto26-02-2018 17:30:48 // 576
Kócosw26-02-2018 12:51:44 // 575
én 1,5 eve tekerem az AWD d5-ös XC70 nek, eddig teszi a dolgat (maradjon is igy...), szakszervizbe meg nem kell vinni me 100k egy olajcsere...Nekem eddig bejött a svéd dög.
Plusz akkora hogy fél házat eltom vele vinni egyszerre :D
Plusz akkora hogy fél házat eltom vele vinni egyszerre :D
Erhard 242 (Pure Energy)26-02-2018 09:50:42 // 574
szerintem nézzed meg róla a normális teszteket, annyit mondtak róla, hogy megy de nagyon :)))
vzsiros26-02-2018 08:50:26 // 573
Rokonomnak céges XC60-a van, hamarosan cserélni fogják, igen kedvezményesen tudnám megvenni. Igazából fel is lett nekem ajánlva... Próbáltam azt az autót, és hát engem zavart, de nagyon pár dolog.
156-om után a 159-emet egy nehéz, esetlen dögnek éreztem, egyszerűen nem mertem akkora sebességgel beesni a kanyarokba, mert azt az érzést továbbította a kocsi, hogy a tömegét meg nem állítja senki. Erre az XC60 rádöbbentett arra, hogy a 159-et lehet egy könnyed kis légies balett táncosnak is hinni, épp csak egy ilyen méretes doboz voltót kell próbálgatni. Nagyon nem tetszett, így valószínűleg nem fogom megvenni, akármilyen jutányos is lesz az ár.
Család szemszögéből nézve, egy Stelvio pont megfelelő utódja lehetne a 159-nek, de ettől is ugyanúgy tartok, egy nehéz, tohonya baromnak fogom érezni.
Legvalószínűbb, hogy kisebb kompromisszumot kötök, és Giulia lesz a végén.
156-om után a 159-emet egy nehéz, esetlen dögnek éreztem, egyszerűen nem mertem akkora sebességgel beesni a kanyarokba, mert azt az érzést továbbította a kocsi, hogy a tömegét meg nem állítja senki. Erre az XC60 rádöbbentett arra, hogy a 159-et lehet egy könnyed kis légies balett táncosnak is hinni, épp csak egy ilyen méretes doboz voltót kell próbálgatni. Nagyon nem tetszett, így valószínűleg nem fogom megvenni, akármilyen jutányos is lesz az ár.
Család szemszögéből nézve, egy Stelvio pont megfelelő utódja lehetne a 159-nek, de ettől is ugyanúgy tartok, egy nehéz, tohonya baromnak fogom érezni.
Legvalószínűbb, hogy kisebb kompromisszumot kötök, és Giulia lesz a végén.
Kazes☻25-02-2018 22:52:53 // 572
De teljesen átjött... de azt hiszem, hogy Erhardnál a pont! :)
Erhard 242 (Pure Energy)25-02-2018 21:36:55 // 571
Az a baj, hogy nem tudunk a hülék fejével gondolkodni :))) Az orvosok, ügyvédek autója a Volvo, Lexus a svéd él valami plusz akció is van nekik
Tommi25-02-2018 21:22:18 // 570
Az XC 60 és a DVD lejátszó is random kiragadott példa volt, nem a konkrét típus és extra a lényeg, hanem csak arra próbáltam rávilágítani, hogy hogyan gondolkodnak a vásárlók. És többségük rohadtul nem úgy, mint mi, de látom nem teljesen ment át :)))
(Egyébként a konkrét típusnál maradva, a "soha többet Volvót" mondatra számtalan ellenpéldát tudnék mondani, több ismerősöm is gond nélkül és elégedetten használja, közülük már páran nem az elsőt. Ez ugyanolyan, hogy ne vegyél Alfát, mert szar, pedig közben nem :) ).
(Egyébként a konkrét típusnál maradva, a "soha többet Volvót" mondatra számtalan ellenpéldát tudnék mondani, több ismerősöm is gond nélkül és elégedetten használja, közülük már páran nem az elsőt. Ez ugyanolyan, hogy ne vegyél Alfát, mert szar, pedig közben nem :) ).
Erhard 242 (Pure Energy)25-02-2018 19:30:00 // 569
egyébként egy igazi baromság mikor ott a Tablet gombokért... bár nálunk eléggé korlátozva van a használati idejük :P
Kazes☻25-02-2018 19:24:45 // 568
"fejtámlás képernyős DVD lejátszó " - szerintem meg ez az egyik legfölöslegesebb dolog egy autóban, amit akár már károsnak is lehet ítélni. De persze a parasztvakítás bő nyállal megy ezen a téren is... De talán túl éljük ezt is! :)
Erhard 242 (Pure Energy)25-02-2018 19:21:27 // 567
egy ügyfelemnek xc60-a van kérdezgetett milyenek az új Alfák mondtam neki, hogy nagyon jók most akar cserélni Volvot nem vesz még egyszer, mert drága a fenntartása, a szervizóradíja ...
'''''25-02-2018 19:10:38 // 566
Volt "szerencsém" az XC60-hoz.70.000Km-nél már mindent kicseréltek rajta mert ha úgy gondolta,megállt és már senki nem tudta,hogy mitől menne.
Persze értem,hogy miről írsz.Szerintem viszont a legfőbb visszatartó tényező még mindig az,hogy olasz. :-)
Persze értem,hogy miről írsz.Szerintem viszont a legfőbb visszatartó tényező még mindig az,hogy olasz. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)25-02-2018 19:03:32 // 565
én is megnéztem az összes konkurenst szinte, jó a Volvo csak egy baj van vele 20 milla a normálisan felszerelt szóval bő 5 millával drágább, mint egy Stelvio ekkora árkülönbségénél nem nagyon érdekel a távvezérelt fűtés meg a fejtámla monitor ennyiből kijön egy fűtött garázs meg a legszuperebb fejmonitor :DDD
Tommi25-02-2018 18:39:56 // 564
Sajnos sokan nem így gondolkodnak, mint mi. Nekünk elég, hogy a Stelvio dögös formájú, jó a motor, a futómű és a kormány, meg hogy tartanak a sportülések. És nem akadunk le azon, hogy milyen a kijelző felbontása, mekkora hátul a hely, vagy, hogy mit nem lehet hozzá rendelni extraként. De az "átlag" SUV vásárló másképp vesz autót, egymás mellé tesz x típust és megnézni melyik mennyire kerül, mi van benne és ez alapján dönt. Nem feltétlenül akar ő Alfát venni, de ha az jön ki jól ár/érték/praktikum/egyéb szempontok alapján, akkor abba fog beleülni. És a döntését nem az fogja vezérelni, hogy neki Alfa kell.
Én is tervezem, hogy ha lesznek gyerekek, akkor kéne valami nagyobb autó, mert a feleségem kétajtós 147-ese és az én Giuliettám csak "némi" kompromisszummal ideális a családi logisztikához :) Természetesen a Stelvio áll a lista első helyén, de kíváncsiságból megnéztem mit tudnak a kategóriatársak. Az XC 60-as Volvón pl eléggé ledöbbentem, olyan cuccok is kérhetőek hozzá, amikről a Stelvio még csak nem is hallott :) És ez nem az autó hibája, egyszerűen máshová tolták a tervezők a hangsúlyokat, a Volvo sokkal jobban ráment a család/gyerek vonalra, ami egy SUV-nál szerintem sok embernek szempont a választásnál (ha az autó nem pózolni kell, hanem tényleg "célszerszám" lenne a családban) és az Alfa lehet, hogy épp olyan apróságokon vérzik el, hogy pl nem rendelhető bele fejtámlás képernyős DVD lejátszó (igen, tudom, utólag bele lehet tenni, de 100-ból 99 ember nem bajlódik vele, hogy vásárlás után még ezzel fusson köröket). Vagy pl a Volvónál van olyan telefonos alkalmazás, amivel beállíthatod, hogy reggel 8-kor indulsz, addigra melegítse be a motort, az ülést, a kabint és még ha garázsból is állsz ki, akkor is bemelegített autóval indulsz útnak. És sok vásárló az ilyen apró faxságok miatt dönt mondjuk a Stelvioval szemben egy XC 60 mellett. Az meg nem fontos, hogy a több lengőkaros, aprólékosan hangolt spéci futóművel hány G oldalgyorsulást tud a Stelvio kanyarban, mert soha nem vezetnének úgy, hogy ilyesmi érdekelje őket :) Sok esetben anyának vesznek ilyen autót, hogy a törpéket tudja hurcolni, neki meg fontosabbak a kényelmi és funkcionális szempontok, mint a sportos tulajdonságok.
Ezeket mi alfások ugyan nem értjük, de nem mi vagyunk a reprezentatív piaci minta, Átlag SUV Vásárló Móricka egészen más gondolkodás mentén hoz döntést. Mindezzel nem a Stelviot akarom leszólni, meg amúgy egy baromi jó autó, de azt is nézni kell, hogy ki milyen szempontok alapján dönti el, hogy mire költi el a 15-20 millió forintját.
Én is tervezem, hogy ha lesznek gyerekek, akkor kéne valami nagyobb autó, mert a feleségem kétajtós 147-ese és az én Giuliettám csak "némi" kompromisszummal ideális a családi logisztikához :) Természetesen a Stelvio áll a lista első helyén, de kíváncsiságból megnéztem mit tudnak a kategóriatársak. Az XC 60-as Volvón pl eléggé ledöbbentem, olyan cuccok is kérhetőek hozzá, amikről a Stelvio még csak nem is hallott :) És ez nem az autó hibája, egyszerűen máshová tolták a tervezők a hangsúlyokat, a Volvo sokkal jobban ráment a család/gyerek vonalra, ami egy SUV-nál szerintem sok embernek szempont a választásnál (ha az autó nem pózolni kell, hanem tényleg "célszerszám" lenne a családban) és az Alfa lehet, hogy épp olyan apróságokon vérzik el, hogy pl nem rendelhető bele fejtámlás képernyős DVD lejátszó (igen, tudom, utólag bele lehet tenni, de 100-ból 99 ember nem bajlódik vele, hogy vásárlás után még ezzel fusson köröket). Vagy pl a Volvónál van olyan telefonos alkalmazás, amivel beállíthatod, hogy reggel 8-kor indulsz, addigra melegítse be a motort, az ülést, a kabint és még ha garázsból is állsz ki, akkor is bemelegített autóval indulsz útnak. És sok vásárló az ilyen apró faxságok miatt dönt mondjuk a Stelvioval szemben egy XC 60 mellett. Az meg nem fontos, hogy a több lengőkaros, aprólékosan hangolt spéci futóművel hány G oldalgyorsulást tud a Stelvio kanyarban, mert soha nem vezetnének úgy, hogy ilyesmi érdekelje őket :) Sok esetben anyának vesznek ilyen autót, hogy a törpéket tudja hurcolni, neki meg fontosabbak a kényelmi és funkcionális szempontok, mint a sportos tulajdonságok.
Ezeket mi alfások ugyan nem értjük, de nem mi vagyunk a reprezentatív piaci minta, Átlag SUV Vásárló Móricka egészen más gondolkodás mentén hoz döntést. Mindezzel nem a Stelviot akarom leszólni, meg amúgy egy baromi jó autó, de azt is nézni kell, hogy ki milyen szempontok alapján dönti el, hogy mire költi el a 15-20 millió forintját.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
477
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?